Відгук Nissan X-Trail 2020 2.0 бензин автоматична

Дмитро
Дмитро

Украина
Днепр

08.10.2020
Nissan X-Trail
Nissan X-Trail

Рік, пробіг: 2020, 800 км
КПП, привід: авт., повний
Двигун: 2.0 бензин
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5
Витрата пального по місту: 10.0 л/100км, по трасі: 6.7 л/100км, середній: 8.0 л/100км

Цього разу буду коротко. Треба тачанка із повним приводом та більш менш висока із ліжком позаду. Ціна 24500, 4x4, багажник - велика будка. Ану, байстрюче, спробуй знайди що краще за цими критеріями ніж X-trail?! Попустися, не три пальці об букви, не вийде, це ідеальний варіант. Крапка.

Ще бажано було: автомат, круїз, клімат, hands-free. Отримав все крім клімату. Не маю особливого пієтету до марки, на око теж не те щоб красень, але від задоволення танцюю наче слон в одеському зоопарку.

Кайф від високої посадки, ці задні сидіння, що соваються - просто космос, багажник може стати гігантським.

Варіатор - шайтан, шось там собі перемикає, двигун сам оберти туди-сюди робить, а ти сидиш і краєвидом милуєшся, погладжуючи ніжку коханої. Таке життя тепер за кермом, неквапливе, розмірене. Мотор ледь чутно, ями ковтаються наче комарі жабами. Добре знайомі рельси, бровки та латкові поля тепер наче десь далеко, значно тихіше, ніж раніше на Tipo. Дволітровий двигун показав різницю із 1.4. Ти просто придавив - і він вибухнув, і поніс, поніс далеко... Кайф, цього не вистачало. Наступне літо оцінить краще.

Плюси автомобіля:
Воно суцільний плюс, хз шо виділити. З такими характеристиками та набором якостей по ціні конкурентів просто нема.
Можна 92 бенз. ТО дешеве.

Мінуси автомобіля:
Без дьогтю ніяк, таке життя:

1. На магнітолі нема паузи чи вимикання звуку, от так, живи з цим якось.
2. Середній пасажир не повинен мати жопу ширше 20 см. Або крайні пасажири не повинні пристібатися. Як...? Шо це?
3. При прямолінійній їзді оберти падають до 1300. Я не моторист, але трохи консерватор, це здається замало для нормальної роботи двигуна. Хоча хто зна як він спроектований, може маслоканали і розраховані.
4. Багажник крутий, але нафіга його підлогу було робити під нахилом? Гумовий піддон постійно з'їжджає до дверей, треба думати як закріпити.
5. Як їхати по дрібних камінчиках чується якийсь дрібний люфт на кермі, чи то рейка, чи то підвіска, поки не ясно.
6. Взяв рідний захист двигуна, візуально з'їв 3-4 см кліренсу. Кривлюся.
7. Коректор фар бісить - на 0 ти сліпиш, на 1 - метрів на 30 світять. Якось треба щільніше. Може вийде вручну покрутити фари.

Через 3 днів Дмитро дописав: Є ще одна дивна особливість. Спідометр показує швидкість на 7% меншу за GPS. Ну ладно, подумав я, може на більші колеса проектувалося все це. Але є нюанс, заміряв розхід по повному баку, і він до десятої співпав із бортовим.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Nissan X-Trail 2020

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Ser Gio  

Пункт №3 - адекватна робота варіатора. Двигун працює якраз, щоб видати необхідну потужність для рівномірного руху. Зауважте, тільке притиснете газ - оберти зразу зростуть. От якби це було на механіці і ви б продовжували розгін на 1300, тоді б хана була двигуну. А так все в порядку, не переймайтесь, коробка, знає що робить.

+2ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Ser Gio, то б перемкнувся на нижчу. А не давить з 1300

+1ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

Wert, ясно що адекватні знають, як треба перемикати. А решта наслухається як тут всі блогери розказують про "полку моменту", "їде з холостих". Потім народ надивиться і через деякий час поршньову йде міняти))

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Тоді закреслюємо! Взагалі, я вагався між дизель+механіка та бенз+варіатор, по ціні однаково. Зараз після 1200 км можу підвести підсумок, що варіатор - жирнючий смачнючий плюс, ледь не найбільше надбання для водія.

+2ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Dmytro G, а дарма, тут без варіантів для мене= дизель+механіка ІМХО. Нісановський варіатор= лотарея. Може проїхати 15 ткм, а може і 200 ткм. Став і все, симптомів ніяких. Знайомий - працівник офсервісу Ніссан.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Wert, люблю такі байки. Крім них є ще статистика, але кого вона цікавить, коли можна переказувати історії і божитися, шо це точно мій знайомий.
Ви знаєте ще якогось виробника варіаторів?
Дизель - клас. Та біда в тому, що в мене 9 з 10 поїздок це 2-7 км і все, раз-два на день.

ВІДПОВІСТИ  
Azazello  

Город 10 л для кроссовера 2 л на полном приводе очень не плохо

ВІДПОВІСТИ  
Crosby1130  

В любой машине на стандартном размере резины показатели спидометра занижены. Это сделано, чтобы обезопасить вас и ваш кошелёк от глупостей)

+2ВІДПОВІСТИ  
Yura_N  

Crosby1130, наоборот - для безопасности показатели спидометра надо завішать:едешь 65, показывает 70.

+2ВІДПОВІСТИ  
Wert  

Yura_N, спідометр завищує швидкість

ВІДПОВІСТИ  
Cast  

Спасибо за отзыв. Судя по тех характерестикам 2,0 4x4, на автомате не особо быстрее Tipo.

+2ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Cast, це на папері. В реалі Tipo значно слабший. В умовах міста прискорення на рівні моєї колишньої Славути, я прям дежавю ловив. На трасі прискорення 90-110-130 треба прораховувати, бо воно дуже заду-у-умливу, шо на 6, шо на 5 передачі. А під гору прискорення взагалі немає. Та шо там, дуже відчутна різниця в динаміці коли їдеш один чи двоє. Цього всього немає на X-trail. Придавив - поїхав, повний салон і багажник.

-1ВІДПОВІСТИ  
Cast  

Dmytro G,
Я вам абсолютно верю что 2.0 будут намного есластичнее чем 1.4. А сколько вы проехали на Типо? , может двигатель до конца не обкатался))
Мне тоже нравиться X-trail , но пока сам еще езжу на Tipo)
удачи вам в експлуатации!

-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Wert  

2-х літровий двигун і вибухнув )))))) ну-ну

-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Wert, Все в порівнянні.

+1ВІДПОВІСТИ  
Олесь113  

Wert, є щось подібне. Не зовсім зрозуміла робота варіатора. Я вже 34 т накатав, і до сих пір не завжди розумію. Інколи тиснеш сильніше, а розганяється як пенсіонер на візку. Інколи легенько придавиш, а стріляє як корок з шампанського, втискає в крісло, я аж стресувався, коли це в місті)). Таке враження, що в тебе 5 л під капотом. Трохи не вистачає потужності на обгонах, коли 4 чол, речі і гвидкість поза 100-120. Хотілося би динамічнішого розгону. А так, достатньо цілком.

+2ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Все в порівнянні.

+1ВІДПОВІСТИ  
olexandr555  

>>> 1. На магнітолі нема паузи чи вимикання звуку, от так, живи з цим якось.
На кермі звук в нуль і музика на паузу. А про магнітолу не знаю. В мене цей екран.
>> 2. Середній пасажир не повинен мати жопу ширше 20 см. Або крайні пасажири не повинні пристібатися. Як...? Шо це?

Вожу там регулярно людей - не жаліться. Навіть з дитячим кріслом. Самі замки ремнів можна заправляти під сидіння.

>> Багажник крутий, але нафіга його підлогу було робити під нахилом?
Такої проблеми в себе не помічав - може килим об ворс тримається...

>> 6. Взяв рідний захист двигуна, візуально з'їв 3-4 см кліренсу. Кривлюся.
У мене здається Кольчуга ... Особливо нічого не відхапала.

А в цілому - вітаю з придбанням.

+2ВІДПОВІСТИ  
yurchyk  

Вибрав дизель+варіатор на передньому приводі в комплектації N-Connecta. Вирішив пожертвувати повним приводом (кіко тої зими зі снігом), але зато мати економію на солярі (8,2 середній) + круговий огляд (бомба), + музика Bose (супер) + панорама (можна пережити і без неї, але була в комплектації).
1. Вирішив це питання заміною на китайську Dasaita (Андроїд 9, Waze, Apple Car Play, і ще купа цяцьок), запрограмував Mute на кнопку Покласти трубку на Рулі (довге натискання).
2. Три здорових мужика по 100кг їхали ззаді (правда на коротку відстань), якось прищепнулися. Троє дітей взагалі без проблем.
3. На дизелі постійно такі оберти 1300-1500 норм.
4. Поличка багажника під нахилом, бо задні сидіння мають концертну посадку, тобто підняті догори, і коли складаються щоб зробити рівну підлогу, то дизайнери нічого кращого не придумали і зробили поличу під кутом.
5. Така сама фігня, але я забив на це, не так часто їжджу по гравію. Замінили по гарантії пильник рульової осі, бо скрипіла (хвороба).
6. Не зауважував, всюди проїжджаю без проблем, зато знаю, що надійно захищений і не переживаю.
7. Хочу лампочки замінити на Світлодіодні, по моливості лінзовані, але ще не зібрався, бо дорого.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

yurchyk, а який у вас пробіг? 8.2 - це реальний розхід, а де більше їздите, в місті?

ВІДПОВІСТИ  
yurchyk  

Dmytro G, 27000км, 8,2л розхід середній за рік, переважно Київ, + 4-5 разів на рік по Україні, в середньому виходить 15т в рік із них 5т по Україні. Середній по місту ~9,5л (київські затори), по трасі 6,5л (повний навантажений 110-130 км/год)

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Nissan X-Trail

Илья
Россия, Валуево
20.07.2020

Прошёл почти месяц как у меня появился новый Ниссан Икс-трейл, и мы с ним проехали первую тысячу километров. Так как до этого тоже был Икс-трейл, только в 31 кузове, в этом отзыве хочу поделиться впеч читати відгук

Dima K
Украина, Киев
22.09.2020

Авто купувалось на заміну SX-4 на початку пандемії, основними вимогами були не менший кліренс, більша вмісткість салону і багажнику, адекватний розхід палива, в ідеалі, теж наявність повного приводу. читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Nissan X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14000$ 2015