Витрата пального по місту: 9.0 л/100км, по трасі: 6.5 л/100км, середній: 8.4 л/100км
З листопада 2014 року є власником моделі нового Nissan Qashqai. Двигун 1.2, варіатор.
Коли весною 2015 року приїхав у сервісний центр Львова міняти зимову гуму на літню, з безкоштовною діагностикою ходової, сказали що рівень масла був низький, залили літр масла і поставили перед фактом, що потрібно заплатити за нього. Я в голову собі не брав, подумав - то виробітка була на новому авто. Заплатив без запитань. Потім був сервіс 15 тис. де поміняли масло і фільтри, нічого про розхід моторного масла не говорили.
На наступний раз коли я заїхав (20 тис.) - сказали що треба масло долити і щоб я заплатив. Я не погодився, сказав що хай розбираються звідки витрати. В регламенті не прописано щоб я кожні 5 тис. масло доливав. Долили літр і сказали щоб через тис. км приїхав. Витрати масла знову були, але незначні. Тоді ще раз долили і поміняли прошивку двигуна. Сказали через 4 тис приїхати.
Далі був 2-й сервіс (30 тис.) поміняли масло сказали через 5 тис. приїхати. Приїхав на 35 тис. - долили 2.5 л. масла!!! і ще раз прошивку поміняли. Сказали через 1 тис приїхати. Перед тим як їхати перевірив рівень сам (було на око -0.3 л). На сервісі сказали, що масло на максимумі і щоб приїжджав через 4 тис. Коли приїхав, знову залили 2.5 л масла. Сказали що замовляють в Ніссан деталі. Ще запитали чи не можу я заплатити за масло бо їм вже немає на що записувати. Відповів що забув гаманець вдома. Залили за свій рахунок. Сказали що можу їздити, головне рівень перевіряти.
В очікуванні деталей, рівень масла опустився до мінімуму і я змушений був ще раз заїхати на сервіс за маслом. На щастя, цього разу залили 2 л і не питалися чи можу я розрахуватися за нього.
Через 3 місяці!!! після того як замовили деталі, вони прийшли. Сьогодні відвіз авто. Сказали що підмінного авто немає і термін виконання мінімум 2 тижні. І що по законодавству у них є мінімум 2 тижні щоб не давати мені підмінне авто.
Машина хороша насправді, і мені дуже прикро що трапився дефект у двигуні. Але офіційний сервіс у Львові зробив все щоб до свого авто я відчував відразу.
Хто прочитав і сумнівається чи я є дійсним власником авто з такою проблемою, пишіть. На всі питання відповім. Хочу щоб в інших такої проблеми не було.
Мінуси автомобіля: Сервіс Львів.
Порада покупцеві:Коли заходиш на сервіс потрібно всіх посилати, двері з ноги вибивати і на всіх кричати постійно. Думаю інакше не вийде.
Выскажу мысль на основании личных наблюдений - все малообъемники турбированно-компрессорные потихоньку берут масло. Здесь и Ниссановские 1,2, и Фордовский Экобуст и Фольцевский 1,2/1,4 tsi.... Что авто ехало - его нужно раскручивать. А при малейшем дефекте жрать начинает тоже усиленно. Ну зато при спокойной езде жер масла уже не на столько критичен и выходит неплохая экономия на расходе.... По ресурсу такого мотора - пока не видел хорошей статистики
Vasja5140, на таких двигателях в наших условиях надо масло менять на 8-10 тыс, т.к. к 8 тыс оно теряет свои свойства и начинает подъедать(+повышенный износ деталей).. я тоже не слышал о проблемах с маслом на новых 1,2 и 1,4тси, особенно если менять до 10тыс, по поводу кашкая жаль конечно , машинка то действительно классная, но между 1,2т и дизелем пропасть по деньгам, 1,2 судя по всему сырой, остается только архаичный 2,0атмо...а жаль
shep, я незнаю как кашкай но я покупал новое авто 1.4 тси замена масла на 15 ткм только оригинал пробег 197500 км и только уровень падал с максимум к середине.даже недоливал
shep, будем надеяться что ВАГ таки довел их до ума....1,8 TSI вроде в 2011 конкретно пофиксили, что с малообъемниками - даже не знаю. Опять же, если ездить спокойно, то масло должно хватать до замены.
Ну а в общем, повторюсь - прошла эра "вечных" машин к сожалению...
Уже два дня за рулём. Машина очень нравится, как снаружи, так и внутри. Информация считывается очень хорошо, цвета панели приборов радуют глаз. Качество материалов на высоте. На переднем ряду пластик читати відгук
Виктор
Украина, Киев
15.07.2014
Машина понравилась внешне и внутри, дизайнеры молодцы. Удобные сидения, много места и воздуха, можно свободно сесть за водителем с ростом 189 см, при этом не касаясь коленями сидения водителя (см фото читати відгук