Перед тим як розпочати розповідь про даний автомобіль, хочу сказти, що у мене до цього жодного авто не було, тобто це моє перше придбання.
Передивився багато авто, але нижчого класу такі як Акцент, Соул, Астра, Пікасо С3….
У автосалон Тойоти навіть не хотів йти, але цікавість перемогла. Потрапивши у салон ціни почали відлякувати, але чи простота авто, чи майстерність менеджерів, чи нульовий кредит на два роки перемогли. Отож, тепер чого саме Тойота Королла – чесно не знаю. Авто не є якимось надзвичайним у дизайні чи екстер’єрі, зате й ні до чого «придратися». Все у ньому говорить про консервативність та солідність, яку воно запозичило від свого старшого брата – Кемрі.
Щодо переваг слід віднести такі речі, як багато різноманітних бардачків та схованок, низький рівень споживання (про це трохи пізніше), великий простір у салоні, величезний багажник та кліренс, багато лампочок освітлення у салоні, відносно тиха робота двигуна (перед купівлею пройшов тест-драйв).
Щодо негативних моментів, то вони само-собою за такі кошти існують. Занадто багато пластику, який в перші дні експлуатації себе проявив, а саме появилися подряпини біля замку запалювання та на задніх дверцятах (напевне від металічних застібок на взутті). Також не дуже якісна обшивка, оскільки плями на ній залишаються дуже часто, хоча ця біда, як казав друг, і на Ланцерах теж спостерігається. Трохи слабка оглядовість через заднє вікно та й шумоізоляція не з найкращих. При заправлені менше ніж на 5 літрів, комп’ютер не реагує на зміну палива. Ну й на цьому напевне більше нічого негативного не можу сказати.
Аудіосистема не погано, хоча хотілося б щоб екран був трохи побільше й під світка не жовта, а то трохи дратує.
Що до розходу пального, то виробник явно зависив, оскільки по прямій трасі він складав 3.9 літрів, а по місту 6.8 літрів, що до змішаного 5.8-5.9 літрів, що дуже не погано для сучасного авто. Також сподобався датчик перемикання передач, який допомагає привикнути до економного споживання пального. Правда, якщо робити все згідно датчика, то потужності не хвататиме (до 2 тис оборотів), наприклад, якщо їхати під гірку чи на обгін.
Що до коробки передач, то сподобалося безпека, яка не дозволяє переключити на задню передачу без підняття кільця на ручці.
Щодо безпеки, то японці присвятили цьому багато часу, тому можна багато розповідати, але не буду забирати у Вас час і розкажу коротко – це, насамперед, 4 подушки безпеки спереду, необхідність на жаття зчеплення аби завести авто (щоб випадково не завели діти), це АБС та багато іншого.
Авто створювалося для не великої сімї. Воно підійде як для міського життя так і для проживання замістом де великі ями, оскільки має і не великий розхід палива, великий кліренс.
Можна ще багато чого розповісти, але якщо Вас ще щось цікавитиме, то пишіть, буду радий відповісти.
Авто дуже не погано показало себе на швидкості 145 км, здавалося, що їдеш не більше 80 км. Але на поганій дорозі їздити досить не зручно, хоча й малі ями підвіска поглинає досить не погано .
скажите если ви в кредит брали с 60 % предоплатой, какие условие с каско и т.д. скольно изначально денег надо и как потом помесячно, ведь смисла заранее погошать уже нет,0% ведь?
Я в результаті не взяв кредит, бо поки бігав у різін банки, то пощастило готівку зібрати. Щодо умов які пропонували у автосалоні, то вони дійсно найбільш привабливі у порівняні з іншими банками, але там було все досить жорстко: 0% кредит, каско 5,95% від вартості на рік (лише в одній акредитованій страховій) (я за не кредитну плчу 3,06%) , цивілка, послуги нотаріуса 700 грн, за видачу кредита 2,5% від суми за обслуговування. більш детальні умови на сайті банку Агріколь. Правда кредит дадуть при хороших офіційних доходах, а якщо погані, то краще звернути увагу на інші банки, наприклад Астра. Щодо другої частини Вашого запитання, то погашати завчасно є зміст, оскільки якщо вдасться за рік погасити, то не прийдеться переплачувати за каско та цивілку, а якщо виникне прострочка, то появляться і штрафи. надіюся доступно розяснив, якщо є запитання, то буду радий допомогти.
спаибо, за ответ, ще будь-ласка скажіть, в мене поблизу нема брендових заправок, тож постійно заправлятись наврячи вийде , а тільки АНП і ще якась невеличка, як вона щодо бензину все таки ступінь стиснення 11.5 не помічали різниці в поведінці авто залежно від бензину? як враження після більшого пробігу?
Я тільки на ОККО 95 заправляю, просто не хочу експерементувати, тому поки все нормально, то нехай так і залишається. На якомусь сайті читав, що Тойоти досить вибагливі до якості палива.
Пробіг вже 3000 км. Машина надійна та слухняна, але зявилися певні практичні зауваження: 1. ніде покласти моб. телефон, оскільки всі карманчики пластмасові і на кожній ямі телефон починає дрижати, що досить сильно нервує: 2. кришка капота залипає на ризині, що призводить до важкості його підіймання. 3. не знаю чого, але вже декілька разів були проблеми з 3-ю передачею (не включалася), можливо із-за моєї не вмілості, тому з останнім не хочу спішити.
По поводу телефона полностью согласен. положить некуда. Я иногда кладу в подстаканник. И по поводу 3 передачи тоже иногда замечаю, что включается как-то нечетко.
1. Я, например, купил "липкий коврик" за 15 или 20 грн и положил его на торпеде над магнитолой, и никаких проблем ( видел что то подобное на КЛО за 40 грн). 2. У меня крышка только вообще без проблем (возможно из-за того, что я машину за всю зиму мою только 2-3 раза, и то в теплую погоду, и открываю я её только для того, чтобы залить омыватель). 3. Проблемы иногда бывают с задней, лечатся двойным выжимом сцепления, а с 3й тьфу тьфу не разу. Возможно дело в технике переключения? я обычно выключаю 2ю, краткосрочно отпускаю рычаг и пружина устанавливает его напротив 3й, и потом легким движением переводишь его вверх, и никаких проблем.
Спасибо за обзор машинки. Надеюсь что выбрал себе такую же не зря. Я тоже как раз заказал в салоне такую же комплектацию. А еще мне по акции дают возможность выбрать допоборудование на 4000 грн (без стоимости работ по установке). Хотел бы узнать - что идет в базовой комплектации (City) - есть ли коврики и защита картера? Мне их предлагают купить. Заранее благодарен.
Я взяв на чотири тисячі захист картера і задній парктронік, оскільки якщо самостійного його купляти і влісти у електроніку, то можуть бути проблеми з гарантією. Що до ковриків, то вони є, але зими не витримають, бо вони матерчасті, тому рекомендую взяти їх на резиновій основі, але якщо хочете зекономити, то варто купити їх десь на базарі, це аж ніяк не вплине ні на гарантію ні на якість.
Большое спасибо! Мне как раз предложили на 4000 грн бонусов защиту, резиновые коврики, аптечку.трос.огнетушитель, сигналку двухстороннюю. За установку нужно заплатить 220 (защита) + 961(сигналка). Думаю что нормально.
Установка картера займає 5 хв, там треба прикрутити декілька болтів, що до аптечки, вогнегасника і т.д. то за пів ціни можнакупити у будь якому автомагазині.
Очень интересно по расходу уточнить: по трассе 3,9 это при какой скорости и какой участок дороги? или это же просто мимолетное показание текущего расхода? У меня смешаный стоит 6,9-7,0, при том что езжу спокойно и это мой почти постоянный маршрут
Швидкість 70-90 км за містом, переключаю передачі в діапазоні 1500-2000 оборотів згіно з датчиком на панелі приладів, ось і виходить біля 3,6-4,0 літрів у залежності від кондиціонера та загруженості ТЗ. Що до розходу то, він у мене зараз по місту складає в районі 6-6,2 л.
Машинку выбирал долго, думал голова лопнет, что выбрать, переглядел всё на свете, но всё встало когда попал на тест драйв. Проехал в королле и всё, теперь попробуйте меня из неё вытащить-завите шварцн читати відгук
Виталий
Украина, Кривой Рог
21.07.2012
Короллу 1.33 получил на руки в феврале 2012, предоплату 10% внёс в октябре 2011. Забирая машину с салона восторга не испытывал из-за длительного ожидания и отсутствия обещанного комплекта зимней резин читати відгук