Украина Киев 05.10.2023
Інформація від власника
Оцінка авто
Хотів C3 Aircross на дизелі в топі, але покатавшись на 2008 вирішив в ті ж гроші брати 2008 на бензині в середній комплектації. Якщо б на момент замовлення авто (ще до війни) не було дев'ятимісячних черг на шкоди, взяв би Kamiq не дивлячись на пежо.
Загалом - комфортне та економічне авто. Зовні і всередині виглядає на голову вище за конкурентів по ціновій категорії.
Проблем ані з двигуном, ані з коробкою не було. Все працює відмінно. Автомобіль використовується для вихідного дня, та для дальніх поїздок. Відсотків 95 поточного пробігу - траса, київські проспекти - кільцева, Бандери, набережне шосе, проспект перемоги, та область.
Середня витрата по додатку - 6.2 л.
Якщо їхати 100 км/год по трасі на круїзі - 5.7 л. 110-130 км/год - 6.2-6.5 л. 140-150 км/год - 7.5-7.7 л. Протестовано дальніми поїздками.
Витрата по місту - якщо їздити київськими "швидкісними" дорогами, то у мене були стокілометрові поїздки з витратою і 4.9 л. Комбінований режим - 6-6.5 л. В пробках стояв всього кілька разів, але в комбінації гарні пробки + короткі поїздки витрата може бути і 10 л.
Плюси та мінуси автомобіля
- гарна шумка.
- м'яка підвіска на дрібних і дрібно-середніх нерівностях.
- зовнішній вигляд і салон.
- багажник один із наймісткішіх в класі.
- двохпозиційна підлога багажнику - зручно сісти і влаштувати собі перекус. До того ж з поличкою багажнику задні сидіння складаються в майже рівну підлогу.
- місце за собою - при зрості 195 нормально сідаю сам за собою (але звісно що в футбол не зможу грати).
- зручні спинки сидіння - в десятигодинній дорозі моя спина геть не втомлюється (хоча я маю зі спиною деякі проблеми).
- підлокітник рухається вперед-назад, і його можна підлаштувати під себе.
- розгорнутий в бік водія екран мультимедійки, який знаходиться ще й на правильній висоті - дуже зручно.
- маленьке сплюснуте кермо, як на мене - доволі зручне. Це суб'єктивний лайк.
- підігрів сидінь.
- Головний - посадка для водіїв з високим зростом (мій - 195 см) в дальній дорозі. Хотілося б більш "утопленого" педального вузла і більшого діапазону регулювань вильоту керма. А так, колінки доволі зігнуті, ти сидиш на дупці і стегна не лягають на подушку сидіння. Відповідно після трьохчасовоі ізди коліна і дупка трохи болять, треба виходити і розминатись. При чому в циклі поїздок до трьох годин цієї проблеми геть не відчувається.
- ще один "довгоногий" мінус - якщо розвалитися в кріслі, можна коліном ударитися об крутилку мультимедійної системи.
- регулювання клімату на сенсорному екрані - не так щоб прям зручно.
- регулювання круїзу не на кермі а окремим ричажком (при тому що на кермі є менш використовуємі кнопки які можна було б звільнити під круїз) - не так щоб прям зручно.
- відсутність безпровідного карплею.
- відсутність підігріву керма (навіть в топі).
- глюки мультимедійки - кілька разів не вмикалась камера при задній передачі, кілька разів мультимедійка не реагувала на натискання, один раз взагалі вирішила не вмикатись.
- скрипи по салону - сезонне явище, але трохи є.
Порада покупцеві
Загалом доволі комфортне за сукупністю споживчих якостей авто та економічне авто, яке до того ж суперово виглядає як зовні так і всередині. Перед замовленням у мене не було змоги протестувати машину на довгій дистанції, хоча б кілометрів 500 (так як мій режим використання автомобіля здебільшого пов'язаний з подоланням великих відстаней). Якщо ви маєте довгий зріст, рекомендую ретельно покататися.
Обговорити відгук про Peugeot 2008 2022
Інші відгуки власників
Peugeot 2008
БогданУкраина, Киев
25.04.2021
Основною причиною вибору цієї моделі проміж конкурентів був пакет безпеки з адаптивним круїзом. За ціну в 28к таку опцію білше ніхто не запропонував. Тепер по самій моделі: колір Platinum Grey(в читати відгук
ЕвгенийУкраина, Днепр
10.05.2021
Помню как сам ждал и внимательно читал отзывы других владельцев, поэтому тоже хочу внести лепту в выбор данного авто потенциальными покупателями. Вкратце о моем опыте и муках выбора: Стаж вожде читати відгук

