Отзыв Toyota Highlander 2021 2.5 электро/бензин автоматическая

Роман
Роман

Украина
Киев

22.05.2021
Toyota Highlander
Toyota Highlander

Год, пробег: 2021, 1.200 км
КПП, привод: авт., полный
Двигатель: 2.5 электро/бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка5
Расход топлива в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км

Основні критерії вибору авто були: комфорт, великий багажник та задній ряд сидінь, дизель або гібрид, надійність, динаміка. Основними претендентами були: Санта фе, Туарег, Діскавері, XC90. Хайлендера гібрида на той час ще не було в Україні. І тут випадково побачив її на тест драйві. Вирішив потестити. Сніг, пробки, а розхід показав 5.6л. Мене це дуже вразило. Як і комфорт їзди та динаміка. Чекав місяць і забрав машину з салону.

Комфорт: хоч і на 20-х дисках підвіска дуже м'яка та тиха. По дорозі пливе наче корабель. При цьому чіткий руль та надто не кренится в поворотах. Шумка відмінна, лобове та бокові дзеркала акустичні.

Розміри: спочатку думав що з авто під 5 метрів довжиною буде проблематично. Але привик в перший день і ніяких проблем не було. Паркується де завгодно, парктроніки по кругу допомагають як і задня камера. Авто використовую по повній програмі, а не тільки возити свою п'яту точку. Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає. Задній ряд сидінь можна зсунути вперед і багажник стає по розмірам як мінімум вантажного Кадді чи Берлінго :) Дошку 3м також перевозив з закритими дверима та вікнами. Водійська зона дуже широка, спочатку було навіть не комфортно так як лівий локоть не дістає до підлокітника тримаючи кермо. Хоча не вважаю себе худим. Кладу локоть вище на вікно, вже привик.

Двигун та динаміка: бензиновий 2.5л в звязці з електродвигунами видає прекрасну динаміку на всьому діапазоні від 0 до 180. Швидкість набирає дуже рівномірно - як тролейбус. Ніяких смикань. Набір швидккості не відчувається, як наприклад на механіці чи автоматі з передачами. Тут просто жмеш газ, дивишся, а на спідометрі вже 140. І це не відчувається. До звуку двигуна з планетарною коробкою звик швидко. З передачами звичайно звук більш звичний, але 2.5л як на диво видає дуже непоганий рик. З місця стартує так наче вага авто менше тони. Дуже легко, немов пір'їнка.

Розхід палива: зараз середній 7.8л за останній повний бак. По чеку вийшло 8.5л. Можливо спочатку обнуляв, точно не пам'ятаю. Ще буду порівнювати. Середня швидкість при цьому всього 19км/год. Це суцільні пробки, світлофори. БК (борт комп) показував різні результати за поїздки - як 12л так і 3.6л. При тому 3.6л я проїхав 5.5км. Був вражений. І це авто 2 тони вагою! По Києву з пробками до 6л, перевірено. По шосе при 90км/год-6.4л; 110-7.2л; 130-9.5л. Швидка їзда по трасі маршрут 100км середній розхід 8.2л. На Кіа Спортейдж 1.6 дизель механіка було 7л при аналогічних умовах. Якщо їхати до 110 - в середньому біля 7л.

Плюсы автомобиля:
Читай вище.

Минусы автомобиля:
- покази бортового комп'ютера зроблено не дуже зрозуміло. Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений :)

- бак на 65л по тех характеристиках. Але максимум що заливав 51л + біля 4л залишалося в баку. Тобто 55л. Чи це бак на 55л, чи залишається ще 10л прозапас, я поки не знаю. Але в Кіа Спортейдж було навпаки - по тех х-ках 54л, а заливав під верх - 64л

Совет покупателю: Універсальне авто для практичних людей - сім'я, робота, бізнес, відпочинок. Загалом потягнула під 60тис. Так, ніби дорого. Але з такими габаритами та комфортом конкурентів не багато. Переплачувати за преміум сегмент я не став, і добре зробив. Авто рекомендую на 100%!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Toyota Highlander 2021

Вход | Регистрация

NIK 1986  

Згоден з Романом. Після Камрі 2019 р.в. 2,5 бензин просто супер. Побоювався за динаміку. Проте, був ДУЖЕ приємно здивований)))
А чорний колір взагалі відмінно)))
Єдиний мінус-підвіска не дуже, як на мене. Можливо диски R20 беруть своє. З салону колеса накачані йшли 2,5. Скинув до 2,4 стало трішки м'якше. Спробую на 2,3. Бо на рівній дорозі питань взагалі немає, а на "нашій рідній" відчуваються всі нерівності.
А взагалі-СУПЕР))))

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Аппарат не плохой ,но вой при активном разгоне -это что-то не вероятное.

+2-4ОТВЕТИТЬ  
NIK 1986  

Slavik0080, не згоден з Вами))) Звук навіть напоминає розгін у Крузака. Тільки не на 95 000$, а на 65 000$

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

NIK 1986, у крузака??а у него что,разгон есть ?))

+3-4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Azazello  

Тойота знает толк в гибритах, аппарат достойный.
Сейчас подтянутся тойотофобы с ведром какул, расскажут что нужно было брать и какой вариант вам подойдет лучше

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, Я до речі був тойотофобом, як і корейофобом. Але останні дві машини корейська і японська

+1ОТВЕТИТЬ  
Волдемар  

Хочу помилитися, але відгук дуже вже схожий на "заказуху".

По-перше, автор ще півроку тому писав відгуки про свій Спортейдж 2018 року з каско.

По-друге, дуже вже впадає в око невідповідність ціни цієї Тойоти на того, як автор її використовує: "Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає".
Це виходить що дрібний бізнесмен купив дорогущий гібрид із захмарною вартістю експлуатації, та невідворотньою перспективою втрачання своїх гібридних переваг через зовсім небагато років (батареї більше 5 років нормально не працюють). Тобто, людина, яка уміє рахувати гроші, не лише купила собі дорогу іграшку (це ще можна зрозуміти - у кожного свої "бзики", а ще й експлуатує її "по повній програмі". Я просто не уявляю яка там по роботі виходить вартість амортизації в місяць - мабуть більше ніж зарплати у багатьох читачів цього форума.

По-третє, відгук якийсь сухуватий, схожий на рекламні проспекти. Не відчувається божевільна закоханість автора в це авто (бо дрібний бізнесмен може ЦЕ купити лише через божевільну закоханість).

Коротше, дуже схоже на заказуху.

Але я, звичайно, можу і помилятися. В житті всяка дивина трапляється...

+7-4ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Волдемар, и тест-драйв подтвердит ваши слова )

+2-3ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Волдемар, а ви не уважний. Відгук про Kia був 2 роки тому.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 15
Azazello  

Ни один менеджер салона, так активно не отвечат в коментах они обычно отмораживаются не отвечая даже на очевидные вопросы, да и в целом по стилистике изложения как по мне это не манегра стаил ,не разделяю мнение товарища Вольдемара.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Волдемар  

Azazello, Ну, найпримітивніший тип менеджерів, дійсно, розпізнати не важко. Тим більше, що вони не купують чужі облікові записи, а тупо створюють новий, і відразу пишуть відгук.

Різниця між відгуком реальної людини і відгуком найманого PR-менеджера полягає у дрібницях, про які нормальна людина обов'язково написала б, а PR-менеджер навіть і не згадає.

Як яскравий приклад - кому і за скільки був проданий Спортейдж. Реальна людина відразу написала б що Спортейдж був СУПЕР-СУПЕР-СУПЕР вигідно проданий за $19500, і що дуже вдало підвернувся покупець, який знав всю історію обслуговування. Також реальна людина вірогідно додала б подробиці типу "на додачу я віддав комплект зимової гуми, на якій відїздив лише два сезони" і т.п.
Реальна людина написала б про це ВІДРАЗУ тому, що це вагома і цікава частина процесу придбання нового авто.

Наш же автор написав про це лише під тиском моїх запитань. При цьому суму продажу озвучив як "з втратою 24% вартості". Реальний автор ніколи ОТАК не озвучував би суму, за яку продав своє авто. Я вже не кажу про невірогідність самої суми.

Ну і на завершення - це питання про довговічність батареї. Спочатку були красиві слова про всебічне вивчення питання на прикладі американських Пріусів (відчувається українська школа менеджмента), а коли в діалог вступила людина, яка може читати англійською, то раптом не знайшлося жодного посилання на жоден американський бортжурнал Пріусів. Залишилася лише порада почитати абстрактні коментарі під тематичними роликами з Youtube. І шо, REALLY, людина всебічно вивчала питання довговічности Пріусів виключно по коментарях під роликами з Youtube???

Коли реальна людина достеменно вивчає якесь питання, то в неї в браузері обов'язково з'являється кілька закладинок, що ведуть на цікаві бортжурнали чи на форумні дискусії з цього питання. І реальна людина відразу навела б ці посилання на ресурси. Або, в крайньому разі, просто сказала б щось отаке: "В США є популярний сайт infocar.США - я там читав відгуки про Пріуси. Зайдіть на цей сайт, і переконайтеся що Пріуси ходять по 100500 тисяч кілометрів на одній батарейці".

Натомість мене відіслали читати коментарі під тематичними роликами з Youtube.
Тут далі балакати вже немає про що.

P.S.
Але автору все одно респект. Свій хліб він відпрацьовує на тверду 4 по п'ятибальній шкалі.

+1-4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Волдемар, на цьому і закінчимо.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
vovannovig  

Данные по расходу в обзоре(90-5.7л...130-7.6л/100км) даже меньше чем указаны в отзыве.

P.S. Мне эта тема так интересна потому как себе купил но мой еще в салоне стоит

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

vovannovig, думаю - 7.6л на 130 це забули обнулити покази на 90, або дорога з уклоном. На 2.5л бензі нажаль нереально видавити такий розхід з таким великим авто.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

romman, а от те що по місту може бути менше 6л, то це факт. Тому якщо більше їздите по місту, будете задоволені.

ОТВЕТИТЬ  
Jura  

Очень неплохая просторая колесница! Ех если б не так сильно опущены бампера, можно было немного и на оффроуде использывать.
А расход 7,5-8л в городе для 2х тонного сарая вообще сказка. Всегда считал, что дизель это лучшее в плане расхода (мой 2х тонный паджерик в городе укладывается в 11л соляры при средней скорости по БК 23км.час.).
Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс.
Интересует расход зимой на коротких переездах длиной до 5-6км? Слышал мнение, пока не прогреется мотор и не нагреется салон от печки - двс у гибрида не отключится. И расход в таких условиях аналогичен обычному двс варианту.

ОТВЕТИТЬ  
IvanSidorov  

Jura, ну не будет тут у вас расход 7,5-8л на 100км ну вот не будет, да владельцы как ёжики кололись плакали но продолжали грызть кактус ....
" Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс. " -- не совсем владельцы слегка лукавят
реальный расход 10л на 100км
поясню в чем заключается лукавство
1-й очень много зависит от стиля езды, чем быстрее и агрессивнее тем больше расход
2-й на сколько загружена машина , если ты в авто один с пустым багажником да а если вас там 5-ро + вещи в багажнике
3-й как колеса накачаны на 2,3 или на 2,8???
4-й в каком состоянии батарея
5-й музыка + климат-контроли
6-й тип и качество дорожного покрытия
7-й пожалуй самый важный фактор - формат поездок
что имею ввиду вы сели и проехали 50 км одним махом за 45 мин или вы 50км ехали маленькими отрезками по 3-7км каждый в течении 14 часов когда ДВС полностью остывал между поездками

И вот если брать и если брать не идеальные условия то реальный расход 9-10,5 л на 100км
что почти 1:1 как дизельный Skoda Kodiaq, только вот момент Skoda Kodiaq на трассе при 140 кушает 6,8 а не 9,5 как Toyota Highlander
Хотя если вы приучите себя к гибридному стилю жизни меньше, чем на 10км машину не брать, приезде педаль газа не нажимать сильно, а лучше вообще не нажимать, ездить на перекачанных колесах, по хорошим дорогам , а в дальние дороги лучше электричками оно и дешево и сердито то да
Toyota Highlander это ваше авто и вы сможете увидеть заветные 7,5 л на 100 а может даже 7,3л но вопрос а оно того стоит ???
Ну а если вы вдруг нормальный человек , не гибридный )), и ездите по обстановке и плохие дороги есть в вашем маршруте и обгоны для вас в порядке вещей то гораздо чаще вы будете видеть цифру 9,6 л на 100км
Но правды ради сказать это все же меньше чем 16-17л на те же 100км у простой бензиновой версии Toyota Highlander 3.5 AT

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

IvanSidorov, Останні пару тисяч км не збивав БК - розхід 8.1л, середня швидкість 20км/год. На Кодіаку 2.0тді 200кс не буде 6.8л при 140км/год. Десь 8.5л
І про гібрид ще одне скажу. Інколи сідаю в звичайне сучасне авто на автоматі. Таке відчуття що сів в Жигулі. Із-за того що все гуде, коробка автомат смикає. На дизелях напрягає вібрація. Хто поїздив на гібридах чи електро мене зрозуміє. І витрати палива витратами палива, а офігенний комфорт їзди це те що я зацінив!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Вход | Регистрация

Другие отзывы владельцев
Toyota Highlander

Максим
Россия, Краснодар
26.07.2021

Бып предыдущий Хайлендер пробег 130ткм с заменой пер колодок, свечей и батарейки в ключе больше ничего. С выходом новой модели не сомневался покупке, 5 мес ожидания и результат даже лучше чем думал. читать отзыв

Владимир
Украина, Днепр (Днепропетровск)
06.08.2021

Если коротко - автомобиль всем понравился :) 3й ряд не использую - мне нужен хороший багажник и то что задний ряд раздельно двигается здесь реально расширяет его возможности, а не номинально как эт читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota Highlander

Toyota Highlander 2015 Toyota Highlander 24300$ 2015