Украина Киев 10.06.2014
Інформація від власника
Оцінка авто
Жодного разу не писав відгуки на рахунок авто, так що сильно не критикуйте). Володію цим авто 15 місяців. Основним критерієм вибору авто було витрата пального. В салоні сказали 8-9 л. по місту. Машина експлуатується в Києві. Десь читав відгук про 5-6 л по місту. Брехня!! 10-11 з екон режимом. Правда варто відмітити той факт, що машина дійсно їде, навіть при обгонах 100+. Йдемо далі. Електроніка - глючить, наприклад збиває з юзб на радіо без будь-якої причини, а інколи взагалі видає помилку юзб, і для того щоб привести її в норму потрібно глушити двигун. Дрібниця, але дратує. Абсолютно незручні сидіння. Зате ергономіка основних органів (клімат, мультимедіа) управління зручна. Досить просторий багажник. Автомат "тупий", через нього збільшується витрата палива. Незважаючи на маленький кліренс (близько 13 см з металевим захистом) абсолютно нормально експлуатується зимою. Мені здається це вже справа особистої майстерності. Те ж саме і стосується бордюрів - штурмую будь-який і без жодних наслідків. Єдиний недолік такого кліренсу є наступним: я багато пересуваюся по Україні, і часто зустрічаю "колії" на асфальті. Бійтеся його. Це Ваш основний ворог. Нещодавно в мене з"явилося тарахкотіння в передній панелі, досить гучне. Буду їхати на сервіс розбиратися. Перше ТО на 15000 обійшлося в 1500 грн.
Плюси та мінуси автомобіля
Особисто мені подобається дизайн.
Досить хороша база в порівнянні з конкурентами.
Дуже хороше управління. "Липне" до дороги.
Динаміка для такого мотору хороша.
Зручна ергономіка.
Сидіння не комфортні.
Дуже і дуже жостка підвіска.
Шумоізоляція паршива.
Якість матеріалів.
Глюк мультимедійної системи.
Витрата пального (і це при абсолютно спокійній їзді).
"Тупий" автомат.
Порада покупцеві
Незважаючи на всі недоліки, як значні, так і досить дрібні, я вважаю її однією з найкращих в класі, та, що немало важливо, однією з таких, що є добре укомплектована у базовій версії. Менший кліренс у порівнянні з конкурентами, на мою думку є плюсом, так як я вже писав вище - це є справою майстерності.
Висновок: якщо Вам потрібна "робоча конячка" беріть німця з дизелем. Цей автомобіль виступає більш спортивним бюджетним седаном з доволі високою витратою пального та низьким комфортом. Наступною машиною точно буде дизельний "німець" так як я більше ціную комфорт, а не драйверські якості. Дякую за увагу!
Обговорити відгук про Honda Civic 4D 2012
Дуже цікава позиція, не часто зустрінеш таке відношення до авто)! Дякую за відгук!
+3-1ВІДПОВІСТИ
Сергей Шишло У меня на механике, подвеска достаточно мягкая, расход в городе от 7.6 до 9 литров, смотря как ехать. Т.е. если ездить до 40 км\ч(пробки) то расход больше.
ВІДПОВІСТИПо поводу седений не согласен, что неудобные, но здесь каждому свое. А шумка да, так себе, поэтому я сделал дополнительную изоляцию, посмотрите на Автобазе - https://avtozvuk.ua/shumoizolyatsiya/c21, здесь реально не дорого, а если есть где, иожно и самому в двери поставить.
+1ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Honda Civic
АлександрУкраина, Киев
12.10.2012
На civic 4d 2012 накатал почти 10 тыс.км. - так что отзыв от владельца по результатам эксплуатации. По минусам: 1. Зазоры пластика торпеды, на момент покупки авто щель в пластике АБС блока пере читати відгук
РусланУкраина, Тернополь
08.02.2013
Здраствуйте!!! я много не буду тут розсазывать о плохом, о хорошем даного автомобиля!!! хочу сказать главное что ето HONDA она и в африке и в америке хонда))). просто класная машына и так внешный вид-п читати відгук

