Відгук Suzuki Vitara 2019 1.0 turbo бензин автоматична

Вячеслав
Вячеслав

Украина
Киев

13.02.2020
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara

Рік, пробіг: 2019, 6.000 км
КПП, привід: авт., передній
Двигун: 1.0 turbo бензин
Компл.: GL+
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5
Витрата пального по місту: 8.1 л/100км, по трасі: 6.6 л/100км, середній: 0.0 л/100км

Водійський досвід з 2011року (лансер 9 МТ, Паржеро Вагон АТ). Думкою змінити авто задався ще в 2018, хотілось економічне, надійне і комфортне авто.

Довгий час нічого не міг підібрати, лансер 9 на якому я відкатав майже сім років був хоч і не поганим авто, але поїздивши на авто вище класом, зрозумів що це просто табуретка, в 2019 на лансері почались проблеми з двигуном і я твердо вирішив міняти авто, спочатку розглядав КIA Ріо та Стонік, Рено Логан та Дастер.

Ріо, Логан відпали одразу, той самиій Лансер або навіть гірше, комплектації не дуже, дизайн - дишманський-дишман.

Стонік сподобався особливо в комплектації бізнес, дизайн і якість матеріалів але салон трохи тіснуватий, і ціна бізнеса кусюча за таке авто, плюс не особо економічний. Т

оді якось потрапив в салон Фіата спробував Тіпо, дуже сподобався виглядав краще Логана, багата комплектація і дуже сильно підкупляла вартість. Я вже майже настроївся на покупку, коли натрапив на "Що по чому" по Вітарі, авто дуже сподобалося візуально як зовні так і в середині, дуже не погана середня комплектація.

Повний привод не розглядав, на охоти, рибалки не їжу, а для виїзду на пікнік і переднього достатньо. Спочатку розглядав 1.0 на механіці, думав що на автоматі погано їхатиме, взяв на тест драйв і дуже здивувався динаміці (турбіна творить чудеса) 1.6 атмосферний лансер тихо курить в сторонці. В результаті взяв GL+ на атоматі.

Авто дуже комфортне, звісно дивлячись з чим порівнювати, але після Лансеру 9 різниця небо і земля. З динамікою ніяких проблем взагалі не має, що в місті, що по трасі. Деякий час привикав до тормоза (дуже різкий) та є суттєва різниця в роботі автомата в порівнянні з архаїчним 4АТ Паджеро. До старт/стопа звик швидко, дуже прикольна штука, педалью тормоза контролюєш коли потрібно задіяти старт/стоп.

Стосовно економічності є нюанси, по місту при відсутності пробок виходить 7.2-7.5, в заторах 7.8-8.4 навіть з старт/стопом (Зимою) по трасі 7.0, але це дуже суб'єктивно і залежить від стилю водіння у дружини наприклад по місту 6.7-7.2 по трасі 6.5.

В салоні одразу установив захисну сіточку радіатора, в подарунок дали килимки в салон та багажник (що було дуже приємним бонусом). Планую доставити металевий захист двигуна, фаркоп, докатку, та замінити декоративні елементи салону в колір кузова (щоб салон виглядав яскравіше).

Плюси автомобіля:
Дизайн, комплектація, +/- економічність, коробка не потребує обслуговування, комфорт, просторий салон, кліренс достатній для виїзду не тільки на пікнік.

Мінуси автомобіля:
Ще з попередньої моделі так і не вирішена проблема з дверима багажника. Є проблеми з андроїд авто, все працює окрім гуглкарт, звертався на сервіс, сказали дійсно є така проблема з деякими телефонами((

Порада покупцеві: Чудове авто, однозначно коштує своїх коштів, дуже приємно здивував літровий двигун)))

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Suzuki Vitara 2019

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Suzuki Vitara

Игорь
Эстония, Азери
27.05.2019

Кратко о себе - водительский стаж с 2010 года, владел Hyundai Accent (дважды, 2007 и 2009 г.в.), затем переехал в другую страну и владел, последовательно, Mazda 626 (2001 г.в.), Hyundai Sonata (2007 г читати відгук

Игорь
Украина, Николаев
23.07.2019

Немного о прошлом. Стаж с 2004 года. Первой машиной была Toyota Corolla хэтчбэк 1987 г.в. После была Mitsubishi Carisma 2001 г.в. А до покупки витары 12 лет ездил на хэтчбэке Daewoo Nubira 1998 г.в. Р читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Suzuki Vitara

Suzuki Vitara 2018 Suzuki Vitara 15500$ 2018