Відгук Skoda Karoq 2020 1.4 turbo бензин автоматична

Oleksandr
Oleksandr

Украина
Киев

27.05.2021
Skoda Karoq
Skoda Karoq

Рік, пробіг: 2020, 7.000 км
КПП, привід: авт., передній
Двигун: 1.4 turbo бензин
Компл.: Style
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка2
Витрата пального по місту: 14.0 л/100км, по трасі: 8.0 л/100км, середній: 11.0 л/100км

До цього авто 5 років їздив на SIAT Lion з двохлітровим дизельним мотором, автомат DSG-7.

Спочатку, першу 1000 км я був у захваті! Комплектація Style + додаткові опції, майже топчик. Високий (великий кліренс), м’який (порівняно з СІАТом). Виїхавши з салону, та доїхавши до офісу, попершах навіть був в захваті від динаміки – легко стартує, легко розганяється, легко керується. Так само, якось з першого разу, як на мене дуже просто, мій iPhone11 бездротово підключився до автівки через Apple Carplay. Великий кольоровий дисплей і відразу відтворення Waze, без якого напевно зараз ніхто не їздить. Це було дуже добре.

Мусю сказати, що я хотів авто з дизельним мотором, АЛЕ на момент купівлі, зі слів менеджерів Шкоди Авто, були проблеми з дизельними двигунами – пересертифікація, і потрібно було чекати декілька місяців, які ми не могли собі дозволити. І нам запропонували цей, TSI 1.4 150 к.с.

Це авто дійсно гарне, й має якісь переваги, але проїхавши вже 7000 км за кермом, і в місті, і на трасі, зараз я би НЕ придбав це авто.

1) Витрата пального НЕ відповідає ніяким паспортним заявленим значенням! Спочатку я думав, що потрібна обкатка, але дедалі розумів що це не так. Пересівши на бензинове та більше авто, моя манера водіння й так кардинально помінялася, але значення поточної витрати мене просто вбивають та нівелюють більшість переваг. По місту – іноді доходить до 14 літрів (заправляю WOG 95 Mustang), по трасі – 10 при максимальній швидкості 130 км/год. Один раз спеціально поставив на круїз-контроль при швидкості 109 км/год і проїхався з Києва до Житомира – середня витрата була 8.1 літра. Середня витрата за всі 7000 км пробігу – 10.8 л на 100 км. І це при заявлених ТТХ: в місті 7.59, на трасі – 5.61. Що ще тут треба говорити.

2) Другий недолік, тісно пов’язаний з першим – об’єму баку в 50 літрів при ТАКИХ витратах абсолютно недостатньо і це дуже прикро...

3) Об’єм багажнику – він тупо маленький. Я маю з чим порівняти, і в нього влазить стільки ж як в мій СІАТ ЛІОН: з одним і тим самим багажем їздимо втрьох (я, дружина, дитина) до батьків, тому я точно знаю про що пишу. Так, якісь ці плюшечки від Шкода такі як гачки, сітка в багажнику це напевно супер, але…

4) Напевно самий кричучій для мене дискомфорт це блін система Apple CarPlay. Щоб ви розуміли я вже тричі скидував налаштування до заводських. Вона постійно висне, вже напевно двічи прилітали обнови прошивки, я їх встановлював – і в мене таке враження що стало гірше, ніж було. Пам’ятаєте, я писав як все легко відбулося вперше… тепер ні при яких «танцях з бубном» в мене телефон НЕ взаімодіє з автівкою БЕЗДРОТОВО! Тільки по шнурку, а це не дуже зручно...

5) USB Type-C!!! І це капець… Через місяць колезі взяли Toyota Rav4 Hybrid і навіть у японців звичайні USB! Зато тут - Type-C… я вже мовчу про те, що довелося міняти дроти, флешки і таке інше… Надійність цього Type-C як виявилося – ніяка. На наших дорогах, на ямках, ці роз’єми не втримують ані кабель, ані флешку, і в першому випадку – в тебе відвалюється телефон, а в другому – переривається музика, а після відновлення, вона починає програватися з самого початку… А ще забув додати. Практично 90% випробуваних перехідників з Type-C це авто НЕ ПІДТРИМУЄ! Навіть куплені в Розетці, про китайські взагалі мовчу.

6) Відсутність будь-якого карт-рідеру. При цьому його система не підтримує сторонні…

7) Немає запасу потужності на трасі. Що я маю на увазі. Наприклад ви рухаєтеся в колоні на швидкості 110-120 км/год і хочете обігнати тих, хто попереду Вас, Ви наче орієнтуєтеся що Вам повинно вистачити відстані до зустрічних авто, Ви робите маневр, тиснете на акселератор і… зависаєте на місці. Після СІАТ вперше це було дуууже дивно. Тепер знаючи це, подібних маневрів просто не роблю.

8) Ну і платня за великий кліренс – я так назву, якась НЕманевровість або якась некерованість. Я звичайна людина, і просто їздю на автівці, не фанатіючи і може не фахово називаю ті чи інші речі. Але, знову повторю, в мене просто немає з чим більше порівнювати, але після СІАТ, який таке враження вгризався в дорогу і ЗАВЖДИ її тримав, Карок пливе… і не в гарному сенсі, а так, що від подібного плавання в тебе холоне в пузі…

9) Постійні баги додатку Skoda Connect. Закриваю авто, відхожу, захожу в додаток – він повідомляє що автівка розблокована… І так через раз.

10) Я ж писав, що в мене Стайл плюс комплектація. Однією з фішок я обрав FullHD LED фари. Так вони класні. Але саме на таких я й їздив на Сіаті з2016 року. Саме тому на інші я просто не міг погодитися. FullHD LED фари – на мій погляд це обов’язкова складова будь-якої сучасної автівки.

Нажаль, в мене вийшов якийсь негативний відгук, але я написав про те, що турбує саме мене, без передьоргування і на 100% щиро. І зараз, я би точно НЕ вибрав це авто, і за першої ж можливості обов’язково пересяду в інше.

До речі, увагу до Шкода привернуло моє тимчасове протягом десь двох тижнів користування Шкодою Октавія А7 2017 р.в. з двухлітровим дизелем. І та Шкода – була дійсно класна!!!

Порада покупцеві: НЕ купляти, особливо з бензиновим двигуном.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Skoda Karoq 2020

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Shep  

ну сеату вообще в массаркете трудно найти конкурента по рулежке... отсюда вопрос,а чего не взяли атеку? обычно если напаковать аналогичную шкоду, то она становиться дороже максималки сеата

+3ВІДПОВІСТИ  
Fender Tremolo  

Аналогично и у меня после пересадки с седана на кроссовер.нужно привыкать и менять привычки.седан рулится и держит дорогу лучше.

+3ВІДПОВІСТИ  
Crosby1130  

По паспорту ваша машина должна ехать до сотни за 8,8 с. Если двухлитровый сеат был на обычном 150сильным моторе, то он сотню ехал по паспорту медленнее. Вас либо подводят ощущения, либо ваше авто неисправно.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Makes  

Crosby1130, Автор приводит пример когда важна динамика не разгона до сотни, а ускорение с скорости с 110-120 км/ч. Любой универсал VAG с 2х литровым дизельным двигателем на 150 л.с. в таком режиме будет прилично быстрее ускоряться чем обладающий большей парусностью Karog c бензиновым 1,4 турбо. Ну а расход в городе пусть даже и с пробками в 14 литров действительно может говорить о том что с машиной что то не так.

+3ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

Судячи з відгуку, вам кросовер абсолютно не потрібен. У кросовера парусність на швидкості, більша маса, вищий центр тяжіння, розхід теж буде вищий. Тобто все що ви вказали в мінусах. Не розумію чому не дивились універсал або седан.

+7ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

Чего такой большой расход? Какая у Вас средняя скорость городе, какие расстояния? Например если я езжу короткими расстояниями по 4 км тоже выхожу на 10 литров. Пробывали другой бензин ? Окко Пульс?

+2ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Без образ, ви жертва маркетингу. Вам той кросовер нафіг не потрібен був, для багажника дивилися б на універсал замість хетча. Розгін до 100, це маркетингові соплі, набагато інформативнішим є 0-60 і 110-150. Скидайте карока і беріть Сеата в універсалі

+3ВІДПОВІСТИ  
Slavik0080  

Wert, багажник там очень достойный.А что до динамики ,то человек берет моторчик от Октавии,ставит его в большой кроссовер ,а потом плачет что там что-то не едет.И флешку ЮСБ С ему поставили ,казлы

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Slavik0080  

Минусы авто немного странно звучат,но то такое ..вот что странно -это расход топлива.У меня 2,0 ТСИ ест в городе 11-12 литров,если активно.Трасса 110км/ч 7-7,2л. 120-150км/ч проехал 8,8л.Управляемость после седана отличная,подвеска очень энергоемкая

+3ВІДПОВІСТИ  
Миша82  

Так город городу рознь, у меня по Одессе 10.5 - 12.5 литров и средняя скорость около 14 км/час, а приезжаю в Запорожье то 8-10 литров. По трассе, если держать +/-100 км, средний расход 6 литров, а ехал 130-160 то все 10 л/100км. P.S. Karoq 2018, 1.5, 150 ЛС, style

+4ВІДПОВІСТИ  
goodriver  

Думал уже нет дураков, которые заправляют мустанг и пульс

-6ВІДПОВІСТИ  
Миша82  

А я думал тут взрослые воспитанные люди опытом и мнениями обмениваются. Иди со школьниками срач устраивай в соц. сетях если скучно или ума не нажил.

+6ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Skoda Karoq

Илья
Россия, Москва
17.04.2020

В общем, после покупки Skoda Karoq разочаровался в чешской марке, хотя еще недавно был преданным поклонником, пять лет отъездил на Octavia, которая меня всем устраивала за исключением небольшого дорож читати відгук

Константин
Россия, Омск
21.04.2020

Даже не знаю с чего и начать. Наверное коротко о себе: Мне 35 лет, я женат и у меня двое маленьких детей 4-х и 2-х лет. В машинах ценю в первую очередь практичность, а потом уже всё остальное. Какое-т читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Skoda

Skoda Superb 2007 Skoda Superb 5500$ 2007