Відгук KIA Ceed 2019 1.6 бензин механічна

Юрій
Юрій

Украина
Львов

08.02.2020
KIA Ceed SW
KIA Ceed

Рік, пробіг: 2019, 1.000 км
КПП, привід: мех., передній
Двигун: 1.6 бензин
Компл.: Business
Кузов: універсал, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5
Витрата пального по місту: 12.0 л/100км, по трасі: 0.0 л/100км, середній: 0.0 л/100км

Всім привіт! Бачу на інфокарі немає жодного українського відгуку про дане авто. Нехай мій стане першим На тижні став щасливим власником цього і вважаю несправедливим те, як його обділяють увагою наші люди і як мало нових сідів на дорогах.

Спершу була думка брати бітка з США, однак нюанси з доставкою, зборкою, надійністю і фінансами змусили придивитись до нових авто. Було вирішено взяти авто в кредит і серед нових автівок розглядався RAV4, Mazda CX5, пізніше новий Ford Focus в кузові універсал. Однак мазда і тойота зразу випали зі списку через ціну, а форд через наявність лише седанів і хечбеків.

Глянув на ціни на кіа, вони значно лояльніші до гаманця. Спершу скептично ставився до корейців, однак гарантія 5 років на мотор підкупає. Зборка салону хороша і якісна, на голову краща американців. Авто м'ягке, поки їздив на ньому лише по місту, товкся по ямах і бруківці. Щоб ходова пробила і гарненько стукнуло на ямі, так щоб було відчутно в салоні, слід добряче розігнатись і не гальмувати. Однозначний плюс нової європейської версії в кузові універсал - можливість взяти автомат з гідротрансформатором замість робота з сухим щепленням. На це слід звернути увагу при покупці. На 16 дисках кліренсу вистарчає і машинка енергійно перескакує по роздовбаних рельсах на Шевченка. Шумоізоляція непогана, звісно не S-клас, але після старенької фабії 2007 року, де все торохтіло ніби от-от розвалиться - небо і земля.

Витрата пального - враховуючи місто, пробки, обкатку двигуна, поки 10-12 літрів. З часом думаю впаде.

Окремо слід відзначити привітність салону і допомогу менеджерів у всіх питаннях щодо надання кредиту (навіть у неробочий час). При цьому авто ніхто не нав'язував і ніхто нічого, як кажуть у народі, не "впарював". Все культурно і чемно. Прийшов, сподобалось, оформили документи, взяв.

Плюси автомобіля:
Ціна.
Комплектація.
Мультимедійка.
Непогані їздові якості (з часом доповню відгук, бо проїхав менше 100км).

Мінуси автомобіля:
Відсутність української мови в мультимедійці (але коли підключаєш карплей, то все ок).

Порада покупцеві: Придивіться до комплектації, яка йде з акпп. Це значно краще і надійніше ніж роботи з сухим щепленням (особисто моя думка).
Диски радив би мінімум 16, бо на менших вона мені виглядає занизькою.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про KIA Ceed SW 2019

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Shep  

да гарантийный срок у киа действительно хорош, вот только импортер у нас отмороженный, как показывают отзывы, в случае проблем, нужно еще будет доказать что ты не олень... но желаю чтобы проблемы обошли стороной удачи в эксплуатации

+8ВІДПОВІСТИ  
poradnyk  

Shep, о так, судячи тут з відгуків, то вони могли б і 50 років гарантії давати, все одно ж не збираються її виконувати

+6ВІДПОВІСТИ  
Azazello  

Машина классная, но как ей не хватает нормального мотора дизеля 2.0 или хотя бы бензин 2.0 как на первом поколении .

ВІДПОВІСТИ  
Zub8  

О,нарешті сід)Вибили якусь знижку на авто при покупці?

-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Zub8, ні, за таку ціну на нове авто, яке по габаритах майже в D класі вибивати ще знижку було якось соромно.
Але салон подарував захист двигуна і коврики в салон і в багажник

ВІДПОВІСТИ  
Щирий  

1.6 двигун, витрата 12 літрів... це мрак якийсь у 21 сторіччі.

+3ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Щырый, друже, на новенькій мазді сх-3 витрата була 15 літрів, коли виїхав з салону.
Фактична витрата відрізняється від тої, яка є, коли стоїш у пробках.

+1ВІДПОВІСТИ  
Щирий  

Mangust28, не варто довіряти Б/К, особливо на тест драйвових авто, адже короткі пробіги + зима, навряд ця інформація відповідповідає дійсності. Я ж так розумію ви по своєму авто висновок по заправці робите?

-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Правдоруб  

Как по мне, то очень адекватное и сравнительно простое двигло, без прямого впрыска. Считаю, именно его любителям ГБО не хватает в базовом Спортейдже. Для неспешных и ежедневных эксплуатаций самое оно.

+1ВІДПОВІСТИ  
Azazello  

Правдоруб, для настоящих почитателей ГБО не хватает гидрокомпенсаторов

+1ВІДПОВІСТИ  
Правдоруб  

Azazello, если честно, даже не интересовался наличием гидриков на этом двигле.
Но, как я уже где-то тут писал, что не считаю гидрокомпенсаторы таким уж необходимым условием для ГБО. Что лишняя регулировка клапанов в двигле без гидриков, что замена самих гидриков (а она не избежна на газу каждые 100тыс.км+-, если давить гашетку) - примерно те же деньги, просто и там и там нужно ставить обязательный переход на бенз после 4000 оборотов и всё будит ок, даже в случае двигла без гидриков, просто нужно немного чаще проверять соотв. зазоры ,чем по регламенту, а это копейки.

+1ВІДПОВІСТИ  
Banderoless  

Огорчает отсутствие дизеля в этом поколении. У самого дизельный хэтч предыдущего поколения. Универсал понравился, но 1.6 бензин не едет и по отзывам от россиян проблемный (задиры в цилиндрах). Немного о гарантии: гарантии на катализатор нет, и если он оплавляется и разрушается и затягивает от него пыль назад в двигатель через выпускные клапана в следствие чего и появляются задиры, то гарантии на двигатель нет т.к. задиры появились не в следствии конструктивного недостатка двигателя, а в следствии разрушения катализатора. А гарантии на катализатор у нас нет( к слову у Хюндай Ай 30 гарантия на катализатор 60000км.). Россияне с 19года добились гарантии на катализатор от импортера на 100000км. У нас гарантии на каталик до сих пор нет((((
Думаю не лишним будет после 45тыс. осматривать стенки цилиндров эндоскопом.

+1ВІДПОВІСТИ  
flayer2006  

Жаль нельзя в этой комплектации заказать ксенон/led оптику и нет почему-то дуек на второй ряд.

+1ВІДПОВІСТИ  
Nazar_lv  

Скажіть, будь ласка, в якому салоні у Львові ви купляли авто, і як вам сервісне обслуговувння?

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Nazar_lv, брав у салоні на городоцькій. Банально було ближче до роботи.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Дуже дивно, що не можу доповнити свій відгук... напишу в коменти.
Отже, пройшло пів року з моменту покупки авто. Пробіг авто майже 8тис. км і у мене вже є що про нього сказати.
Я полюбив це авто. Воно класно виглядає і одразу кидається в очі в потоці. Особливо в сірому кольорі, в якому його презентували.
Сьогодні зранку виїжав з подвір'я, коли мене пропускав такий же сід, у такому ж кольорі. В результаті виїжав секунд 30, де ми з водієм другого авто витріщались один на одного з широкою посмішкою на всю пику... Не знаю чи є така ж дитяча радість у гордих власників спортейджів...
Але перейдемо до не достатків, які я помітив за час експлуатації. Це скоріше придирки, але перерахувати їх вартує.
1) недостатки ергономіки:
правою ногою постійно упираєшся в рояльний лак біля кпп, рано чи пізно або натреться нога або зітреться глянцевий лак. При чому це не пофіксили навіть у proceed за купу грошей.
2) у багатшій комплектації ідуть інші сидіння, на мою думку значно кращі за базові. У них подовжена подушка, щоб на неї краще лягало стегно. Але якщо у вас низький ріст, як, наприклад, у моєї дівчини, то це може спричиняти дискомфорт. Окремо слід відмітити, що сидіння частково з шкір заму, що дозволяє повитирати плями від сочків/йогуртиків, після діток звичайною шматкою. Тканина, хоч і світла, але не дуже примхлива. Вчора легко вивів невелику пляму після «чогось» звичайною шматкою з миючим засобом.
3) Низька стеля. Якщо пересідати з кросовера або мати високий зріст будете постійно битись головою об верхню стойку при посадці/висадці, поки не звикнете. Але це придирка вже до всього класу автомобілів в цілому.
Ну і є ще кілька дрібних зауважень.
- кришка багажника зсередини дуже легко царапається, хоча слід відмітити, що це єдине місце на величезний багажник, яке не зашите волоком(а хтось взагалі кришку багажника войлоком зашиває?)
В салоні багато глянцевих елементів. Скоріш за все це був ультиматум від дизайнерів. Виглядає гарно, але з часом може поцарапатись/замазатись.
- динаміка атмосферного мотора 1,6 не дасть вам можливості підкорювати Нюрбургринг, проте порадує економією 5,5-6 літрів по трасі на круїзі з пасажирами і загруженим багажником. Якщо їхати швидше - 120+ то середній розхід не буде більше 6,5. Навіть газу не треба. Бачив кілька таких авто куплених на якусь фармацевтичну фірму.
Однак, витрата в місті доволі висока. По львівським пробкам 10 літрів - дуже легко, можна мати навіть 12, якщо дуже довго тягнутись. Бракує старт-стопу і автохолду - все через те, що авто має євро5(однак це знижує його вартість на ринку, для когось це буде плюсом, а для когось мінусом)
На мою думку, факт того, що кіа продається з євро 5 свідчить про орієнтованість авто саме на наш ринок і подібних за рівнем розвитку країн, що мало б передбачати витривалішу підвіску, меншу примхливість до якості пального та ще купу нюансів, які будуть спрощувати життя власнику у довготривалій перспективі, а ще використовувати авто як робочу конячку.
Окремо слід відзначити гальма. Мені вони дуже подобаються. Є відчуття, що вони зроблені з запасом на те, що авто буде загружене. Дуже хотілось би, щоб Павло або Ярослав заміряли гальмівну дистанцію 100-0
В авто є ще купа дрібничок. Ніші в багажнику(їх реально дофіга, з пустим багажником можна возити з собою парасолю, аптечку, лопату, простирадло для пікніка та ще купу всього), органайзер на реєчках, сіточка з кріпленнями, підігріви сидінь по кругу, повний підігрів лобового скла, який за хвилину повністю розтоплює будь-який сніг або лід.
Підвіска авто це взагалі окрема тема для розмови. Авто на голову краще рулиться за будь-який кросовер. Кліренс на 16 дисках не такий вже і малий. Задній звіс має десь 17-18 сантиметрів, передній - проблемний, але не критично, бо капот короткий. Рулиться авто на голову краще ніж спортейдж, як на трасі, так і у місті. На швидкості 160, за рахунок низької парусності і непоганого руля все ще відчуваєш себе впевнено. Виворот руля деколи змушує думати, про те, що задні колеса теж підрулюють. В купі з камерою дуже зручно паркуватись. Шкода що нема передніх парктроніків, але капот не є дуже довгим, тому це не проблема. Швидко звикається що спереду ще вагон місця і можна прижиматись.
З технічно-сервісної сторони нема до чого докопатись. Хіба перегоріла задня противотуманка, бо вона галогенова. Але все одно думаю про заміну фар на фулл лед. За рахунок того, що підвіска дійсно мяка і енергоємна можна навіть 17 диски приколхозити. Але це вже буде лишнім.
Надіюсь все перечислив. Думав може зняти відео для «кто на чьом», але немає часу щоб повозитись зі зйомкою і монтажем...
п.с. Підкажіть як додати до вігуку актуальне фото.

+4ВІДПОВІСТИ  
razdvacrack  

гарний відгук, авто теж симпатичне, спортейдж дісно приївся)

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
KIA Ceed

Юрий
Россия, Ростов-на-Дону
31.07.2019

Живу в Ростове-на-Дону и у нас нет в данный момент, насколько мне известно, фирм занимающихся правым рулем, но они есть в Краснодарском крае, причем в довольно таки большом количестве. Правый руль в К читати відгук

Алексей
Россия, Тамбов
21.04.2020

Kia Ceed CD комплектация Premium. Мысли о смене авто появились еще весной 2019, Chevrolet Cruze 2011 года был во владении уже 2 года, хотелось более комфортный авто. Однажды жена меня спросила, пол читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у KIA Ceed

KIA Ceed 2015 KIA Ceed 13000$ 2015