Відгук Mitsubishi L200 2008 2.5 turbo дизель механічна

Євгений
Євгений
Украина Львов 10.07.2014
Mitsubishi L200

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2008, 140.000 км
КПП, привод:
мех., повний
Двигун:
2.5 turbo дизель
Кузов:
пікап, 4 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Машина 2008 року випуску. Рамний позашляховик з прохідністю на +5. Купив минулого року з пробігом 98 тис.км. За неповних півроку обїздив пів України, Білорусію, чуть Польші. Враження від автомобіля найкращі. До автомобіля потрібно звикнути, задній привід габарити, динаміка. Правда є недолік витрат палива 8л траса, 11 місто. З цей час замінив кульову опору, задні амортизатори, стійки стабілізатора. А все решта працює.

Це авто врятувало нам з товаришом життя - тікали від зустрічки (обганяв дятько на повороті, думав що встигне) вилетіли з дороги, пробили відбійник і впали в річку з 8м прямо носом вниз. Обоє живі і без подряпин. Авто шкода, але скоро буде в строю.

Плюси та мінуси автомобіля

Надійність.

Витрата палива.

Порада покупцеві

Якщо їздити багато по Україні, то вартує брати.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Mitsubishi L200 2008

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
lurker4eg  

Дякую за гарний відгук! Просто фантастика з аварією Після такого авто ще на ноги можна поставити?

+1-1ВІДПОВІСТИ  
git  

И на ноги поставить и продать ,как "не бит не крашен"

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

та й їздити на здоровя, машина то ціла, крім капоту бампера та крил

+2ВІДПОВІСТИ  
rdiesel  

Хоть кто то написал про реальный расход, а не заливает про расход 8 литров в городе.

+1ВІДПОВІСТИ  
Dead Doc  

у тестя авто 2011року, з автоматом, пробіг 45тис,км, проблем з авто не було взагалі, в зимку при -29 не заводилась(по кілька разів гріли свічки накала і "прикурювання" одночасно і завелась) при -27 заводилась без "стимуляторів", розхід середній 9,2л/100км, в місті 11, в зимку по місту 12-13, траса чуть більше 8 л/100км, Пробував засадить в пісках на підйомі, хочаб повний привод вмикнути і вже їде, всі блокування з понижайкою та розпуском заднього стабілізатора ні разу за 3 роки не довелось застосовувати, для профілактики зпрацювань всіх режимів трансмісії раз в кілька місяців, хочаб, по піску перевіряю всі режими рорботи, на швидкості до 100км, вмикаеться повний привід важелем без ніяких відчуттів, лише індикація вказує на його роботу, динаміка майже однакова, що порожнім, що завантаденим на 250-300кг + 2 людини, вантажили до 600кг, пливе як лімузин, валка в поворотах, бідний салон, противна червона підсвітка панелі приладів, при рості 190см доводиться далеко відвигатись в сидіннях(авто краще на людей з нижчим ростом), ззаді тісно, на порожню дуже тверда задня підвіска, боляче в спину на поганій дорозі, в кріслах слабенька бокова підтримка. Плюси цього авто: воно їде завжди в будь-яку погоду, по будь-якій дорозі, з чималим вантажем, не примхливе, не можливо укласти чи навіть пробити підвіску. за 3 роки авто як нове, собі придбав би таке. Мінуси: бідний салон(дешева пласмаса, тканина сидінь), шумоізоляція, слаба динаміка авто, тіснуватий салон для людей 190

+1ВІДПОВІСТИ  
Dead Doc  

доповнення: дорогуваті запчастини, втулився раз ланос в зад, добре що є ззаді силовий бампер-брус, нижче дикоративного, то дикоративний задній бампер коштував 320 доларів, обійшлось заміной одного клика (не фарбований чорний пластик без протитуманки) 720грн!!! при його вартості 100грн з накруткою!!! Дорогуватий сервіс, при тому, що цільова аудиторія фермери чи аскети.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація