Відгук Ford Fiesta 2012 1.2 бензин механічна

Ярослав
Ярослав

Украина
Ивано-Франковск

21.04.2013
Ford Fiesta 5-ти дверная
Ford Fiesta

Рік, пробіг: 2012, 4.500 км
КПП, привід: мех., передній
Двигун: 1.2 бензин
Кузов: хетчбек, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка4

Всім привіт. Перед покупкою цього авто, довго досліджував різні відгуки. Хотілося б викласти і свій, дещо більш критичніший. Зусіма плюсами, які згадані в попередніх відгугах - погоджуюсь на 100%, але є мінуси, які не були згадані. Зразу попереджаю, я не представник автосалонів конкурентів, і не маю на меті розкритикувати дану модель. Хочу просто поділитися враженнями, які я в свій час, не знаходив. І які, можливо, повпливали би на мій вибір... І ще, я не механік з термінологією знайомий погано, досвіду в мене не багато - 4 роки, їздив тільки на "запальнічках" типу Део Ланос, Логан, Фіат Сіена, Добло і Панда. Ну і звичайно був пасажиром в декількох десятках авто, якщо це рахується..:)

Отже, зовнішній виглад. Ну тут претензій, погодьтесь, бути не може. Виглядає бомба! Особливо в світлих тонах (у мене срібний металік). В салоні, як в "самольоті", все на тебе дивиться, підсвічується, нічого не "напрягає", все досить інфомативно, і якісно зроблено. Дизайнерам 5+! Правда почало ледь поскрипувати переднє сидіння пасажира, коли там хтось сидить, а загалом салон зроблений достойно!

Коробка. Дуже чіткий хід. Жодних вібрацій на "ричагу". Саме перемикання ну дуууже приємне, враження, ніби затвор калаша передьоргуєш :) можливо не найкраще порівняння, але до самого маніпулятора притензій нема, окрім одної - задня передача, вона інколи випадає, треба добре її туда "засадити" перед рушанням... А от розподіл зусиль між передачами, трохи дивний. 1-ша дуже коротка, як у вантажівці, аж занадто, як на мене. 2-га і 3-тя - нормально, якось логічно розприділені. 4-та - теж коротка. 5-та - "широчезна". 5-та проситься вже від 60-ти. Не повертається язик сказати що коробка, як то кажуть - "еластична", принаймі з цим двигуном.

Двигун. Попередньо повинен сказати, що свій тип водіння охарактеризовую десь так - "швидше розміреного", я періодично всюди спішу і запізнююся, тому, не часто, але доводиться трохи "похамити" на дорозі. (вибачте, якшо Вас колись підрізала срібна фієста за останні 4 місяці у м. Івано-Франківську :) В мене бензин 1.25 з заявленими 82 кс, чесно кажучи, я не вірю... Нема тут 82 кс, Перед тим їздив на польському ланосі півтори року, там здається 85 кс було і 1.5. На мою думку, ланос був прудкіший набагато! Погано справи йдуть в діапазоні десь так від 40 до 80 км/год. А ше як під горку з пасажирами - 1.25 ясно дає зрозуміти що не для навантажень його сюди поставили. Може ше не достатньо "вкатана", не знаю... а от від 80-ти - зовсім інше авто, набирає обороти набагато краще! Розхід зараз дуже впав, і приємно дивує! Зимою як тільки купив - жерла як добрий джип 12-15 помісту, тепер до 8-ми. А по трасі..., хоча, де в нас є траси? По тих пародіях, що нагадують траси, бере приблизно 6 л. (нагадую, це при моєму стилі їзди, впевнений що можна їздити економніше десь на літру) До-речі, підозрілий є холостий звук двигуна, роздільно чути клацання, так ніби клацають клапани. Але, як виявляється, клацають не клапани, а соленоїди на які посадили ці самі клапани. В малолітражних двигунах, аби зняти лишнє навантаження з колінвалу, "Форд" посадив клапани на електричний привід, ідея виявилася вдалою, єдиний мінус це клацання, але тільки на холостих. В салоні жодного звуку не чути, ні клацань, ні двигуна взагалі...

Підвіска і комфорт. По-перше, кліренс замалий, особливо це відчутно зимою, я в перший же місяць відірвав пластмасову "накладку" під переднім бапером. Не знаю як її правильно назвати, це захисна 5-ти сантиметрова планка пластасова вздовж бампера знизу. Всім раджу її зразу відщепити, і поставити захист під радіатор. По-друге - підвіска жорскувата, але по фордівськи надійна, два рази дуууже круто "ловив" яму одним і тим же колесом. Думав шо всьо, доїздився, але жодних наслідків. На шумоізоляцію німці поскупилися. Хоча двигун шумоізольовано гарно, на високих оборотах його звичайно чутно, але зовсін не нав'язливо, навіть приємно... На малих оборотах його не чути взагалі! А от дороги під собою чути вже набагато краще... Особливо удари коліс об нерівності. Можливо розщедрюся на "шумку", якщо не звикну... Поштовхи гасяться, на стільки на скільки дозволяє жорстка підвіска і колеса 14-ки, але мушу відмітити що на кермо вібрації не передає взагалі, це похвально. А взагалі дороги машина тримається дуже добре! 120 - 140 йде рівненько, ловити Фієсту по дорозі не треба... Тут підвіска себе реабілітовує... Вітер, ні боковий, ні зустрічний відчутних труднощів не створює, гарна аеродинаміка!

Своїм вибором я задоволений. За такі гроші, німця, з такою якістю зборки, знайти важкувато. Інженерами, авто не призначалося для перегонів, чи для перевезення 5-ох пасажирів і битком набитого багажника по розбитих дорогах. Хоча і з цими задачами Фієста з 1.25л спавляється терпимо. Авто компактне і економне. Перш за все це авто для водія, і як не прикро це визнавати, проектоване для "кращої половини" водіїв. В управлінні дуже слухняне і чітке. Педалі всі мають м'який і досить довгий хід, якогось особливого відчуття, як ми любимо казати, тут зовсім не треба. Акселератор відзивається без жодних затримок, кермо можна обертати одним пальцем. Обзор дуже хороший. Штатна акустика дуже яксна!

Плюси автомобіля:
- Дизайн.
- Економічна.
- Ціна-якість.
- Легка в управлінні.

Мінуси автомобіля:
- Двигун 1.25 - слабенький.
- Шумоізоляція підвіски.
- Малий кліренс.

Порада покупцеві: Машинка компактна і економна, але якщо Ви їздите агресивно - то беріть з 1.4. Не пожалієте при виборі, є свої недоліки, але переваг набагато більше!

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Ford Fiesta 5-ти дверная 2012

Alzav  

На счет шумку автор прав, любой камешек как ножом по сердцу

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Ford Fiesta

Вадим
Украина, Киев
07.06.2012

Чудовий автомобіль. Легко керується, комфортний, економічний, ну і просто красивий. Перше враження від керуванням Фієстою: все настільки легко, просто і безшумно - ніби сидиш на дивані за екраном ігро читати відгук

Сергей Гордиенко
Украина, Полтава
15.08.2012

Купил в марте 2012. Выбирал долго вариантов в этом сегменте хватает. Подкупил внешний вид и немецкая сборка. Хотел взять polo нехватило денег. Пока машинкой доволен. Ездил на море средний расход с кан читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Ford

Ford Flex  2019 Ford Flex 19700$ 2019