Міське «левеня»: тест-драйв нового Peugeot 2008

Компактний кросовер Peugeot 2008 пройшов оновлення. Ми дізнались, що змінилося в авто, і визначив, чим може привабити нова модель.
Міські кросовери В-класу користуються підвищеним попитом в Україні. Вони практичні, місткі, мають великий кліренс і відносно недорогі. За останній час у цьому сегменті на нашому ринку з'явилося кілька цікавих моделей і одна з них - новий Peugeot 2008. Кросовер нещодавно модернізували і оновлене авто було надано нам на тест.

Як змінився дизайн Peugeot 2008
У кросовера атлетичний підтягнутий силует з високим капотом, короткими звісами кузова і вигнутою віконною лінією. Версію GT впізнають за 18-дюймовими дисками і двоколірним забарвленням із чорним дахом.
Новий Peugeot 2008 став більш «хижим» в анфас. Одразу впадають в око збільшена решітка радіатора з новим логотипом Peugeot (з головою лева) і ходові вогні, що нагадують сліди від кігтів. Крім того, змінені фари і передній бампер, а ззаду звертають на себе увагу змінені ліхтарі.

Розміри Peugeot 2008 2024:
- довжина - 4304 мм;
- ширина - 1775 мм;
- висота - 1523 мм;
- колісна база - 2605 мм.

Що нового в салоні Peugeot 2008
Салон Peugeot 2008 у версії GT оздоблений алькантарою, а пластик на передній панелі імітує карбон. Інтер'єр виконаний у фірмовій стилістиці i-Cockpit. Кермо у кросовера невелике і плескате зверху і знизу, а його обід обшитий перфорованою шкірою і забезпечений напливами для хвата рук. Воно хоч і має нетиповий вигляд, але зручне в користуванні.
Віртуальний щиток приладів піднято високо і знаходиться на рівні очей. До слова, графіка у приладовій панелі нова і її дизайн можна змінювати. У Peugeot 2008 GT вона ще й з 3D-ефектом - важливіша інформація виводиться на передній план.

Замість важеля КПП у Peugeot 2008 2024 встановлено компактний джойстик. Крім того, оновлений кросовер отримав більш сучасну мультимедійну систему зі збільшеним 10-дюймовим тачскріном, а також бездротовими Android Auto і Apple Car Play.
За допомогою сенсорного дисплея здійснюється і керування клімат-контролем, що не дуже зручно робити на дотик. Втім, окремими функціями можна керувати за допомогою низки кнопок. А от «розумних» програмованих сенсорних клавіш, як у Peugeot 308, тут немає.

Нижче розташовані роз'єми USB-С (USB-A в авто вже немає), а також ніша з бездротовою зарядкою для смартфона. У кросовера не найбільша скринька для рукавичок, але зате передбачено доволі місткий бокс у передньому підлокітнику.
Внутрішній простір Peugeot 2008
Сядемо на водійське місце Peugeot 2008. У рульової колонки і водійського крісла (йому за доплату доступний навіть електропривод) достатній діапазон регулювань, щоб підібрати зручну позицію за кермом. Хіба що педалі розташовані занадто близько.

Сидіння Peugeot 2008 пружні і з непоганою бічною підтримкою. Підігрів передбачений у всіх версіях. Посадка за кермом доволі висока, що забезпечує непоганий огляд вперед і на всі боки. Оглядовість назад дещо обмежена через високу віконну лінію, але загалом до габаритів кросовера звикнути нескладно.
На другому ряду простір для ніг і над головою достатній для пасажирів середнього зросту. Однак варто зазначити, що салон Peugeot 2008 не найширший, а по центру проходить тунель, тому двом ззаду комфортніше. До того ж, відсутній задній підлокітник, але зате встановлені USB-роз'єми.
Багажник Peugeot 2008 доволі пристойний для авто таких розмірів: 434 л у звичайному стані та 1467 л - зі складеними задніми кріслами. Під тут виконаний дворівневим, а під ним ховається запаска-докатка. Втім, з боків стінки багажника оздоблені голим пластиком і легко піддаються пошкодженням.

Комплектація Peugeot 2008 2024
Обладнання на кшталт клімат-контролю, парктроніка, датчиків дощу і світла є вже в базовому Peugeot 2008 Active, тож початкову комплектацію не можна назвати «порожньою».
Тестовий варіант GT отримав безключовий доступ, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, а також системи автоматичного гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків, контролю «сліпих» зон і втоми водія.

Тяговитий і неголосний - двигун Peugeot 2008
Новий Peugeot 2008 в Україні пропонують із двома 130-сильними турбомоторами - 1,2-літровим бензиновим і 1,5-літровим дизельним. А ось топової 155-сильної версії вже немає. На тест Фокуса потрапила дизельна модифікація.
Дизельна версія, на нашу думку, має кращий вигляд, хоча вона і дорожча. Її перевага - пристойна тяга на малих обертах, адже максимальний крутний момент досягає 300 Нм при 1750 об/хв.
Характер двигуна спокійний навіть у спортивному режимі. Він працює без вібрацій, а гучним стає лише на високих обертах. Плавно працює і 8-ступінчастий автомат.

Динаміка цілком достатня для міста, та й обгін на трасі легко здійснюється. Розгін до 100 км/год займає 10,3 с, а максимальна швидкість становить 195 км/год.
Ще один плюс турбодизеля - завидна економічність. Заявлена витрата пального становить 4,4 л/100 км у міському циклі і 3,8 л/100 км - у заміському. У нас вийшло близько 6 л на 100 км у місті і приблизно 5 л на 100 км на трасі. Економити паливо допомагає система глушіння під час зупинок.

Керованість Peugeot 2008
Кросовер Peugeot 2008 непогано маневрує і практично не демонструє недостатню обертальність. Його кермо доволі легке і трохи більше інформативності йому не завадило б.
Підвіска Peugeot 2008 доволі пружна, але енергоємна. Вона справляється з більшістю нерівностей, хоча серйозні вибоїни все ж відчуваються. До того ж, хотілося б кращої шумоізоляції днища і колісних арок. Хоча якщо дорога хороша, то на 100-110 км/год усередині вельми тихо.
Модель доступна тільки з переднім приводом, тому про видатні позашляхові здібності говорити не доводиться. Все ж стихія Peugeot 2008 - місто.

Вердикт
Новий Peugeot 2008 2024 став виразнішим на вигляд і сучаснішим усередині, але зберіг свої традиційні риси - місткий багажник, непогане оснащення та економічний дизельний двигун. Водночас, хотілося б, щоб під час оновлення посилили шумоізоляцію днища.
Плюси Peugeot 2008:
- великий багажник;
- багате оснащення;
- економічний і тяговитий дизель.
Мінуси Peugeot 2008:
- слабка шумоізоляція днища;
- з лінійки зникла топова 155-сильна версія.
-
Peugeot 2008 - французский гамбит
Тест-драйв нового компактного кроссовера Peugeot 2008 получился одним из самых необычных за последнее время - автомобиль мне предстояло самостоятельно забрать во Франции и там же накатать тестовые километры. Отказываться ...
Peugeot-2008.InfoCar.ua -
Peugeot 2008 - большой французский тест
В преддверии выхода субкомпактного кроссовера Peugeot 2008 на украинский рынок InfoCar по приглашению компании Peugeot снова отправился во Францию на более детальное знакомство с этим автомобилем. На этот раз на тест нам ...
Peugeot-2008.InfoCar.ua -
Peugeot 2008 1.2AT - тест на наших дорогах
Да-да, мы уже тестировали новый мини-кроссовер Peugeot 2008 и даже два раза (тест 1, тест 2). Но оба раза под колесами тестового автомобиля были почти идеальные дороги Франции, под капотом - не самые доступные двигатели, ...
Peugeot-2008.infocar.ua
Відгуки про Peugeot 2008
АндрейУкраина, Полтава
08.05.2014
Я водій-початківець (до цього водив 10 місяців Hyundai i20 Ultima 1.4 AT), машини вибираю для комфорту (максимальної комплектації) і в їхні "нутрощі" не лізу. Зручно, комфортно (обовязково А читати відгук
ЖеняУкраина, Харьков
04.06.2018
Пока пробег ещё оч маленький, но впечатлениями про выбор и владение данным пыжиком хочется рассказать)) Критерии выбора: - чуть больше и выши хэтчбэков B класса (форд фиеста). - цена в районе 2 читати відгук
Peugeot 2008 - французский гамбит
Peugeot 2008 - большой французский тест
Peugeot 2008 1.2AT - тест на наших дорогах
Peugeot 301