Отзыв Renault Logan 2017 1.2 бензин механическая

Микола
Микола
Украина
Киев

10.04.2018
Renault Logan
Renault Logan

Год, пробег: 2017
КПП, привод: мех., передний
Двигатель: 1.2 бензин
Кузов: седан, 4 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка2

Ділюся своїми враженнями про Logan 1.2 2017.

Спочатку плюси:

1. Великий салом, досить просторо і комфортно в ньому знаходитися.
2. Великий багажник.
3.Система що допомагає їхати під горку.
4. Аудіосистема з пультом керування під рулем не погана якщо слухати музику до гучності 21.
5. Високий кліренс з мягкою підвіскою.

Мінуси:

1. Мотор 1.2 для цього автомобіля в край слабкий. Під горку з кутом градусів 30 потрібно крутити двигун за 3000 на 2-й передачі. Навіть щоб зрушити з місця потрібно весь час газувати за 1200 об/хв. і це автомобіль порожній (тільки водій).
2. Шумоізоляція класна тільки коли авто стоїть на місці з заведеним двигуном. Як тільки починаєш їхати то таке враження, що мотор в салоні або ти їдеш на панамері з прямотоком. А при тому що щоб хоч якось розганятися треба крутити весь час двигун і відповідно в салоні шум жахливий. Якось розігнався до 130 км/год то таке враження що їхав 230 км/год.
3. По трасі їхати не більше 110 км/год. а ще краще 95-100 км/год. Автомобіль весь час потрібно ловити по дорозі. На швидкості попередньо згаданій довго не проїдеш, дуже втомлює. Їхав по трасі Київ - Харків, був слабенький боковий вітер з права і відповідно весь час потрібно підрулювати руль в право і як тільки заїжаєш за шумоїзоляційну огорожу від траси вітер теж закривається і автомобіль різко тягне в право і відпотідно руль підрульовуєш в ліво. Їхати далеко в край не комфортно (водію), комфорт керування дуже залежить від вітру. Обминув ямку на дорозі їхавши 75 ки/год то було такевраження що мало не перевернувся.
4. Блютуз зєднання магнітоли з телефоном мав би бути плюсом бо по ідеї комфотно можна булоб розмовляти не відволікаючись, але мікрофон в авто не якісний. Коли мені телефонували то я всіх добре чую а мене чують ледве-ледве. Всі жаліються, що мене не чують, що я ніби десь дуже далеко. Тому ця опція безкорисна абсолютно так, як нею користуватися не можливо (перевіряв не з одним телефоном і телефонував теж не на один).

Я просто ділюся своїми особистими враженнями про авто, проїхав я на ньому 2000 км. з салону. Ніяк не розумію, як можна було впихнути в нього на скільки "дохлий" мотор. На ньому добре тільки їхати тим хто ще взагалі ніколи не їздив на іномарці, тим хто буде їздити з дуже малою швидкістю по дуже поганій дорозі з ямами.

Раніше їздив на Форд Фієсті 2015 року з двигуном 1.3 і хочу сказати, що різниця в ціні не суттєва з логаном але Логану навіть і близько немає куди братися до фієсти по всім параметрам окрім великого простору на задньому сидінні і в багажника.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Renault Logan 2017

Вход | Регистрация

Правдоруб  

Логан - большое авто для плохих дорог за маленькие деньги (восточный подход). Думаю оно где-то себя оправдывает. Сравнивать с Фиестой наверно не стоит, т.к. Форд авто для других целей. Там приоритет управляемость и комфорт водителя в городе (западный подход). Но Фиеста безболезненно не сможет того, что сможет логан/сандеро. К примеру, проехаться по трассе Кропивницкий-Николаев с 5-ю людьми в салоне +багаж, та даже с 4 будет сложно... Та с взрослыми на заднем по любой дороге ей (а точнее им) будет сложно

Нехай щастить в дорозі!

+11ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

А невже чогось іншого чекали від атмосферного 1,2 двигуна на 75 коней? Він чемно відпрацьовує свою роботу і не може більше і нема на то ради. порівнювати логан і фієсту - ну дуже вже різні авто.
От я після Фабії (десь близько до фієсти) в логані навіть всістися не можу бо ергономіка не та. Плюс попри свій 1,2 розумію що аналогічний двигун на куди більшому і важчому логані то їзда буде ще натягнутіше.
для логана мабуть краще все таки його дизель 1,5 або бензинка 0,9. але та м90 коників. Ну й дуже жаль що забрали бензи 1,6 - цей двигун йому мабуть найбільше пасував. але з двигунами зараз у всіх авто не дуже.

+2ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Я конечно извиняюсь, но Логан это кака. Машина проектировалась для пуска в производство за 5000 тысяч евро. Сейчас в Украине дизель с климатом стоит 15 тысяч. О чем дальше говорить?

+8-6ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

rdiesel, подивіться прайси на нього в поляндії чи дойчлянді.
сама пуста комплектація біля 7-8 євро. і це без кондьора. у нас такі навіть не продаються.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

смотрел его.но выбрал лачетти.и понимаю что не зря.естесственно речь про новье.

+6-6ОТВЕТИТЬ  
Sfairat  

Логан-Сандеро-Дастер - онли дизель. Все остальное бессмысленная фигня. Ну и машина не для активной рулежки, больше для неспешной езды по нашим "хайвеям"

+7ОТВЕТИТЬ  
Crosby1130  

А что с реальным расходом у этого монстра?

ОТВЕТИТЬ  
Микола1991  

Crosby1130, якщо чесно то не заміряв, але зараз підраховую і виходить, що по місту десь 8 літрів на 100 км. а за містом при швидкості 100 км/год до 6 літрів на сотню.

+2ОТВЕТИТЬ  
driver147  

Крім Логана ви ще якісь варіанти для купівлі розглядали? Я зараз дивлюсь в сторону Равон Р4. Він навіть з автоматом і в максималці дешевший, ніж базовий Логан.. Був на тесті і того і того - Равон сподобався набагато більше.. Але сидіння комфортніші в Логані)

+2-6ОТВЕТИТЬ  
Микола1991  

driver147, раджу придивитися до Равон Р4 з автоматом. Я теж на ньому їздив і мені по всім параметрам Равон на багато краще. Просто Логан в мене робочий автомобіль (від фірми) але я на ньому їжджу в своїх цілях, як на власному авто, але якби довелося купувати то купив би 100% Равон р4 з автоматом.

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

Микола1991, чесно кажучи, не розумію я професійних водіїв, які радять купувати Равон на автоматі... Ресур, ресурс, ресурс!!!!!

-4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
driver147  

Та й Джентра (в минулому Лачетті) ще продається.. Навіть вона дешевше ніж Логан, при цьому не в бідній комплекації..
Для себе я поки не бачу чому за Логан (ще й з мотором 1,2) треба переплачувати..
Пежо - Сітроен - там теж базовий мотор 1,2..
Поло седан - ще не їздив, але він дорожчий..

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

driver147, бери джентру,не пожалеешь.простор в салоне,независимая подвеска,дисковые тормоза по кругу,новый интерьер,а главное-цена содержания и запчастей тебя не расстроят.да и дорогу держит отлично и комфортна.и скоростная.я на лаче 180 разгонял,могла еще.средний крейсер 140.минус-для кого то немного морально устарела.решай сам.

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Nickont  

Про блютус - согласен!

+3ОТВЕТИТЬ  
olgg  

Спасибо за отзыв. Рассматривал для работы. Понял, что только дизель, но цена его как у нового зафаршированного Авео на газу. Стоит подумать.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Другие отзывы владельцев
Renault Logan

Павел
Украина, Кривой Рог
18.05.2018

Решил написать немного про эту "машину?". Отмечу сразу, она своя, но не личная. Личную продал, а на этой езжу пока не найдется приличный водитель для офиса. Почему такая лирика, просто отзыв читать отзыв

Никита Моргун
Украина, Киев
19.11.2018

Владею таким корытцем уже полтора года (дизель, максималка, 26 тысяч пробега) - в целом крайне доволен, но опишу пару плюсов и минусов на свой личный вкус + небольшой опыт эксплуатации (вдруг кому пол читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Renault Logan

Renault Logan 2018 Renault Logan 8000$ 2018