Витрата пального по місту: 8.5 л/100км, по трасі: 6.8 л/100км, середній: 8.0 л/100км
Купував авто дружині, сам їзджу на Форд Куга 2019 року, дизель 1.5. Купував наосліп, так як бачив машину лише на фото і не представляв, якого вона розміру.
Тому перше враження коли забирав її з салону це був розмір. Вона значно менша Куги, такий собі міський компакт кросовер, хоча Куга вона теж не велика. По ціні вона вийшла також значно дорожча. Кугу у 2020 році у комплектації Тітаніум я брав за 25 у.е. з копійками з салону, ця вийшла більше 27 у.е. І це передній привід. По комплектації вони приблизно однакові, але шумовка салону у Куги значно краща, плюс фонова підствітка салону. Також мені не дуже сподобалось управління аудіо і бортовим комп. на кермі. Як по мені то у Форді воно значно краще і зрозуміліше. По якості матеріалів у салоні все ок, але у машині за 27 з лишкою у.е. немає зимового обігріву лобового скла, це мінус і значний. У Форді кнопку нажав і через декілька хвилин весь лід і сніг зі скла стік, не потрібно скребти, а тут як в Жигулях необідно чекати поки салон прогріється.
Весь кайф Кони у її їздових якостях. Їде вона дуже добре. 1.6 турбо з семиступінчатим роботом працюють на відмінно. Ходова налаштована на утримання машини на дорозі, тому вона в міру жорстка. Трохи неприємні відчуття від задньої балки, коли проїзжаєш різні нерівності. Занадто жорстко і гучно вона їх відпрацьовує. Здійснював затяжний обгін, розігнався до 170 км/г, даже не відчув швидкості. Трасу тримає впевнено, динаміка розгону - куля.
Найбільш комфортно у ній їздити двом дорослим і дітям позаду. Це міський кросовер. Багажнику хватає максимус на дві валізи, одна з яких не дуже велика. Розхід палива напряму залежить від стилю їзди. Коли по місту їздить дружина десь 8.2 л/100км, коли я 9 л/100км. Так як пробіг невеликий то після 10тис. він повинен ще знизитись, коли авто повністю обкатається. Дружині подобається компактність Кони, можливість кругом припаркуватись і практично на місці розвернутись.
Також непримно те, що у багажнику відсутня войлочна обшивка. Пластик постійно чимось царапається.
Мінуси автомобіля: Недостатня шумоізоляція, відсутність зимового обігріву лобого скла, відсутність фонової підсвітки салону, відсутність войлокової обшивки багажника, ціна.
Порада покупцеві:В технічному плані авто дуже класне. Їде-вогонь. За таку ціну, хоча і не маленьку, альтернативи не так уже і багато, тому варто розглядати як варіант покупки. Я в цілому задоволений.
Вітаю з покупкою!
Сам власник Кони в комплектаціх Тор з повним приводом і прекрасно розумію, що за ракету ви собі придбали .
В мене вона вже 1.5 роки і вчора одометр показав 20 000км.
Так, погоджуюся з мінусами, про які ви написали. Правда моя стоїть в гаражі і тому за весь час відшкрібав скло тільки раз - коли зустрічали Новий Рік у Львові рік тому, коли на ніч залишили біля орендованої квартири. Решту часу навіть підігрівами керма і сидінь не доводиться користуватися - завів і поки закриваєш гараж воно вже все прогрілося, та і не дуже холоне вона за ніч навіть в морози.
Фонова підсвітка в комплектації Тор вже є (ще додаються повні LED фари та досить непогана шкіра на кріслах). Повний привід дає ззаду багаторичажку замість балки. Не скажу, що високі лежачі поліцейські проходяться непомітно, та на 30км/год цілком прийнятно. Доречі, такі відчуття, но на 20км/год зад підкидає сильніше ніж на 30 і на більшій швидкості переїзжати їх комфортніше, ну або треба знижувати до 10, щоб було непомітно. Я остаточно зупинився на ~30км/год у більшості випадків.
Шумка дійсно могла б бути кращою, але мені норм - я весь час їжджу з музикою і сторонні шуми майже не помічаю.
Розмір багажнику, звісно, може багато кому видатися недостатнім, це явно не сильна сторона Кони. Як і те, що стінки не оббиті войлоком. Це вже кому що, "кому шашечки, а кому їхати"
Бо їде вона на всю ціну . Машина бІмба і боюся, що з часом ви частіше будете їздити на ній, ніж на Кузі. Признайтеся, пару раз вже з'являлася думка помінятися з дружиною ?
Їздові властивості Кони це найбільший її плюс. Це те, заради чого її варто купувати. Вона для тих, хто любить їздити, їздити швидко, їздити багато і кожен раз отримувати емоції, які просто не передати словами.
То ж, ще раз вітаю з чудовою покупкою! І бажаю не мати з нею ніякий проблем в експлуатації.
Можете почитати мій детальний відгук. Можу відповісти на питання, які вже виникли чи виникнуть у майбутньому .
Гарного дня!
max_cn, прочитав ваш відгук про Кугу і зрозумів звідки ростуть ноги про те, що Кона вийшла дорожчою.
Ви купували свою Кугу в 2020 році з гарною знижкою, так як вийшло нове покоління, + у 2020му ви купували екземпляр 2019го року, що також дозволяє дилеру непогано зкинути в ціні. Ще пів року тому можно було знайти Кону минулого покоління по ціні в районі $20000 - на зараз їх давно розмели. Ще б пак, така халява!
Якщо б зараз Форд пропонував повну лінійку моторів і комплектацій по актуальній моделі, то топові двигуни і комплектації були б далеко за $30000 (так 182к.с. бензиной 1.5Турбо в нетоповій комплектації Business на передньому приводі коштує $29400, а є ж ще 2.0 дизель на 190к.с. і ще пару більш дорогих комплектацій), а Кону в комплектації Елеганс Ви купили за ~27000 (це ви взяли N-Line Elegance? Бо звичайний Elegance по прайсам 25700). Відповідно, при прямому порівнянні Куга буде дорожчою і це нормально, бо Куга об'єктивно більша в розмірах - багажнику, довжині, довжині бази і тп. Підозрюю, що і в обслуговуванні вона буде дорожчою.
Плюс у вашої Куги 120к.с., а у Кони 198к.с. - звісно що такий бензин буде дорожчим, він же в 1.5 рази потужніший. Ну і цифри розгону 0-100 красномовно розводять ці машини в абсолютно різні вагові категорії з точки зору динаміки.
max_cn, Кону брав в комплектації просто Elegance, не N-line в серпні 22 року, машина 21 року випуску за 1 млн.16 тис. грн.. якщо по курсу 37.5 то 27 .у.е., хоча як мені кажеться Хюндай рахував по комерційному курсу десь в районі 40 грн за долар, тоді виходить десь в районі 25 тис. у.е. з копійками.
Щодо Куги та Форда Ви абсолютно праві, В 20 році я брав машину зі значною скидкою у дилера, так як вона була 19 року випуску і на ринок виходила нова модель.
До того ж Куга дизель 1.5, 120 к/с, 300 Нм, Кона бензин 1.6., 198 к/с, 275 Нм., Куга важить 1660 кг, Кона десь близько 1200 кг., звідси динаміка і управляємість. Мені обидві машини подобаються, але якщо хочеться поганять то звісно Кона краще.
soldat442, а до чого курс 37.5, якщо на міжбанку 36.5, а в обмінниках 40? Рахувати треба по курсу, по якому ви можете його купити або продати, залежить від того чи гроші у вас зберігалися в гривні чи валюті. Тож заплатили Ви приблизно $25400, що для такого автомобіля, вважаю, цілком конкурентна ціна. Як бачите я все прорахував правильно .
Ви помиляєтеся з приводу ваги. Моя з повним приводом важить 1470кг (за техпаспортом). Читав, що повний привід додає до ваги 80кг, отже ваша важить близько 1400кг. Це дає питому потужність 142к.с. на тону. Для порівняння один з трекових хітів минулого Ford Fiest ST 2002-2007рр мав вагу 1062кг і потужність 148к.с, що давало 139кс.с на тону. І це був дуже прудкий автомобіль! Навіть зараз на них вчать тих, хто хоче навчитися ганяти на треку.
Тож ви дійсно купили авто, яке має унікальні, для своєї ціни, прискорення та керованість. Я, поки вожу сім'ю, змушений стримуватися, та коли їду сам, то дозволяю собі зриватися зі світлофора проти різних бех, ауді і інших явно недешевих автівок - приємно бачити, що твоє авто може впевнено змагатися з ними.
Хто взагалі купує машину, не знаючи її габаритів? Дуже дивний відгук. Також не зрозумілим є пасаж про те, що автомобіль категорії В менший ніж автомобіль категорії С... Ніби це було незрозуміло.
Это мой второй автомобиль. Первый – новый Renault Logan 0.9 Turbo с роботизированной КПП, был куплен в прошлом году, чтобы научиться ездить и составить список требований к семейному автомобилю.
Выб читати відгук
Artem
Украина, Сумы
08.06.2020
Балдежный автомобиль. Относится к мини кроссоверам (Baby SUV), другими словами - тот же кросс, только короче. Высота, ширина, колесная база - практически все относится к кроссу. Приставка мини достига читати відгук