Відгук BMW X3 2021 2.0 turbo бензин автоматична

unforgiven
unforgiven

Украина
Житомир

02.11.2021
BMW X3 (G01)
BMW X3

Рік, пробіг: 2021, 7 км
КПП, привід: авт., повний
Двигун: 2.0 turbo бензин
Компл.: X-line
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка4
Витрата пального по місту: 13.0 л/100км, по трасі: 8.0 л/100км, середній: 11.0 л/100км

Придбав авто ще півроку тому назад в автосалоні… Довго чекав…Так як базові комплектації розбирали з автовозів як «гарячі пиріжки»… Спеціально почекав трохи, поїздивши достатньо для більшої об‘єктивності відгуку, коли ейфорія від покупки нового авто вже проходить і намагаєшся винайти будь-які «косяки», «цвіркуни» і недбалості збірки.

За півроку один дефект таки стався - в передній фарі відлетів (відкрепився, зламався) один відбивач лед фари ближнього світла. Обіцяли безоплатно замінити по гарантії (на цілу фару в комплекті, так як вона герметична і нерозбірна зі слів «офіціалів»). А так проблем з авто більше не було.

В цілому - дуже приємне авто, з достатнім об'ємом салону (для людей зростом до 1.90) і багажника, доброю якістю збірки як матеріалів інтер'єру так і кузовних деталей, з майже достатньою динамікою (як завжди хотілось би трохи швидшого і потужнішого прискорення з 0-100 км/год), хоча для повсякденної експлуатації в місті можливо і достатньою…

Спочатку розглядав для покупки гібридну версію Х3, але з цінником + 20 тис. у.о. за швидший на 2 секунди розгін до сотні і можливость по 60 км щодня їздити на електротязі робили таку покупку економічно невигідною…Тим паче тоді б треба було влазити в кредити і потім «сушити собі голову» з ними… А так - «база», Х-лайн, повний привід, безплатний чорний колір і ніяких кредитів!

Окремого респекту заслуговують драйверські налаштування авто: прекрасна чутливість рульового, курсова стійкість, «зібранність» підвіски… Саме «зібраність» бо м'якою її навряд-чи можна назвати… І не в останню чергу із-за шин Runflat…

Витрата палива напряму залежить від стилю водіння… Зазвичай, «світлофорні» старти з місця і активний стиль водіння даються в знаки середньою витратою палива в 13-14 літрів на сотню в місті, хоча три дні, заради експерименту, старався їздити «по-пенсіонерському» і врешті-решт насилу вклався в 9.5 літрів…Але це коштувало мені дуже великих зусиль і нервів… Ну не звик я так їздити! :)

Якість картинки на мультімедії - вище окремих похвал, не зрівняти з «японцями» …Як і якість збірки і якість матеріалів інтер'єру…Ніяких тобі «Напп» і «Алькантар», але все дуже простенько і приємно( комбінований шкіро-кожзамово-тканьовий салон)…

Взагалом авто задоволений. :)

Плюси автомобіля:
Добра керованість, чутливість рульового, достатня (майже) динаміка, чудова місткість, стійкість в поворотах, багата комплектація в «базі», прекрасне яскраве адаптивне лед-світло…

Мінуси автомобіля:
При активному стилі їзди - велика витрата палива, граничні зовнішні розміри для міського пересування (авто набагато більше зовні чим внутрішньо, це покоління Х3 за розмірами навіть більше першого покоління Х5!!!), висока вартість обслуговування на офіційному СТО.

Порада покупцеві: Авто однозначно для драйверів... Заради задоволення від їзди і водіння…Перше моє авто з яким «зростаєшся в одне ціле»… Але підходить і під категорію сімейного авто… Але для «драйверської» сім'ї! :)

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про BMW X3 (G01) 2021

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Автор відгуку  

Пробіг - 7 тисяч км, а не 7 км... Прикро помилився... Вибачте.

+3ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

Як так? Ви зрадили японцям ))?

-1ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

MaxPower, ага зрадили ніссану з німцем, ще й на бензомоторі)) вже хоча б дизеля на худий кінець брати, якщо дуже хочеться бнв

+2ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Ser Gio, я ж не «тракторист», щоб на дизелях -їздити... Жартую... Був піврічний досвід їзди на дизелі «Патфайндера» і «Корандо»... Тяга, зазвичай -приємна і досить потужна, хоча і з відчутливою «турбоямою»... Але цей «тракторний» рокіт двигуна... Я так і не зміг до нього звикнути... Ну і по-друге: Х3 з дизелем був майже на 6 тис. у.о.-дорожче...А це вже не вписувалось в мій безкредитний бюджет... І по-третє: я не виїзджую скільки в рік щоб «відбити» економію на витраті палива дизеля з дорожчою ціною дизельного авто...

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4
DenRamon  

А скільки коштує СТО за весь цей час?

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Нульове ТО через 2 тис. перших кілометрів коштувало майже 5 тис.гривен. Перше планове тому з пробігом вже в 14 тис. км вже коштувало 9700 гривен, але там вже крім оливи і маслянооо фільтра замінили фільтр салона і повітряний фільтр. До-речі, БК БМВ сам визначає терміни коли проходити чергове ТО. Я так розумію, він визначає ці терміни по витраченим мото-годинам, а не по пробігу!

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Друге ТО на 25 тис. км з додатковою заміною усіх свічок, доливом гальмівної рідини + звичайні заміни усіх фільтрів і оливи зі знижкою мені вже коштувало 11 тис. гривен... Не знаю я зараз, це багато, чи мало... Я ж останніх років 16 вже тільки на нових авто-їзжу, ТО всіх авто проходив на фірменних ТО по гарантії , ціна плюс-мінус- однакова... Ну у БМВ вона, звичайно більша чим у корейців і японців...

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
BMW X3

Михаил
Украина, Киев
09.09.2020

Решил написать отзыв, так как сам внимательно изучал все отзывы, и после просмотра множества обзоров были вещи, которые немного беспокоили в BMW. До этого ездил на MAZDA 6 2.0 (2017). Когда решил к читати відгук

Лонид
Украина, Херсон
03.01.2021

Хочу подтвердить отзыв Михаила из Киева. У меня была очень похожая ситуация с выбором нового авто, и я столкнулся с теми же вопросами. Из этого вытекает совет - что бы найти свою машину -> нужно см читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у BMW X3

BMW X3 2021 BMW X3 36900$ 2021