Golf и GTI: все еще лидеры С-класса?

Розповісти друзям:

Шанувальники Volkswagen Golf GTI жартують, що GTI c нормальним приводом - це Golf R. І це один з декількох фактів, який насамперед потрібно знати про автомобіль сьогоднішнього тесту.

Чи означає це, що «підігрітий» Golf GTI не здатний дарувати вам радість і задоволення від їзди? Відповідь на це питання однозначно негативний: він на це ще як здатний. Як і вмів це робити і в своїх попередніх поколіннях. Я добре пам'ятаю сьоме покоління Golf GTI і можу стверджувати, що той хетч був неймовірно збалансованим і user-friendly автомобілем. Прекрасної міської запальничкою, залишає на обличчі усмішку навіть після нетривалих поїздок.

Volkswagen Golf GTI вид спередуVolkswagen Golf GTI вид спереду

Від восьмого покоління «підігрітого» Golf хочеться очікувати такої ж доброзичливості. Але не все так просто, і з поточним поколінням GTI ми отримуємо щось інше, відмінне від того, що було доступно для нас раніше. Про ці відмінності ми обов'язково поговоримо

Лінь читати? Дивіться відео-тест хот-хетча Volkswagen Golf GTI:

А ще з цього тесту ви багато дізнаєтеся про стандартний Golf - саме такий Golf ви, швидше за все, і захочете. Поговоримо про двигун, поговоримо про коробках і, звичайно ж, про комплектації і ціни.

Дизайн GTI

Але якщо розмова про стандартний Golf - це більше про прагматичний підхід, то GTI повинен викликати в першу чергу емоцію. Але, на жаль, в моєму розумінні восьме покоління GTI - не кращий приклад для наслідування. Ще після нашого першого європейського тесту стало зрозуміло, що його зовнішність спірна - багатьом вона не сподобалася.

Volkswagen Golf GTI вид збокуVolkswagen Golf GTI вид збоку

Передня частина хетчбека виглядає досить вдало, але плавні лінії оптики не зовсім в'яжуться з класичним рубаним стилем автомобілів Volkswagen Group. Крім того, фірмова червона лінія, що об'єднувала передні фари знизу, перекочувала тепер вгору - виходить ще та моно ... конструкція. І почуття це тільки посилюється, коли дивишся на фари вночі, адже лінія, що об'єднує оптику, підсвічується! Кому там не подобалася підсвічування решітки BMW X6?

Втім, дизайн - це завжди історія про «на смак і колір». Так що багатьом такий підхід припаде до душі. Зрештою, це ж не Hyuindai, щоб критикувати його за зухвалі, сміливі рішення для незміцнілих умів. Це його величність Volkswagen Group! ..

Volkswagen Golf GTI фари і бамперVolkswagen Golf GTI фари і бампер

У нашого GTI опціональні передні фари - IQ.Light з динамічними покажчиками поворотів і матрицею діодів, яка навчена «вирізати» зустрічний і попутний транспорт. В іншому ж GTI виглядає - традиційно - стримано і солідно. Нехай і з іншим обвісом, але без великої кількості кричущих елементів, що не може не радувати. Ну, а передня частина ... надокучили, і вже через рік все від неї будуть в захваті.

Раніше на наш ринок GTI поставлявся з пакетом «Погані дороги», який збільшував кліренс і давав надію на більшу витривалість підвіски. Зараз же в Україні привозять автомобілі в європейській конфігурації. Що з одного боку, здається, добре, а з іншого - ми нарахували під днищем 12 см. Це небагато, враховуючи колісну базу в 2.63 м. Втім, показник цей не такий вже і критичний, головне - пам'ятати про край переднього свеса, який розташувався всього в 17 см від землі.

Volkswagen Golf GTI кліренсVolkswagen Golf GTI кліренс

За ним ховається величезний радіатор інтеркулера, який безпосередньо вказує на здатності 2.0-літрового TSI EA888 під капотом. Раніше Golf GTI оснащувалися заводським пакетом Performance Pack: додаткові 15 л. с., блокування диференціала, посилені гальма. Тепер такої опції немає, але тільки тому, що вона є стандартним оснащенням. Що, звичайно, дуже добре, адже без диференціала попередній Golf був досить нестабільним в поворотах під відкритим газом.

Динаміка розгону і гальмування

Та й звучить восьмий GTI дуже непогано! Але нас цікавить в першу чергу мотор. Говоріть, новий GTI - новий двигун? Але при цьому ми бачимо ті ж 245 л. с. і ті ж 370 Нм, які видавав попередній GTI з Performance Pack. Збіг? .. Ми до цього ще повернемося.

Volkswagen Golf GTI двигунVolkswagen Golf GTI двигун

Поки ж варто лише зазначити, що по прямій GTI їде просто відмінно, нехай передні колеса і зриваються в пробуксовку. Кілька launch-стартів дозволяють говорити про 6 секундах в розгоні до 100 км / год (ми отримали як 5.99 с, так і 6.03 с), тобто швидше, ніж в попередньому поколінні. При цьому заявлений виробником результат - 6.3 с.

Окремо варто відзначити, що тестовий автомобіль був оснащений 17-дюймовими колесами і шинами GoodYear Eagle F1. На яких зупиниться зі 100 км / год до нуля нам вдалося за рекордні 36.2 м. Найближчим рекордсменом - з перевірених командою InfoCar - є ще один автомобіль Volkswagen Group - 3.0-літровий бензиновий VW Touareg c посиленими гальмами (36.4 м).

Volkswagen Golf GTI гальмівний шляхVolkswagen Golf GTI гальмівний шлях

Звичайно, будь тут повний привід, і результат був би краще. Але ж ми ж пам'ятаємо, що GTI c «нормальним» приводом - це Golf R? Втім, показники розгону пізнаються в порівнянні. Перший конкурент, який приходить на розум - Ford Focus ST. У нас на тесті на механіці він розміняв першу сотню за 5.88 с. Але у Ford і сил побільше - 280.

Ясна річ, ніхто не забороняє зробити так, як роблять 90% власників GTI - залити іншу прошивку. Поки (на момент написання тесту - InfoCar.ua) її немає, але вона повинна бути доступна до кінця літа. Знаючи про результати чіп-тюнінгу для сьомого покоління GTI, можна орієнтувати на надбавку в 70 л. с. і 90 Нм. З такими поліпшеннями і восьмий GTI повинен розганятися активніше.

Volkswagen Golf GTI витрата паливаVolkswagen Golf GTI витрата палива

Чи потрібно це взагалі? Кожен тут вирішує для себе самостійно, адже, як показує досвід, Stage 1 проходить для попереднього Golf відносно безболісно. Втім, набагато цікавіше ось що: коли восьме покоління презентували в Європі, було сказано, що GTI Mk8 буде оснащуватися новим мотором.

Але ми розшифрували VIN-код нового Golf, і виявилося, що під капотом тут мотор з індексом DLBA - точно такий же, як і раніше. Що пояснює ідентичні показники потужності і моменту. Так що історія з чіп-тюнінгом стає ще більш актуальною.

Volkswagen Golf GTI розгін до 100Volkswagen Golf GTI розгін до 100

Адже коробка тут - все той же преселективний «робот» з двома мокрими зчепленнями DQ381, який витримує 420 Нм крутного моменту. Звідси, до речі, і можливість «лончеваться» (якщо так можна сказати).

Коробка ця хороша. Логіка її роботи в цілому приємна. Концерн постійно щось в ній допрацьовує, усуває провали при перемиканнях, затягує передачі. Якихось суттєвих нарікань до її роботи немає. Можливо, перемикання не настільки плавні, як у нового мокрого «робота» Hyundai на вісім ступенів, а й дискомфорту ніякого від неї чекати не варто. А головне, самі перемикання відбуваються швидко.

Підвіска і керованість

«Робот» легко скидає передачі і дозволяє повністю реалізовувати весь потенціал переднього приводу і підвіски. А підвіска тут, незважаючи на досить громадянську схему, дуже чіпка і тримається за асфальт дійсно відмінно.

Volkswagen Golf GTI селектор АКППVolkswagen Golf GTI селектор АКПП

У плані керованості звичайний Golf і такий хороший, але GTI - просто чудовий. Рульовий механізм у нього із змінним передавальним числом. Тобто близько нуля кермо не гостріше, ніж вам необхідно, але чим більше ви його крутите, тим експоненціально більше повертаються колеса. Тому він зручний і при активному драйві, і при спокійній міській їзді.

Чого не скажеш про підвіску. Як і раніше, попереду встановлені стійки MacPherson, ззаду - незалежна багатоважільна схема. Зі зміною покоління були доопрацьовані передні пружини (жорсткість збільшена на 5%) і стійки амортизаторів, а також кріплення передніх важелів. Алюмінієвий підрамник заощадив три кілограми ваги. Кріплення в задній підвісці також були переглянуті, як і задні стійки амортизаторів, жорсткість пружин була збільшена на 15%.

Але на жаль, для нас пропала опція адаптивних амортизаторів. І (по крайней мере, поки) всі ці збільшення жорсткості призводять до того, що підвіску можна і потрібно називати жорсткої в загальному. Втім, не тряскою, тому що вона намагається боротися з дрібними нерівностями, і за це їй спасибі. На пристойній дорозі підвіска намагається мовчазно згладжувати нерівності і мімікрувати під підвіску звичайного Golf, але вдається їй це з натягом.

Volkswagen Golf GTI на автодроміVolkswagen Golf GTI на автодромі

Так що ями на цьому GTI краще об'їжджати, для цього у вас, в кінці кінців, є хороший кермо. Але будь тут адаптивні амортизатори, даний «підігрітий» хетч можна було б рекомендувати всім. Зараз же - виключно людям, які розуміють, навіщо і чому автомобіль поводиться саме так. З іншого боку, GTI в порівнянні з тим же Focus ST є більш комфортним. Хоча зараз ми обговорюємо автомобіль на 17-дюймових колесах, і про жорсткість його на 19-дюймових і думати не хочеться.

А ще в контексті GTI потрібно обов'язково згадати про шумоізоляції, тому що її рівень тут недостатній. Особливо знизу, особливо на абразивному асфальті. Шум разом з вібраціями є вашими постійними пасажирами - тут Volkswagen вірний собі.

Volkswagen Golf GTI в поворотіVolkswagen Golf GTI в повороті

Про витрату палива GTI говорити не прийнято. Він завжди безпосередньо залежить від манери їзди, але показник нижче 11 л / 100 км - рідкісний гість на приладовій панелі. Як і показник, що перевищує 16 л / 100 км. Якщо переміщатися по місту спокійно, виходить близько 12-12.5 л / 100 км, при цьому даний показник актуальний для тягучок і пробок. 13.5-14 л / 100 км ви будете отримувати, якщо іноді вам захочеться згадати, для чого на автомобілі закріплений шильдик GTI.

Салон і особливості комплектації

Мені дуже подобаються передні Сидіння-ковші в Golf GTI. Вони не ультимативні, а скоріше звичайні, але з інтегрованими підголівниками. Тому зручні, але виглядають цікавіше. Ще у GTI поличка з нішею для бездротової зарядки смартфона закривається - нібито для того, щоб він не вилітав при launch-стартах. Мотивація спірна, а от реалізація зручна. Чорна стеля - це, звичайно ж, прерогатива «підігрітої» версії.

Volkswagen Golf GTI салонVolkswagen Golf GTI салон

Як і інший дизайн 10.25-дюймового кластера приладової панелі: у звичайного Golf він виглядає простіше і на нього не можна виводити показники температур і наддуву. Але в першу чергу тому, що цивільної версії цей функціонал і не потрібен. Ось, по суті, і все. У простому Golf теж є ambient-підсвічування, в ньому така ж загальна компоновка, в ньому так само зручно за кермом. Volkswagen, як зазвичай, знає толк в посадці, і восьме покоління стандартного Golf - просто черговий зручний автомобіль Volkswagen Group.

Загадковим місцем для мене є комплектація тестового стандартного Golf. З одного боку, ви отримуєте багато всього, та ще й в гарній обгортці - адже салон восьмого покоління дуже акуратно скроєний і підкреслено елегантний. У нашій версії, а це автомобіль в комплектації Style, дуже затишний світлий (не шкіряний, і за це від мене окреме спасибі - мені подобаються такі рішення) салон. На зручних сидіннях - алькантара і тканину. Самі сидіння вміють подовжувати подушку, а у водія є електроприводи. Тут наворочена мультимедійна система з підтримкою бездротових Apple CarPlay і Android Atuo. Салон оснащений бездротовою зарядкою (нехай і слабкою) і вже згаданою підсвіткою.

Але потім натискаєш на кнопку швидкого виклику меню електронних асистентів. І не бачиш нічого - тому що нічого з систем активної безпеки тут немає! І навіть дуже зручною функції запуску двигуна в момент початку руху автомобіля попереду тут теж немає. Зараз же цей звичайний Golf після запуску мотора починає рух в потоці дуже різко. У GTI c цим все нормально, але ми про це ще поговоримо.

Volkswagen Golf GTI сидінняVolkswagen Golf GTI сидіння

Виходить, немає систем, наявністю яких раніше Volkswagen пояснював немаленький цінник своїх автомобілів. Зараз навіть дзеркала потрібно складати вручну!

Але відповідь, як то кажуть, надзвичайно простий: поки для нашого ринку ці опції закриті. А складаються дзеркала - це частина пакету безпеки, що включає і Blind Spot, і контроль рядності. Такий пакет буде доступний для нас пізніше, якщо пощастить - до кінця 2021 року.

Ще однією особливістю комплектації, що вигідно відрізняє GTI від 1.4 Style, є 480-ватна аудіосистема Harman Kardon з вісьмома динаміками і сабвуфером. Так, за неї потрібно доплатити трохи менше 21 тис. Гривень, адже Style комплектується шістьма динаміками і сабвуфером (які, до слова, звучать краще середнього по класу рівня). Але це буде одне з кращих вкладень в стандартну музику в автомобільному світі на сьогодні.

Volkswagen Golf сидінняVolkswagen Golf сидіння

Те, як головний пристрій вміє розкладати звук на канали - це щось. Так, я розумію, що це підійде не всім, але, врешті-решт, ви завжди можете відключити або зменшити ефект об'ємного звучання. Для досягнення повного ідеалу непогано б ще замінити мидбас-динаміки на щось більш приємне. Хоча в цілому і без будь-яких змін ця система видає відмінне звучання.

Якби концерну вдалося ще й доопрацювати свою мультимедійну систему, було б просто чудово. Але, на жаль, з моменту першого тесту в Португалії змінилося небагато. І коли я кажу про концерні, то маю на увазі як Volkswagen, так і Skoda. У новій Оctavia рівно такі ж проблеми, що і тут. Випадки, що звук при підключенні через Bluetooth не піднімається вище мінімуму. Трапляється, підсилювач вимикається прямо на ходу. Трапляється, головний пристрій перезавантажується по своїй волі. Це відбувається не систематично, але за тиждень тесту кожен з цих глюків траплявся як мінімум по разу. Загалом, стабільність - не коник нової платформи даних мультимедійних систем. Але вони можуть оновлюватися по повітрю, так що незабаром, можна сподіватися, все буде в порядку

Volkswagen Golf другий ряд сидіньVolkswagen Golf другий ряд сидінь

Тому що потенціал у неї неймовірний. Український Volkswagen намагається йти в ногу з європейським офісом компанії, так що вже зараз Golf має високий ступінь діджіталізаціі. Наприклад, ви можете встановити на смартфон додаток We Connect, за допомогою якого можна відстежувати запас ходу автомобіля, відкривати і закривати двері і скла і т. д.

Кермо в Golf GTI оснащений сенсорними кнопками, і звикнути до них складно - багато помилкових натискань. У звичайній же версії хетчбека на кермі фізичні кнопки, які, як на мене, багато приємніші. Так, їх багато, але вони хоча б намацуються легко. У GTI я постійно (і при цьому випадково) включав підігрів керма. У Style він, до речі, також є, як і підігрів сидінь. Чи включається їх підігрів або через меню, що довго, або натисканням на сенсорний повзунок температури двома пальцями. Спрацьовує натискання часто не з першого разу, а в темний час доби потрапити «в точку» взагалі складно, тому що повзунки температури не підсвічуються.

Все це осучаснений незручність перетинається тут з класичними особливостями салонів автомобілів Volkswagen Group: підсклянник вміщує чашку кави будь-якого розміру, щільно фіксуючи її в собі, об'ємні ніші в дверях дозволяють розташувати навіть дволітрову пляшку, а підлокітник легко налаштувати під будь-яке зростання. Та й матеріали в салоні претендують на вершину в класі, нехай тут і присутній жорсткий пластик. Зібраний салон добре, і за майже чотири тисячі тестового пробігу (а це немало, враховуючи те, як знущаються над автомобілями блогери і журналісти) тут не з'явилося жодного цвіркуна, жодного скрипу.

Volkswagen Golf багажникVolkswagen Golf багажник

Так що класичне зручність в Golf переплетено з повальної Сенсоризация. Але цього варто було очікувати: сенсори набагато дешевші у виготовленні. І нехай за новий автомобіль потрібно заплатити стільки ж, на його виготовлення виробник витрачає менше, переконуючи при цьому споживача в технологічності і зручності нових рішень. Не приведи Боже, і за нормальні кнопки підігріву потрібно буде доплачувати (добре, що у Toyota і Mitsubishi їх на складах залишилося ще на пару поколінь).

Потрібно згадати і про задньому ряді з багажником. Перший - в кращих традиціях Volkswagen: місця достатньо, стеля на голову не тисне. Підігрів є оснащенням за доплату (як і раніше). Хороший задній ряд. Втім, як і у двох попередніх поколінь - нічого нового. Багажник має 381 л об'єму. Вміє той же, що і раніше, але головне - відчуття здешевлення тут немає.

Техніка стандартного Golf

Кліренс у 1.4-літрового Golf налічує без малого 14 см - показник більш приємний, ніж у GTI. Та й крайня точка переднього свеса розташована в 20 см від землі. Але, ясна річ, звичайний Golf поводиться на дорозі гірше. Тут немає тієї динаміки і зовсім інакше налаштоване рульове управління. Але все це краще обговорити в деталях.

Volkswagen Golf кліренсVolkswagen Golf кліренс

З двох педалей на 1.4-літровому Golf до перших 100 км / год можна розігнатися за 8.1 с - результат вищий за середній за мірками класу. Забезпечує його турбований мотор EA211 з індексом DJKA на 150 л. с. і 250 Нм, який встановлюють також в Octavia і Karoq. Про нього варто поговорити детальніше.

Модифікацію DJKA німці «підтягували» під чергову підверсій Euro 6. Мабуть, навіть під європейський ринок, тому що вони встановили сюди фільтр сажі, а ще програмно злегка розширили полку моменту.

Але в Європі цей двигун все одно поступився місцем новому 1.5 TSI. Намагалися привозити його і до нас - на Octavia А8, але вчасно одумалися. Версію ж DJKA в Україну привезли, прибравши фільтр сажі. Якщо в минулому CZDA «полку» моменту закінчувалася на 3500 об / хв, то тут її протягнули до 4000. Ще трохи переглянули канали подачі повітря і фільтр. Ось, в принципі, і все відмінності, і на ходу їх навряд чи вдасться відчути. Чи змінилося щось в плані надійності? Найімовірніше, немає.

Мотор цей, як більшість німецьких, зовсім не простий, але за вісім років його все ж довели до розуму. Блок циліндрів тут, як і раніше, алюмінієвий, але гільзованний, розподільні вали крутить зубчастий ремінь, а не ланцюг, як в 1.4 TSI серії ЕА111. Ремінь змінюється за регламентом на 120 тис. Пробігу, а після 60 тисяч за ним рекомендується наглядати (і прислухатися).

Volkswagen Golf розгін до 100Volkswagen Golf розгін до 100

Тут встановлена ??звичайна турбіна, хоча охолоджується вона і маслом, і охолоджувальною рідиною. Є гидрокомпенсатори, а інтеркулер розташований прямо у впускному колекторі. Особливість мотора - об'єднаний з ГБЦ випускний колектор. З одного боку, мотор за рахунок цього швидко прогрівається, з іншого - колектор так просто поміняти не вийде.

Ще одна особливість - два контури охолодження і, відповідно, два термостата, які до того ж мають загальний корпус з помпою. Змінюється все в зборі, але заміна ця актуальна ближче до 200 тис. км пробігу.

Хочу нагадати ще раз: заводський індекс даного двигуна - DJKА. І відгуки на просторах інтернету варто фільтрувати, відштовхуючись від цих чотирьох букв. Тому що версій 1.4-літрового мотора було багато, і деякі з них страждали «масложор» і проблемами з турбіною.

Та й в плані ресурсу навряд чи 1.4 TSI аж надто поступається тому ж атмосферному 1.6 MPI. Звичайно ж, при правильному і грамотному обслуговуванні: масло / фільтри на 8 тис. Км і регламентні ТО. У цьому випадку він повинен відходити свої розрахункові 250-300 тис. Км (або навіть більше) - тут все залежить від умов експлуатації.

Volkswagen Golf двигун 1.4Volkswagen Golf двигун 1.4

1.6-літровий MPI я згадав тому, що Golf для українського ринку комплектується і цим мотором - такі версії є базовими. Ясна річ, безнаддувний 1.6 слабкіше. Відсутність турбіни забезпечує йому меншу динаміку, а й заправлятися 98 або 100 бензином вам не потрібно: для 1.4 рекомендовано високооктанове паливо, не кажучи вже про самому якісному маслі. Злегка перетриманих масло в 1.6-літровий мотор призведе до залягання кілець і нагару, що погано, але не смертельно. А ось з турбованим 1.4 наслідки можуть бути набагато більш плачевними.

Особливо якщо цей 1.4 TSI хоч іноді не розкручувати до високих обертів - йому це необхідно. Він не настільки готовий до наших карантинним пробках, як 1.6 MPI, але зате c ним автомобіль набагато динамічніший. І для мене більш дороге паливо і трохи більше часта заміна масла не є аргументами, щоб відмовлятися від по-справжньому приємно їде 1.4 на користь нехай і непоганого, але скромного 110-сильного 1.6.

Якщо GTI комплектується «роботом» DQ381, то 1.4-літровий Golf на українському ринку запропонований з восьмиступінчастою «класичної» гідромеханікою японського виробника Aisin. Це той самий старий-добрий AQ300-8F (він же 09s, AWF8F35 і TG-81SC). Цю коробку хвалять за надійність, витривалість і плавність. Все так, але в Golf дана гидромеханика чомусь надмірно різка на старті: як тільки ви переносите ногу з гальма на газ при включеній системі Start / Stop, відразу отримуєте ривок вперед. Повністю плавно рушити вийде - потрібно вимикати цю злощасну систему перезапуску двигуна.

Volkswagen Golf в містіVolkswagen Golf в місті

Втім, вимкнена система Start / Stop - не надто й велика проблема, адже витрата палива навіть в місті рідко піднімається до позначки 8 л / 100 км. В середньому 1.4-літровий Golf в місті споживає трохи більше 7 л / 100 км, хоча, маючи на меті, витрата можна опустити і нижче.

Повертаючись до коробки, скажу, що наступні після початку руху перемикання не відчуваються. Але! Цей Golf просто повинен вміти заводити двигун, реагуючи на впередистоящей автомобіль. Тоді Start / Stop не видаватиме себе настільки явно, і пересуватися на автомобілі стане по-справжньому комфортно. Адже сама по собі коробка дійсно непогана, і до неї претензії пред'являти складно.

Як і у випадку з двигуном, головне - вчасно її обслуговувати (перевіряти стан масла кожні 60 тис. Км) і розуміти специфіку роботи гідромеханіки. По-перше, ця 09s, як і будь-яка інша гидромеханика, не любить довгих пробуксували. Тому якщо ви зарилися взимку в заметі, краще попросити когось витягнути вас, але ось коробку пробуксовками виснажує. По-друге, буксирувати автомобіль з гідромеханікою не можна - факт загальновідомий. По-третє, потрібно не забувати про прогріванні, в якому гидромеханика також потребує! Попри те, що можна побачити на тому ж Youtube, «гри» з роботою коробки по хвилині в кожному з режимів відразу після запуску абсолютно ні до чого не приводять. Алгоритм простий: запустити мотор, дати йому хвилинку для кількох сотень оборотів і потихеньку починати рух - різко не прискорений і не навантажуючи КПП (взимку довше, влітку менше).

Volkswagen Golf їзда по поганій дорозіVolkswagen Golf їзда по поганій дорозі

Як я вже говорив, у звичайного VW Golf зовсім інші настройки рульового механізму. Рейка довше, і залежність кута повороту коліс від кута повороту керма тут лінійна. Не можна сказати, що він зовсім неінформативний, але хотілося б більшого. Проте він легкий і доброзичливий, хоча такого контролю над автомобілем, як кермо версії GTI, він, звичайно, не дарує. У порівнянні з «підігрітої» версією Style відчувається куди більш «розмазав», але в тому числі це відбувається через істотно більш комфортною підвіски.

І це беззаперечний факт: Golf 1.4, незважаючи на відсутність будь-якого пакета «Погані дороги», дуже м'яко і вигострить відпрацьовує всі нерівності. В першу чергу завдяки тому, що ззаду у нього встановлена ??розслаблена незалежна підвіска. Що дуже вигідно відрізняє даний Volkswagen від Skoda Octavia, яка поставляється до нас з балкою позаду, і яку в порівнянні з Golf сміливо можна назвати жорсткою. Так, Octavia оснащується і незалежною схемою позаду, але тільки разом з повним приводом, який піднімає її цінник ближче до моделі Superb. На Golf ж їхати дуже комфортно навіть по нашим не кращим дорогах і навіть не дивлячись на той же 17-дюймовий розмір колісних дисків, що і у GTI.

Так що в плані комфорту між стандартним Golf і GTI пролягає прірва. В общем-то, як і по керованості. Але це зрозуміло. А ось що дивно, так це відмінність в кількості звуків в салоні - звичайний Golf набагато тихіше. Двигуна всередині зовсім не чути, та й шуму з-під днища набагато менше. Можу припустити, що останнім пояснюється меншою жорсткістю пружин, через які в салон хетчбека проникає менше вібрацій.

Ціни і висновки

Volkswagen Golf восьмого покоління зможе продовжити свій тріумфальний хід, якщо продажу в С-класі зараз взагалі можна назвати тріумфом. Ми з вами розуміємо, що потрібний споживачеві хетчбек зараз - це кросовер.

Volkswagen Golf GTI вид ззадуVolkswagen Golf GTI вид ззаду

Хоча мені трохи шкода, що розстановка пріоритетів так змінилася. Хетчбек відповідає 95% завдань типового міського жителя, тому я дійсно не знаю, навіщо потрібен кліренс в 17 і більше см. У тому ж GTI з 12 см дорожнього просвіту я відчував себе в місті цілком впевнено. Втім, у кожного свої вимоги до автомобіля, чого вже тут.

Але повернемося до тріумфальній ході. Так, новий Golf зможе його продовжити хоча б тому, що він - знову - кращий представник С-класу по поєднанню своїх характеристик. Зараз я говорю про 1.4-літрової версії. Так, цей хетчбек не ідеальний. Йому не вистачає шумоізоляції, у нього є проблеми з мультимедійною системою, але з інженерної точки зору він спроектований саме так, як ти того хочеш. Все в ньому під рукою, все в ньому на своїх місцях.

Так само як і в Golf сьомого покоління, який після виходу восьмого все ще залишиться для мене еталоном. Я не впевнений, що вже дуже багато власників попереднього покоління терміново потягнуться в салони міняти свої автомобілі, хіба що для ознайомлення. Все всередині нового Golf красиво, поки не починаєш цим користуватися. Сьоме покоління зручніше, і це факт. Але восьма генерація все ж задає новий - сенсорний - стандарт, з яким просто потрібно змиритися.

Volkswagen Golf GTI підвіскаVolkswagen Golf GTI підвіска

Але головне - Golf як і раніше добре їде. І як і раніше чимало коштує. Про це «немало» ми зараз і поговоримо.

В Україні зараз представлені хетчбеки з трьома моторами: 1.6 MPI, 1.4 TSI і 2.0 TSI для версії GTI. «Підігрітий» GTI коштує мінімум 39 500 доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua), але категорії «багато» або «мало» до його ціни застосовувати трохи складніше - GTI є нішевим автомобілем, і його точно будуть купувати. У порівнянні з попереднім GTI восьма генерація подорожчала. З іншого боку, і опцій у поточного покоління більше.

З менш продуктивними моторами все складніше. 1.6-літровий MPI продається виключно з шестиступінчастою гідромеханікою - Aisin AQ160. КПП ця не відрізняється особливою спритністю - до пари 110 атмосферним силам мотора. Зате з надійністю у неї все в порядку. Важливо також уточнити, що 1.6-літрові версії комплектуються балкою позаду, а не підвіскою. Так що з поведінки такої Golf ближче до Skoda Octavia, яка, нагадаю, в цьому плані мене зовсім не вразила. З іншого боку, налаштування балок цих автомобілів можуть все ж відрізнятися - потрібно перевіряти.

1.6-літровий хетч пропонується в двох комплектаціях: Base і Life. Перша обійдеться в 24 200 доларів, друга - в 25 800 доларів. Вже базова комплектація оснащена цифровою панеллю приладів, підігрівами керма і передніх крісел, мультимедіа з CarPlay і Android Auto, світлодіодними фарами (правда, головна оптика тут все ж рефлекторного типу) і кнопкою запуску двигуна. З мінусів - 16-дюймові сталеві диски.

Комплектація Life додає до цього паркувальні датчики по колу, камеру заднього виду, круїз-контроль, ambient-підсвічування. Та й диски тут вже литі, нехай і 16-дюймові.

Volkswagen Golf GTI вид зверхуVolkswagen Golf GTI вид зверху

1.4-літровий TSI пропонується в трьох комплектаціях: Life (базова з цим мотором недоступна), Style і R-Line. Life, але вже з восьміступечатой ??КПП і задньою підвіскою, обійдеться в 29 350 доларів. Наступна сходинка Style - 17-дюймові диски, передні крісла з електроприводами, бездротові Apple CarPlay / Android Auto і світиться перемичка між фарами - коштує 32 750 доларів. R-Line же відрізняється від Style обвісом, за який просять 1500 доларів.

Якщо вибирати між моторами в комплектації Life, то, як на мене, три тисячі доларів - це справедлива переплата. Але навіть в самій «порожній» комплектації цей хетчбек є цілком непоганим варіантом. І виходить, що новий Golf, схоже, вже не найдорожчий в класі. Але зовсім не тому, що клас став менше.

Обсуждение тест-драйва Golf

olexandr555  

Який же калічний перемикач передач! Тут задню на сліпу не включиш.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Viktor Siruk  

Без ассистентів безпеки навіть за доплату, ні в одній з комплектацій - епік фейл так сказати, хтось десь дав маху. І це з врахуванням того шо рейстайловий Тігуант з усім добром в ті самі кошти приблизно стане як і GTI.

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Volkswagen Golf

Деніс
Украина, Ковель
08.12.2011

При выборе машины метался между ауди 100, кадетом ну и канечно гольфом. Ну как поняли подвернулся гольф. доволен машиной на все 100%. обездил украину, польшу, белорусь, при етом в средним в месяц 300 читати відгук

proma
Украина, Киев
16.02.2014

Над выбором машины особо не задумывался (у моего отца был Golf 4 1.6) а у меня рабочая (Oktavia Tour 1.6), поэтому каких-либо сомнений в надежности и долговечности семейства "VW Group" - у м читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 2018 Volkswagen Golf 13900$ 2018