Витрата пального по місту: 7.0 л/100км, по трасі: 6.0 л/100км, середній: 6.5 л/100км
До цього володів Ford Fiesta і Mazda 3. У планах було багато подорожей Україною, тому виникла потреба у авто з більшим кліренсом. Для мене комфорт був важливим фактором, тому майже всі авто розглядав у максимальній комплектації.Протестував майже усі варіанти у цьому класі і зупинився на Mazda CX-30, Peugeot 2008 i Nissan Qashqai. Зваживши плюси і мінуси кожного, вибрав саме Qashqai дизель у максимальній комплектації Tekna.
Проїхавши достатню кількість кілометрів, можу написати свої враження.
Мотор + Коробка. Підійде для тих, хто любить спокійну їзду. Для любителів драйву - це не варіант. Запасу потужності достатньо для комфортних обгонів на трасі, але особливих драйверських характеристик немає. Двигун тупуватий. І тут, думаю, винен варіатор. До нього потрібно звикати після звичайного автомату. Також, зимою варіатор довго прогрівається, тому оберти тримає високі. В результаті їзда не комфорта і розхід великий.
Підвіска. Підвіска м'яка і комфортна як на великих, так і на малих ямах. Повністю задоволений. Кліренсу вистачає з головою.
Шумоізоляція. Шикарна як для цього класу. Майже не чути ні двигуна, на дзеркал, ні арок на швидкості до 130.
Кермо. Після седана, довго звикав до керованості кросоверів. У Кашкая - кермо одне із кращих серед конкурентів.
Розхід. Залежить від маршруту:
- Короткі, холодні поїздки по місту: 8-10.
- Місто із прогрітим двигуном: 6-7.
- Траса: 5-6.
Є ECO режим. Дозволяє економити приблизно 0.3л, але авто стає дуже тупим. Як на мене, воно того не варте.
Мультимедіа. Звичайна японська мультимедіа. Швидко підключається до телефону по Bluetooth. CarPlay немає і не знайшов у інтернеті як додати. Камери 360 - досить зручно, але в основному використовую тільки камеру заднього огляду. Якість зображення камер - середня. Звук теж середній, але за рахунок хорошої шумки, музику можна нормально слухати на швидкості 100+.
Багажник + задній ряд. На задньому ряду тіснувато, але там майже ніколи ніхто не їздить. Багажника достатньо. 4 18-х колеса поміщаються.
Салон. Зібраний якісно. Не дуже сучасний, але скрізь хороші і м'які матеріали.
На даний момент повністю задоволений автомобілем і міняти поки не планую.
Плюси автомобіля: - Шикарна full led оптика. Видно як вдень.
- Підігрів лобового скла. Зимою дуже корисна опція.
- Панорама на увесь дах.
- Автоматичне дальнє світло.
Мінуси автомобіля: - Бісить Старт-Стоп. Неможливо вимкнути на постійній основі.
- Немає куди покласти телефон. Є дуже маленька ніша на центральній консолі, телефон туди не поміщається.
- Немає бокса для окулярів. Потрібно у чохлі класти у бардачок або підлокітник.
- Підстаканники не мають упорів для малих стаканів. Якщо береш амерікано, стакан падає на дно підстаканника і його складно дістати.
Бандерівець, Можливо. Кугу не тестував. Попереднє покоління особисто мені не подобається, а нова подобається, але занадто дорога. Я ж написав, що керованість ОДНА з кращих. У CX-30 i Karoq, мені спободалось більше, але у 2008, Sportage, Tucson, Vitara сподобалось набагато менше.
Бандерівець, Керованість поняття суб'єктивне... Оцінку керованості можна дати хіба що за результатами Лосинного тесту, в якому qashqai показав ідеальний результат.
Стаття "Всё про лосиный тест"
"...рекордсменом-скороходом, показавшим в лосином тесте максимальную скорость 85 км/ч, оказался Citro
Добрый день.
Начну с того, что все познается в сравнении и для кого-то Nissan Qashqai совсем не едет, выглядит ужасно и тд. Я же буду сравнивать со своим предыдущим автомобилем, а именно Hyundai Ac читати відгук
андрей
Украина, Кременчуг
17.11.2019
Купил в августе 2019г. Комплектация Acenta.
Езжу преимущественно по городу. Расход по городу от 5.4 до 6.0. По трассе 5.4 - 5.8 это 120-130км/ч.Если ехать 100-110 то где-то 5.2-5.6. Пробовал ехать читати відгук