Отзыв Toyota Land Cruiser Prado 2013 3.0 turbo дизель с автоматом

МММ
МММ
Украина
Винница

24.06.2014
Toyota Land Cruiser Prado 150
Toyota Land Cruiser Prado

Год, пробег: 2013, 13 км
КПП, привод: авт., полный
Двигатель: 3.0 turbo дизель
Компл.: Premsum
Кузов: внедорожник, 5 дв.

Надежность Комфорт Ходовая Внешний вид Общая оценка5

Купив в грудні 2013 року. До ТЛК Прадо вірою і правдою служив Хундай Туксон 2008 р.в., він начебто й влаштовував мене, але машина була уже морально застарілою і подальша його експлуатація призвела б до серйозних грошових вливань в нього. Тому було вирішено продавати і купувати щось нове. Критеріями вибору авто були: дизельний двигун, справжній повний привід, високий кліренс, великий салон і багажник, надійність, безпека. З усіх моделей які я дивився (ФВ Тарег/Ку 7, МЛ/Гранд Черокі, ТЛК Прадо) мені найбільше сподобався ТЛК Прадо. Для серйозного аналізу і достойного відгука пробіг ще невеликий (майже 13 тис.км), але деякими враженнями все ж хотів би поділитись, по мірі збільшення пробігу буду доповнювати. Отже, маємо ТЛК Прадо 5 - містний, дизельний, в максимальній комплектації. Колір білий перламутр з чорними литими дисками дуже класно виглядає. І взагалі мені дуже подобається цей брутальний, рубаний, квадратний дизайн, який показує, що Прадік сильний і нікого і нічого не боїться. Для їзди по місту, сільській місцевості, польовим дорогам, легкому бездоріжжі (у справжнє ще не попадав) двигуна вистачає з головою. На трасі легкі, прості і безпечні обгони даються до 120 км/год, якщо більше - відчувається нагрузка на двигун, машина розгониться вже не з такою легкістю як до того, збільшується шум і зёявляється вібрація. Щодо шумки, то в порівнянні з Таксоном це небо і земля, а якщо порівнювати з тими машинами, що я дивився, то трохи гірша. Вібрація, але вона мало помітна, присутня одразу після запуску мотора, потім з прогрівом двигуна вібрація кудись дівається, і як я уже казав на великих швидкостях. Ще помітив цікаву деталь - коли їжджу цілий день і мотор майже не глушиться, то можна досягти пасортних показників витрати пального. А так витрати палива в місті до 11.5 л, але варто сказати що моя манера їзди врівноважена і в нас майже немає заторів, по трасі десь 8.5 л, змішаний 9.5 л - 10.5л. АКПП переключає передачі плавно, турбояма існує, але вона невелика. Але як на мене найбільший плюс цієї машини в ходовій, а точніше в її здатності робити наші "дороги рівними". Підвіска ковтає всі ями і ти не їдеш, а пливеш. До управління треба звикнути. Як би там маркетологи не хвалили систему КДСС машина в повороті всеодно крениться, але ці крени прогнозовані, хоча я на Прадику більше 100 км/год в поворот не входив і іншим швидше не раджу. Поки що машина ніразу не підводила і не ломалася. В салоні багато твердого пластику, але виглядає він чудово і що саме головне поки що нічого не скрипить і не рипить. Щодо якості ЛКП - то поки що нічого не можу сказати так як машина в білому перламутрі і на даний момент сколів не виявив, можливо якби була чорного кольору - було б помітніше. Ще хотів би запитати у дизелистів, чи потрібно встановлювати Вебасто на зиму? Пізніше після першого ТО обовязково відпишусь.

Плюсы автомобиля:
Двигун.
Повний привід.
Кліренс.
Надіюсь якість і надійність.

Минусы автомобиля:
Вони дуже маленькі в порівнянні з великими плюсами цього авто.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Toyota Land Cruiser Prado 150 2013

Konstantin Kiev  

достаточно лить арктику/пульс и тд которые до -30 и ниже

+1-3ОТВЕТИТЬ  
yarosvityar09  

Дозвольте поцікавитися. 1) до якої швидкості на машині їхати не страшно? 2) Як показує себе на трасі при обгонах в межах 60-80 км/год (коли траса забита вантажівками і їх треба обходити ривками)? 3) чи немає інформації про можливість збільшення потужності двигуна (на російських сайтах знаходив - тестували різні прилади, до 200 к. с. доводили)? 4) при своїх скромних як для двохтонника 170 коняках наскільки він залежний у динаміці від завантаженості - наскільки відчутна втрата потужності, якщо скажімо, їде уся сім'я і багажник забитий речами? Вдячний за відповіді і приємного керування )))

+2ОТВЕТИТЬ  
Kinenya K  

Если нужна мощь и динамика - тогда ТУАРЕГ Прадо не для гонок, а для экспедиций, Туарег для туризма...

+1ОТВЕТИТЬ  
Slava600  

Здравствуйте. Скажите что может быть. На 13000 загорелся чек, 4LO и не отключается ни чего... Машина 3 дизель 2013г что может быть.? У официалов ремонт 4р и за мой счет. Машина на гарантии.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Другие отзывы владельцев
Toyota Land Cruiser Prado

Олег
Россия, Залесово
12.08.2012

Брал у ОД не араб. Долго выбирал между дизелем и бензином, но все же остановился на бензиновой версии Прадо 150 2.7 стандарт. И кто говорит, что он не едет все это хрень не слушайте м...в. Мне даже ка читать отзыв

Андрей
Украина, Луцк
12.08.2014

Добрый день всем автолюбителям. Решил написать отзыв об данном авто исключительно с целью помочь определиться людям с выбором, если таковой затронул Прадо. До этого владел мерседес 124, хитрила 2.5 20 читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota Land Cruiser Prado