Рік, пробіг:2020, 500км КПП, привід:авт., повний Двигун:1.6 turbo бензин Компл.:Elegance Safety Кузов:позашляховик, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 12.0 л/100км, по трасі: 7.0 л/100км, середній: 10.0 л/100км
Я переселенець. На час придбання авто я не мав/не маю прописки. І тільки Кредо Банк погодив для мене видачу кредиту. Тож вибір був невеликий(тільки проміж Hyundai: Kona або i30; нормальна комплектація нового Tucson не в моєм бюджеті).
Загалом, вибір авто тривав 6 місяців. В "фінал" вийшли T-Roc, Kona, Puma. Запасні варіанти(де були або адекватні кредитні умови, або непогане авто): С3 Aircross, Vitara, CX-5.
Далі про Kona).
У Kona гарний повний привід. Трохи багно помесив.
Вона дуже динамічна, для обгону натискаєш на газ і тільки встигай напрям перестроювання вказувати.
Іздили вп'ятьох(4 дорослих + дитина 6 років в бустері) до ближнього пригороду(90 км) на природу. Багажник маленький: 5 спальників, 2 палатки, 5 карематів, 1 середня сумка, з якою ходжу до спорт зала. Все, що влізло до багажнику. 2 спальника можна покласти до докатки. Під підлогу.
Їжа та напої їхали "на руках".
На задньому ряді була дитина в бустері(по-середині) та 2 жінки, середньої статури. Кажуть, що годину їхати комфортно).
Навіть з великим завантаженням на авто їдеш впевнено, обгін робити не страшно, динаміки з запасом (великим) :).
Витрата палива: по місту 12л/100км, трасса (швидкість 80-90-100км/год) 7-8л/100км.
Э адаптивний круїз, утримання в смузі руху(дійсно підрулює, навіть якщо полосу погано видно і лише з 1ї сторони вона є), попередження про перешкоду попереду.
До керма та кермування потрібно звикати, реально, як "джойстік").
Переднього парктроніка в моїй комплектації не було, але він потрібен.
Я лишаю пів метра попереду себе, на парковці, не можу звикнути, де закінчується капот.
Не вистачає підтримки попереку. Втомлюєшся, хоча досить комфортно сидиш.
Автівка гучна, "шумки" мало. В вітряну погоду з'являться дивні шуми знизу та ззаду.
Автівку потрібно заправляти лише якісним пальним А-95. "Для себе", можете залити не преміальне пальне та подивитися, як вона буде їхати(буде, але так погано... З ривками, ще гучніше...).
Я би хотів мати налаштування сидіння переднього пасажиру, воно досить низько налаштоване.
Медіа система проста, музику грає добре, користуюся навігацією WAZE(вбудованої не має).
Є бездротова зарядка.
Клімат однозонний, нам вистачає. Кермо з підігрівом, сидіння з підігрівом. Подобається).
Загалом, Kona не була моїм особистим "фаворитом"(T-Roc), але проївши 500 км мені автівка сподобалася. Вона дозволяє вирішувати якусь ситуацію на дорозі не лише натисканням на педаль зупинки, а й прискоренням. Авто невелике, паркуватися класно, багато місця не потрібно шукати у дворі.
Плюси автомобіля: Кредитні умови на час покупки (вересень 2021р).
Лояльність дилера.
Динаміка автівки.
Безпекові помічники.
Непоганий рівень комфорту авто.
Мінуси автомобіля: Відсутність переднього парктроніку.
Кермування специфічне.
Рівень зашумлення автівки.
Не вистачає підтримки попереку.
Хотілося б у 2021 році цифрову панель(є у наступного покоління, але я б також хотів).
Витрати трохи вищі, ніж очікував.
Мало оглядів на просторах youtube.
Порада покупцеві:Мені дали автівку для тест-драйву. Але вже після оформлення договору купівлі. І мені сподобалося.
Потім дав трохи покермувати друзям, їм також сподобалися кредитні умови і автівка, також купили Kona.
Авто варте уваги.
Через 5 міс. і 18 днів Yaroslav дописав: Проехал 4200 км. Пережил зиму 2021/2022.
Могу сказать, что прогрев в 10 минут ей не нужен, при условии качественного топлива. Зиму встречал с 95 от Шел. Заканчивал с 98 нано от Сокар.
Шелл дольше греет двигатель. У Сокара 5 минут и он уже выходит на нормальные температуры.
Обороты сбрасывает при переводе в drive, после прогрева минуты в 3.
По расходу:
19 февраля 2022 ехал из Харькова(Холодная гора) до центра Змиева(пригород), 48км через город, при средней загруженности дорог. 10 минут прогрев. Минут 50 сама дорога. Топливо: 98 нано от Сокара. в спорт режиме. Дорога Р-78 разбита после зимы, ехал 70-80 в среднем. в салоне нас было 4 взрослых и ребенок. Расход 8.6л/100км
По городу, зимой, получается около 15л/100км, при коротких поездках типа в спортзал или в ТЦ "сгонять". Но как только выезжаешь на трассу, то понимаешь, что там ее стихия. Ехал из Харькова в Киев осенью. Расход 9-10л/100км при включенном кондиционере и скорости 130км/ч. Поездка из Харькова в Днепр, показала тот же расход.
Теперь, единственный ощутимый недостаток - проводной кар плей. Часто забываю телефон в авто :(
Поздоровляю з гарним вибором!
Ви проїхали тільки 500 км і вам почало подобатися, а я проїхав вже 9 раз по 500 за 2 місяці і я від нього пруся все більше і більше .
При чому саме від того як він їде і рулиться.
Не знаю як сильно відрізняється кермування вашої дорестайлової версії проти моєї рестайлової, та для мене воно виглядає просто ідеальним.
На малих швидкостях кермо легке, на великих помітно важче і в той же час вписування в дуги на магістралях відбувається мінімальним поворотом керма.
Цифрова приборка мені дуже подобається - максимум інформації одночасно, прикольно виглядає, автоматично регулюється яскравість в залежності від освітлення.
І, до речі, вбудована навігація дуже пристойно зроблена. Коли їду звичним маршрутом без необїідності навігації, то включаю екран саме вбудованої карти. Вони прикольно зробили, що верх це наче небо горизонту з хмарками і ти такий їдеш у далечінь. І нанесено на цю карту значно більше лісових/польових доріг, які не всі є у Waze. А от озвучка там з відчутним акцентом, тож як навігацією користуюся рідко, хоча і там є купа прикольних фішок, які Вейзу також не будуть зайвии. Наприклад, на перехрестях десь 4 частина правої частини екрану виділяється в окреме вікно, де перехрестя відображається у дуже збільшеному вигляді - зручна штука у незнайомих місцях.
Візьми ви авто з повним приводом, то зрозуміли б, що всі ті моноприводні Пуми, C3 та T-Roc повна фігня, так як коли зїжджаєш з дороги, то він там також чимало чого зможе. Принаймі я двічи потрапляв на передньоприводнуму автомобілі в ситуацію, коли передні колеса у піску, задні на твердому, а без лопати авто далі не їде.
max_cn, ой, тільки зараз дочитався, що повний привід у вас є . Значить тим більше нічого згадувати про T-Roc - він Коні не рівня, 70л багажнику не перекриють гіршу прохідність поза дорогою або в снігу.
В мене немає навігації вбудованої
Не вистачає цифрової панелі, наче 21 сторіччя ще не наступило для мене. Дуже хотів її, вагався: чи брати передньопривідну рестайлову 2020 з панеллю, але без асистентів; чи повнопривідну дорестайлову того ж року з асистентами.
Шумоізоляція - то біда, по місту нічого особливого, а от на трассі, дуже чутно.
Пробував 98й заливати, тихіше не стала, тож і витрачатися на нього зайве.
От на гарній дорозі їхати одне задоволення, взагалі ніяких шумів, навіть коли швидкість більше 150)
Фанатію від безпекових асистентів: підрулювання, Brake Assist... А підігріви всього, що тільки можна?) М-м-мм-м) Добре)
Ще, мені дилер "подарував" сигналізацію з автозапуском, дійсно прикольна річ)
Шкода, що не можна налагодити піігріви до автозапуску. От не вистачає цього
І так, коли звик до керма, то водіння тільки в радість)
Вже призвичаївся)
yashka_dev, по шумці навіть у дилерів є цілі пакети того чи іншого рівня ізоляції, тож були б гроші. Мене вона влаштовує, так ще до того, як забрав з салону цікавився - сказали за 3-4 дні можуть зробити максимально тихою.
Двигун, доречі, зашумлений дуже пристойно, я тільки на максимальних обертах його чую. В 90% ситуацій його не помітно.
yashka_dev, в мене вже майже 5500км .
По рестайлу чув, що допрацьовували (підсилювали) коробку. На двигун за час експулатації з 2017го особливих нарікань не було, тим не менш він також оновився - став, з їх слів, десь на 5-7% економічнішим ну і потужності додалося, хоча можливо вона пішла на те, щоб укластися в більш жорсткий Евро6Д при тій самій динаміці.
Якби була можливість поїздити і на тій і на тій, можна булоб сказати, чи є між ними принципова різниця. Тим не менш, цифрову приборку я дуже хотів, тому в сторону дорестайлу навіть не дивився, а купував не в кредит, а за кеш.
На зараз у мене склалися про цю машину такі враження:
По оснащенню у неї є той мінімум, який мене влаштовує. Можливо у деяких конкурентів воно буде багатшим, але вони або взагалі не мають повного приводу, або і близько не їдуть як Кона.
ЇЇ їздові властивості, і я не тільки про прискорення 0..100, залишають на стільки приємне враження, що решту потенційних мінусів проти конкурентів просто не помічаєш. Сідаєш, їдеш і кайфуєш...
Якось так .
yashka_dev, доречі, по витратам.
Спробуйте їздити в Eco режимі. Я погоджуюся с Салтісоновим, що його слід було назвати Normal , бо навіть в ньому вона їде дуже пристойно, а от витрати будуть точно меншими, якщо вам це важливо.
max_cn, Я періодично їжджу на ньому, коробка підтуплює в Eco, помітно як швидкість перемика. Не дуже комфортно, коли в "час пік" по світлофорах їдеш. А от коли за місто, чи зрання...
yashka_dev, коли був на тест драйві, то там з самого початку був Normal режим і я також помітив що навіть в ньому дещо підтуплює, про що сказав менеджеру, а він відповів, що коробка з часом підлаштовується під манеру водіння водія.
Коли забрав вже свою, то від самого початку поставив Eco і більшу частину часу їжджу в ньому. На початку зрідка були різкуваті моменти, але дуже скоро все стало, як на мене пристойно плавно, ну чи може звик . Тим не менш, коли треба різке прискорення в Eco, я просто сильніше натискаю газ і після півсекундної паузи воно вистрілює як треба, хоча в Normal, дійсно, реакція на газ плавніша.
Вчора ввечорі змінив гуму на зимню. Що-ж, можу з певністю сказати, що гучність авто стала набагато менша. Скоріш за все, рідна гума NEXEN, яка йде з автівкою, дуже "тверда", якщо можна так сказати. Бо новий SEMPERIT м'яко проходить нерівності, набагато тихіший, та автівка комфортніше керується
Балдежный автомобиль. Относится к мини кроссоверам (Baby SUV), другими словами - тот же кросс, только короче. Высота, ширина, колесная база - практически все относится к кроссу. Приставка мини достига читати відгук
Andrii H
Украина, Киев
19.05.2021
Купив у листопаді і з тих пір накатав вже 12 тисяч. Враження різні. Не буду порівнювати з іншими автомобілями бо в цьому не має сенсу, скоріше напишу про враження саме від цієї моделі.
Салон досить читати відгук