Hyundai i10. Чоловічий погляд на жіночий автомобіль

Розповісти друзям:

Готовий посперечатися, більшість чоловіків з жахом думає про той день, коли треба обирати подарунок своїй другій половинці, мамі чи дочці. А все тому, що догодити жінці майже так само складно, як злітати в космос, якщо тільки подарунок вона не вибрала сама, а чоловік просто за нього заплатив. Надто вже ми різні, щоб тонко розуміти і відчувати бажання один одного.

Але, все ж таки є одна річ, вибір якої може доставити чоловікові задоволення та дозволить відчути свою значимість та авторитет. Це, звичайно, автомобіль. І сьогодні ми будемо говорити саме про таку машинку, яка якнайкраще підходить на роль подарунка жінці. Зустрічайте - сіті-кар Hyundai i10.


Зовнішність і інтер'єр

Чоловікові про Hyundai i10 потрібно знати наступне: це друге покоління моделі, створене європейським дослідницьким центром Hyundai, що називається, з чистого аркуша. Ця «десятка» настільки відрізняється від своєї попередниці, що порівнювати їх просто некоректно. Новинка краще за всіма показниками, і збирають її, до речі, не в Індії, як раніше, а в Туреччині. У всякому разі, до нас i10 привозять саме з цієї південної країни.


Якщо зовнішність i10 здається вам якоюсь не надто серйозною, то ви абсолютно точно чоловік. Дамочкам ж ця машинка дуже подобається. Я питав. Вони вважають її красунечкою, симпатичною і далі по тексту в дусі «мi-мi-мi» та залежно від словникового запасу.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Але щоб сподобатися жінці, автомобіль повинен бути симпатичним не тільки зовні, але й всередині. Пам'ятаючи про це, дизайнери Hyundai ретельно промальовували кожну деталь інтер'єру і, що дуже важливо, не забули про кольорові вставки. Без них внутрішнє оздоблення виглядало б нудно. А так - дуже навіть жваво й позитивно. Головне, не помилитися з кольором вставок, щоб не вислуховувати потім скарги, що він не пасує улюбленому кольору лаку, туфель або плаття.


Якщо дотримуватися стереотипу, що жінки - створення тендітні, то мені складно уявити собі когось, кому в салоні Hyundai i10 було б некомфортно. Тут, на мій погляд, просто ідеальне місце для мініатюрних дівчат. Збрешу, якщо скажу, що сидіння мега-комфортні або матеріали оздоблення мега-класні, але і того що є, достатньо для комфортного пересування по місту. Кермо, доречi, налаштовується тільки по висоті, але це в даному випадку не проблема, тому що для тих, у кого, як кажуть, кістка широка, або зрiст як у китаянки Яо Дефен (найвища жінка у світі - 2,33 м), ця машинка не підходить. Тут немає великого запасу простору над головою, та й по ширині салон невеликий. Для людей «в тiлi» i10 затісний. Але те, що тут затишно - це абсолютно точно.


Незважаючи на те, що i10 заявлений як 5-місний автомобіль, з усією відповідальністю можу заявити, що втрьох ззаду зможуть сісти тільки Дюймовочки. Нормальних же людей тут поміститися лише двоє. Причому, навіть в цьому випадку тут особливо не розгуляєшся. Місця над головою і в ногах тут ще менше, ніж спереду. Цей факт варто прийняти як даність і в разі чого просто нагадати своїм пасажирам, що краще погано їхати, ніж добре йти.

На тесті у нас Hyundai i10 у середній комплектації. Від максимальної її відрізняє лише відсутність заднього парктроника, підігріву керма, Bluetooth та підсвічування дороги у бiк повороту керма. Комплектація, здавалося б, хороша, але все ж відчувається, що i10 - автомобіль бюджетного сегменту. Пластик скрізь жорсткий, тканина найпростіша, а економія на стельових ручках та підсвічуванні в сонцезахисних козирках трохи розчаровує. Втім, глобально гарне враження від інтер'єру це анітрохи не псує.

Багажник

252 літрів об'єму багажника повинно з головою вистачити для того, щоб умістити в нього наслідки розумного шопінгу. Хоча, ми то з вами розуміємо, що слова «розумний» і «шопінг» у жіночій свідомості зазвичай не зіставляються. Але якщо власниця i10 не маніячка, їй багажника вистачить. Тим більше що у разі необхідності можна скласти спинку заднього дивану і отримати вже 1046 літрів.


На жаль, в складеному стані спинка дивану не утворює рівну підлогу. Вона лежить під кутом, тому сумки та пакети можуть сповзати, а їх вміст розлітатися по всьому багажнику. Проте, навіть у такому компактному вантажному відсіку творці i10 знайшли місце для докатки та набору інструментів. Хоча краще б вони позбавили жінок необхідності перекидати поклажу через високий задній бампер.

Прилади та мультимедіа

В інтер'єрі i10 (в приладно-мультимедійної його частинi) все дуже просто для розуміння. Кожній функції - своя кнопка, і розташовані всі вони на своїх місцях. Читати інструкції та щось запам'ятовувати немає ніякої необхідності. Шкода тільки, що «музика» в i10 дуже простенька. Меломанів вона не порадує, але для неголосного прослуховування радіо або файлів з ??USB-флешки цілком згодиться. А якщо звернути увагу на приладовий щиток, то він відрізняється крупним оцифруванням та інформативним бортовим комп'ютером. Єдиний недолік - скло щитка сильно відблискує на сонці.


Хоча ні, є ще одна маленька недоробка - піктограми на панелі приладів практично не видно в денний час. А в іншому все більш-менш непогано.

Кліренс

Чоловік повинен пояснити жінці, що на Hyundai i10 не варто з'їжджати з асфальту та стрибати по бордюрах (пластикова «губа» переднього бамперу розташована дуже низько). Це не той випадок. Для особливо допитливих скажу, що заявлений дорожній просвіт у i10 дорівнює 149 мм, і реальний практично йому відповідає - 145 мм. Для наших, з дозволу сказати, доріг цього достатньо. І, до речі, захисту картера двигуна тут немає, навіть пластикового, що ще раз говорить про пристосованiсть автомобілю виключно до міських вулицях.

Драйв

І знову інформація виключно для чоловіків. В основі Hyundai i10 лежить платформа зі стійками McPherson в передній підвісці та торсіонною балкою ззаду. Під капотом хетчбека може бути встановлений 3-циліндровий бензиновий двигун об'ємом 1 літр, або бензинова «четвірка» об'ємом 1,25 літра. Перший видає 66 к. с. потужності, другий - 87 «конячок». В арсеналі трансмісій - 5-ступенева «механіка» і 4-степеневий «автомат».


Механічна коробка передач в жіночому автомобілі сьогодні вже майже не має права на життя, тому в i10 вона пропонується лише в базовій комплектації та тільки з літровим мотором. У всіх інших випадках використовується 4-ступеневий «автомат». У нас він теж пов'язаний з літровим мотором, і коли я вперше сів за кермо цієї машини, я подумав: «Боже, вона ж не їде!» Я розумію, що 66 «сил», що всього 94 Нм при 3500 об/хв, але не можна ж бути такою повільною! Потім стало зрозуміло, що справа не стільки в моторі, і не в надмірно задемпфованої педалі акселератора, і навіть не в кондиціонері, який відкушує у силового агрегату добрячий шматок потужності. Більше за інших в повільності i10 винен саме «автомат». По-перше, він довго думає, перемикати передачу чи ні. По-друге, при старті з місця він швидко добирається до четвертої, тобто до крайньої для себе передачі та «душить» тим чином динаміку розгону. У підсумку почуваєш себе в потоці нудотиком. Щоб цього уникнути, потрібно або перейти в ручний режим перемикання передач, або гарненько тиснути на акселератор, щоб коробка зрозуміла, що тобі не подобається бути равликом, що треба б скинути передачу, а може й двi. Причому, тиснути на газ можна без будь-якої побоювання. Ракетою i10 все одно не стане, зі світлофора не вистрілить (навіть за паспортом розгін з місця до 100 км/год займає 15 секунд), але це, принаймні, дозволить їхати в одному ритмі з рештою учасників руху. Я саме так і робив весь тиждень тесту, навіть якщо розумів, що це не кращим чином впливає на витрату палива.

Що погано чоловікові, може бути добре жінці. Спокійний, врівноважений та неквапливий автомобіль - це в більшості випадків саме те, що потрібно прекрасній половині людства. А коли так, то й чоловік буде задоволений, оскільки при спокійному стилі їзди, навіть з включеним кондиціонером, мотор i10 споживає в міському циклі близько 7 літрів бензину. Чоловічий стиль водіння, в свою чергу, вимагатиме 9, а то й більше літрів на кожну «сотню».

Hyundai i10 на дорозі поєднує в собі кілька суперечливих властивостей. З одного боку, у нього жорстка підвіска, не особливо щадна до філейної частини тіла, а з іншого - досить глибокі крени кузова в поворотах і м'яке рульове управління, що не дозволяє надто різко змінювати траєкторію. Тим не менш, за рахунок короткої бази i10 вийшов маневреним. На ньому легко об'їжджати перешкоди і зручно паркуватися. До того ж, завдяки своїй компактності, i10 вміщується там, де не вміщуються інші. Для великих міст це досить і досить актуально.

Знайти недоліки, якщо захотіти, можна в будь-якому автомобілі. У Hyundai i10, наприклад, посередня шумоізоляція та явна нестача тяги на підйомах. Але з таким же успіхом можна знайти й переваги. Оглядовість, зокрема, у нашого хетчбека гарна, завдяки невеликим, але правильно підібраним дзеркалам і вузьким переднім стійкам. А все це я кажу до того, що Hyundai i10 можна сміливо назвати збалансованим автомобілем. Зі своїми достоїнствами та недоліками, але повністю відповідаючим поставленим перед ним завданням.

Підводимо підсумки

Hyundai i10 другого покоління поза всяких сумнівів припаде до смаку тим, без кого нам, чоловікам, жити було б важко й не цікаво. І якби я вибирав своїй дружині недорогий компактний автомобіль з автоматичною коробкою передач і помірним рівнем оснащення, мій вибір, ймовірно, пав би саме на i10. І ось чому...

В А-класі сьогодні представлено багато різних моделей - від дуже дешевих до дуже дорогих. Fiat 500, smart та їм подiбнi - автомобілі іміджеві, та в силу свого цінника доступні далеко не багатьом. До того ж, платити більше 15 тисяч доларів за міську крихітку мені видається не дуже розумним. Але й сильно економити я б не став, тому що-небудь на зразок Daewoo, Chery або Geely не розглядав би. Залишається середній ціновий сегмент. У ньому-то якраз і представлений Hyundai i10, а разом з ним такі машинки як Citroen C1, Peugeot 107 та Suzuki Splash. Французи за інших рівних трохи дешевше, але нинішні покоління цих моделей вже набридли та застаріли, а Suzuki, на мій погляд, трохи переоцінений.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
KIA PicantoKIA Picantoнема ціниFiat PandaFiat Pandaнема ціниPeugeot 107 5-ти дверныйPeugeot 107нема ціниCitroen C1 5-ти дверныйCitroen C1нема ціниSuzuki SplashSuzuki Splashнема ціни
Hyundai i10Hyundai i10нема ціни

Так може пошукати за ті ж гроші щось у В-класі? На жаль, за вiдповiдну ціну там можна знайти тільки базові комплектації з «механікою» (Skoda Fabia, Nissan Micra та т. i.). Версії з «автоматом» набагато дорожче. Ось і виходить, що Hyundai i10 - чудовий варіант сіті-кара. За 14-15 тисяч доларів його можна купити в гарнiй комплектації, з «автоматом» і з будь-яким з двох запропонованих моторів. На мiй погляд, вибір є очевидним.

Загальна оцінка автомобіля командою InfoCar.ua

Сподобалося:

  • Цікавий дизайн екстер'єру та інтер'єру
  • Проста для розуміння приладно-мультимедійна частина
  • Маневреність та зручність парковки

Не сподобалося:

  • Повільність 4-ступеневого «автомата»
  • Брак тяги на підйомах
  • Відблиски на щитку приладів

15 серпня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва i10

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Orest1989  

на наших дорогах - наявність захисту мотора це реальна необхідність, навіть якщо ви їздите по Києву

+9-4ВІДПОВІСТИ  
git  

Не согласен!!! 2года нет зашиты и еще ни где ни разу дном не шуршал! Ездим Киев ,Черкассы и не далеко на природу.

+2-6ВІДПОВІСТИ  
Omega78  

7 лет без защиты днища - полёт отличный!

+1-4ВІДПОВІСТИ  
Андрей L  

Авто не плохое, но занимает узкую нишу, да и ценник завышен ИМХО! При выборе из предложенных вариантов предпочел бы в данном случае француза!

+9-3ВІДПОВІСТИ  
MaxPower  

Nissan Micra считаю конкурентом. 107 и С1 слишком мелкие

+2-6ВІДПОВІСТИ  
yakum  

Снова этот славный малый отдувается за всю компанию... А авто интересное.

+1-3ВІДПОВІСТИ  
Larduc  

А почему автомобиль женский?

+6-3ВІДПОВІСТИ  
Bender Rodriguez  

"Бабская" телега только если вней сидит баба! Может автор себя имел в виду, но стоило зарание западные тесты глянуть, нигде даже намека не увидел на принадлежность нового і10 к полу, все позиционируют как унивверсальный компактный городской автомобиль, тестят в основном мужики. Я был на тест-драйве этого авто в Паритете, Киев. Если новые движки поставят то вообще зачет, хотя и так не плохо, только расход бы меньше. Расход у автора получился 9 л, потому что машина еще на обкатке, они летом только появились, расход у 1.0 на МКПП 6л/100км, а у 1.2 на АКПП - 8л/100км. ЗЫ: утрирую, но с таким подходом как у автора "настоящие мужики" должны рассекать на танках, ну или на камазах как минимум... То что 21 век и для мегаполиса больше всего подходит А класс на автомате, как для парковки так и для пробок, этот очкарик забыл. Хочу посмотреть как он ищет место для парковки зимой где нибудь во дворе на Позняках на 4.5-5м корабле. Новых конкурентов А класса в цене -16т у этой машины нет, разве что если микра появиться, та которая новая. Французы проигрывают по клиренсу и компоновке и дизайну, а пиканта чуть устарела, панда только с МКПП, а свифт дороже в аналогичной компоновке и обслуживании, и дизайн специфический. Обзор очень разочаровал именно акцентом на "бабскости" авто. По моим наблюдениям на матизах больше мужиков ездит, особенно по работе, но матиз по дизайну намного ближе к женскому, на смартах и то 50/50. Автор бы пояснил зачем ярлыки вешает, может

+2ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Снаружи очень симпатичная машинка. Наверное лучше всего будет смотреться в алом цвете. Очень классный дизайн щитка приборов только цвет дисплея как то не стыкуется.

+3ВІДПОВІСТИ  
Щирий  

изменили фантик и все. моя киа пиканто 2006 г.в. по характеристикам такая же как эта, тот же расход, те же лошади под капотом, та же коробка... А в салоне есть еще тканевые вставки на дверях.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Omega78  

Почему не упомянули о повзрослевших габаритах - и10 стал шире и ниже по высоте, стал более комфортным с понижением центра тяжести, соответственно с лучшей управляемостью. Торпедо, карты дверей - их стилистика усложнилась и стала более смотрибельной, т.е. приятной глазу. Да, а где воздушный фильтр под капотом и радиатор смещён от центра! Почему нет технических подробностей в описании? В целом - очень приятный и гармоничный автомобиль для городского стиля жизни.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
git  

если расход действительно 9ть литров, то я с вами не согласен!

+1ВІДПОВІСТИ  
kolya_karate  

даже 7 литров много для этой букашки!

+3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
papont2007  

Добрый день!
Начал читать и после четверти прочитанного полез искать автора. Я никогда не найду столь изящных язвительных фраз и слов. Я ржал до слез почти над каждой строчкой. Спасибо! Это настоящая суббота. Я отдохнул.
Хотел бы спросить источник вдохновения. Но потом сообразил это наверно что то сугубо личное

ВІДПОВІСТИ  
Dima-1980  

papont2007, 15 августа 2014 года. Артем Киселев, InfoCar.ua /> Источник: Hyundai-i10.InfoCar.ua

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Hyundai i10

каринэ
Украина, Харьков
27.04.2011

эксплуатация-полгода; бензин 95. неплохой малыш, бензина , правда , кушает много, как для своих размеров, 7, 7 л в городском цикле, при заявленных 6, 2... 2 раза не заводился в мороз.. бывают глюки при пере читати відгук

Dasha
Украина, Одесса
01.08.2010

Купили зимой этого года на страшные морозы, тогда зимних шин не было по этому всю зиму простояла на стоянке, ничего не испортилось. В последнее время тормоз при маленькой скорости скрипит, подушки сза читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Hyundai

Hyundai i30 2011 Hyundai i30 7111$ 2011