Рік, пробіг:2017, 15.900км КПП, привід:авт., повний Двигун:2.0 turbo дизель Компл.:Business Кузов:позашляховик, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 10.5 л/100км, по трасі: 7.0 л/100км, середній: 8.2 л/100км
ВИБІР. Хотів паркетник. Передивився купу оглядів. Глянув на мотори, комплектації, що пропонують виробники і вибір впав на Cпортейдж. Пішов, проїхався і купив. Спеціально не ходив на інші тест-драйви, аби менше було мук вибору. Та й вважаю, що перше знайомство може бути оманливе. Можливо не усі зрозуміють такий підхід, але коли у тебе обмежений бюджет, то такий варіант норм. До речі, Cпортейдж сподобався відразу, як по їзді, так і по салону. Ззовні, я його обрав ще до того, як побачив зблизька – не розчарував.
МОТОР, ЇЗДА. Потужності вистачає. При обгоні підхват відчувається, як на 130, так і на 150. Про 110 я і не кажу. До 130-140 є ще певний запас, такої преміальної легкості, що додає задоволення від їзди і обгону. Коли їде колія машин, корейці поставили чарівну кнопку DriveMode, що включає спорт режим. Дуже допомагає. Режим не дозволяє мотору опускати оберти менше 1700-1800. Це початок діапазону з найкращою тягою. Ще руль стає тяжчий і педалька газу швидше реагує, хоча це все деталі. Основне, що від цього є ефект у їзді. Звичайно, хотілося б, щоби можна було самому міняти налаштування, але це вже інша ціна. Сам тестував розгін до сотні. У 10.3 вклався, по паспорту 9.5. У машині двоє і повний бак солярки. Коли притримав гальма і чуть підгазував, для більш різкого старту - вийшло 9.9. Міряли по секундоміру, тому +/- паспортні дані вважаю прийнятними. Зимою вдалося попробувати повний привід у дії. Їхав у заметіль – просто задоволення.
РОЗХІД. У мене середній 8-8.5 л/100км. Траса 6-7 л/100км. Місто - все залежить від завантаженості дороги – буває і 11 л на сотню. Пробував економи. Менше ніж 5.6 не виходило. І це, дорога майже без машин і світлофорів. Тут, як на мене свій вклад робить гідротрансформатор, якому потрібні оберти валу аби тримати муфту щеплення. Він і не дає економити на холостих. Що ж, за комфорт треба платити.
КОРОБКА. Нарікань не має. Можна до неї привикнути. На низи переходить нормально. Мінус – не дає економити. Мені б поєднання цього мотора і ручку, але машина одна на двох з жінкою, тому має бути автомат. Дуже класна штука – система утримання при русі вгору. Якщо цю штуку помножити ще на повний привід, то рух вгору навіть на гравії – дрібничка. Хто живе у Львові і знає виїзд з Луганської на Стрийську, мене зрозуміє ;).
КУЗОВ. Дверні карти не закривають низ кузова, як наприклад у СХ-5 чи Тігуана. Тому виходити з машини і заходити треба вчитися, або постійно носити з собою щітку для одягу. Тут Спортейдж грязнулька. Покраска - слабке місце. Ще трохи і перестану звертати не це увагу(маю на увазі ідеальний вигляд).
САЛОН, БАГАЖНИК. Ергономіка німецька - подобаєтеся і зручно. Ніколи не думав, що підігрів крісел, насправді така класна опція. Прогрівається дуже швидко. Зимою сідаєш у холодний салон і є відчуття теплоти. Тобі все одно, що салон ще не прогрітий.
Підігрів руля – теж плюс. Пластик місцями досить сумнівної якості, легко пошкрябати. Багажник великий, але зручності не вистарчає. Десь у думці є порівняння з Тігуаном. Шумка слабенька. Найбільший гул проникає з корми і від дзеркал. Із збільшенням швидкості наростає.
ВИСНОВКИ. Зараз машинка пройшла вже 16000 км. Прошов перше ТО. Скарг не було. Поки тільки солярка, омивач і заміна масла, фільтрів. Попри недоліки Спортейдж тішить і є бажання порулити.
Плюси автомобіля: Потужний мотор, хороша комплектація, німецька ергономіка, повний привід, просторий салон.
Мінуси автомобіля: Слабка шумоізоляція, дверні карти не прикривають кузов, ніжна екофарба, місцями дешевий пластик поганої якості.
Порада покупцеві:Кожному своє. Недоліки описав, якщо вони прийнятні, то можна купляти.
Динамика действительно,в спорт режиме,оочень бодрая.Сколько Вам обошлось ТО у диллера и на каком пробеге?16тыс это уже вроде как ко второму ТО дело подходит,если по правильному.
Slavik0080, було нульове ТО, коли пройшов близько 400км, це тільки огляд і коштувало воно 300грн. По сервісній книжці перше ТО треба пройди до 15000км, або не пізніше ніж 365 днів. Я проходив десь на 14600 і вартувало мені 3927 грн.( веду витрати). Це Львів, Радар-Сервіс на Стрийській.
ІгорС, я прикидаю, скільки мені перше ТО потягне Вам масло, масляний, паливний і повітряний фільтри міняли? Чи було ще щось? В коробку масло не доливали?
Slavik0080, у друга сітроен, він має ТО проходити що 10тис. КІА дозволяє кататися до 15тис. Думаю, якщо масло норм і заливати хорошу солярку, то проблем не буде. Заправляю на ОККО.
ІгорС, у нас к сожалению проблемы с соляркой и маслом, так что проверьте как-нибудь щуп на 8000 и поймете, что пора менять, а официалы наши могут вообще ничего не менять, а бабки взять, так что личное присутствие желательно
Андрюха-Херсон, зависит больше не от пробега, а от моточасов, как правильно отметил lurker4eg, поэтому при городской эксплуатации лучше менять через 10 тысяч (а то и меньше), а при трассой вполне достаточно и через 15.
ІгорС, я на дизельному X-trail-і міняю раз в 7 500. Офіціали кажуть: "міняй раз в 15 000, оно в Європі раз в 20-25 тисяч іде заміна." Як на мене, то краще на оливу не скупитися. По грошам виходить дорого ТО по пару разів на рік робити, але якось спокійніше. Ну і по мотогодинам судити треба, більше міста чи траси.
ІгорС, Форд рекомендует 20тыс межсервисный,а Пежо с ТАКИМ ЖЕ МОТОРОМ рекомендует 10тыс... так что,тут выбор за Вами-либо верить рекламе,либо верить практике использования двигателей.
rdiesel, з покраскою все добре, просто вона вже занадто ніжна: у мене кіт випригував на капот - легкі пошкодження, діти по немитій машині плальцями повезяли - якщо придивиться можна побачити. Вже якщо чесно не звертаю на це уваги. Сколів немає просто маленькі подряпини залишаються - таке враження що якийсь верхній шар пошкоджується, металу не видно.
rdiesel, 9 місяців. Машину мию сам. Купив щітку для миття, ніби м'яка, але якісь мікроподряпини залишає. Швагро свою покривав рідким шклом, якщо стоять поруч, то уже різницю видно. У нього Ауді, можливо там і фарба якісніша. Заїхав у гараж, виходив з машини і краєм дверей, не сильно вдарив по велосипеду. Велосипеду нічо, а на дверях ніби маленьким гострим камінцем зачепив.
rdiesel, про вибір не шкодую, люблю на ньому кататися. На момент вибору на терези ставив Спортейдж і СХ-5. СХ-5(дизель) програвав по комплектації, був на 50тис дорожчий + дорожче каско. Тяжко сказати, що обрав би зараз. СХ-5 оновився, вони ідуть у вищий сегмент і на ціну треба дивитися.
Тут ще до внутрішнього голосу треба дослухатися. Подобається, купляйте.
ІгорС, спасибо за ответ. Тоже смотрел на Cx 5. Но посмотрел видео в Youtube. С обновлением они сделали дорогим его содержание. Одни передние рычаги чего стоят. Меняются только в сборе, каждый по 5 тысяч грн.
Danubecaptain, в шумке,в подвеске,в качестве материалов салона,в комфорте.Я тестировал обе в течении одного часа,так вот после Спортейджа,когда ехали в Мазде,просто хотелось выйти из машины..табуретка,гул как вроде там шумки нет,ну а угол наклона задних кресел,то вообще жесть!
Пишу в первый раз поэтому прошу извинить за ошибки. Когда пришло время поменять наш автомобиль, пересмотрел в живую много и остановился на киа, жена хотела кроссовер и я был не против, устроила цена, читати відгук
Александр
Украина, Киев
08.04.2017
С машиной уже 3 недели и решил написать отзыв, ибо при покупке были вопросы, которые хотел бы прояснить для себя, но в существующих отзывах не нашел. Но обо всем по порядку:
Автомобиль брал в автос читати відгук