Отзыв Citroen C3 Picasso 2012 1.6 turbo дизель на механике

Andrij Redkovych
Andrij Redkovych

Украина
Луцк

23.03.2013
Citroen C3 Picasso
Citroen C3 Picasso

Год, пробег: 2012, 15.000 км
КПП, привод: мех., передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Comfort
Кузов: минивэн, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка4

Вітання усім! Пам'ятаєте рекламу, коли щасливий чоловік серед ночі будить свою дружину і просить запитати яке в нього авто? Дружину серед ночі будити не будив, та нагадати, яке в мене авто, час від часу прошу))).

Як відбулось наше знайомство? Випадково, на Світязі влітку. Недаремно кажуть: авто для чоловіка – як жінка, а С3 Picasso – це як любов з першого погляду: побачив – і не зумів відвести очей – в її формах та плавних лініях, розкосих фарах був присутній особливий магнетизм. Одним словом, в той момент вона мене зачепила. А пізніше зателефонувала дружина, щоб повідомити, що бачила цікавий варіант нашого майбутнього авто)))

Тут слід розшифрувати, чим ми керувались у виборі авто: щоденні поїздки по роботі, сімейне для тривалих подорожей трьох осіб (доні п'ять років), поїздок на Світязь влітку, гостин у батьків. Вимоги: в міру компактне, просторе зсередини, з містким багажником, помірним апетитом щодо пального. І все це, бажано, за розумні гроші.

Таким чином, коли на початку вересня переступали поріг автосалону Сitroen в Рівному, наш інтерес був цілеспрямованим – даєш С3 Picasso!! А коли менеджер повідомив, що є можливість замовлення С3 Picasso в дизельному варіанті, слід лише трохи зачекати – не вагались ані хвилини.

Мине місяць з того моменту, і ось він, довгоочікуваний день: шампанське-цукорки, фірмовий брелок на ключ з комплектом килимків у подарунок та побажання гарних доріг)))

Отож, зустрічайте: С3 Picasso HDi 90, МКПП Comfort. Позаду 5 місяців щасливого шлюбу та 15 тис.км., які ми пройшли пліч-о-пліч.

Що підкупає в С3 Picasso? Таке враження, що конструктори черпали натхнення з функції панорамної зйомки фотоапарату))) Оглядовість і панорамність – безумовний плюс цього авто. Особливо це відчутно на світлофорах та на трасі Ковель-Любомль.

С3 Picasso HDi вартувало купити хоча б за витрату пального. В моєму конкретному випадку середня – 5.0-5.2 л., (по трасі – 3.5-4.0 л., місто – 6.0-6.5 л.) Як показала практика, повного баку (49 л) у змішаному режимі вистачає на 950-970 км. Цієї ж кількості пального на трасі вистачає на 1200-1250 км (перевірено поїздкою до Кракова).

Слушне питання – яка при цьому швидкість? Слід розуміти, що С3 Picasso – не спорткар! І вимагати від нього розгону до 100 за 8-9 с чи 4 тис. оборотів – марна справа. При першій можливості виставляю круїз: 75-80-90-100. Їхати більше дозволяв собі хіба що в Польщі (мій максимум - 139 км).

Ще один з плюсів С3 Picasso – це його керованість і робота двигуна. Завдяки низькопрофільній резині авто тримається дороги як влите, його не розгойдує на швидкості та в поворотах залишаєшся сидіти в кріслі.

Для виїзду в зимовий період підігрів сидінь – незамінна річ. Для повного щастя бракує підігріву керма...

Критичні моменти? – куди без них.

Уявіть моє потрясіння, коли після 800 км пробігу загорівся чек Service! Пізніше з*ясував - сажовий фільтр має властивість накопичувати сірку, що лишається після згорання якісного вітчизняного дизельного пального. Але напасть не ходить поодинці. Після кількаденних поїздок по місту машина на трасі миттєво починала давитись. Причина: невідповідність якості пального вимогам Євро-5, як це передбачено для норовливого француза та наступне забруднення паливного фільтра. Тому не чекаючи рекомендованої заміни вкладиша паливного фільтра після 20 тис., замінив його під час проходження ТО-1. До слова: середня витрата на той момент складала 5.4-5.6 л.

Нині жодних експериментів: заправляю виключно брендовим «дизельним пальним нового покоління, створеного за унікальною технологією покращення властивостей базового пального»... Результат: п’ять тисяч після першого ТО позаду – чек Service засвітився лиш одного разу.

Чомусь ніхто не зауважив, що задній диван С3 Picasso не розрахований на те, щоб на ньому одночасно перебували троє пасажирів. Середній почуватиме себе, м’яко кажучи, не у своїй тарілці. Причина – трохи недолуге, як на мене, розміщення скоб ременів безпеки пасажирів.

Кепсько зиму перезимували резинові елементи кузова – ущільнюючі та декоративні елементи лобового скла, капота та дверей – мусив додатково садити на двосторонню клейку стрічку. В мороз відчутно поскрипував пластик в салоні.

Неприємно вразило те, що під час руху з робочими щітками склоочисника брудом закидає ліве бокове скло. Зі слів майстра авторизованого сервісу це проблема актуальна для всієї родини Citroen.

Ви любите музику? Я також. Але якщо це не надокучливий «цвіркун» в передній правій дверці. Вже згадуваний вище майстер видав геніальну фразу: так в машинах і класом вище може щось постукувати! Але не після 4 тис. пробігу, коли ще прислуховуєшся до кожного звуку! Проте виправив, зробивши додаткову «обезшумку» дверей.

Як бачите – нічого критичного. Все робочі моменти. Як жартував вже вам відомий майстер: «Поки не загорівся червоний чек, можеш їхати далі!».

С3 Picasso 2013 року випуску трохи «відапгрейдили». Та незважаючи на всі примОчки С3 Picasso new, свій ближчий та любий серцю. Все таки це була любов з першого погляду)))

Минусы автомобиля:
«апгрейд» С3 Picasso 2013 року ))))

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Citroen C3 Picasso 2012

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Серджио  

Пикассы множатся, это радует, последние годы Ситроен значительно продвинулся, как в Украине, так и в России. Европейское качество, богатая комплектация, радующий взгляд дизайн и все это за разумные деньги. Молодцы Ситроновцы. У меня тоже это была любовь с первого взгляда, цвет такой же. Отношение к Ситроену - Пежо в последнее время меняется, народ начинает потихоньку отходить от стереотипов, что лучшие японцы (которые для Европы собираются все-таки не в Японии) и немцы, и начинает понимать, что незачем переплачивать свои кровные за бренд, когда за теже деньги можно получить комплектацию Ситроена - Пежо богаче, или за меньшие деньги такую-же как у немца или японца, и качество будет на уровне. Удачи на дорогах!

ответить  
Автор отзыва  

Це точно - стереотип, що французи дорогі в обслуговуванні - ще до-о-овго відлякуватиме потенційних покупців))

ответить  
саняя  

красивая машина удачи в експлуатации

ответить  
Автор отзыва  

дякую щиро

ответить  
саняя  

вы розматревали другие машини

ответить  
Автор отзыва  

так - Volkswagen Touran.. та цінна останнього для мене - просто непідйомна)))

ответить  
Автор отзыва  

в салоні звернули увагу на С4 e-HDi. У топ-комплектації заслуговує на увагу)

ответить  
Cherub  

Гарний відгук. А де заправляєтесь у Луцьку?

ответить  
Автор отзыва  

дякую)) Pulls Diesel на OKKO

ответить  
Cherub  

Все правильно краще не економити

ответить  
volkon  

Вітання колегам... Також експлуатую таку машинку з листопада 2012. Пробіг на даний момент 5100 км. Про свої враження ще напишу детальніше... Якщо коротко, то на тверду 4... І то тільки через проблеми з FAP... Їздив цілу зиму практично тільки в місті - розхід 6,6 л/100 км (так показує компютер). Це з: включеним обдувом в режимі Авто (з вкл кліматом), підігрів сидінь, прогрівання авто зранку (з 5 хв). Тут хтось говорить, що а де ж обіцяні 4,9 л? В місті Ви такого не отримаєте НІКОЛИ... Коли було тепліше (в листопаді) - розхід був біля 5,3 л. А зимою... звичайно більше. Але це ще хороші показники. В мого знайомого Hyundai і30сw дизель - розхід на пів-літри більший (7,2 л). Питання до автора: а як вийшли на причину всього - "... вкладиш паливного фільтра". А що з ним було "не те"? Судячи по даті - ми брали машини з "однієї партії"... Можливо - це бракована партія? Консультувався на нашому фірмовому СТО у Львові - були дуже здивовані...

ответить  
Автор отзыва  

Мої вітання! З моменту купівлі С3Р режим авто клімат-контролю (темп.режим - 18-21) практично не виключався; вся зима - підігрів сидінь. Але без прогрівання вранці! В сервісній книзі зазначено, що HDi (e-HDi) не потребує довгого прогрівання. Про це наголосив і майстер на сервісі Пежо-Сітроен - після тривалої роботи на холостих - забиватиметься сажовий фільтр. Щодо партії і причини: спішу заспокоїти - партія авто не бракована. Один з співласників салону Пежо-Сітроен в Рівному їздить на С4 e-HDi. І з помилкою FAP також стикався після тривалого міського режиму. Коли подібна помилка висвітилась в мене - подзвонив на сервіс - благо, свої номера телефонів майстер записав в сервісну книжку власноруч. Заспокоїв і привітав - усьому причина в неякісному пальному. Єдине, що він здивувався, чому так рано (пробіг складав лише 800 км) Треба ж було заправитись на Укр-Петролі "для порівняння". Порівняв, називається))) Майстер порадив не лякатись, при змозі виїхати за місто і проїхатись зі швидкістю 60-70 км/год, щоб дати можливість вигоріти сірці, що зібралась в фільтрі. Попередив, що буде характерний запах горілого. Власне, так і трапилось. Коли ж по справах був у Рівному

ответить  
Автор отзыва  

Коли ж по справах був у Рівному заїхав на сервіс. Проїхались з майстром, який зауважив, що машина на вищих обертах "задихається". На його запитання про прогрівання вранці, холості оберти - відповідь ствердна - так. Ймовірна причина - забруднення вкладиша паливного фільтра. Порадив не чекати 20 тис., замінити раніше. І не прогрівати більше 2 (двох) хв вранці. Після заміни особливих проблем не було - чек не загорається, машина не давиться. Заправляюсь після цього виключно Pulls Diesel на OKKO. В останнє, коли заїздив на сервіс (прикупити омивайку) майстер зауважив про гарну роботу двигуна.

ответить  
Показать еще 3
Vesilyk  

Я вот тоже думаю про авто. Покупать или нет?! По паспорту в городе расход4.9 . а сколько получает в реале? И на какой заправке лучше заправляться?(Шел.Окко.Вок)? А вообще если можно хотел бы перекинуться словами по телефону. 0680138960 или 0509287499 Сергей

ответить  
Автор отзыва  

Вважаю, що подібної витрати по місту можна очікувати від мотору e-HDi з функцією стоп-старт. Від механіки - навряд. У моєму випадку - 6.0-6.5 л. Наступного тижня перезую на літню - відпишусь, чи змінилась витрата

ответить  
svetlanka-5  

Хотелось бы услышать отзывы про роботизированную модель Citroen C3 Picasso Vitaman 2013. А именно на дизеле - стоит ли брать дизель? Или всё таки бензин.

ответить  
Автор отзыва  

В Луцьку бачив С3 Picasso на роботі. Лишилось домовитись з власником і обмінятись досвідом) Про враження відпишусь.

ответить  
Автор отзыва  

Познайомився з власником червоного С3 Picasso Vitaman в Луцьку. Бензин, три тисячі пробігу. З його слів - середня витрата - 8-9 л. З моменту останньої заправки він проїхав 600 км в міському режимі - середня витрата - 10.4 л (!) Домовились про спільний тест-драйв наших С3P)

ответить  
FAHDORIN  

Мої вітання шановні! Я так розумію, що вітати з придбанням С3Р вже "трохи" запізно , так що шлю Вам просто вітання з Києва! Також маю щасливу можливість їздити на дизельному Picasso з жовтня 2012 року (18 тис. пробігу наразі). З проблемою заміни паливного фільтра стикнувся при пробігу 6500 км., а на 7300 (на початку грудня) таким самим чином як і Ви виганяв сажу на швидкості. Заправлявся ВОГ, Шелл, ОККО, тепер у 95% - ВОГовським дизилем. Зиму пережили без приключок та нарікань на дизильний двигун. На відміну від автора статті, маю "цвіркуна" в пластику корпуса спидометра, та при доведенні водійського скла. Швидкість 160 - максимум, що декілька разів допускалась, однак машина веде себе впевнено. Середня витрата пального за весь пробіг у 18 тис. складає 6,1/100 - маю программу, де фіксується кожна заправка, починаючи з першої. Перевозити доводилося багато багажу в салоні - не салон, а бездонна бочка , навіть 3-метрові підвіконня влазили . Бажаю Вам, шановні, успіхів, задоволення від користування машинкою та уваги на дорозі!

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Другие отзывы владельцев
Citroen C3 Picasso

Андрей
Украина, Киев
08.10.2012

Всем доброго времени суток! Давно пользуюсь данным ресурсом, считаю его весьма полезным, потому хочу, товарищи, поделиться с Вами первыми впечатлениями о новеньком С3 Picasso на дизельном моторчике читать отзыв

Алекс
Украина, Барышевка
14.10.2012

Машина у меня 1 месяц (из салона), до этого была Фабия NEW combi (1.4 бенз 86 л.с.). По сравнению с Фабой ситроен мягче в ходовой, лучше обзорность, лучше укомплектован за теже деньги. Выбирал пик читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen DS5 2013 Citroen DS5 13900$ 2013