Відгук KIA Sportage 2022 1.6 turbo бензин автоматична

Артем Фурсенко
Артем Фурсенко
Украина Белая Церковь 23.11.2024
KIA Sportage

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2022, 56 км
КПП, привод:
авт., передній
Двигун:
1.6 turbo бензин
Комплектація:
Prestige
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 7.5 л/100км, по трасі: 6.0 л/100км, середній: 7.5 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Маю досвід експлуатації Sportage Prestige 1.6T-GDI 7DCT, в жовтні 2022 обійшовся в 25 500$, тоді ніхто з конкурентів не міг запропонувати подібної комплектації та динаміки за ці гроші. Зараз пробіг вже 56 тисяч км, тому напишу відгук.

Двигун:

Цей 1.6 турбо на 180 кінських сил та 265 ньютон-метрів у поєднанні з 7-ступеневим роботом на два зчеплення доволі легко розганяють 1.5-тонний кузов. Але все ж періодично чую скепсис, тому додам своєї думки. Варто зрозуміти, що вчасне обслуговування + адекватна експлуатація - запорука безпроблемності:

- заміна масла раз на 200-250 мотогодин;
- пальне 95+, час від часу 98/100;
- не фантазуйте, що у вас спорткар, або принаймні знайте міру.

І тоді прибуде з вами сила!)

Вже багато разів на інших авто з цим двигуном бачив пробіги 200-300 тисяч кілометрів. Зрозуміло, що це трасові пробіги, але менше з тим, дотримуйтесь вище згаданих рекомендацій - отримаєте те саме.

Витрати пального:

За пробіг в 56 тисяч, вони склали 7.5 літра по бортовому. Їжджу більше трасою, ніж містом. Якщо брати співвідношення, думаю, це 65%/35%.

З мого досвіду:

- витрати по місту влітку 7-7.5 л/100 км, взимку 8 л;
- по трасі при швидкості 90-110 км/год витрати будуть 5.4 л/100 км; якщо швидше або з обгонами - на літр, півтора більше.

Зробити на спусках, серпантинах 4.4-4.7 л не важко. Мій рекорд -це 3.7 л/100 км між селами з багатьма спусками, антирекорд, здається, 9 л/100 км. Все, що більше, як правило, короткі дистанції (менше 5-8 км) і в холодну пору року.

Також буває, використовую авто як офіс на колесах і можу стояти на холостому ходу хвилин 10-15, періодично підгазовуючи, щоб підтримувати масляний туман у циліндрах. Без цього витрати загального пробігу, можливо, були б ще менші, а не так як по місту.

Робот 7DCT:

А по сухих роботах, тут як і в DQ200 загалом:

- експлуатація в місті, постійні зупинки-рушання і затори - може і до 40 тисяч лягти. Якщо тільки траса, може і 200к+.

Також варто враховувати, що ця коробка ставиться на двигуни 1.6 CRDI і 1.6 T-GDI. На дизелі крутного моменту на відсотків 30 більше, ніж на бензині.

До речі, звучить смішно і назвете мене ідіотом, але все в порівнянні. Буває так, що авто з турбодвигуном на роботі з меншими витратами палива і 2 замінами зчеплення буде дешевшим в експлуатації, ніж атмосферник на гідротрансформаторі в розрізі 100-150 тисяч км. Але це вже реально окремі випадки.

Підвіска і керованість:

Підвіска достатньо добре справляється з середніми та великими нерівностями, а лежачі поліцейські та дрібні нерівності помітно відчуваються. Але в свою чергу це дає кращу керованість та стабільність на високій швидкості.

Загалом, я вважаю, її можна хвалити, принаймні мені вона дійсно імпонує. Ще й у парі з таким турбодвигуном у цій машині навіть можна отримати якийсь драйв та емоцію, а я цього не очікував.

Кермо має зрозумілий нуль і стає важчим у спорт-режимі. Мені цього достатньо.

Електроніка/асистенти:

Все працює, як і має бути.

Утримання в смузі руху + круїз на трасі - реально прикольна фішка. Головне, що машина тримає напрямок чітко між смугами навіть у затяжних поворотах, а не риcкає по сторонах.

Автоматичне гальмування здавалось би не обов’язкова річ, але якось взимку в ожеледицю, у темряві вибіг пішохід, і цей асистент реально допоміг відгальмуватись.

Бездротовий Android Auto також присутній.

Висновок/рекомендації:

Радив би зробити шумоізоляцію дверей та арок, бо прям доброю її не назвеш.

Якщо ви в основному їздите по місту, на короткі відстані, із постійними зупинками-рушаннями - ймовірно, будете плюватись, що коробка смикана і двигун неохоче гріється. Краще візьміть щось на атмосфернику та гідротрансформаторі. Або розгляньте Кашкай чи Карок - теж непогані варіанти.

Якщо ж у вас схожі потреби до моїх і траса переважає місто, думаю, будете задоволені вибором.

Загалом мене все влаштовує за ці кошти, і реально маю приємне враження. Сподіваюсь, ви повірили, що такі позитивні відгуки існують, і це писав не менеджер автосалону! :)

Плюси та мінуси автомобіля

Динаміка, керованість, адекватна робота всіх асистентів та електроніки, витрати пального і для мене аванградний дизайн.

Посередня, шумоізоляція арок та дверей, особливо задніх.

Порада покупцеві

Зробити тест-драйв перед покупко, щоб переконатись, що все дійсно задовільняє Ваші потреби.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про KIA Sportage 2022

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація