Volkswagen Tiguan. Топ за свої гроші

Розповісти друзям:

Поки важко сказати, чи стане третє покоління Volkswagen Tiguan гейм чейнджером у класі компактних кросоверів, адже він, на перший погляд, не несе нічого революційного. Втім, змін порівняно з попереднім поколінням настільки багато, і вони настільки корисні для користувача, що для багатьох потенційних клієнтів, а не лише шанувальників Volkswagen, це може бути достатньою причиною, щоб зацікавитися цією моделлю. Але є у нового Tiguan і недоліки, які ми виявили під час тест-драйву.

Трохи лірики

Коли перший Tiguan почав випускатися, Volkswagen покладав на нього великі надії. У той час німецький автогігант тільки-но створював лінійку кросоверів, і Tiguan був другою моделлю такого типу після більшого Touareg. Сьогодні портфоліо компанії наближається до десяти SUV.

Тепер вже достеменно відомо, що рішення випускати компактний кросовер було кроком у правильному напрямку. З моменту дебюту по всьому світу було продано понад 7,6 мільйона одиниць Tiguan. Це була настільки вдала модель, що виробник зберіг колись доволі поширений цикл виробництва, згідно з яким нове покоління вийшло на ринок лише через вісім років після появи попередника. І ось, через 16 років після дебюту першого Tiguan, Volkswagen представив світові третє покоління моделі.

Як виглядає

Одним з сюрпризів, безумовно, є те, що Tiguan третього покоління має майже такі самі розміри, як і його попередник. Довгий час виробники поступово збільшували свої моделі, при цьому новий Tiguan лише трохи довший - він додав приблизно 30 мм (довжина 4539 мм), але має практично таку саму ширину (1842 мм), висоту (1639 мм, +4 мм) і колісну базу (2680 мм). Ці зайві міліметри в салоні непомітні, але об'єм багажника збільшився на 37 літрів (до 652 літрів).

Звичайно, однією з головних змін є оновлена зовнішність кузова. Новий Tiguan зберіг фамільну схожість з попередниками, але тепер може похвалитися набагато сучаснішим та сміливішим дизайном. Передня частина стала вищою та «міцнішою», що значною мірою є результатом подовженої решітки радіатора, яка вбудована у великий бампер. Зверху, на тому місці, де зазвичай розміщується решітка радіатора, тепер є декоративна панель з додатковою світлодіодною стрічкою.

Візуальну динаміку Tiguan підсилюють повітроводи на зовнішніх сторонах бампера, а також опуклості над колісними арками, де можуть бути встановлені навіть 20-дюймові диски. Всі ці зміни певною мірою вплинули на коефіцієнт опору повітря, який в третьому поколінні моделі значно покращився - тепер його значення становить 0,28, а раніше було 0,33. А це, в теорії, дасть економію пального.

Що всередині

Інтер’єр абсолютно новий і багато рішень в ньому можна лише вітати. Наприклад, повернення фізичних кнопок на кермі. Компанія Volkswagen провела дослідження та виявила, що водії критично ставляться до сенсорного управління. А ми постійно про це говоримо та критикуємо подібні рішення. На щастя, хтось все ж дослухається. Ба більше, можливо у найближчому майбутньому ми побачимо повернення фізичних кнопок і ручок для керування основними функціями, такими як регулювання температури та потоку повітря в системі опалення та вентиляції, адже в новому Tiguan це реалізовано аж ніяк не зручно.

Звичайно, не абияку увагу привертає великий 15-дюймовий сенсорний екран з останньою версією інтерфейсу Volkswagen. Він має привабливу графіку та високу роздільну здатність, а сама система працює напрочуд швидко та стабільно. Втім, це не така інтуїтивно зрозуміла система, як рішення, які Volkswagen пропонував раніше. Користування нею більше нагадує смартфон, ніж автомобільну мультимедійну систему в класичному розумінні.

За кермом розташований ще один дисплей - цифрова панель приладів. Завдяки антибліковому покриттю цей екран не потребує козирка, і це дійсно так. Ну і не можна не сказати про «шайбу» на центральній консолі, яка також має екран для швидкого регулювання, наприклад, гучності та режимів руху.

Але є і незручності. Одна з них, наприклад, пов'язана з кермом. Мій зріст 1,7 м, і мене дуже здивувало, що діапазон поздовжнього регулювання виявися занадто малим. З оптимально відрегульованим сидінням кермо було від мене трохи далеко. Варто враховувати, що на Tiguan їздить багато жінок, і для них ця проблема може бути помітною. Тому треба особисто перевіряти посадку перед тим як ухвалювати рішення про покупку.

Але в цілому салон дуже класний - просторий, з якісними матеріалами оздоблення, з ефектним фоновим підсвічуванням, гарною трансформацією заднього дивану тощо. Два кроки вперед порівняно з попереднім поколінням!

Як їде

На жаль, наразі в Україні доступний лише дизельний варіант з двома варіантами форсування, але не можна не погодитися, що 2-літровий турбодизель зі 193 «конячками» та 400 Нм крутного моменту в парі з 7-ступеневим «роботом» DSG - це вдала силова установка, яка здатна забезпечити гарну динаміку та задоволення від водіння. При цьому ви не почуєте набридливого дизельного гуркоту: шумоізоляція як підкапотного простору, так і салону в цілому - на гідному рівні. І звісно ж, порівняно з бензиновими версіями витрата пального аж ніяк не шокуватиме. У мене за тиждень вийшло трохи більше ніж 7 л/100 км. Але це комбінований цикл. У місті розраховуйте на 8-9 літрів.

Що стосується підвіски та гальм, можу відверто сказати, що вони цілком виправдали очікування, адже створюють відчуття комфортного сімейного кросовера з чудовою керованістю.

Єдиним моментом, до якого мені особисто за тиждень так і не вдалося повністю звикнути, стало перенесення селектора трансмісії з центральної консолі на кермо. Так, я розумію, що Volkswagen - далеко не єдиний, хто втілив таке рішення, але якщо раніше ви їздили виключно з класичним селектором, знадобиться певний час, щоб перестати плутатися з перемиканнями та не намагатися схопитися за селектор трансмісії у пошуках омивача скла.

Висновок

Чесно кажучи, коли я побачив новий Tiguan та дізнався перелік його обладнання, була впевненість, що коштуватиме він чимало й тим самим відштовхуватиме від себе потенційних покупців. Особливо тих, хто раніше не мав справу з Volkswagen. Але приємні здивування трапляються, і це одне з них. Щиро вважаю, що за наскільки гарно обладнаний, комфортний та приємний у керуванні кросовер - абсолютно адекватна ціна. Це топ за свої гроші!

Джерело: «АвтоСвіт»
  • Тест-драйв Volkswagen Tiguan: Volkswagen Tiguan Volkswagen Tiguan

    Tiguan представляет собой наиболее решительную попытку Volkswagen вторгнуться на быстро расширяющийся рынок небольших 4x4, следуя за успехом своего «старшего» брата Touareg. При длине 4427 мм, ширине 1809 мм и высоте 168 ...
    autocar.ua

  • Тест-драйв Volkswagen Tiguan: Успехи селекции Успехи селекции

    Чего только не придумают маркетологи, стремясь привлечь внимание к модели. Сочиняют хлесткие рекламные слоганы, внушают покупателю, что у товара есть достоинства, которых лишены конкуренты. Пытаются заинтриговать мудрены ...
    За рулем

  • Тест-драйв Volkswagen Tiguan: Тигр в шкуре ящерицы Тигр в шкуре ящерицы

    Неожиданно для всех Volkswagen оказался первоклассным специалистом в области генной инженерии — немецкому концерну удалось произвести на свет гибрид игуаны и тигра. «Синтетическое» имя Tiguan, присвоенное компактному вн ...
    cars.ru