Витрата пального по місту: 4.0 л/100км, по трасі: 4.0 л/100км, середній: 4.0 л/100км
Мотоцикл купувався новим із салону. Раніше їздив на китайці, Qingqi Matador II.
Якщо говорити про перше враження - мотоцикл якісно зібраний, Honda таки Honda. Основні мінуси у стоці - важкий, дуже розтягнута перша передача, маленький бак.
Відразу почав "тюнити" байк. Поставив нову вихлопну систему, новий пластиковий бак, поміняв задній фанарь, поставив захист, нові "мізки", новий фільтр низкього опору та багато чого іншого. Проблема ваги уйшла, зекономлено більше 10кг ваги, і мот став "просто песня", єдине, і "кушать бензину" став більше на літр-півтора (але воно того варте).
Тобто, стоковий мотоцикл 100% потребує хоча б заміни вихлопної та ведучої зірки.
А так - класичний ендурік. На нього є багато запчастин та штук для тюнінгу в інтернеті, він має надійний мотор, непогану ходову (яку, тим не менше, варто передбрати перед серйозним офроудом).
Плюси автомобіля: Якість, доступність запчастин та тюнінгу.
Мінуси автомобіля: Вага, малий бак.
Порада покупцеві:Відразу в бюджет покупки закладайте кошти на тюнінг - без нього мотоцикл "не розкриється" на 100%.
Хондовцы на crf250l поставили мотардовские колёсики, изменили подвеску получили данный мот. Лёгкий, городской, южный мотоцикл. Электронная приборка. Коробка переключается чётко, нейтраль находится нор читати відгук
Євгеній
Украина, Винница
23.10.2015
Пересів з Дракон 200 - різниця дуже відчутна - якість-потужність... короче непорімеюється.
Купував бу - попередній власник на ньому пробував повний офроуд (800 км пробігу) + фрірайд - навіть умудри читати відгук