Рік, пробіг:2015, 86.400км КПП, привід:авт., повний Двигун:2.4 бензин Компл.:Latitude Кузов:позашляховик, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 14.0 л/100км, по трасі: 9.0 л/100км, середній: 12.0 л/100км
Автомобіль пригнаний зі Штатів на початку 2018 року. Експлуатується щодня, плюс траса декілька разів на рік по 600 км туди і назад. Загалом проїхав приблизно 15 000.
Для наших доріг підходить ідеально, а по трасі взагалі пливе. В плюси/мінуси не записував керованість і динаміку, тому що це речі індивідуальні - комусь потрібно, комусь ні. Мені не потрібно, пересуваюсь в режимі пенсіонера. Звісно що це не Х5, не варто чекати що двохтонний джип буде літати по дорозі. Є базові опції, такі як підігрів сидінь, кондиціонер, круїз, підігрів бокових дзеркал. Магнітола виглядає застарілою, але читає USB і конектиться до телефону через Bluetooth для гучного зв'язку.
Окремий абзац для Джипа про повний привід. Тут він реалізований традиційно для компактних кросоверів - через муфту. В стандартному режимі автомобіль передньопривідний, задні колеса підключаються при пробуксовці передніх. Є режим "LOCK". В болото залазити не пробував, але з зимової каші автомобіль вигрібає досить успішно.
Також багатьох цікавить питання запчастин для американців. Тут проблем не виникає, тому що ходова підходить від Аутлендера/старих Доджів. З оливою/фільтрами проблем не було. Автомат на 95% ідентичний до тих, що стоять на Sorento/Santa Fe. Підходить олива (ZIC), відрізняються фільтрами.
Не по пробігу мінялись хіба що пильник, втулки стабілізаторів і направляючі супортів. Все інше - по плану.
ГБО ставиться без проблем, тому що двигун без турбін і прямого впорскування, однак і без гідрокомпенсаторів, тому потрібно буде регулювати клапани. Собі не ставив, тому що за рік проїжджаю 10 тис. і робота близько до дому.
Плюси автомобіля: 1) Надійність. Усі ключові вузли перевірені часом: двигун 2.4 2005 року без гідрокомпенсаторів і прямого впорскування, підвіска від Аутлендера/старих Доджів, автомат на 6 ступенів (не робот; варіатор ставився до 2011 р.), лампи галоген.
2) Простий, як камінь: ніяких дисплеїв, камер, адаптивних круїзів, турбін, пневмопідвісок, адаптивних амортизаторів, LED-ламп тощо. Є комплектації з люком і мультимедійкою, але американська мультимедійка жахає своєю архаїчністю.
3) Жодного пробою підвіски за 15 000 км.
4) Зовнішній вигляд.
5) Вартість обслуговування.
6) Зручні сидіння і якісна шкіра (на 86 тис. - жодних тріщин).
7) Кліренс більше 20 см.
8) Якість ЛФП, багато сталі.
Мінуси автомобіля: Мінуси в основному експлуатаційні, явних "хвороб" типу корейських двигунів 2.0 або коробок ДСГ автомобіль немає.
1) Витрата пального. Старий двигун на повнопривідному авто з автоматом не може брати менше 12 літрів. В мене виходить 14-16 місто, 9-10 траса.
2) Бак на 51 літр при такій витраті пального виглядає як знущання.
3) Об'єм багажника середній, на рівні конкурентів (Спортейдж/Тусан/Куга/Рав4), але для мене замалий.
4) Передні стійки заширокі і заважають огляду (хоча це теж кому як).
5) Немає регулювання керма по вильоту.
6) Крива мексиканська збірка і дубові матеріали на передній панелі.
7) Неліквід на вторинному ринку, маловідома модель.
8) Шумоізоляція практично відсутня.
Порада покупцеві:Хороший вибір для любителів авто "старої школи". Простий, надійний автомобіль.
Всем привет. Так случилось, что в этом году потребовалось авто типа паркетника для супруги + для выезда в лес и в Карпаты зимой. Случайно у видели рекламу, что идет распродажа по сниженым цена Джип Ко читати відгук
Геннадий
Украина, Одесса
24.10.2012
Отличная машина по всем параметрам. И дизайн и ходовые качества и комфорт.
Выбирал из Х-трэйл, Хонда CRV, KIA Sportage, IX 35, Suzuki Grand Vitara. Jeep понравился больше всех: как то сразу располо читати відгук