Nissan X-Trail e-4ORCE: подарунок від інженерів чи продукт маркетологів?
Попри всім відомі негаразди і нюанси, українці своїм гаманцем демонструють, що не просто готові, а хочуть купувати нові автівки. Ба більше, згідно останніх даних, у порівнянні з 2022-м роком, продажі авто без пробігу за 2023 рік в Україні зросли майже на 61%!
Звичайно, одні скажуть, що це абсурд, інші - що не треба рахувати чужі гроші. Але є й треті, які вважають, що будь-які сплески продажів це не лише зарплати співробітників, а й донати для ЗСУ. Чи варто про це говорити? Ні, але й без цього ніяк. Адже зі смартфонами і гаджетами теж є чималий приріст продажів. А що сьогодні автомобіль? Насправді це вже не стільки надійність чи керованість, скільки «гаджетованість». Навіть за умов війни.
І хоча ми вже публіковали нового для України тест Ніссан Ікс Трейл 2023, наразі мова піде про найпросунутішу його версію e-4ORCE. І це вже не паливний, не електричний і навіть не гібридний автомобіль у звичному для багатьох значенні.
На цьому Nissan X-Trail виокремлюється зазначення «e-4ORCE», яке вказує на наявність повного приводу… Що нового? Нічого. Але завдяки додатковому електромотору для задніх коліс. Теж що нового? А є що, втім про все згодом.
Новий X-Trail
Як ми вже писали, новий X-Trail намагається втілити спадщину своїх попередників з минулих поколінь, коли вони більш маститі у порівнянні з передостанньою генерацією. Ба більше, Трейл останнього покоління не лише виглядає брутальніше, а й є доволі громіздким на папері: довжина становить майже 4,7 метри, а колісна база – 2,7 м.
Версію e-POWER можна легко впізнати за відповідними логотипами, а позначення e-4ORCE підтверджує наявність повного приводу.
X-Trail e-POWER e-4ORCE. В чому прикол?
Якщо почитати опис на офіційному сайті українського представництва Ніссан в Україні, на перший погляд може здатися, що це не кросовер, а просто таки мегапрактичний автомобіль для будь-яких умов і погоди. Читаєш? Не напружуйся. Ось тобі ключові моменти (ми скоротили):
- Навіть якщо трапиться вкрита кригою ділянка, контроль залишатиметься у ваших руках
- Завдяки двом електромоторам спереду і позаду вага розподіляється практично ідеально
- e-4ORCE контролює крутний момент і гальмування для кожного колеса окремо
- Технологія e-4ORCE реагує до 10 000 разів на секунду
- Навіть коли різкі повороти на підйомах - можете не переживати й довіритися автомобілю
- Адаптація до будь-яких умов, адже авто вже обладнано режимами для снігу чи бездоріжжя
- Ви відчуваєте, що на перехресті з круговим рухом автомобіль не розхитується; на шосе ви випереджаєте інші автомобілі; при гальмуванні рівномірний розподіл ваги дає змогу зупинитися настільки плавно, що навіть не проллється ваша кава
Вражає? Маркетологи… але скажімо так - інженери тут точно доклали зусиль. Адже цей «розумний гібрид» справді їде по-своєму і дозволяє чимало. Порівнювати його з попередником навіть немає сенсу, бо це абсолютно нова модель абсолютного нового чи навіть «через нового» покоління. Причому за всіма параметрами.
Як вже було сказано, позначення e-4ORCE приховує повний привід, який досягається за рахунок електромоторів, у цього кросовера відчувається лінійність реакцій, ефективність і, якщо своїми словами, такий собі «підрив», особливо на низах. Адже бензиновий двигун являє собою гібридний генератор, що виробляє струм для живлення електромотору. Є також додаткова система рекуперації енергії (як у електромобілів).
Обладнаний бензиновим двигуном 1.5 VC-T MHEV з технологією зміни ступеня стиснення та двома електромоторами, даний Ікс Трейл розвиває у 213 к.с. і може розганятися до першої сотні трози більше, ніж за 7 секунд! При цьому витрати пального просто смішні – за бажання можна вкластися у 4-4,5 л, а на трасі чи при агресивному водінні у 6-7 літрів.
Джойстик з позиціями «D/B» є характерним для версій e-POWER, а кнопки EV та e-Pedal перед ним вказують на наявність цих функцій. Круглий перемикач режимів руху характерний для версії з повним приводом, якою є модифікація e-4ORCE. Плюс до цього своя графіка панелі приладів.
Загалом є 5 режимів і, що важливо, кожен з них не для краси, а справді змінює характер автомобіля та допомагає в тих чи інших ситуаціях
- РЕЖИМ ECO - ДОПОМАГАЄ ВАМ ЗБІЛЬШИТИ ДИСТАНЦІЮ МІЖ АВТОМОБІЛЬНИМИ ЗАПРАВКАМИ: Оптимізує роботу двигуна та інших функцій автомобіля, поліпшуючи загальну ефективність.
- РЕЖИМ NORMAL - БАЛАНС МІЖ ПРОДУКТИВНІСТЮ ТА ЕКОНОМІЧНІСТЮ: Забезпечує комфортне керування автомобілем за будь-яких умов.
- РЕЖИМ SPORT - МИТТЄВЕ РЕАГУВАННЯ ДВИГУНА: Спортивний режим покращує керованість автомобіля під час проходження звивистих поворотів.
- РЕЖИМ SNOW - МЕНШЕ ПРОБУКСОВУВАННЯ КОЛІС, КРАЩЕ ЗЧЕПЛЕННЯ: Адаптує налаштування акселератора. Інтелектуальна система повного приводу також адаптується, задіюючи всі чотири колеса для початку руху.
- РЕЖИМ OFF-ROAD - ДЛЯ ЇЗДИ ПО БРУДУ, ПІСКУ ЧИ ГРАВІЮ: Покращує зчеплення та контроль завдяки інноваційній інтелектуальній системі повного приводу.
Місткість
Щоб не повторюватися, повторимо те, що писали у першому тесті «звичайного» Трейлу:
- По-перше, просторо.
- По-друге, ніби сила силенна екранчиків, але є «гарячі» клавіші
- По-третє, дуже зручні сидіння.
Окрім того, передбачені такі елементи преміум-класу, як: шторки від сонця, окремі підігріви і клімат-контроль для заднього ряду та 7-місна версія.
-
Наследники
Говорят, на детях гениев природа отдыхает. Вот мы и решили проверить, как этот отдых происходит, и есть ли он вообще. А проверять стали на двух новых японских кроссоверах – Mitsubishi Outlander XL и Nissan X-Trail, недав ...
MN -
Nissan X-Trail и Toyota RAV4 – остаться должен один
Даже в рядах сотрудников Toyota разгорелись споры, сможет ли RAV4 с новым двигателем объемом 2,4 л побороть пренебрежительное отношение мужчин к этому авто, подобное их отношению к женской сумке Louis Vuitton, которая ес ...
Autonews.ru -
Nissan X-Trail
Его название можно перевести как "Х-хвост" или "Х-след" - хуже ездить от этого автомобиль не станет и популярности своей не потеряет. Если есть потребность в кабриолете, но цены и проходимость последн ...
Autonews.ru
Відгуки про Nissan X-Trail

Украина, Киев
04.02.2014
Добрый день! Вот недавно стал счастливым обладателем данного авто)) Купил по скидке так как 2013 года выпуска. На данное время проехал всего 780 км. впечатления от машины хорошие. Дорогу держит хорошо читати відгук

Украина, Днепр
29.04.2016
Решили купить данный авто после позитивного опыта использования Nissan Note. Машина привлекала внешним видом и соотношением цены и доп.опций в комплектации Navi. Машину купили в сентябре и ежедневно и читати відгук