Украина Киев 16.11.2010
Інформація від власника
Оцінка авто
Наїздив на службовому сандерику 7 тис. Рульова на поворотах по бруківці підстукує ще з виїзду від автосалону. Після 3 тис. почала тарабанити обшивка даху біля підсвітки салону. За що 111 тис грн. не розумію. Рідні двірники лобового скла ніякі - не витирають, шкребуть, закороткі. До двірника кришки багажника притензій немає. Поки не купив собі два нормальних гумових довших двірника за 130 грн. мучився в дощ. Тепер про двірники забув взагалі. На трасі їхав з моря (на приватному авто) за сандериком 1.6 він резвіший 140-150 км на годину їхав. А з двигуном 1.4 на розгон важкуватий після 4 тис. обертів щось подібне на ривок з"являється. На обгін на ньому стараюсь рідко йти не тягне. Пробував що з нього можна вижати то більше 130-140 по прямій не їде. Звук для тих хто не гурман піде (для тих хто привик слухати на нормальних колонках з піщалками, сабом і підсилювачем то музика ніяка).
Плюси та мінуси автомобіля
Високий кліренс за рахунок 15 дюймових дисків. Досить просторий салон як для такого авто. При спокійній їзді досить економна. Хороше світло як ближнє так і дальнє та і протитуманки хороші. Ручне гальмо тримає мертво. Посадка вища порівняно з седанами.
Двигун 1.4 ну дуже слабий ні тяги, ні розгону. Малий багажник. Магнітолда з салону фірми "блупункт" почала барахлити майже після першої тисячі км. моргає, звук пропадає як вияснилось контакти відходять прижимаєш працює.
Порада покупцеві
Для спокійних людей авто в сам раз. А також радив би це авто напевно жінкам хоча чоного кольору з 1.6 двигуном може і чоловікам підійти. Але як кажуть на вкус і цвет товаріща нет.
Обговорити відгук про Renault Sandero 2010
Ты наверное что-то путаешь, или когда розганяешься с ручника не снимаешь... Да есть минусы но все не так плохо, по скорости, я на своей 1.4 ехал 165 км (по одесской трасе с крыма с женой и полным багажником арбузов и винограда) да динамики разгона после 110 немного не хватает, а до 100 за 12 секунд просто. Клиренс, ходовая, энергоемкость подвески, надежность отличные. Проехав 40000 в салон только на ТО езжу, а рулевое иногда постукиет но если очень резко входить в поворот
ВІДПОВІСТИГостю. Человек написал свои впечатления по поводу машины, а ты сразу ручник, мучник. Конечно все субъективно, ты пишешь постукивает на поворотах, а он пишет - стучит. Про динамику так же ты пишешь, что после 110 не едет, а он, что с ее динамикой еле 130 -140 разгоняется. Кто из вас прав? Наверное оба. Просто ты ее купил и вынужден включать свое терпило, а он ее просто юзает и пишет как есть.
ВІДПОВІСТИПро ручнік :-). Ручнік в неї мертвий , тому рушити на ньому з місця по асвальту не дуже получається. Хоча для розвороту на місціна, на 180 зимою нічого так підходить. А от нарахунок 165 км дуже сумніваюсь. Не в обіду сказано - напевно за рахунок кавунів та винограду + з гори він би міг розігнатся. По надійності, кліренсу не заперечую, поки що притензій немає. Після сандеро з 1.4 як пересідаю на авто з 1.5 двигуном які по ціні дешевші ніж сандеро або 1.6 які на тисяч 10 грн. дорожчі то це відчуття ак на ракеті летиш. Хоча кожному власнику своя машина до душі. Була б це моя власна машинка я б з цим змирився а так описую лише свої власні враження від експлуатації сандеро. Власників сандеро прошу близько до серця не брато, так як в машини є багато плюсів.
ВІДПОВІСТИЗабув сказати проїхав на ній вже 20 тис. враження, такі як були такі і залишились. Змін ні в кращу ні вгіршу сторону. За перше ТО заплатили 900 грн. за заміну двох фільтрів та масла. Вам вирішувати чи це мало чи багато для даного авто.
ВІДПОВІСТИТа да я на славуте 165 езжу, а это рено. Есть разница.
ВІДПОВІСТИЯ на сандеро 1.4 на резине 185 *65 *14 разгонял по ровной 170 до сотни за 11,5 Пробег 17000
ВІДПОВІСТИВИТЬКУ))) до сотни за 11,5 с пропелером в попе, иначе не получится
ВІДПОВІСТИniku а ты пробовал до сотни за 11,5 с?
ВІДПОВІСТИКстати ставил на сандерика легкосплавные 215*55*16 видок просто супер чтото похожее на кросовер ,динамика немного упала
ВІДПОВІСТИКорч))))) Купив сандеро 1,4 в жовтні 2010 р., пробіг 5000км. Двигун не тягне, стук в задній підвісці, металевий стук з правої сторони в гранаті,шумна трансмісія.
ВІДПОВІСТИв мене пробіг 30 тис ... якихось серйозних проблем окрім поскрипування пластмаси на ямах немає. і до 160 км по трасі гонив, так шо не розказуйте "басні" шо більше 130-140 по прямій не їде за такі гроші візьміть собі каліну і буде вам щастя
ВІДПОВІСТИСтас молодец, сто процентов Подосланный, машина просто Супер, что лучше можно купить за такие деньги??? Чери??? Может Джили??? а нет Ланос Запорожский Круче??? или Форза??? И Обкаешься на этих тачках в Сортире, если их можно назвать машинами.
ВІДПОВІСТИRenault Sandero1,4. Проїхав 26 тис. Купив весоню 2010 року. На 95 бензині (інший не заправляв) до 160-165 км/год розганяється. Більше не намагався витиснути, хоча ніби і був запас по тахометру. Так салонна магнітола поганенька - часом пропадає звук в одному каналі... мабуть контакти. Музика з диску на ямах іноді переривається. При гучності більше 50 відсотків чути спотворення звуку. Мабуть стандартні 2 динаміка не розраховані на більше. На швидкості понад 130 км/год краще тримається на трасі, якщо в багажнику кілограм 50-100 вантажу. З місця на світлофорах стартує досить стрімко, хоча потім усілякі каєни та бехи наганяють ))). ТО перше обійшлось 525 грн. в Києві.
ВІДПОВІСТИевропейське авто-не азiйське.а двигуни задушенi екологiчними нормами тому й здаються заслабкими.цiна у сандеро головний мiнус.
ВІДПОВІСТИТак-так. Всім привіт а ось і Я. Бачу тут нові відгуки зявилися. Проїхав Я вже 27000 км. на сандерику 1.4. З включеним кондиціонером тяга суттєво падає про це я забув сказати. Заливаю в нього лише 95. Як їхав максимум 140 так і їде. В цьому переконуюсь кожний тиждень так як маю нагоду їздити по трасам. З гори до 140 розганяється і все. На поворотах з горбиками (один за одним) його просто зносить в сторону і не завжди вдається нормально підрулити. Тут він досить небезпечний. Розхід пального супер економічний крім зими не враховуючи прогрів по місту з пробками та увімкненою пічкою 12л. доходило це вже жах. Але пишу як є. Я не говорю, що за ці гроші можна купити щось краще а просто описую свої враження. З вигляду авто досить гарне (я б сказав веселе). Про поняття "ривок" на старті - 20 м. в кращому випадку та і ривком це не назвеш . Ходова на ямах мені подобається. Зимою десь колись коли потрібно тохи вигрібти це їй не під силу і все. Вона навіть в натяжку не може себе тягнути. Це я порівнюю з власним авто з 1.5 двигуном 8 клапанів прямоток, нульовик, і для душі не погана музика за 1000$. p.s. Власників сандериків прошу не приймати все близько до серця оскільки і в моєму приватного авто є свої мінуси. Для нормальної спокійної виваженої експлуатації авто в цілому досить хороше.
ВІДПОВІСТИСандеро 1.4, 27000км. пробував в нього V-Power від Shell заливати трохи шустріший + тихіше двигун працює але суттєво нічого не змінюється.
ВІДПОВІСТИЗа рік експлуатації ніяких поломок не виникало. Експлуатація: місто, траса, село.
ВІДПОВІСТИВсем привет! Езжу год , 21000 км пробег, двигатель 1,6. Магнитолу и колонки поменял сразу, резину на 185. Разгонялся по прямой до170км в час. Расход 8,5 по городу, зимой 10, по трассе 6 л С кондиком динамика падает, на поворотах рулевое подстукивает, в сервисе сказали, что это у многих и дефектом не считается. За первое ТО отдал 800 грв. замена трёх фильтров и масла. Для спокойной езды нормально
ВІДПОВІСТИавто действительно классное на свои деньги. 165-170 не проблема. ТО 670 грн. Больше ничего за 3 года. Только оторвал брызговики, но это после поездки по лесам, лугам и полям с вождением мама не горюй. Не каждый водитель рисковал проехать на своих джипах, где прошла Сандеро.
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Renault Sandero
дмитрийУкраина, Киев
20.03.2010
купил в январе , салон пластик всё гремит, начала стучать подвеска, движок слабоват плохо тянет.до этого был логан похоже такая же фигня. читати відгук
CHESOTУкраина, Киев
24.10.2010
22 октября этого года покупали знакомому в ярославском автосалоне Рено-Флюенс...Пока оформляли документы пошёл посмотреть Сандеру...О...уел!!!495 т.руб!!!Комплектация:усилитель руля , одна подушка, АВС, читати відгук

