"+" - хороша оптика (на головному - лінзи, для стопа - діоди), чудова підвіска, все в салоні під рукою, зручні сидіння, ЛКП витримало удар скутериста в праві задні двері і крило без фарбування, зборка салона - на висоті, зручне стоянкове гальмо, великий багажник, три рівні регулювання передніх сидінь, якісні матеріали салона (малий шкірпакет, м'який пластик торпедо. Нормальна динаміка як для мотору 1.8.
"-" - хотілося б менший розхід (траса 6, 5-7 (90-120), місто 9-11), "чутливе зчеплення" , наявність запчастин на даний момент. Дилер-ідіот
28.01.14 в Дніпродзержинську навалило снігу "по самі помідори" 30-50 см, а зранку довелося везти дитину в лікарню з температурою. Відкопав гараж, виїхав, ПРСТ, дороги не чищені зовсім, досвіду по снігові малувато, можна сказати, що одна теорія. Звозив малу в лікарню без пригод і РЕСПЕКТ МіГу і його зчепленю. Ще коли тільки виїхав з гаража попробував рушити як звичайно-загрібся. почесав "рєпу" і спробував рушити без "газу" і пішла ЛЕГКО, зразу другу і знову без газу йде-я майже танцюю на сидінні від радості - не очікував такого після перших спроб і буксування- по дорозі допоміг випхати декілька машин-колія то одна. Добрався до лікарні без пригод, в машині тепло обігрів на 7 позначці, навіть при -12 вмикався кондиціонер разом з обігрівом дзеркал - виключав сам. Є в Дніпродимі (народна назва Дніпродзержинська) великий підйом по проспекту Леніна в бік залізничного вокзалу (600-800 м) і з снігом там виїхати було проблемно для багатьох ТЗ. І цього разу те саме, Еталони і Газелі забарикадували дорогу - 40 хв пробки і доходить моя черга штурмувати цей підйом, рушив без питань попереду: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Подолавши третину підйому наша колона зупинилася, з бічної вулиці виїхав черговий газеліст - пішли його підпихати. Потім довелося підпихати всих по черзі: спрінтер, шкода А5, мазда 3 попередньої генерації та акцент ІІ. Я ж рушив самостійно і знову "без газу" потім додав до 1500 об-в - друга, третя, четверта обороти до 2000 і виїхав без пригод. Поставив машину в гараж. Зчепленням в салоні не воняло анітрошки. От таке в нас особливе це зчеплення.
ПС: машина атмосферник з МКПП + шини Maxxis MA-PW Presa Snow (215/60R16 99 H) без шипів.
Дуже особлива робота зчеплення на наших машинках з МКПП. Рушати краще взагалі без "газу" - вже потім додавати. Зчеплення дуже чутливе. Зараз шукаю диск зчеплення - аналог МіГовського. Проїду 10 000 - напишу більш розлогий коментар, але зараз можу сказати, що машина на висоті і звісно не без своїх болячок.
ЧЕРЕЗ РІК
Машиною задоволений, пройшов за рік вже 200 000, до "тонкого" зчеплення звик, витрати пального впали до 6-6, 5 л на трасі (90-120) та в місті 8, 5-9 л- (0-80) . Траса/місто https://www.youtube.com/watch?v=FtsGUfNs5xg - за нормальної манери їзди без випендрьоша. Входиш в повороти як на рейсах-в одному вимадку дякую МіГу- входив в поворот 90градусів, 60 км, по обочені кущі і дерева видимість обмежена, 5 година ранку і вилітає фура з водієм-під****сом на по центру вузької дороги - я різко вправо і входжу в поворот, машину починає нести по обочені, вмикаю нижчу передачу + газ - МіГ витяг і не злетів в кювет. РЕСПЕКТ.
Плюси автомобіля: Дизайн, оптика, керованість, якісна збірка та матеріали, шумка, звук 8 динаміків, багажник 429/1349, метал, все стримано і продумано, ЮСБ в окремій ніші. Регулювання сидінь і керма.
Мінуси автомобіля: "Тонке" чуттєве зчеплення, для водіїв в яких моло досвіду це буде проблемою. Батя (стаж кермування 37 років) сказав, що нормально-я вже теж звик. Змінив масло в КПП-з заводу йшла мінералка, було підвивання на 2 передачі. Залив Кастрол-все стало гуд і на холудну зауваження до КПП зникли. Хотілося б 6-ст МКПП. Незнаю, чи відносити це до мінусів, а ле за 20 000 з'явилося 5 сколів на капоті до грунту і по одному на лівих дверях. Однозначний мінус-це дилер АІС, про машину майже нічого не знають. Сам розказуєш, що та як. Звідси ніякого оновлення прошивок.
Порада покупцеві:Хороше, якісне авто. За нормального водіння витрати будуть терпимі. Захочете повіджигати в місті будьте готові до 11-12 л. Вибирав між Рапідом середньої комплектації, Крузом 1.6, Елкою МД 1.6, Опель астра Н-седан.
Через 12 міс. і 3 днів Сергій дописав: 36 000 політ нормальний. За містом по БК 5,7 при 90-110. Розбили мені фару, поставив нову. коли ставив звернув увагу, що виробник фар фірма Koito. От такий "Китаєць"
Через 19 міс. і 6 днів Сергій дописав: Пройшло майже 3 роки від покупки автівки. МіГ 6 не підвів мене жодного разу. Стоїть стоковий АКБ. Пробіг наразі близько 45 000. Із заміненого, плаваючий сайлент поперечного важеля (було відсутнє стопорне кільце, що і стало причиною попадання туди вологи) - виписував з Китая TRW- близько 800 грн. Були думки про ГБО, але поки , що вирішив відкласти - інколи крутю до 4000-5500 об. В машинки офігена керованість без проблем тримає дорогу при 160-180 км/год. Стокові літні шини ще не стерлися, але руки чешуться поміняти. Автівкою повністтю задоволений.
Через 38 міс. і 9 днів Сергій дописав: Кузов не ржавіє. Встановив ГБО. Вліз балон на 65 л. Тільки розхідники ТО. Наразі пробіг 66 000. Політ норм.
Через 50 міс. і 8 днів Сергій дописав: 85 ткм, МіГ радує, ГБО витрати 8,5-9 траса при 90-120, місто 11-13. Змішаний в межах 9,5-10,5. Змінив ремінь ГРМ і ролик - все чудово стає від Ровер 75.
Через 50 міс. і 8 днів Сергій дописав: Іржі немає зовсім
Пожалуй, хорошее авто, но есть громадный минус - АИС!!! Сам смотрел на MG5, тестировал 350 (5-ки не было тестовой) остался хорошего мнения о авто, но после анализа всех "за" и "против", не рискнул покупать...
Хонда Джазз, сконструированная в Японии, сделанная в Китае и продающаяся в Украине - японец, а МГ-6, сконструированный в Англии, сделанный в Китае и проданный в Украине - китаец? Jeep Renegade , сконструированный в Италии на одной платформе с Фиат-500, сделанный в Италии и проданный в США - американец? Mercedes-BenzCitan ,лишь немного видоизмененная версия популярного в Европе и за ее пределами минивэна Kangoо (цитата из Инфокара), сделанный во Франции и проданный в Гондурасе - немец? И таких примеров много, тот же Вольво.
Еще цитата из Инфокара -В 2010 году производство MG 6 Fast-Back стартовало в Китае, а в 2011-м автомобиль начали собирать и в Великобритании. То есть, в Бирменгеме английские арабы делают китайские автомобили. Запутали всю китайскую разведку!
Також в Китаї вже вийшло нове покоління МГ 6, з покращеними характеристиками 1,8 Т ( інша турбіна, зменшення маси, розширення макс. інтервалу КМ)+6-ст АКПП з двома зчепленями+різні примочки по електроніці типу електронного стоянкового гальма і т.д., ДРЛ
65 000. Вирішив поставити ГБО. По машині ніяких ремонтів немає-навіть свічки рідні. Підвіска- одна шарова, сайлент шарнірний і втулки стаба задні. Іржі знайдено не було))
zheka.kurochenko, 85 000 км. Змінив комплект ролік+пасок ГРМ. Проблем немає. Єдина проблема- сервіс. Є вайбер-група. Запчастини вже є по інету. Їздимо далі
09 июня был на тест-драйве 1.8 MT Deluxe (1.8 с турбиной). Должен отметить, что машинка превзошла все мои ожидания.
1. Я в этом автомобиле не увидел и не почувствовал ничего китайского.
2. Качест читати відгук
Владимир
Украина, Луганск
13.08.2012
Парни, купил я себе этот авто MG 6 07.08.12г. купил и офигел! Я много посмотрел авто по салонам! Но мой взгляд остановился на Хюндайке элантре и на мг 6. Два дня маился перед выбором что взять хундайк читати відгук