Відгук Toyota Corolla 2017 1.6 бензин автоматична
Рік, пробіг: 2017, 5.000 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Витрата пального по місту: 8.0 л/100км, по трасі: 6.0 л/100км, середній: 6.0 л/100км
Критерії вибору нового авто були прості: седан, не ручна коробка, місткий салон. Дизайн був вторинним, важливішими були суб’єктивні зручність та ергономіка. Звертав увагу на системи безпеки та конструкцію підвіски. Переваги надавав відомим брендам. Враховував обмеженість бюджету та орієнтовну вартість наступного володіння. Ліквідність не була критерієм. Умови експлуатації – в основному Київ. Стиль водіння – спокійний. Стаж водіння – 170 тисяч. До цієї у мене було дві машини.
Порада покупцеві: Авто для спокійного стилю водіння. Через 30 міс. і 11 днів Анатолій дописав: І от воно сталося! Перша поломка! За більш ніж 2.5 роки експлуатації. Лампа поворотника вискочила з патрону. Відкрутив, засунув глибше, зафіксував. Це крім регулярних ТО. А так два зауваження - постійно треба доливати бензин та воду в склоомивач. І все! Обговорити відгук про Toyota Corolla 2017Щирий Показати ще 1 Дуже гарний відгук. Дякую. Всі описані вами автомобілі, з ких зробили вибір, є справжніми європейськими середняками, саме такі автомобілі мають купувати прості обивателі, а не "Ланоси" (земля їм пухом). Особисто мені більш до вподобі "Шкода", якась зручніша вона мені і багажне відділення чудове, а в чому причина вашого вибору, що саме переважило? +5-1ВІДПОВІСТИWert Щырый, шкода жорсткіша і більш "ламуча". ІМХО +5-5ВІДПОВІСТИЩирий Wert, Тойота і справді надійніша (заклюють мене зараз любителі ВАГу), але корола якийсь занадто "ніжній" автомобіль, не знаю як це пояснити... Мабуть не мій формат, хоча колись на інфокарі (Базар авто) бачив королу універсал, виглядає чудово +6ВІДПОВІСТИПравдоруб Показати ще 12 Хочу поздоровити автора з новеньким авто та подякувати за розлогий відгук. Повністю підтримую щодо другорядності значення дизайни при виборі практичного авто. Тепер щодо "середнячка". Як я зрозумів, у автора авто в комплектації Active, що коштує без допів біля 21,5тис.у.е. У звязку з цим цікавить, що саме не сподобалось у Октавии 1.4 дсг Амбишн, адже ціни та комплектації приблизно однакові (+-)? Та, чому до списку конкурентів не увійшов Рено Меган 1,6 автомат, який з анологічною комплектацією значно дешевший? При такому порядку цін можливо було краще дивитись на базову Сонату 2.0 автомат, що на 1тис більше по цін Короли? (не агітую, а ціуавлюсь) +3ВІДПОВІСТИrdiesel Показати ще 10 Автор, как и некоторые водители в плену стереотипов. Fender Tremolo rdiesel, автор просто выбрал вариант,который не будет сильно докучать.и в этом я его понимаю.Вам ездить или шашечки?эмоции стоят дорого,они такие.если авто берется надолго,я бы тоже на короллу посмотрел. +5ВІДПОВІСТИrdiesel тапкодав, я с Вами согласен, не с лица воду пить. Каждый выбирает вариант по себе. Хочу кинуть свои пять копеек. Я не фанат VAG-а, но скорее выберу что-то у них по обьективным причинам. Shep Показати ще 26 я вот честно незнаю как можно выбрать между октавией и королой - вторую, не нравится турбо и дсг, есть 1,6мпи АТ... а в остальном, я сидел в такой короле с 1,6 за 20К - если не брать во внимание размер салона, то на вид и на ощупь - это Б класс, причем из 90х(анекоторые кнопки с 70х), древний кондер, когда обдув переключаешь из недр панели хруст какой-то идет , задний диван - просто безформенная жижа и тд, просто уже всего не помню...после этого недоразумения в октавии средней комплектации за эти же деньги понимаешь что сидишь в добротном современном авто С класса! с лучшей эргономикой и практичностью(багажник) в классе...я не понимаю... и это при равных атмо-движках и не говоря о дизайне... а если вспомнить про 1,4турбо и как он едет, то я уже буду не понимать с матюками +5-7ВІДПОВІСТИFender Tremolo Shep, все Вы верно говорите,но есть момент,содержание шкоды и ей подобных.оно неднешевое,плюс неоднозначная надежность.тойота попримитивнее но и проще и надежнее.тут уж каждый сам выбирает по своему кошельку. -1ВІДПОВІСТИrdiesel тапкодав, это все вранье, про дороговизну Шкоды. Это сумасшедшая накрутка официалов. Я брал те же немецкие запчасти в проверенных магазинах и машина проехала эти 800 т.км. Я готов ответить за слова. Во всем, кроме ДСГ Октавию содержать абсолютно не накладно. Kostiantyn Kiev Меня конечно сейчас заминусуют, но если бы сейчас брал новое авто, тоже бы остановил выбор на Opel Mokka (Mokka X)... Не может ничего толкового предложить VAG и Toyota за эти деньги... +3-1ВІДПОВІСТИrdiesel Konstantin Kiev, ну почему, это неплохой вариант. Но, репутация также стоит денег. А у Опеля она весьма неоднозначная. И выльется это в цене на вторичном рынке. +3-1ВІДПОВІСТИДонг Жуанг "Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність." - у мене виникає враження, що ТО-0 вигадали наші салони, щоб косити бабло з клієнтів. Наприклад, чомусь Форд проводить перше ТО після пробігу 20 тис. км. Вони щось таке знають? ВІДПОВІСТИDanubecaptain Донг Жуанг, нулевое ТО, как правило, - бесплатное (если ничего не менять) - контроль всех систем и протяжка соединений. ВІДПОВІСТИDanubecaptain Автору отзыва желаю беспроблемной эксплуатации и удовольствия от владения автомобилем. |
Інші відгуки власників
|