Рік, пробіг:2008, 130.000км КПП, привід:авт., повний Двигун:4.0 бензин Компл.:Повна Кузов:позашляховик, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Що таке Тойота Прадо, думаю не потрібно писати, це легенда. Купував її з прагматичних міркувань. Сім'я, 2 дітей, постійні перевезення калясок, велосипедів і іншого добра. Основними критеріями при купівлі були:
1) Великий розмір, великий багажний відсік;
2) Безпечний автомобіль - рамний кузов + (повний набір засобів пасивної і активної безпеки);
3) Надійність;
4) Повний привід.
До тойоти було досить багато автомобілів, із задоволенням згадую про Хюндай сонату 3.3л, Субару Аутбек 2.5, Гольфа4 1.6. З жахом про мерседес Е211 3.0 СДІ.
Проїхавши 10.000 км і дві пори року чітко відповідаю - автомобіль задовільняє всі мої потреби на 100%.
Не потрібно очікувати від нього керованості субару імпрези, динаміки бмв 330 і краси мерседеса, але надійності і впевненості, що вон довезе вас куди завогдно їй не займати.
Динамічні характеристики дуже достойні, як для такої цеглини, 0-100 розаняється за 9-9.1 секунду, що не під силу багатьом седанам с і д класу, обгони на трасі вдаються без проблем. Принципово, більше 120 не їзжу (наганявся вже, нема тут чим пишатись, але в молодості є "дурь", яка, якщо пощастить, проходить швидко і без наслідків), це зберігає час, оскільки немає проблем з даішниками і значно убезпечує пересування своє і оточуючих. На більших швидкостях авто досить невнятно керується, але що можна очікувати від рамного позашляховика із нерозрзним заднім мостом.
Є певні проблеми з поперечними нерівностями на асфальті, задня підвіска з трудом справляється з цим, але це болячка всіх прадо і ГХ сів від лексуса.
Чув багато міфів про витрату пального в 14-15 літрів по місту. Це брехня і неправда. Бортовий комп'ютер береже нерви власників і занижає розхід на 3-4 літра по місту і на 0.5-1 за містом. По місту машина їсть 18-20, за містом в районі 11-11.5, при швидкості не більше 110-120 на круізі. Але мене це влаштовує.
При придбанні, на авто вже стояв лінзований ксенон, котрий був відрегульований. Тепер нікого не сліпить і освітлює дорогу на 5+.
Замість штатної магнітоли був встановлений навігаційно-мультимедійний комплекс із системою хендс фрі, телебаченням, радіо і навігацією. Одна є проблема - слабо ловить радіосигнал, але рятує карта на 16ГБ з улюбленою музикою.
З засобів безпеки було встановлено - мітку, замок капоту і діалогову протиугонну систему. Хоч авто досить старе, не охота давати комусь бажання його вкрасти.
Мінуси автомобіля: 1) Штатне світло (замінив на лінзованй ксенон).
2) Невідключаємий антибукс.
3) Невідпрацьовує "стиральну дошку" - поперечні хвилі на асфальті.
Порада покупцеві:Автомобіль не для 18-20 річного пацана, а для людини, котра чітко знає, що їй потрібно і не буде на 180км/год маневрувати в потоці. Чудовій вибір для того, хто цінить надійність і утилітарність, а не понти.
Пройшло ще 8 місяців експлуатації, 10,000 км. Із новинок, поставив на прадо ГБО 4 покоління від BRC, тепер, витрати пального стали турбувати значно менше, а на динаміці і зручності майже ніяк не позначилися.
пробіг 148,000 . Виліз новий косяк по машині, почало, щось стукати в задніх супортах, як виявилось, це стукають колодки стояночного гальма, буду сьогодні на сервісі ковиряти, міняти пружинки, регулювати троса, будем бачити, допоможе чи ні.
на мой взгляд, автомобиль - один из лучших в своем классе. радует легкость в управлении, маневренность, несмотря на его значительную масссу. очень вместительный багажник. в целом авто отличное и для с читати відгук
Геннадий
Украина, Донецк
25.01.2009
Отличный автомобиль за такие деньги. Сразу хотелось Prado 2.7, но проехав 100 метров, сразу стало понятно, что эта машина для спокойных пенсионеров! Машина очень мягкая, комфортная, быстрая! Доводка д читати відгук