Машинка була в максималці на механіці. Те що подобалось - багата комплектація: клімат, підлокотники, ламочки, айрбеки, потужний двигун, динаміка в діапазоні 80-145км.год (траса), росхід невеликий (5.9 л/100 км 95го Окко по трасі, правда якщо тиснути тапку 130-160 - 7.3-8.2л). Інформативний БК (пробіг, витрата бензину, запас ходу). Гарно їде по сухій рівній дорозі (гуму ставив 195/55 R15).
Гарна обзорність назад і нормальна вперед. Підігрів сидінь, приємні кишеньки, ніши, середнього розміру багажник. вузька машинка, можна в місті багато куди пролізти. Салон не скрипів так як я нічого не ставвив і обшивку не знімав (рідні панелі закріплені в цій комплектаціі на пластикових скобах з фетровими прокладками...) непоганий клімат-котроль. підігрів лобового в зоні двірників (якщо злегка тицьнути перемикачем двірників вверх вони встають якраз на зону обігріву).
Що не подобалось:
- тупить на 1ій і другій передачі - вони короткі.
- високо хапає зчеплення і для пробок це погано - нога німіє вже через півгодини тиркання 1-2га, по тій самій причині (високе зчеплення) часто глохне двигун якщо необережно його кинути...
- осхід взимку по місту - 15-12л
- ненадійна і некомфортна ходова (аморти вже після 5 тис пробігу нормально не переносять бруківку).
- трясе на кожній ямці.
- вібрація на кузові і сильний шум в салоні вже після 110км-г.
- сидіння не дуже зручні після 2-3 годин болить спина.
- сервіс - основна задача розвести клієнта на бабло.
- міжсервісні інтервали були 10к тоді (потім підняли до 15тис).
Ламалось багато чого - в основному після 50к: рульова рейка (15 тис. грн)! на 35k, електрокорректори фар (оба!) на 39k, стійки всі по кругу на 48k, зчеплення (вижимний) 76k, шарові передні 58к, стартер 62k, акб (3 роки) 80k), замки задньої дверки 90k, зривали шпильки на ступиці на офіц. сервісі, клинили колодки передніх коліс після ТО (дятли на офіц СТО не змазали направляючі при заміні).
Всього на офіційному сервісі я залишив коло 4тис $ за 4 роки. Це для такої маленької машинки занадто.
Плюси автомобіля: добре рулиться на 15 радіусі, легке кермо, добра динаміка на 1.6 бензині, приємна комплектація, непоганий зовнішній вигляд, нормальне світло (якщо є протитуманки), економний по трасі двигун, лити можна і 98ий-95тий і 92ий.
Поширена модель, недорогі кузовні запчастини китайського в-ва.
Мінуси автомобіля: сервіс хрєновий - запчастини (стойки, шарові, фільтри, зчеплення, рульова, стратер) - все коштує як космос!
Шарові/стойки дорожчі ніж на Toyota RAV4.
Оригінальна підвіска - г...но
Порада покупцеві:я би другий раз ні в якому разі не купив Хюндай по причині хрєновго офіційного сервіса (і це в столиці!, в регіонах кажуть взагалі безпредел)
Люди добрі,що ви тим Акцентам робите, що вони так ламаються. Я на своєму Акценті 2008р.Луцької збірки!!! За три роки наїздив 107000км.Поміняв правий наконечник-150грн.,втулки стабілізатора-60 грн. Колодки передні на 96000км пробігу.Масла і фільтра в розрахунок не беруться-кожні 10000 км.Продати вимусили обставини, не жалію і трохи що був власником такого авто.
Купил в июле 2007, стильная внешность, хорошая эргономика преборов, очень удобный и большой салон. Хорошая комплектация за свои деньги (17500$). После 7000 пробега, пока показывает только плюсы... На читати відгук
Сергей
Украина, Донецк
06.12.2007
В марте этого года купил в кредит АКЦЕНТ 1.4 до этого ездил на Лансере 1992. Нормальная машинка, мне нравится. Одно но :хоть и пишут экономичная, но как ни старался средний расход 9, 5л а зимой еще бол читати відгук