Витрата пального по місту: 11.0 л/100км, по трасі: 5.5 л/100км, середній: 6.8 л/100км
Всім привіт! Буду першим!))
Зустрічайте, новий Nissan Qashqai 1.3 MHEV MT6 (140 к.с.) 2022 року випуску. Купив на заміну Форд Куга 2018 1.5 дизель на роботі.
Сподобалась зовнішність, доволі потужна комплектація Ацента, а головне приваблива акційна ціна (875.000) грн. (22500$ по курсу) за авто з двигуном 1.33 турбо, з м'яким гібридом!! Обіцяють витрати палива до 7.0 літрів по місту!
Передивившись купу тестів та відгуків, вирішив скористатися цією пропозицією, бо відверто кажучи в ціновому діапазоні конкурент за ці гроші тільки новий Suzuki S-CROSS, решта конкурентів ціна перевалює за 28-30.000 тис. вічнозелених.
Отже, поїхали... пробіг всього 200 км, обкатка, швидкість максимум 80 км, а обертів не вище 2500-3000 тис. але з впевненістю можна зробити перші висновки по авто! я думаю вони вже не поміняються.
* Двигун тихенько працює, відчувається крутний момент, для повсякденного пересуванню по місту і не тільки його вистачить з головою.
* Коробка механічна працює чітко без зайвих зусиль, передачі вмикати дуже приємно.
* Гальма трохи ватнуваті, думаю ще не притерлись колодки..
* Кермо гостре, ніякого дискомфорту. (я до такого звик на Форді).
* Підвіска в міру жорстка, моє враження така і повинна бути.. Шини 215/65/17.
* Сподобалась панель приладів з 7" екранчиком, вся інформація чітко читається.
* Салон приємний, сидіння твердуваті, сподобались, краще за Фордовські, мають широку гаму регулювань.
* Оглядовість чудова, габарити відчув з перших кілометрів.. мій зріст 170см.
* Витрати палива обговорювати поки що рано, але маю перші показники в змішаному циклі руху 6.8 літрів.
* Музика в авто слабенька, так, послухати радіо, але Кар*плей ось головна його перевага.
Про купу різних помічників водія писати не буду, скажу коротко все працює чудово і інтуїтивно зрозуміло керується..
Ще добавлю за світло, була поїздка вночі, на відміну від Форда світло набагато краще та ширше світить.
Тепер те що не сподобалось:
* Педаль газу зовсім не зрозуміла після Форда, при русі на невеликій швидкості натискаєш і нічого не відбувається, тиснеш ще і авто робе стрибок уперед бо пережав, приходиться гальмувати, їзда в потоці виходить якась дергана! (я розумію що педаль задемфірована для економії палива, але не на стільки) може режими їзди "спорт" виправлять цю ситуацію, а може після обкатки все владнається... Хоча дивився відгук на Польському каналі, автор так само жалівся на ривки та провали при пересуванні на низьких швидкостях.
* Каміння тарабанить по арках та порогах, дуже відчутно, на Форді цього не було чути зовсім.
* Дощ, вода заливає бокове вікно в районі дзеркала заднього виду, погано видно.. (така ж проблема була і у Куги).
* Слабенька аудіосистема.
* Не вистачає USB на передній панелі приладів.
Дякую за увагу, це суто моє враження, може кому допоможе мій відгук, а комусь він буде марним. Залишайте коментарі хто згоден і не згоден, або хоче доповнити.
Плюси автомобіля: Відносно невелика витрата палива .
Непогана Шумоізоляція.
Кліренс.
Комплектація Ацента має максимально все що потрібно для безпечного пересування.
Карплей.
Мінуси автомобіля: Каміння тарабанить по арках і порогах.
Слабенька аудиоситема.
Педаль газу має провали (турбоями).
Порада покупцеві:Я розумію, що ціни на нові авто сьогодні м'яко кажучи не товариські, і найближчим часом не впадуть, а навпаки, тому раджу - Є можливість, купуйте...
Нові враження, більше безпеки для вас та вашої сім'ї...
То було про перші враження від покупки. Як вони змінилися через рік?
На скільки гібрид виявився ефективним?
Я так розумію, що проблеми з "ватністю" педалі газу були в еко режимі, на скільки адектватною вона видається зараз?
Скільки коштувало перше ТО? Чи були якісь звернення по гарантії?
win32, зрозуміло не страшно. Перевірив, дійсно, у вас H5Ht на 140к.с., а м"який гібрид іде на HR13DDT MHEV, який має 158к.с.
Тоді питання по гібриду знімається, але залишається решта, які я написав до цього.
Ну і додам ще пару:
- які середні витрати за весь період експлуатації показує зараз, скільки за цей час було км у місті, і скільки по трасі?
- Ви написали, що по трасі витрати 5.5 л/100км, це на якій швидкості?
- в якому швидкісному режимі Ви переважно їздите?
Volodimir 8, Вибачте, у Вас написано, що авто 2022 року і я подумав, що йому вже рік.
Звісно, що на зараз питання мої не дуже актуальні, але з часом, буде цікаво почитати ваші враження про авто.
Безпроблемної експлуатації!
max_cn, Можу відповісти на останні питання, якщо це актуально))
На даний час пробіг 2000 км, трошки обкатались, літо. Середня витрата палива 6,2 (траса-місто 60х40) їду на роботу по трасі, потім по місту.. Швидкість майже завжди до 100 км. на год. Якщо зі світлофора не стартувати я тягти як равлик, а на трасі їхати 80-90 витрати падають на 6,0 літрів.
Два рази заправляв повний бак палива до відстрілу (влазе 50 літрів від загорання лампи на приборці) проїзджав рівно 800 км.)
Volodimir 8, дякую за відповідь.
А чи не буде Вам складно заміряти так:
- виставити на круїзі швидкість Х
- скинути лічильник витрат
- проїхати кілометрів 5 с постійною швидкістю Х
- записати показання лічильника витрат
цікавлять швидкості 90км/год, 110км/год, 130км/год
дякую!
автор мав на увазі 2022 рік виробництва )) ну і м'який гібрид іде що на механиці що на автоматі
можу додати у мене також Ацента але у мене виробництво грудень 2021 року і перші партії не мали м'якого гібриду (звичайний ДВЗ на 150 акпп або 130 мкпп кінських сил) - з приводу ривків - без гібриду нічого такого у мене нема, можливо або треба призвичаїтись або після обкатки буде норм (цікаво почитати коли автор відгуку проїде тисяч 10)
витрати палива в середньому за рік і 4 місяці 7,9л, з них до 10% траса все інше Київ з заторами, по самому Києву витрата коливається від 5,1 (мало авто, зелені світлофори) до 16,2 (3 км до школи із середньою 9км/год та ще й з прогрівом узимку)
Disnake, У мене також 2022 Accenta на варіаторі без гібриду, то за 5к пробігу витрата палива на бортовому 8.6 показує, але реальний 8.8 (користуюсь додатком паливомір і він більш точно рахує) поїздки у Львові короткі переважно дім-школа і по вихідних поїздки за місто. На трасі в еко режимі і при швидкості 90 бортовий показує 5.0 =) але при нормальній їзді в стандартному режимі то біля 6 літрів на трасі. В місті важко виміряти( занадто короткі поїздки
Ну скажімо, улов так улов, ціна бомба, тут нічого не скажеш, конкурентів серйозно за так ціну нема, хоча зараз трішки й дорожче виходитиме, але однокласники дорожчі) Шкода звісно що -1 фордовод, тим паче з таким стажем цих автівок, але відгук цікавий тому гарної вам експлуатації)
Доброго дня, Володимире!
Я вже раніше задавав Вам кілька питань, а на зараз з"явилося ще кілька.
Пов"язані вони з ти, що останні кілька місяців я досить активно підшукував альтернативу своєму автомобілю і перебравши багато різних варіантів зрозумів, що по співвідношенню ціна/кількість опцій, він дійсно, як сказав F.Max, один з найкращих в своєму класі.
Скажу більше, я сьогодні був на тест-драйві Qashqai. І він мені майже сподобався, за виключенням:
1) слабуватих гальм (тестовий автомобіль ще на обкатці, можливо менеджер правий, що ще колодки не притерлися :-\)
2) не такої підривної динаміки, як у мого поточного автомобіля.
І можливо я б з цим змирився, проте хотілося почути ще відгуки реальних власників. І от відгуків на нього якось підозріло мало. Тим не менше мені на очі потрапило відео https://www.youtube.com/watch?v=eM-Tf-dK5RQ (вибачаюся, що воно від росіянця), яке породило в мені перші сумніви.
А потім переговорив зі співробітником, у якого 3 роки був X-Trail попереднього покоління, який так само лазив у багажник шукати скрипи і відмічав, що салон починає поскрипувати вже через кілька місяців експлуатації...
Чи не має у Вас подібних проблем? Не хочеться купити автівку, яка почне розчаровувати вже в перший рік .
Знайомий ще сказав, що йому довелося за 3 роки і 80тис км пробігу, вкласти в автомобіль близько $8000, найбільше в ремонт ходової. Для порівняння в нього після X-Trail зараз вже 6й рік Prado 150 з пробігом ~50000км - і він не вклав в нього ні копійки крім як в ТО.
Я своїм автомобілем користуюся вже 3 рік, маю 30000км пробігу - також нічого не скрипить і не вклав жодної копійки крім регламентних робіт.
Замінити своє авто я хочу тільки тому, що хотілося такі опції, які є в Tekna комплектації Qashqai і яких немає в мене:
- адаптивний круїз
- адаптивні фари (хоч і не дуже багато діодів, але все ж краще, ніж перемикання на ближнє)
- проекція на лобове
- панорамний дах
- дефлектори на задньому ряду
- камери 360 градусів
- більший багажник
Я не знайшов більше жодного авто з повним приводом, яке б все це мало за ціну до $35000. Тож сумно відмовлятися від такого варіанту, якщо і правда він має стільки недоліків
max_cn, в Qashqai мені сподобалося:
- зовнішність
- вигляд салону
- як він рулиться
- прикольна цифрова приборка
- досить м"яка підвіска - на 35км/год лежачі поліцейські мій автомобіль проходить жорсткіше, ще й зад трохи підкидає
- непогана шумка
- навіть коли намагався трошки навалити - немає звуків, які дратують (звуки на топовому Форестері в подібній ситуації мені зовсім не сподобалися)
- камера 360 при паркуванні бІмба
- цілком прийнятний звук, навіть у випадку не Bose системи
- є обмежувач швидкості, який працює як я до того звик (в Тігуані його немає, менеджер ще питав "а кому він треба?", в Прадо його також немає)
Тобто плюсів для придбання я знайшов чимало, але мінуси ...
max_cn, до речі, в Тігуані також є камери 360, але вони там такої "якості", яка не достойна автомобіля навіть за $42000 в Elegance, а вони такі ж і в R-Line за $45000+.
max_cn, можу написати свої враження - у мене 40000км пробігу, у мене особисто скрипів салону немає, але я так розумію мені просто повезло - читаючи форум британців то десь 15% на це скаржаться (можливо більше просто інші мовчать - тобто скрипи можуть бути) - ну і не зовсім коректно порівнювати з попереднім поколінням, в якому все було суттєво гірше - збірка, матеріали, шумка, якість вкладання шумки. Що дратує в авто особисто мене найбільше це 2 речі - 1) погане налаштування (приводка) задньої ляди багажника - половина авто іде з багажником який на 1-2 мм не співпадає по рівню - тіж британці масово заставляють ділерів вирівнювати - я боюсь пускати наших до авто щоб не зробили ще гірше. 2) скрипіння гальм при малій швидкості і вивороті руля при гальмуванні в поворотах - дається взнаки якийсь прорахунок відвода бруду з колодок, бо за новими еко нормами самі колодки виробляють з якогось гімна, думав поміняти на якісь брендові - але судячи з усього не допоможе, бо свою функцію колодки виконують. Кермо я тримаю в "спорт" режимі (налаштовується окремо) - мені так суттєво більше подобається - питань по поведінці авто взагалі нема, про роботу майлд-гібрида нічого не скажу бо у мене його нема. Про розгін - так, дійсно є турбояма яка відчутна на малих швидкостях та стартах зі світлофора - тому що варіатор в місті тримає оберти десь 1100 - я призвичаївся (за рік ) і нога вже сама працює з газом так що авто робить те що я хочу, або треба перемикати в спорт. З витратою у мене стало трохи більше але тому що я перестав їздити економічніше а їзжу більш різко, все одно десь 7,5 за останні 5000 км, взимку думаю буде 8,5-9,5 (прогріви суттєво додають витраті).
Карта задньої двері була замінена по гарантії - відклеїлась обшивка (дермантин). можливо я щось пропустив - просто у мене позитива від володіння набагато більше ніж якихось негативних моментів то я можу на чомусь не закцентувати увагу - щось згадаю допишу. В сім'ї є хонди, були мазди, нісани, на роботі їздив на шкоді та фольксвагенах.
Disnake, дякую за відповідь.
Думаю Вам є сенс написати окремий відгук. Там зможете доповнювати враження з часом.
В моєму нинішньому авто я їжджу переважно в еко-режимі, бо навіть в ньому мені вистачає потужності і він мене трошки стримує від дуже швидкої їзди, яку не любить решта моєї сім"ї. Так от навіть в еко, коли він тримає оберти 1200-1300, достатньо трошки сильніше натиснути, щоб вони стали 1500-1600, де вже максимум моменту і машину миттєво підриває вперед. Таким чином я їжджу з відчуттям, що під ногою в будь-який момент достатньо потужності, щоб рухатися саме так, як мені потрібно в тій чи іншій ситуації, що педаль акселератора (і гальм!) є продовженням мене, що я одне ціле з автомобілем...
В Кашкаї такої легкості не відчув . І деякий час подумавши, відмовився від цього варіанту. Тепер чекаю, коли приїде нове покоління Кони, щоб оцінити його, бо там буде десь така ж ціна і одночасно дивлюся інші, більш дорогі варіанти
max_cn, та думав над своїм відгуком , але під час війни авто приносить набагато менше емоцій ніж очікувалось, бо бралось для подорожей (а машиною ми їздимо всюди і часто) а використовується суто по місту
якщо порівнювати - в кашкаї еко режим не те що не потрібен а взагалі є чимось незрозумілим - використав його один раз суто задля експерименту, тримаючи 1100 при натисканні газу отримаєш мабуть 1200 і рівень прискорення наче позаду ще причіп на 10 тон , але в нормалі я призвичаївся і мені Ок, а взагалі вже не думаю що варто зараз обирати кашкай - через рік повинен вийти рестайл, там дещо пофіксять та додадуть чогось - якщо за рік ще нічого не виберете, то може дочекаєтесь щоб потестити та описати нам свої враження ))
Disnake, я також почав їздити менше з тої ж причини. Коли купив Кону, за перші пів року проїхав 13000км, а потім почалася війна і зараз виходить ~1000км на місяць, переважно Києвом та передмістями. Але за рахунок того, що це авто постійно дарує емоції, їжджу більше не тому, що треба, а тому, що подобається сам процес.
За останній час перетестував: Qashqai, Sportage, Tiguan, ID.4, Tesla Model 3, RAV 4, Forester, Karoq. До кожного виникли питання. Поки що в фаворитах Тігуан.
Хотів ще Tucson перевірити, та турбовані закінчилися і більше не буде, а гібрид, як на мене, не вартий своєї ціни.
CX-5 не хочу дивитися, там потрібне мені тільки в максимальній комплектації, а вона майже 1700000грн коштує. + у мазди класичні проблеми з ЛКП, металом і повний привід слабенький.
Kuga технічно також не підійшла.
Субару навіть з 2.5 двигуном мене не влаштовують за динамікою та акустичним комфортом при динамічній їзді.
Koleos має нецікавий з точки зору динаміки та витрат атмосферний 2.5, з дизелем був цікавішим.
Koqiak - в правильний комплектації під $50000, дорого.
X-Trail - динамічно підходить тільки ePower, а тоді дуже дорогий.
Решта всього, некитайського, немає повного приводу.
От і спробуй вибрати .
Являюсь владельцем данного аппарата с октября 2022 года. Из плюсов машины можно отметить яркий, выразительный внешний вид и комфортабеьные передние сидения. На этом плюсы заканчиваются.
Минусы:
читати відгук
Ruslan
Украина, Днепр
19.06.2023
При покупке данного авто ключевую роль сыграла крупная скидка в начале года на прошлогоднюю модель (около 4т. у.е.). Пересел с Suzuki Grand Vitara.
Изначально присматривался, естественно, к Suzuki читати відгук