Рік, пробіг:2020, 12.000км КПП, привід:авт., повний Двигун:1.6 turbo бензин Компл.:Top Кузов:хетчбек, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 13.0 л/100км, по трасі: 10.0 л/100км, середній: 11.0 л/100км
Купив у листопаді і з тих пір накатав вже 12 тисяч. Враження різні. Не буду порівнювати з іншими автомобілями бо в цьому не має сенсу, скоріше напишу про враження саме від цієї моделі.
Салон досить приємний. Темний верх дуже подобається, пластик не бісить, всі кнопки за своєму місці, нічого не відпало за період використання. Шкіра хоча і здавалася спочатку жорсткою, але виявилася дуже практичною і зручною. Місця зпереду достатньо для 185+ см, але, в такому разі, позаду за собою краще возити міні-друзів, або дітей через брак місця для ніг. А от із звукоізоляціїю біда. Скрипи, дзижчання і все таке постійно і на будь яких швидкостях: на малих якісь елементи ременів, кріплення сидінь, ще шось; на 110+ у вітерець співають всі щілини дверей через аеродинаміку. Незручні підставки під чашки зпереду без компенсуючого механізму. У дверях будь яка пляшка перетворюється на скрипуче брязкальце.
Мотор + кпп дуже швидко відповідають на натискання педалі. Необорежно пересівши з якого небуть дизеля можна неочікуванно для себе зірватися з місця. Еко ніякий не еко: авто в ньому також дуже добре реагує на педаль. КП переключається дуже плавно, майже невідчутно. Без спорт режиму можна легко обходитися на трасі, для впевненого прискорення достатньо просто качнути ногою.
Досі боюся робота, весь час перемикаюся в нейтраль, коли стою на місці - немає довіри до ресурсу зчеплення. Витрати кінські. 13.5 літрів по трасі? Та легко - вітер і швидкість їзди впливають дуже сильно. Максимальна тестова швидкість 195, але по динаміці сильно програє більшим моторам із турбо при ± такій самій витраті палива. Повний привід трохи обкатав у горах у сніг і він мене цілком влаштовує на асфальті або ±рівному грунті, а от на бездоріжжя, де швидкість <20 км я б на ньому не поїхав на більше ніж пару хвилин бо КПП таке не вивезе. Не подобається, що авто не запам’ятовує положення режиму "старт-стоп" і його потрібно виключати кожен раз після старту. Каталізатор швидко дав зрозуміти на якій заправці краще заправлятися - при великому вмісті сіри при заїжджанні на горку на великих обертах у салоні починає тхнути дохлятиною. Перейшов на інший бензин і проблема відпала.
Досить непогана мультимедіа, працює швидко. Android Auto тільки дротовий. Є швидке заряжання пристроїв. Хоча я і не використовую вбудовані мапи весь час, але вони зроблені справді людьми для людей, якби Waze так зрозуміло показував багатосмугові перехрестя йому не було б ціни. Адаптивний круїз + система аварійного гальмування топ. Не знаю як я без них раніше жив.
Звук 6/10, як на мене жахливий. Дуже розчарував. Можливо, можна було б виправити свистоперділками, але ніхто ж не буде возити з собою компьютер, аби програвати на ньому музику із налаштованим еквалайзером. Того еквалайзеру який є недостатньо.
На 4000 км накрився модуль основної камери (1500€), замінений по гарантії за ~3 тижні. Поставили іншу ревізію, сподіваюся, що цей модуль не буде проблемним.
Підвіска жорстка і стабільна, добре веде себе на рівнії дорозі. Дуже погано переносить швидке розвантаження вісі, або невеликі нерівності. Відчувається як сильний удар, дуже неприємні відчуття.
"Нуль" на кермі існував десь до 800км. Зміщення центру з тих пір не припиняється. Після 3х розвалів, рецентрування і змін покришок краще не стає. Є відчуття нерівномірної компенсації ліво-право посилення на кермі. Є сильне відчуття профілю дороги на кермі при стандартному зкосі профілю вправо. На довгих дистанціях бісить. Можливо це суб’єктивне, але, здається, максимальні кути передьної вісі замалі для комфортниги паркування у місті.
Багажний відсік є. Може вмістити в собі трохи інструменту і чемодан + сумка. Є джерелом гуркоту. Одне з чотирьох кріпленнь сітки зламалося під тиском чемодану... у багажніку... зламалося від чемодану...
Світло в моделі 2020 гібридне - є як діод так і не діод. Як на мене це дивно, але його вистачає і воно працює.
В принципі, все, окрім гарантійного випадку і керма мене влаштовує і було очікуваним.
Плюси автомобіля: Достатньо місця водію і пасажирам по висоті.
Підвіска на хорошій дорозі або у сніг.
Адаптивний круїз.
Клімат.
Світло. Автоматичний дальній.
Мінуси автомобіля: Немає профілів і пам’яті положення сидіння водія.
Передній пасажир без електричного регулювання сидіння.
Немає вентиляції сидінь.
Позаду немає ані клімату, ані розеток.
Позаду за собою краще возити міні-друзів, або дітей.
Звукоізоляція.
Недостатньо стандарного регулювання відстані керма для зросту 185+.
Підвіска на нерівностях.
Немає бездротового АА.
Проблеми із кермом.
Малий багажний відсік.
Задній ряд не складається у рівну підлогу.
Автоматичний дальній без матриці.
Авто не запам’ятовує положення режиму "старт-стоп".
Порада покупцеві:Порадьтеся із кимось хто накатав на цьому моторі і коробці хоча б 100 тисяч.
Комплектація для 2020 дуже приємна за свої гроші.
сидел в салоне максималки, ощущения дешевизны во всем не покидало, звон дверных ручек это просто жесть, как ложку в кастрюлю бросать.. хотя на новом тушкане и за 40К+ тоже самое... я не понимаю как такую дичь можно продавать за такие деньги
Andrii H, на 130 у мене витрати десь 8.5л/100км. На 120км/год - десь 7.5л/100км. На 110км/год точно менше 7л/100км.
До 150-160км/год розганявся тільки на бориспільскій трасі, але скільки там її, щоб зібрати статистику?! Більше 9л/100км 100%, але точніше сказати не можу.
На всіх цих швидкостях автомобіль веде себе дуже стабільно і немає відчуття що швидкість аж така висока, проте для мене 110-120км/год виглядають оптимальними як по витратам, так і по акустичним шумам, та комфортному сповільненню на світлофорах навіть на основних магістралях типу житомирської чи одеської траси.
Wert, тому що пересівши з турбованого 2.5 дизеля, де між натисканням і розгоном я можу порахувати до 3х, і тут ефект є одразу, це значна різниця. Про голівоньку я в принципі допускаю, що в ДНДЗ так спілкуються, але бро, давай ти будеш фільтрувати
Andrii H, не знаю наскільки в тебе був затяганий дизель, але "який небуть" сучасний дизель від PSA/VW має ранній мах КМ і без проблем реалізує свої 300+ Нм з 1500 обертів. Тому у мене виникло закономірне питання про пошкодження тім'яної частини голови. Бо таке ляпнути, то не раз лупитися об одвірки потрібно. Якщо що- я з Кам'янського
MaxPower, у кожного, звісно, і свій зріст і своє сприйняття достатності простору...
У мене були побоювання з цього приводу, тож спеціально брав з собою на тест-драйв дружину.
При моїх 180см, їй позаду місця вистачало.
За останній час потест-драйвив все що є на нашому ринку з повним приводом у бюджеті ~$30 000.
Посадка в Kona здалася максимально близькою до посадки в седані.
На зараз в цьому бюджеті я не бачу нічого пристойнішого за динамічностю та технологічною напакованостю.
Гібридний Tucson з повним приводом стартує від $41000, що майже на $10000 дорожче Kona
MaxPower, ну це конкуренти. Тут вже кому що більше подобається. Я просто вів до того, що Кона - то суб-компакт, а в електричному виконанні коштує дорого. Кона має сенс бензинова - там хороша динаміка. Правда робот. Короче сують в кожну машину якусь деталь, не даючи їй бути ідеальною))
Ser Gio, погоджуюся, що електрична Kona зараз виглядає непотрібною. За $37400 слабка батарея, помітно гірша динаміка, немає повного приводу. Варіант з батареєю на ~500км кошту майже $49000 і так само немає повного приводу :-\. Як на мене, зараз це варіанти для ентузіастів і мають слабке відношення до поняття практичності.
Вище я написав саме про бензинову Kona, яка має такий самий за розміром салон, проте дещо більший багажник та може мати повний привід, при чому з дуже конкурентною ціною.
Дякую за ваш відгук, так як зараз так само дивлюся в бік повноприводної Kona.
Кілька зауважень:
1) Ваш відгук треба перенести до моделі 2017го року, так як рестайлінг 2020 тільки недавно почали завозити до України і ви фізично не могли його купити восени 2020го року.
2) "авто не запам'ятовує положення режиму "старт-стоп""
Як мінімум для європейського ринку це стандартне налаштування у всіх основних виробників - типу для зменшення витрат пального і шкідливих викидів у містах.
3) У вас дуже великі витрати, які значно відрізняються від заявлених.
В цьому hyundai-kona.infocar.ua/review23623_kona_id5242.html відгуку у автора, який проїхав більше 50 000км, вони набагато ближчі до паспортних.
Розумію, що цей автомобіль провокує агресивну їзду, проте чим спокійніше будете їздити, тим меншими будуть витрати. Ну і в нашій країні тільки на бориспільскій трасі без штрафу можна їздити більше 130км/год. Та навіть якщо вам все одно на ПДД, то можете собі занотувати, що кожні +10км/год починаючи з 110-120км/год це +1-1.5л витрат.
Ще кілька моментів з того, що ви описали у себе і що відрізняється в рестайлі:
1) Android Auto став безпровідним і є безпровідна зарядка
2) Доопрацювали робота - довше зможе працювати у важких режимах без перегріву. Бачив відео з іноземних ресурсів - досить впевнено рухається в гору по каменистій дорозі.
3) Оновили світло, наче, тепер повний LED
4) Перепрацьовані як підвіска, так і рульовий механізм
5) Тут https://hyundai.com.ua/sites/all/themes/responsive/docs/Hyundai-Kona-2021-price-list-RU.pdf можете глянути, що ще відрізняється в обладнанні.
Wert, "Впрочем, модернизация коснулась не только двигателей: кроссовер получил заново настроенные пружины и стойки амортизаторов, а также стабилизаторы поперечной устойчивости." hyundai-kona.infocar.ua/kona_id6453.html
max_cn, як вам одночасно вдалося запевнити себе, що у кінці 2020 року неможливо купити авотмобіль 20го року і для порівняння підсунути прайс на вже доступну модель 2021? ))
Android Auto у 2020 дротовий, а бездротова зарядка так, є, але сенсу в ній небагато через те що вона повільна + дротовий АА все одно вимагає підключення. Хіба тільки запропонувати пасажиру.
Andrii H, те, що ви називаєте моделлю 2021 року, насправді рестайл моделі 2017го року, прем'єрний показ якого відбувся тільки у вересні 2020 року. До нас з Кореї зараз їх доставляють близько 5 місяців! Богдан Авто замовив партію у грудні 2020го і вони ще досі в дорозі.
Якщо уважно прочитайте опис тут hyundai-kona.infocar.ua/kona_id6453.html , то побачите там цілий ряд відмінностей від того, що ви купили в листопаді 2020го - відповідно у вас модель модельного ряду 2017го року, хоч і виготовлена у 2020му .
Все, що я написав у попередньому повідомленні відноситься саме до рестайлу 2020го, в якому Android Auto вже бездротовий .
Доречі, рестайл немає адаптивного круїз-контролю, його можна отримати тільки в пакеті N Line, який малоймовірно, щоб довезли до нас, принаймні так запевняють дилери . А у моделі 2017року він був вже в комплектації топ.
max_cn, вимушений виправитися.
До мене 2 місяці тому доїхала вже рестайлова машина в комплектації топ і в неї також немає бездротового Android Auto. Взагалі, поки я на неї чекав, то дивився відео-огляди її в Кореї - там видно, що для Кореї і Європи комплектації багатші (проекційний екран, система контролю сліпих зон і тп). Це особливості комплектацій для нашого ринку
Тим не менш, я все одно автомобілем задоволений.
Проїхав вже 4300+км і нічого з ладу не вийшло. В тому числі немає ніяких проблем з 0 на кермі. Також немає скрипів та дзижчань в салоні, про які писали ви. Так шумка не ідеальна, та мені до 130км/год нормально.
Балдежный автомобиль. Относится к мини кроссоверам (Baby SUV), другими словами - тот же кросс, только короче. Высота, ширина, колесная база - практически все относится к кроссу. Приставка мини достига читати відгук
Yaroslav
Украина, Харьков
06.09.2021
Я переселенець. На час придбання авто я не мав/не маю прописки. І тільки Кредо Банк погодив для мене видачу кредиту. Тож вибір був невеликий(тільки проміж Hyundai: Kona або i30; нормальна комплектація читати відгук