Украина Хмельницкий 18.11.2013
Інформація від власника
Оцінка авто
Зразу прошу суворо не судити, бо пишу перший свій відгук.
Машину придбав на початку жовтня 2013 р. Вибирав ціною до 20 тис. До вибору ставився прискіпливо, бо купую перше нове авто і щонайменше на 4-5 років. Головним конкурентом при виборі був дизельний Пежо 301, але, пройшовши тест-драйв, зрозумів, що чогось бракує… Склалось враження дійсно бюджетного авто. Не буду детальніше, щоб не подумали на «антирекламу».
На сьогодні проїхав 3500 км., перший захват минув і склалось декотре враження про плюси і недоліки.
1. Екстер'єр. «На вкус и цвет товарищей нет», як кажуть, але мені зовнішність авто подобається безумовно. Колір – білий. Виглядає класно, особливо як вечоріє! По-перше, авто візуально здається більшим, по-друге, дуже чітко видно лінії кузова, по-третє, гармонічно дивиться з чорно-білим логотипом Шкода. Особливо мордашка – плавні, впевнені лінії, серйозний погляд. + На дорозі поважають (свою лепту вносить 90 % схожість з Октавією а7).
2. Інтер'єр. Однозначно, інтер’єр Рапіда радує мою душу. Прямі лінії, вставки під алюміній, гармонійне розташування клавіш управління на торпедо, трьохспицеве кермо, обшите шкірою, зелено-голуба під світка панелі приладів, які, до речі, чудово читаються як вдень, так і вночі. Ніколи не любив вичурних, зігнутих, скошених, трикутних ліній хюндай, кіо, форд, хонда з їхньою насиченою синьою або червоною під світкою приладів… якось воно… ріже око чи що... Хоча, без образ – висловлюю свою думку. Пластик, звісно, жорсткий, то є правда. По необережності можна легко поцарапати. Можна було б німцям менше пожлобитись на машину за 19-20 тис. Але, фактично на це звертаєш увагу лише на початку, коли хочеться все пощумати-потиснути. А далі розумієш, що який там пластик на козирку авто – тобі, м’яко кажучи, байдуже. Добре, що не скрипить і не рипить. Приємно те, що повсюди багато карманчиків і ніш для дрібниць. Наявна чудова попільничка у формі стаканчика, яку я використовую під смітничок. Бардачок причудливої форми, але місткий + має охолодження. Чудово влаштувався за кермом (ріст десь 188). Довгий хід рульового керма у 2-ох площинах. Сидіння прекрасно тримає торс, регулюється по висоті. Хоча, підтримки поперекової зони на початку недоставало, але проїхавши 100-200 км привик – сидиться комфортно. Водночас, «на кормі» справи погірше. Якщо в ногах місця предостатньо (я далеко відсуваю водійське сидіння), то над головою низькувато. Я зі своїм ростом волоссям відчуваю потолок. Комфортно ззаду сидиться людям зростом десь до 183. Самі дивани зручні і м'які .
3. Багажник – достойний всяких похвал! Недавно разом з іншими членами сім'ї їздив перезувати автомобіль, то зі складеними сидіннями без зусиль вміщалось 10 коліс 185*65! Водії мене зрозуміють. + Зручно відчиняється знадвору + зручна погрузочна висота + комплект сіток + 2 окремих відсіка над задніми колесними арками, куди благополучно вмістились компресор, аптечка, вода і т.д. Під фальш-полом пінопластовий ящик-органайзер, куди по бажанню можна ще щось вмістити.
4. Двигун. 1.2 tsi - Тягне на Ура! Бензинові двигуни Accent, Rio, C-elysee, Polo, 301, навіть 1.6 мпі брата-Рапіда ніяк не рівняються, однозначно! Особливо потужна 2-га і 5-та передача. До того ж, дуже еластичний. Однак, треба трохи призвичаїтись триматись в турбованій зоні. На обгін на 5-тій передачі іде чудово (приблизний діапазон швидкості в межах 80-110 км). 6-та повільніше набирає швидкість (менше передаточне число) і підходить більше для «крейсерської швидкості». На трасі відчуваю себе впевнено. 100 - 120 – в самий раз. На такій швидкості тримаються оберти десь 2000-2500. На швидкості 160 їде впевнено, але двигун вже більше чути в салоні і вітер шумить. Та й нема в нас де так їздити – собі дорожче… Заводиться без проблем. Швидко прогрівається, хто б там що не казав! Просто треба читати інструкцію, в якій написано, що НА ХОЛОСТИХ двигун НЕ гріється, точніше гріється дуже-дуже повільно, зате коефіцієнт тертя більший. Треба завести машину, хвилину постояти до нормалізації оборотів – і потихеньку їхати на 3-4 передачі. Двигун на ходу прогрівається за 7-10 хв. З обігрівом салону проблем теж немає (хоча, звісно, ще не зима…).
Хоча... якщо вже бути до кінця чесним, то мене особисто ображає жлобство німців. Я говорю про те, що вони, чомусь, для цього автомобіля не пропонують такої широкої гами моторів, як для своїх "брендових" гольфів. Зокрема, 1.4 tsi на 140 або хоча б на 122 коней. Оце був би ідеальний баланс потужності! В Європі і то пропонують 1.4 з крутящим моментом в 200 н*м, правда з коробкою ДСГ, а нам - лише 1.2. А все для того, щоб не відбити в населення бажання купувати їхні "брендові" марки.
5. Розхід. А от розхід, на жаль, ніяк не збігається з паспортним. Плекаю надію, що після обкатки і першого ТО ситуація зміниться на краще. По місту в середньому – 8-8, 5 л. В пробках і «тягучках» бувало і 10 (моментальний розхід при старті десь 40 л.). По трасі стабільно 100-110 = 5.2 л. 120 + Обгони = 6 л. Розхід чутливий до кількості пасажирів. + 1 пасажир = + 100 грам на сотню. Прогрітий на холостих оборотах бере 550 грам на годину. Заправляю Pulls на ОККО. Масло не бере, періодично перевіряю.
6. Рух і ходова. Ходова зібрана до купи, нічого не гепає і не гримає. По-шкодовськи тримається дороги, добре відчувається контроль автомобіля. Невеликі нерівності ковтаються. Побільші чути, хоча підвіску не пробиває. Однак, треба взяти до уваги, що я зразу спустив тиск в шинах до 2.1 атмосфери, в той час як з завода вони накачують до 2.5. Ефект відчувається зразу. А як перезув зимову гуму, взагалі м’яко їде. На швидкості 100-120 чудово тримає повороти – поперечні крени фактично відсутні, що особливо радує. Подобається зусилля, яким наливається кермо по мірі збільшення швидкості. В місті кермо легше, ніж на Октавії 2-го покоління. Окремо слово про щеплення. Рух педалі довше ніж на багатьох авто, треба чуть привикнути. Однак, в цьому є свої 2 жирних плюса: 1) щеплення відбувається дуже м’яко, навіть якщо швидше пустити педаль. Машина зовсім не смикається. 2) для любителів - можна рушати лише щепленням, без газу. Допомагає економити пальне в «тянучках». Хоча, авторитетні люди кажуть, що на бензині краще не економити, тому таким прийомом я не зловживаю.
Буду радий відповісти на Ваші запитання (в межах власного досвіду і знань).
Плюси та мінуси автомобіля
Чудова зовнішність. Гарний, виважений інтер'єр, вселяє спокій і впевненість. Чудова тяга двигуна. Гарно набирає і тримає швидкість, входить в повороти. Кермо наливається приємним контрольованим зусиллям. Багажник - вище всяких похвал. В межах цінової категорії до 20 тис. один з найкращих виборів.
Їх фактично немає, але вони є =).
1) Як я вже писав, розхід вище паспортного, хоча впевнений, це через не обкатаний двигун.
2) Спереду зліва щось дрібно постукує на малих швидкостях. Скоріш за все, подушка КПП – полазив по форумах, симптоми схожі. По великому рахунку, нічого крамольного – по гарантії міняють за 2 години, але неприємно. Як-не-як, машина нова…
3) З похолоданням стали чуть порипувати ущільнювачі вікон передніх дверей. На диво, у брата такий самий Рапід, куплений місяць раніше (правда, 1.6. мпі) так там тишина… Та як би там не було, проблема лікується силіконовою змазкою за 50 грн. + 20 хв. вільного часу.
4) Жорсткуватий пластик торпедо.
В решті все ОК.
Порада покупцеві
Пройдіть тест-драйв спочатку на бензинових Polo, Accent, Rio тощо, а потім сядьте за кермо 1.2 tsi - впевнений, що самим собі збрехати Ви не зможете...
Обговорити відгук про Skoda Rapid 2013
самого интересует точно такая машина (тот же цвет и комплектация, а вот с движками тут 50\50) 1,2 тси для себя вижу в плюсе только 6 передачу, ведь мотор прихотлив по топливу для качественного выхлопа, так же интересует турбина, как она охлаждается, или может надо турботаймер ставить, про ресурс не заморачиваюсь, ибо ресурс любого даже высокого класса бренда известен только богу, тут скорее лотерея, а вот качество топлива тут играют роли, атмосферник и на 92 будет ехать хорошо, только у 1,6 атмосерника пара 5 ступка (((((((
+4ВІДПОВІСТИ
серж3 Да ладно, 1,6 МПИ на АКПП на кик дауне не хуже будет лететь вашего 1,2 тси, тем более на ручке.
+3-4ВІДПОВІСТИХорошая машинка, удачно обкататать. У всех своё мнение и о нём не спорят, просто не пойму почему Вы решили, что Ваш 1.2 не равняется с Ситроеном 1.6 бензин или 1.6 дизель, на у которых разгон 9.8 и 12.5 соответсвенно, а у Вашего 1.2 10.5 сек. И в чём проявляется бюджетность тех же ситроеов и пежо. Ваша шкода стоила около 155 000 тыс, в средней комл, а французы за 155 000 можно взять в самой дорогой комл. Я не кого не защищаю, просто я как владелец Ситроена не вижу тех недостатков о которых Вы упомянули
ВІДПОВІСТИ
серж3 Как по мне, не в обиду автору, если не хватает хотя бы на 1,4 турбо лучше уж 1,6 МПИ, чем 1,2 ТСИ. Двигатель сам по себе слабоват. Не находите? и на долго ли хватит турбины - еще вопрос. Ее обслуживание тоже стоит дополнительных денег.
+4-5ВІДПОВІСТИДякую за дуже гарний відгук! Є важливе для мене питання - реальний кліренс! Мабуть виміряли? А то на сайтах різних ділерів зовсім різні цифри...(від 134 до 168 мм). А як там знизу насправді?
+1ВІДПОВІСТИ1.2 тси двигун хороший тяговити економичний у мене 1.4 тси 70 т км проблем нема була октавия 1.6 мпи тси краще на багато по всьому. але на цьому закінчуються всі плюси рапіда.Я сам люблю тільки німецькі авто інших не визнаю але рапід дубове авто на рівні китая по якості матеріалів салону
+2-2ВІДПОВІСТИ
серж3 Автор, 1. То, что сейчас на рапиде пластик не скрипит это хорошо, но посмотрим что будет зимой + авто пока новое; 2. то, что у Вас не скрипит автоматически не означает, что у других перечисленных авто он скрипит. 3. Если пластик рапида сравнить к примеру с акцентом или рио, то у шкоды он выглядет мягко говоря бюджетней. Это факт, не мое субъективное мнение. Я езжу на рио и акценте чуть больше 1,5 года и когда сажусь в эти авто, меня и моих пассажиров ни разу не посещала мысль о бюджетности машин. Когда сел за рапид захотелось выйти, после корейцев. Все очень скудно, не современно что ли. За такие деньги ожидаешь большего. Хотя может Вам это и не важно... Пластик - критерий субъективный.
+4ВІДПОВІСТИ
серж3 Взаимно! О вкусах спорить не благодарное дело. Схожу на днях в салон и посмотрю об обновлениях салона рапида, о которых Вы пишите. Удачи на дорогах.
+1ВІДПОВІСТИСпасибо за отзыв! Многие жалуются, что Рапид жесткий (жесче даже поло седана) . Становиться ли Рапид мягче на трассе когда в машине 4-5 человек по сравнению с пустой? И как самочувствие водителя и пасажиров при длительной поездке? Сравнение по комфорту ( жесче - мягче) с другими автомобилями.
ВІДПОВІСТИСам при первом знакомстве с Rapid был очень разочарован. Но со временем я понял, что даже в этой цене - он лучший среди конкурентов, если смотреть в комплексе - качество, двигатель, багажник, вместимость салона, удобство посадки и т.п. Ну кто имеет такие же динамические показатели, с таким же объемом салона и багажником. Все больше и больше влюбляюсь в Rapid. Собственно выбираю - или Rapid 1.2TSI или Octavia A7 1.4TSI. Пытаюсь для себя понять чем октавиа лучше, кроме мягкого пластика торпедо? Динамики и в рапиде с головой, места в багажнике и сзади полно. Октавиа чуть больше в размерах - плюс ли это для города с его улочками и кучей машин? Остается только мягкий пластик торпедо (спать на нем чтоли?) и чуток понтовости больше? Боюсь чтоб не пожалел потом, что не взял октавию... Автор - хотелось бы все-таки узнать как быстро прогревается двигатель зимой?
ВІДПОВІСТИ
Дмитрий Айдан Дорогой автор мне бы хотелось узнать, откуда у вас информация о доустановке USB и AUX в шкоду рапид амбишн. Просто я узнавал в автосалоне где брал свой рапид, мне ответили - решается только заменой штатной магнитолы. Если можете ответ в ЛС. Заранее благодарен.
ВІДПОВІСТИя ездил на трех машинах оранжевая, вишневая, черная, и с этих цветов нет цвета который я бы еще раз выбрал, черный цвет хорош, но день после мойки и все... Даже белый цвет долшье выглядит наряднее чем черный! Ну Серебро не нравится, но это самый практичный цвет!
ВІДПОВІСТИ
серж3 На счет белого цвета, здесь нужно смотреть еще и на авто. У знакомого белая корола, ей 3 года. Цвет не потускнел, не добавил каких-либо оттенков.
+1ВІДПОВІСТИИскренне поздравляю автора с покупкой, так как считаю Шкоду вообще и рапид в частности хорошим, добротным брэндом и авто соответственно. Когда Рапид вышел, мне он сразу показался каким-то скучным, обыденным-та же Октавия, только поменьше. К Шкоде отношусь очень хорошо, считаю её авто надежными и качественными. Вначале кажется, что внешность пресная. Может быть да. Это не сиеминутная мода, не очередной каприз дизайнеров, которые, если не залепят фары на полмашины или не обрежут задок, как у старого Меган, или панель приборов не сделают как в звездных войнах, то и не работают. Кандидатом на чередное авто у меня стоит сейчас новый Логан (по моим доходам и предпочтениям). Но соглашусь с одним из колег по беседе, что Рапид со временем нравится все больше и больше. Ведь пластик - это фишка последнего времени, раньше как-то вроде не обращали на это внимания в отзывах и тестдрайвах. Авто - это прежде всего транспортное средство, чтобы возить нас любимых. Главное-это совокупность многого: качество, надежность, низкие расход и эксплуатация, безопасность, комфорт, динамика кому-то, инженерная школа, как едет и т.д. плюс нематериальные вещи-нравится не нравится, ощущения от авто. Можно ж тачку с мотором обшить кожей, наставить любых систем и радостей, одеть в пёструю оболочку. Да, она поедет, но это не будет автомобилем. Так вот, Шкода (мое мнение) - ощущение настоящего авто, не одноразового пластикового стаканчика или жестяной банки, добротной вещи.
+2-1ВІДПОВІСТИОкончание. Не только от езді, но и от обладания можно получать удовольствие. Хорошая вещь не может дешево стоить. Я думаю разницу между оригиналом и подделкой (или неоригиналом, или копией) все понимают. Не все едят самые дешевые продукты. не все делают покупки на рынке. Октавия стала более не досягаемая, цена Рапида, к сожалению, мне тоже не по карману. Только тут вопрос - или я недостаточно зарабатываю, или Шкода все-таки переборщила с ценой. Если денежные знаки будут в нужном количестве, то все купят ту же Шкоду, мерс , бэху и т.д. Ине будут говорить, что дорого. Вот посмотрите: все авто с виду авто. Но разные организации, автожурналы проводят не просто описание авто, есть и ресурсные испытания разные Так почему у одних авто после краш-тэста ведет раму, кузов, или бьётся полмашины (ремонт стоит тоже как полмашины), манекены "погибают" или "калечатся", неудобно сидеть, болит спина, ноги, прр инагрузках гнётся метал, расходятся швы и т.д. , а у других нет. Так что видимо дело не только в пластике или больших цветных экранах. Спасибо, что прочитали.
+2-1ВІДПОВІСТИДобрий вечір!!! Являюсь власником шкоди рапід 1.2 tsi!! класна машина як і зовні так і в середні,тільки то що шум від двигуна (думаю поставити додаткову шумку) як ви на це дивитесь??? І ще одне,ставити на машину сигналізацію,чи краще поставити замок на ККП і хай стоїть заводський замок!!! Чи надійна сигналізація,бо питав в салоні то один сказав що замок який стоїть заводський кращий ніж сигналка(це правда чині?) Дякую...
ВІДПОВІСТИя вообще думаю что больше макс крутящего момента заявленого производителем, крутить мотор не стоит, в рапиде это 4100, но вот у меня машины с турбиной не было, так что хз насколько это адекватно конкретно с этим мотором!
+1ВІДПОВІСТИ
miv Прочитал отзыв и комментарии от начала и до конца - интересно и познавательно. По поводу "спора" об Rapid и братьев C-elysee и 301 поддерживаю автора, Rapid намного лучше и качественнее и не только двигателем 1,2, но еще эргономикой интерьера( расположение некоторых органов управления требует привыкания, а сначала недоумевания). А вот экстерьер уже спорно. Единственный плюс французов это европейская сборка, собственно из-за Украинской сборки пока и не решаюсь покупать Шкоду. Много читал про замену подушки двигателя уже после 2000 км пробега. А это сильный "бок" не в пользу SKODA. Да пластик салона не мягкий, это конечно большой минус,если вы любите жевать торпеду или постоянно давить пальцем. В моей машине тоже твердый пластик, но это я понял позже,когда начитался отзывов про свой авто(в 2009, когда покупал, их еще не писали или я не знал об этом) Я не являюсь владельцем ни Rapida ни братьев концерна PSI, потому мои выводы основаны только на тест-драйвах и инфо из интернета. По поводу корейцев Accent и Rio - Да дизайн интересный и внутри и снаружи, но двигатель, коробка и ходовая китайского производства, а это перечеркивает все плюсы. А про качество корейцев можно догадаться по колличеству продаваемых авто на автобозаре. Octavia A7 - это мечта, но дорого. Просьба к Автору. Как я понял у Вас есть возможность сравнивать двигатели 1,2 TFSI и 1.6 MPI?, меня интересует расход топлива( больше в городском режиме). Если у Вас 8 - 8,5 то сколько употребляет 1,6? За
ВІДПОВІСТИВСІМ ПРИВІТ! СКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА,ЯКЕ ПАЛЬНЕ КРАЩЕ ЗАЛИВАТИ,95 ЧИ PULLS? ЧИ МОЖЕ РОЗБАВЛЯТИ 95 З PULLS 50;50?
-1ВІДПОВІСТИ
miv Здравствуйте Руслан! Созрел еще вопрос, на фото водно , что на пробке бензобака есть что то, что напоминающее замок, как на Пыжиках. Это значит, что на заправке надо выходить из машины и ключом зажигания открывать бак? Пару раз где то читал про небольшой ресурс двигателя 1,2 tsi(50-80 тыс), но в это слабо верится, думаю производитель с таким ИМЕНЕМ не будет рисковать своей репутацией. Хотя с производством POLO sedan, они облажались. С Новым Годом!
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Skoda Rapid
АлександрУкраина, Мелитополь
15.04.2013
На днях стал одним из первых обладателей " Рапида" с дв. 1.6 MPI в к-ции Ambition. Первое впечатление на 4+. Пока перегонял машину от салона домой (120км) обратил внимание на расход, в городе читати відгук
БодяУкраина, Киев
28.04.2013
Купил Рапид в конце апреля месяца, на сегодняшний день уже наездил 1500км. Это мое первое авто и первый отзыв, потому сильно не судите! Покупал авто в спешке (вот такая у меня натура, хочу сейчас и ср читати відгук

