Витрата пального по місту: 9.0 л/100км, по трасі: 5.0 л/100км, середній: 5.6 л/100км
Автомобіль купував під замовлення. Замовляв в комплектації GT-Line з активним моніторингом сліпих зон, асистентом паркування і навігацією.
Зовнішній вигляд білого авто перевершив всі мої очікування.
Салон неймовірно красивий і доволі просторий, як на довжину авто 4.3м, на задньому ряді багато місця і комфортно, багажник 430л. Штатна навігація проектується на панель приладів, що дуже зручно коли їдеш в незнайомому місті, бо карта завжди в полі зору, хоча повернутий до водія екран теж в цьому допомагає, коли підключаю Android auto. Аудіосистема дуже пристойна і басовита.
Раніше їздив на дизельному авто, тому цього разу не роздумуючи обрав бензиновий варіант. Я багато читав про економічність бензинового двигуна 1.2, але пересвідчився в цьому на трасі - при круїзі на 90км/год коли витрата пального була в районі 3-4л/100км. В місті розхід від 6 до 10л. і цифра ця залежить від часу проведеного в затоках, а також від манери їзди.
Авто дуже комфортне в кермуванні. Руль дуже інформативний і зручний, хоч і маленький. Підвіска мяка і дуже енергоємка. Двигун дуже еластичний і реакція на педаль газу без помітних затримок, а переключення передач відбувається непомітно.
Авто поки ще на обкатці, але відчуваю, що запас потужності двигуна на 155 к.с. дуже пристойний.
Тут є багато асистентів, які полегшують кермування. Особливо зручним в місті під час пробок для мене є адаптивний круїз з функцією stop and go, коли автомобіль сам підгальмовує і підїжджає в заторі до авто, що є перед ним аж до повної зупинки, а потім сам рушає далі, коли інші авто починають рух.
Утримання смуги руху працює дуже добре, а з адаптивним круїзом на трасі можна відпочивати. Також авто підкермовує, якщо я перетну дорожню розмітку, чи почну зїжджати з дороги без ввімкненого поворотника.
Активний моніторинг сліпих зон не дозволяє мені перебудуватися в іншу полосу, якщо збоку є інший автомобіль в сліпій зоні.
LED фари просто неймовірні і освітлюють дорогу так, що видно як вдень, а автоматичне перемикання ближнього і дальнього світла працює відмінно і ще більше полегшує процес їзди.
Плюси автомобіля: 1. Ефектний, новий дизайн.
2. Просторий і дуже красивий салон.
2. Дуже зручна та інформативна 3d панель приладів.
3. Зручні передні крісла з підігрівом і регулюванням по висоті
4. Двигун 1.2 155к.с. дуже потужний і економний водночас
5. Асистенти працюють відмінно і без помилок.
6. LED фари просто фантастичні.
7. Дуже комфортна підвіска.
8. Кліренс 19см.
9. Безключовий доступ.
Мінуси автомобіля: Багажник закривається не завжди добре і часто треба прикладати трохи більше зусиль ніж хотілося б.
На торпедо багато лакованих елементів, які дуже легко дряпаються.
semitop7, Дизель був по суті ідеальний, якщо говорити про витрату пального в змішаному циклі 4,5-5л, але він був тупий по динаміці, я часто відчував на обгонах що 110к.с. дизеля замало. Тому і обрав бензин. Правда, якщо основна їзда по місту і на короткі дистанції - тоді треба брати однозначно дизель.
DenRamon, а меня бесит то, что крышка багажники впритык к крылу и затирает его и себя. Уже по гарантии подкрасили. Но проблему не убрали. В последних партиях это поправили.
Дуже довго придивлявся к 3008 але у нього пакет "безпека +" можно замовити тільки з заводу, а чекати три місяці (а то и більше) не хотілось. І раптом виходить ОЦЕ) - гарніший, дешевше і з па читати відгук
Алексей
Украина, Харьков
29.08.2020
Машине 20 дней. Все вначале было супер. Резвая, классная. Через неделю появились проблемы с карплей. Стал перезагружаться компьютер каждые 30 секунд. Чтобы было понятнее, центральный монитор просто пе читати відгук