Відгук Jeep Compass 2015 2.4 бензин автоматична

Art Romanoff
Art Romanoff
Украина Радомышль 24.05.2019
Jeep Compass

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2015, 86.400 км
КПП, привід:
авт., повний
Двигун:
2.4 бензин
Компл.:
Latitude
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 14.0 л/100км, по трасі: 9.0 л/100км, середній: 12.0 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Автомобіль пригнаний зі Штатів на початку 2018 року. Експлуатується щодня, плюс траса декілька разів на рік по 600 км туди і назад. Загалом проїхав приблизно 15 000.

Для наших доріг підходить ідеально, а по трасі взагалі пливе. В плюси/мінуси не записував керованість і динаміку, тому що це речі індивідуальні - комусь потрібно, комусь ні. Мені не потрібно, пересуваюсь в режимі пенсіонера. Звісно що це не Х5, не варто чекати що двохтонний джип буде літати по дорозі. Є базові опції, такі як підігрів сидінь, кондиціонер, круїз, підігрів бокових дзеркал. Магнітола виглядає застарілою, але читає USB і конектиться до телефону через Bluetooth для гучного зв'язку.

Окремий абзац для Джипа про повний привід. Тут він реалізований традиційно для компактних кросоверів - через муфту. В стандартному режимі автомобіль передньопривідний, задні колеса підключаються при пробуксовці передніх. Є режим "LOCK". В болото залазити не пробував, але з зимової каші автомобіль вигрібає досить успішно.

Також багатьох цікавить питання запчастин для американців. Тут проблем не виникає, тому що ходова підходить від Аутлендера/старих Доджів. З оливою/фільтрами проблем не було. Автомат на 95% ідентичний до тих, що стоять на Sorento/Santa Fe. Підходить олива (ZIC), відрізняються фільтрами.

Не по пробігу мінялись хіба що пильник, втулки стабілізаторів і направляючі супортів. Все інше - по плану.

ГБО ставиться без проблем, тому що двигун без турбін і прямого впорскування, однак і без гідрокомпенсаторів, тому потрібно буде регулювати клапани. Собі не ставив, тому що за рік проїжджаю 10 тис. і робота близько до дому.

Плюси та мінуси автомобіля

1) Надійність. Усі ключові вузли перевірені часом: двигун 2.4 2005 року без гідрокомпенсаторів і прямого впорскування, підвіска від Аутлендера/старих Доджів, автомат на 6 ступенів (не робот; варіатор ставився до 2011 р.), лампи галоген.
2) Простий, як камінь: ніяких дисплеїв, камер, адаптивних круїзів, турбін, пневмопідвісок, адаптивних амортизаторів, LED-ламп тощо. Є комплектації з люком і мультимедійкою, але американська мультимедійка жахає своєю архаїчністю.
3) Жодного пробою підвіски за 15 000 км.
4) Зовнішній вигляд.
5) Вартість обслуговування.
6) Зручні сидіння і якісна шкіра (на 86 тис. - жодних тріщин).
7) Кліренс більше 20 см.
8) Якість ЛФП, багато сталі.

Мінуси в основному експлуатаційні, явних "хвороб" типу корейських двигунів 2.0 або коробок ДСГ автомобіль немає.
1) Витрата пального. Старий двигун на повнопривідному авто з автоматом не може брати менше 12 літрів. В мене виходить 14-16 місто, 9-10 траса.
2) Бак на 51 літр при такій витраті пального виглядає як знущання.
3) Об'єм багажника середній, на рівні конкурентів (Спортейдж/Тусан/Куга/Рав4), але для мене замалий.
4) Передні стійки заширокі і заважають огляду (хоча це теж кому як).
5) Немає регулювання керма по вильоту.
6) Крива мексиканська збірка і дубові матеріали на передній панелі.
7) Неліквід на вторинному ринку, маловідома модель.
8) Шумоізоляція практично відсутня.

Порада покупцеві

Хороший вибір для любителів авто "старої школи". Простий, надійний автомобіль.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Jeep Compass 2015

Crosby1130  

Хороший отзыв - коротко и по сути. Удачной эксплуатации. Ровных дорог желать нет смысла)

+4ВІДПОВІСТИ  
Pavel Anatolich  

Дякую за вiдгук

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація