SEAT Leon Cupra. Дух суперництва

Розповісти друзям:

Перший тест-драйв моделі в Україні

Останнім часом все частіше і частіше автомобілі, які ми тестуємо, пов'язані з легендарною трасою Нюрбургринг. І герой сьогоднішнього тесту не став винятком! Знайомтеся - SEAT Leon Cupra - новий рекордсмен Північної петлі серед серійних передньопривідних автомобілів! Правда, його рекорд вже спробували перевершити, але до цього питання ми повернемося трохи пізніше.

Отже, іспанському "гарячого хетчбеку" на початку року вдалося проїхати коло Північної петлі (майже 21 км) швидше 8 хвилин, а саме за 7:58:40, і побити рекорд, що належав відомому Renault Megane R.S. Результат, яким в SEAT дуже пишаються, досягли на точно такому ж автомобілі, як і тестовий - потужністю 280 к.с. і прискоренням до першої сотні за 5.7 секунд.

Відзначу, що наразі ця машина ексклюзив не тільки для України, але і для всього СНД! Справа в тому, що поставлятимуться до нас версії трохи менш потужні - на 265 конячок. Не стану лукавити, крім 15 сил під капотом ця версія позбавлена ще кількох фішок. А саме: адаптивної підвіски DCC (Dynamic Chassis Control) і блокування переднього диференціала. Зате менший діаметр дисків у Cupra 265 (вісімнадцятий проти дев'ятнадцятих, що стоять на тестовому авто) на наших дорогах я б відзначив як перевагу!

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

На сьогодні вже відомі українські ціни на Cupra 265. Трехдверка оцінена в 39.460 у.о., а п'ятидверна версія, є й така, коштуватиме на 400 доларів дорожче. Обидві пропонуються лише з 6-ступінчастою DSG і в єдиній комплектації. Втім, її можна доповнити опціями. А от чи буде поставлятися до нас версія 280 поки відкрите питання. Якщо так, то не раніше 2015 року, і ціна поки невідома. Але по секрету скажу, що в Європі вона дорожче двісті шістьдесят п'ятої приблизно на 1-2 тисячі Євро.

Ну, ексклюзив, так ексклюзив, відмовлятися не будемо! Давайте знайомитися з рекордсменом. Але особисто мені здається, що він не зможе нас сильно здивувати...

Дизайн


Останнім часом іспанці в дизайні все сильніше і сильніше, і це радує. Нові моделі приваблюють своєю експресивністю і схожістю з концепт-карами, які ще недавно блищали на подіумах авто-шоу. До речі, вперше з серійною Cupra ми познайомилися в березні цього року на автосалоні в Женеві.

Який елемент у Cupra найкрасивіший? На моє переконання - це корма! Класичний силует 3-дверного хетча і особливо "гострі" підштамповки на крилах. Сміливо, красиво і гармонійно!

Хоча "мордочка" тут теж хороша. Тим більше фари у Cupra повністю світлодіодні. А вночі тонкі світлові леза денних ходових вогнів виглядають дуже круто! Трохи дивно, але передні противотуманки тут не передбачені.

Втім, незважаючи на багато цікавих елементи екстер'єру - дифузор, спойлер, два патрубки вихлопної системи - версія Cupra не кидається в очі, і швидко відрізнити її в потоці навряд чи вийде. Добре помітний лише напис Cupra на кришці багажника, але що вона позначає, знають не всі! Скромність для сучасних "гарячих хетчей" стала чи не нормою. Той же Peugeot 208 GTi, який ми протестували взимку, також мав дуже стримане оформлення.

Навіть палітра кольорів для забарвлення кузова Leon Cupra фактично позбавлена яскравих кольорів, за винятком червоного. Зате можна спокійно паркуватися у дворах спальних районів, не привертаючи до себе зайвої уваги: "Так це ж звичайний Leon!"


Але колеса можуть видати Cupra відразу! Широка і екстремально низькопрофільна гума 235/35 на 19-х дисках і червоні гальмівні супорти, що ховаються за ними, безумовно, красиві і привабливі, але змушує дуже ретельно вибирати траєкторію на дорозі і навіть маршрут прямування! Мені от свій шлях з роботи і на роботу довелося змінити ...

В салоні

Салон чи не скромніше, ніж інтер'єр! Звичайно, в ньому безпомилково впізнається новий фірмовий стиль SEAT з його точеними лініями і центральною частиною торпедо, злегка повернутою до водія. Спортивне рульове колесо, накладки на педалі - ось, мабуть, і весь список головних відмінностей. Пару фірмових шильдиков "Cupra", - на спиці рульового і біля селектора КПП - я в розрахунок не беру. Навіть у нашій версії спортивні ковші пропонуються за доплату. Вони ж будуть доступні і для Cupra 265.


Поскаржитись на "цивільні" сидіння з щільною, але не нав'язливою бічною підтримкою я не можу. Комбінована обробка з алькантарою також гарна - все за законами жанру! Але біла вставка, хоч і гармоніює з кольором машини, все ж засмучує. І навіть не кольором, а фактурою матеріалу, що нагадує клейончасту тканину. Вже краще б та ж алькантара ... Посадка зручна, підбирається швидко і точно, є і запас по діапазону налаштувань. Всі вони механічні, включаючи поперековий упор, і однакові як для водійського, так і пасажирського крісел.

Ергономіка - сама лаконічність. Освоїться з кнопками і перемикачами, в чому уніфікованими з Golf 7, справа пари хвилин, навіть якщо ви перший раз в салоні SEAT.

Мультимедійна система досить нафарширована. Тут варто фірмова сеатовская акустика на 10 динаміків з сабвуфером, є Bluetooth, роз'єми USB і під iPod, а також навігація з картами України (вона буде доступна за доплату). Виводиться вся інформація на 5.8-дюймовий кольоровий сенсорний екран, який розпізнає, коли ви підносите до нього руку. Тут же знаходиться найцікавіша фішка цієї машини - настройка режимів руху, яких мається три, плюс один індивідуальний. Впливають вони на настройки адаптивного шасі, електропідсилювача керма, роботу DSG і на педаль акселератора. Їх назви - Comfort, Sport і Cupra - говорять самі за себе!


Панель приладів в Leon Cupra має більш "щільну" оцифровку, адже спідометр розмічений аж до 300 км/год. Втім, електронний обмежувач налаштований на цифру 250. Показання оборотів двигуна і швидкості автомобіля зчитуються відмінно, але хто вибрав для шкал цей невиразний сірий колір? Не подобається! Реабілітуватися спробували на меню бортового комп'ютера, і це вийшло. Фон 3.5-дюймового дисплея оформлений "під карбон" і прикрашений деякими елементами жовтого кольору. Але похвалити його хочеться навіть не за це, а за кількість виведених параметрів, що надають водієві максимально повний звіт про стан автомобіля.

Ну а як в гарячому хетчі на гальорці? Забиратися, а тим більше вибиратися з заднього дивана не найзручніше заняття, але головне, що я міщуся там без утисків. При тому, що у хетча з трьома дверима колісна база на 35 мм коротше, ніж у п'ятидверної версії! Запасу місця фактично немає, але ні колінами, ні головою я не впираюся. Третьому пасажирові я не позаздрю - диван явно націлений на двох. Зазначу, що на бічних картах жорсткий пластик сусідить з шкіряною обшивкою, але найголовніше, що тут маються такі необхідні дрібниці, як свої дефлектори обдування і стельові ручки. На останніх акцентуємо увагу тому, що коли Cupra починає їхати "по-дорослому", головне бажання пасажира - надійніше вхопитися!

Багажник


Багажне відділення точно таке ж, як і у звичайного трьохдверного Leon, з об'ємом в 380 літрів. За своїм оздобленню трюм простий і акуратний у виконанні, але через силової структури кузова наділений значної висоти порогом. Є звичайні кріпильні петлі і поглиблення за колісними арками, куди можна прилаштувати поклажу достовірніше. Ну а якщо не помістилася, тоді складайте задні сидіння (можна і в пропорції 60 на 40). Сходинки при цьому не уникнути, але виграш в просторі безсумнівний. Під фальшполом ховається вузенька "докатка" на пару з сабвуфером (останній перебуває всередині, але при необхідності легко виймається). Але в будь-якому випадку вона краще, ніж ремкомплект, хоча в базі буде йти саме він, а за запаску треба буде доплачувати.

Драйв

Гарячий темперамент SEAT Leon Cupra забезпечує бензинова турбированная «четвірка» об'ємом 2 літри. Це той же мотор, який встановлений і на Golf GTI, і на Golf R і навіть на Audi S3. Він не є абсолютно новою розробкою, а є добре модернізований двигун минулого покоління. Була замінена головка блоку, застосований комбінований впорскування палива, встановлено інші поршні і шатуни, нова турбіна, а також перенастроєна система регулювання фаз газорозподілу. У всіх моделях концерну VAG цей силовий агрегат з індексом ЕА888 розвиває різну потужність, і досягається це, головним чином, електронної прошивкою. У нас під капотом 280 сил і 350 Ньютоновий крутного моменту. Упевнений, що могло б бути і всі триста, але субординацію треба дотримуватися - Golf R повинен бути могутніше!


Крутний момент виходить на свій пік з досить низьких оборотів, тому тяга тут відмінна! Однак все залежить від того, який режим ви обрали. "Комфортний" найспокійніший, якщо цей термін тут взагалі доречний. Амортизатори розціплені, акселератор злегка задемпфирован, а кермо легкий. Коробка передач працюватиме по економічному алгоритму, рано перемикаючись вгору і не підвищуючи зайвий раз обертів. Сімейний хетчбек на суботньому виїзді в супермаркет, чесне слово!

Але за продуктами можна поїхати і веселіше. Тиснемо кнопку, що відповідає за режими їзди, кілька разів, і система сама починає їх перебирати. Вибір можна зробити і за допомогою сенсорного екрану, але кнопкою буде швидше. Наступний на черзі - "Спортивний". Буквально одним натисканням на кнопку я пробуджую Cupra від сплячки, і привітавши мене басом вихлопної системи, вона починає їхати жвавіше. На трохи більший газ машина реагує завзято, і ви не помічаєте, як розгонитеся до 120-130 км / год! Відбувається це вельми невимушено, навіть легко, тому швидкість не відчувається!

6-ступінчаста DSG просто чудова, настільки швидко і точно вона міняє передачі! При інтенсивному розгоні зміна ступенів супроводжується басовитими "пориківаніямі" вихлопної, привертаючи увагу сусідів. Кермо помітно поважчав, а акселератор став чутливіший, так що активний стиль їзди напрошується сам собою! На ручне перемикання, зізнаюся, я не переходив, тому як і в автоматичному режимі коробка відпрацьовує відмінно, при необхідності утримуючи оберти в районі максимальних - коли віддача від двигуна буде повною. У цьому є і свою підступність - хетчбек впевнено розганяється і після 140, і після 150 км / ч, а помічаєш це тільки по тому, що попутні машини «раптом» зупинилися!

Будь ми в Європі, я б тільки радів нашим 19 дискам з намотаною на них "ізолентою", встановленої замість покришок. Але навіть в не самих гірших дорожніх умовах Києва доводилося відстежувати і об'їжджати всі ямки і тріщини - підвіска їх не прощає. Уже при розгоні, коли машина присідає, відчувається, що запас по енергоємності ходова вже вичерпала. Так, в поворотах Cupra тримається відмінно і майже не крениться, але для повсякденної їзди підвіска жорстка. Та й про занижену посадку і невисокий кліренс в 135 мм також варто пам'ятати.

Тестування самого екстремального режиму Cupra ми, за доброю традицією, вирішили провести на треку Феофанія!

Феофанія

Родзинка Cupra 280 не тільки потужності і динаміці розгону, яка на 0.1 краще, ніж серед 265-ою. А крім цього і в приводі передніх коліс, де встановлений диференціал з багатодискової муфтою. Працює він повністю в автоматичному режимі і може перерозподіляти всю тягу двигуна тільки на одне колесо! Звичайно ж на те, у якого краще зчеплення з дорогою. Але ж є ще суто електронна система XDS +, пригальмовує внутрішнє до повороту колесо і ще більше заправлятися машину в поворот.

У підсумку Leon Cupra буквально вгризається в асфальт і повороти прописує не тільки дуже чітко, але і на високій швидкості. Заздрю європейцям, які по вихідних можуть виїжджати «поганяти» на відомі і не дуже, але все ж добре підготовлені кільцеві траси! На треку в самому екстремальному режимі Cupra все в масть - і затиснута підвіска, і широкі "ковзанки", і гострий пружний кермо, і темпераментний, по-справжньому гарячий характер автомобіля! Так вгризається в повороті в асфальт, так тримає траєкторію, що я вже відчуваю, як заносить корму! Тут до речі, підрульове все-таки згодилися - щоб довше утримувати потрібну передачу.

Гальма вище всяких похвал - дуже чуйні і чіпкі, і мені здається, вони навіть перевершують можливості самої Cupra! Але з педаллю слід бути обережним - трохи сильніше натиснув і колеса встають намертво, погрожуючи піти юзом.


Головні враження від Leon Cupra на треку - це впевненість, яку вона дарує водієві. Немає необхідності підбирати потрібну передачу, заправляти машину в поворот, бути акуратніше на виході. Ви просто задаєте швидкість і напрямок - можна навіть з невеликим перебором - а все інше за вас дороблять електронні помічники. Саме відмінне поєднання потужності, швидкості і керованості, доповненої невидимою допомогою асистентів, роблять драйв на цьому автомобілі дуже емоційним. Не в останню чергу тому, що в мозку майнула думка: "Нічого собі, як я вмію щось!"

А яким є звук в режимі Cupra! Соковитий бас вихлопу, що супроводжується відстрілами при перемиканні передач. Звичайно ж, зроблено це навмисно, та й усередині салону він прослуховується добре - все для того, щоб дати водієві більше відчуттів від керування зарядженим хетч. Але якщо потрібно проїхати непомітно, міняємо налаштування на комфортні, і ось вже наш Leon тихенько котитися, намагаючись нічим себе не видавати.

І, нарешті, "Індивідуальний" режим. У ньому можна зібрати настройки за власним смаком. Я, наприклад, всюди вибрав Cupra, однак підвіску залишив в комфортному режимі. І зверніть увагу - тепер характер автомобіля налаштовується не механік в гаражі, а простим натисканням на сенсорний екран!

Звичайно, коник SEAT Leon Cupra - це проходження віражів різної крутизни, де потенціал авто розкривається повною мірою. Але залишити без уваги динаміку розгону ми не можемо! Я в таємниці сподівався, що на нашому прямик нам знову зустрінеться який-небудь затюненний Lanos, і в цей раз ми візьмемо реванш!

Але наш улюблений прямик на цей раз був порожній. SEAT майже дотягнувся до заявлених цифр, розмінявши першу сотню за 5.89 замість обіцяних 5.7. Але головне він втримався в 6 секундах, в межі яких знаходяться показники розгону більшості заряджених версій цивільних моделей. Але, знову-таки, Golf R з його 4.9 секундами поки недосяжний.

Під кінець тест-драйву підводимо підсумки по витраті. У місті нам були обіцяні 8.2 літра на сотню, і ми... майже її добилися! 8.8 наша витрата в «спокійному» режимі із включеним кліматом. Втім, такий показник на такій машині - це виняток. Куди частіше цифра витрати по місту становила 11-12, а то і 13 літрів. З урахуванням «поганяти» звичайно ж!

У підсумку

SEAT Leon Cupra - це справжній гарячий хетчбек, створений за законами жанру і відповідно до сучасних тенденцій автомобілебудування. Версія Cupra - це істинна темпераментна "іспанка", з якою можна закрутити відмінний роман. Але варто бути обережним, а то й обпектися недовго!

По-моєму думку, коником цього автомобіля повинна стати його універсальність. Хочеш спокійно їдь з сім'єю, є ж 5-дверні версії, а коли захотілося драйву, сміливо переходь в режим Cupra і вперед! Для тих, кому 265 сил здається мало, а саме Cupra такої потужності продаватимуться в Україні, нагадаю, що у Golf GTI їх 220, у Megane RS і Ford Focus ST по 250. Звичайно, є Golf R на 300 коней, і сотню він їде менше 5 секунд. Але ж і ціна відповідна!

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Opel Astra J OPCOpel Astraнема ціниFord Focus ST 5-ти дверныйFord Focusнема ціниVolkswagen Golf R 3-х дверныйVolkswagen Golfнема ціниRenault Megane R.S.Renault Meganeнема ціниSEAT Leon CupraSEAT Leonнема ціни

Прайс - ще один коник Leon Cupra. У відсутності на нашому ринку прямих конкурентів, ціна в 36 тис. Доларів здатна залучити любителів швидкого і якісного драйву, та й просто "гарячі голови". Я не виключаю навіть, що Cupra здатна переманити частину потенційних клієнтів Golf GTI, адже коштує трохи дешевше, при вельми непоганому фарші і схожих, якщо не сказати таких же, технологіях.

На жаль, треба визнати, що у версії 265 немає блокується диференціала і адаптивної підвіски, і тому я шкодую, що Cupra 280 поки не доступна для нашого ринку. Хоча й розумію, що продажі таких версій будуть невеликі. Але питання залишається відкритим, так що час покаже!

P.S. А рекорд Нюрбрінга для такого класу автомобілів знову побитий! І хто б ви думали? Правильно - Renault Megane R.S.! Правда цього разу лімітована версія Trophy R, яку випустять у кількості всього 250 штук. Але видать французи і іспанці зійшлися в дуелі не на жарт. Чекаємо відповідь від SEAT!

29 серпня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Leon

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
mr.Rolg  

В машине за 40 штук сидения откидываются вручную! Климат-контроль и круиз где? Бреддддддддд! Версия по-слабее не будет иметь автоблокировки дифференциала и адаптивных амортов и ЭТО - за 40 штук без шикарных индивидуальных цветов кузова и интерьера? Просто движок и ДСГ + тормознутая навигация? Бреддддд, развод на бабло и тд. и тп. Да сами катайтесь на этой бричке...

+4-10ВІДПОВІСТИ  
leo2013  

Есть там и климат раздельный, и круиз. Норм все с комплектацией. Если тупо нужны электро сидения - то вперед либо за БМВ с Мерсами за 60 тыщ евро, либо за дешевыми китайцами. У последних кстати комплектахи классные, но глядя на них - сразу понимаешь - ДЕШМАН, а тут реально понимаешь классная добротная машина но и стоит соответственно. Увы чудес не бывает - хорошие вещи стоят дорого!

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Индивидуалист  

А ось і ні! Рекордсменом Північної Петлі знову став Рено Меган, в комплектації R.S. 01

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Индивидуалист  

А все, бачу, дописали. Вибичаюсь.

-1ВІДПОВІСТИ  
leo2013  

это машина ограниченной серии, а купра - автомобиль именно серийный и северную петлю он проходил целый, а не с вырваными задними сидениями, кондером и шумкой

+3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
AleksNik  

Хороший соперник для Golf R

+3-4ВІДПОВІСТИ  
leo2013  

Спасибо за отличный тест, посмотрел и прочитал с удовольствием Но исправьте цену, увы но прайс на нее начинается с 39 тысяч, а не с 36(((

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Shep  

жирный таз )) катался на фр новом 180лс на дсг, получил массу удовольствия, а это вообще бомба! спасибо за тест

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Новый Чог  

Владислав молодец, не поддался кайфу драйва и не стал бесконечно хвалить сеат. Но как мне показалась на видео частенько дрожит звук - подвеска с дисками на "изоленте" действительно зубодробительная.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
серж3  

Влад, спасибо за отличный обзорный тест. Но, если можно объясните в чем проблема с высокой ступенькой в багажнике. Смотрю все тесты Инфокара. Почти в каждом Вы акцентируете на это, как на некую проблему (неудобство), внимание ваших слушателей. Мне, например, даже нравится высокий порог в багажнике, под него можно подлаживать и фиксировать вещи и никаких сложностей или лишнего физического напряга я при этом не испытываю. Представьте в багажнике мешок картошки или забитый продуктами пакет из супермаркета, которые при открытой крышке из багажника вываливается из-за маленького порожка. Речь не только о купре. Спасибо.

+2-3ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Спасибо! Да, к сожалению такое встречается во многих машинах. Или Вы очень сильный, или не возите тяжелых вещей Тот же полный чемодан не очень сподручно "переваливать" через порог, норовя поцарапать бампер. Да и чем ниже порог, тем больше вариантов для перевозки габаритной поклажи. Ну а мешок картошки должен быть завязан, так же, как и пакет

+1ВІДПОВІСТИ  
legioner748  

Vlad Matyash, на купре очень страшно ездить по дороге с мелкими ямками? Больше страшно за диски с резиной или за собственную спину?

ВІДПОВІСТИ  
акаМіха  

Рекорд нюрбугргринга был установлен НЕ на серийной машине.Только после рекорда зделали специальный пакет в котором модификации машины рекордсмена

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про SEAT Leon

Командир
Украина, Киев
29.08.2014

Брал в прокат. Был приятно удивлен. Проехал 1250 км. Действительно очень экономичная и в смешанном цикле никогда не было больше 5.5 км. Есть функция старт-стоп, так что и в пробках не ест много. Сочет читати відгук

Кэт
Украина, Киев
26.03.2010

Самый первый Лева в городе Киеве - это почетно)) Служит верой и правдой на протяжении практически 4, 5 лет. Обслуживание СТО на Озерной, нормал. Замена стоек, амортизаторов и рулевых тяг началась дета читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у SEAT

SEAT Ibiza 2011 SEAT Ibiza 6700$ 2011