Відгук Nissan Qashqai 2023 1.5 turbo електро/бензин автоматична

Сергій
Сергій
Украина Киев 04.05.2024
Nissan Qashqai

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2023, 600 км
КПП, привід:
авт., передній
Двигун:
1.5 turbo електро/бензин
Компл.:
Tekna
Кузов:
позашляховик, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Всім привіт. Придбав собі Nissan e-POWER в комплектації Текна. Поки що не багато наїздив, але деякі висновки вже можу робити. Якщо не забуду, то буду доповнювати.

Авто дуже гарне (моя думка) і зовсім не схоже на Кашкай попередніх версій. До цього у мене був Сузуки СХ4 2017 року, механіка. Авто порівнювати не буду так я це різні авто... взагалі різні.

Nissan e-POWER - авто для великого міста де є постійні корки, світлофори і т.п.

Рухаючись на роботу авто в корках використовує в основному АКБ а інколи для підзарядки АКБ використовує двигун якщо рівень зарядки падає до 25%. Двигун 1.6 Турбо на три циліндри вмикається на секунд 30- хвилину, може менше. Тобто в місті ви рухатись будете на АКБ 60-70% і на 40-30% на ДВЗ +-. На трасі це буде десь навпаки.

На разі плюси Nissan e-POWER такі: 190 електричних коней, дуже динамічне авто, можна спокійно обгонити практично все що їде попутно, авто їде постійно на електромоторах, рух без ривків і взагалі безшівно, багато помічників водія, панорама, камери 360 і ще 100 +.

До прикладу якщо заправити Nissan e-POWER на 50 літрів бензину і подібне авто просто на бензині теж на 50 літрів то Nissan e-POWER умовно проїде десь 1000 км а авто з ДВЗ умовно 600 км.

Запитуйте. Буду тут відповім.

Плюси та мінуси автомобіля

190 електричних коней, дуже динамічне авто, можна спокійно обгонити практично все що їде попутно, авто їде постійно на електромоторах, рух без ривків і взагалі безшівно, багато помічників водія, панорама, камери 360 і ще 100 +.

Коли авто їде зі швидкістю 40-50 км то все норм, на трасі теж норм а от коли авто стоїть в корку чи взагалі ви вирішили постояти і послухати музон то готуйтесь до того, що коли включиться ДВЗ для підзарядки АКБ, то можна впісятись, тому, що двигун чутно по-перше а по-друге йде тремтіння по корпусу і його теж чутно! Це не звично і думаю пов'язано якраз з тим, що там 3 циліндри, балансування…Мала обзорність в порівнянні з Сузуки: що лобове, що заднє скло менші. Двірники на швидкості 100+ все, що збирають на лобовому скидають на водійське вікно. Вроді теж не критично, але... Додаток NISSANCONNECT SERVICES працює нормально, показує де авто і якщо воно відкрите і якщо хтось поїде на ньому але точно не покаже, що ваше авто забрав евакуатор. У мене забрали авто а додаток показує, що воно і досі стоїть там де залишив…

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Nissan Qashqai 2023

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Stepway22  

Розкажіть будь ласка детальніше про розхід палива ?

ВІДПОВІСТИ  
Nic_nissan_111  

Stepway22, Вітаю. Моя думка, що розхід на такому авто рахувати не правильно. Почнемо з ранку і поїдемо до роботи (25 км). Авто включається (не заводиться) а включається на АКБ і якщо не газувати а їхати до 30 км (виїхати з двору) то я можу проїхати на АКБ 3 квартали потім виїхавши на трасу звісно додаю і включається мотор, але він працює секунд 30 і відключається і якраз його швидкий старт на 30 секунд +- і видає розхід 5 літрів приблизно, але він працює то недовго і за весь маршрут підключається разів 4 +- на приблизна такий же проміжок часу, тому і розхід десь 5 літрів на сотню. Найменший у мене був 4.2 літри на цьому маршруті. Тому вважаю, що тут краще не розхід рахувати, а запас ходу і на мою думку це буде коректніше. На світлофорах авто на АКБ
тому старт-стоп тут відсутній. В пробці при русі до 30 км може їхати на АКБ досить довго, а якщо то ще і накатом і ще й з гірки, то за рахунок рекуперації при приторможуванні можна довго їхати на АКБ. На трасі звісно економія значно менша, тому, що на швидкості, АКБ розряджається швидко, і заряджається також але і двигун частіше працює і довше але не більше хвилин чи півтори. В режимі "ЕКО" не їздив (вмикав пару разів..ну таке , постійно в "Стандарт" по місту і в "Спорті" по трасі. На разі проїхав 1300 км. Висновок: За рахунок швидких і коротких стартів двигуна, розхід складає 4-5,6 літра на сотню при русі в стандартному режимі без тапок в пол. Якщо ж тапок в пол в місті і обганяти всіх, то думаю 6.5 -7 буде.

ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Авто з ДВЗ на 50 л проїде 1200 км. Вітання від С4 на 1,5 DV5))))

ВІДПОВІСТИ  
Nic_nissan_111  

Wert, давайте по місту заміряємо скільки проїде кашкай і С4 якщо Ви з Києва. Два тижні по 50 км кожного дня в пробках через Північний міст (Московський) на Лукянівку потім через Татарку на Поділ і назад таким же макаром. Самому буде цікаво.

ВІДПОВІСТИ  
Nic_nissan_111  

Доповню відгук тут. Що ще погано. В світлу пору дня, коли по місту їдеш, потрібно часто вмикати аварійку, щоб подякувати чемному водію, але тут кнопка аварійки ніяк не виділяється, її просто не видно! Натискаю методом научного тика. З включенням освітлення вона звісно підсвічується і її більш менш видно, але в світлу пору то квест. Клімат як реактивний двигун працює, тому використовую його на самих малих обертах.

ВІДПОВІСТИ  
Nic_nissan_111  

Вітаю. Чомусь не можу редагувати свою тему, тому тут. Про скрипи "сверчки". Дорого моє @ть авто Проїхав 2 тисячі і в основному по Києву. І от коли їдеш по рівній відносно дорозі, то все начебто і ок а коли виїхав за межі і поїхав в село до батьків, то там все і вийшло з-під контролю. Дуже сильно пищить скрипить криша...так скрипить як корито убите! Відкрив шторку, полазив там, побачив, що є резинка між склом криші і направляючими шторки і обробив силіконом, хз, вроді краще, але якісь рухи там ще залишились, буду вивчати. Торпедо. Тут є щось подібне до того, коли вітром щось подібне до цінника з одежі тре об щось. Там до речі на трубках і шлангах є такі. Які дістав то повідривав а які примотав скотчем ...не допомогло, можливо ще десь є. Ще вроді є тертя в районі торпедо лобове, прислуховуюсь. Ось такі справи.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація