![]() Відгук Subaru Forester 2020 2.0 бензин автоматична![]()
Рік, пробіг: 2020, 33.000 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Витрата пального по місту: 9.0 л/100км, по трасі: 7.0 л/100км, середній: 7.9 л/100км
После того как приобрел форестер и год на нем покатался - сильно привык к фишкам которые он дает.
Порада покупцеві: Хороший выбор, если уехать из мегаполиса в грязь - это именно то, что вам нужно. Через 24 міс. і 3 днів Andrii Krutoholov дописав: Відгук про володіння через 2 роки і 8 місяців та 78 тис пробігу. Завершений досвід. Авто супер. Продав 3 місяці тому - досі не відпускає. За свої кошти - шикарний варіант. Багато комфортного функціоналу за середні гроші. Вартість обслуговування нового авто - помірна. Майже все робив у дилера, або сам. У дилера все, що по регламенту та гарантії. Масло в двигуні намагався міняти в пів інтервалу, коробка по регламенту. Гальмівні колодки 30 тис., диски 60 тис. Кондиціонер - заправка та дезінфекція 75 тис. Передумови продажу: почав не помірно витрачати кошти на покращення вже й так хорошого автомобіля. Причина продажу - вигідний обмін на новий Land Rover Discovery sport R-Dynamic HSE. Рекомендації всім хто збирається купувати новенький форік - комплектація має бути трохи дорожчою ніж ви можете собі дозволити - тоді авто перевершить очікування більшості покупців. Я витратив 80 тис грн щоб прошумити та покращити звук, а в топі вже харман, і якщо тільки прошумити - від 10 тис грн Пам'ять сидінь - краще з нею, мені не вистачало, хоча самі сидіння достатньо зручні. Двигун: у 2,0 витрати пального досить радують, але не вистачає турбіни. В 2,5 все одно не вистачає турбіни. При обгонах підрульові пелюстки дозволяють скинути 2 передачі і почати маневр на 4 тисячах обертів. Двигуни достатні для помірної їзди, та їзди по бездоріжжю. Те як авто веде себе на бездоріжжі - мене повністю влаштовувало показники - вище середнього. Не рамник, але й в болото я не ліз. Хоча один раз ліз і все було добре. А на піску, сухому грунті, траві, снігу, діагональних вивісках, колія - показував себе завжди достойно. Підвіска досить хороша, але плигати з високих бордюрів варто обережно. Я їздив навіть по сходинкам(під сотню сходинок) Далі поради. Щоб зробити досвід володіння бездоганним. Не забувайте це авто за 30-40 тис дол., не за 80 і не за 120. Тому є що можна покращити. Кольчугу на дно - по максимуму (3 елементи) обов'язково. До 10 разів на рік захист виконував, у мене, свою основну функцію. Речі які рекомендую вдосконалити за недорого, з алі експресу: Світло в кришку багажника 1-2 тис грн Бездротова зарядка 1-3 тис грн Бездротовий андроїд авто. Ще краще якщо підключити непомітно в додатковий роз'єм ззаду мультимедіа 3- 5 тис грн, Дотяжка всіх вікон при замиканні, якщо такої немає. Я ставив блок від імпрези. 1200 грн. Це може робити і сигналізація, але не всі, і не всі вікна. Проклеїти фетром, для меблів, всередині: бардачок, підлокітник, відділ для окулярів, щоб не дзвеніло і не цокотіло. Якщо щось цокотить спереду - перевірити кришку кондиціонера, в ногах пасажира - я вставив шматок чорного поролону і стало тихо і не видно. Я хибно шукав цей звук у дверцятах пасажира. Якщо цокотить ззаду - шторка. Не у всіх і не зразу. Простіше просто скласти під ляду. Але можливо добитися тиші і залишивши її на основному місці. ЛФП - як у всіх, слабеньке. Рекомендую затягнути в прозорий антигравій. Хоча б перед - капот, фари та передні крила. А потім, по можливості, і по периметру, в плівку. Авто постійно тягне водія в ліс, та кущі, де рослинність вилазить на дорогу. В мене були подряпини від переднього крила до заднього такі, що можна зашліфувати. Але вже на третій рік хтось залишив подряпини ніби цвяхом. Плівка б врятувала, але її не було. Якщо вже наявні сколи - розслабтесь і отримуйте задоволення. Ви не один. І ключові деталі алюмінієві, тому в більшості випадків це лише естетичний аспект. Ще рекомендую захистити лфп на задніх крилах, біля замка дверей. Замок ременю безпеки, задніх пасажирів, може опинитись між дверима та крилом і при закритті дверей пошкодити фарбу, і не важливо скільки років пасажиру 8 чи 30. Я наклеїв антивандальну ленту, вже після пошкоджень. Якщо повернутись на 3 роки назад - можна було б позичити до 5-7 тис дол, чи більший щомісячний платіж по кредиту на 10 тис грн. і брати максимальну комплектацію. В такому випадку мені б не вистачало тільки турбодвигуна, все решта або вже є або не дорого додати. Обговорити відгук про Subaru Forester 2020Alexkos "Если не включать поворотник, при нормальной разметке, подруливает и припятсвуя смене полосы без включенного поворотника." |
Інші відгуки власників
|