Відгук Citroen C5 Aircross 2019 2.0 turbo дизель автоматична

mister sambor
mister sambor

Украина
Львов

24.06.2020
Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

Рік, пробіг: 2019, 3.000 км
КПП, привід: авт., передній
Двигун: 2.0 turbo дизель
Компл.: Шайн
Кузов: позашляховик, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5
Витрата пального по місту: 7.5 л/100км, по трасі: 6.2 л/100км, середній: 0.0 л/100км

Спочатку про цифри і рейтинги. Машина закінчує обкатку, цифри мабуть зміняться.

Витрата палива по місту (99% поїздок) при неспішному драйві цілком може вкластися і менше 7 літрів. Бувало навіть 5.9. Якщо без пробок. По трасі - це була поїздка Львів-Київ. Київ - Львів. Середня швидкість 115 км/год. А середня витрата - по бортовому комп'ютеру.

По ходовій поставив 4 із 5 з причини трошки жорсткішої поведінки підвіски дизельної версії на гострих стиках і таких же ямках.

На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно. І без якогось великого шуму. Правда довго так я не їхав - мені цілком вистачало 120 - 130 км/год.

Тепер по суті. Авто вибирав по таких параметрах:

1. компактний кросовер (дружина хотіла саме це).
2. дизель, який має бути надійним, потужним, динамічним, економним.
3. АКПП (надійна і комфортна Айсін на 8 ступенів тут прекрасно вписалася).
4. Інтер'єр має бути не нудним (в ідеалі красивим), якісним і комфортним. Ідеал, я вважаю, попався.
5. Розмір салону, багажника і практичність. На рівні розумної достатності.
6. Екстер'єр - тут не настільки для мене було критично, але вважаю і тут практично ідеал.
7. Ціна (в кредит на рік, щоб можна було вкластися).

По всіх цих параметрах Сітроен С-5 Ейркрос в мене перед покупкою відразу попав в пріоритет. Тест-драйв переконав в правильності оцінки. Три місяці експлуатації повністю підтвердили.

Тепер коротко враження.

Любуюсь. В статиці машиною зовні. В середині салоном. Дизайнери робили екстер'єр і салон з любов'ю і гордістю. В мене сірий платиновий колір, чорний дах. Виглядає дуже стильно. Мужики на БМВ Х-5 іноді аж голови вивертають при зустрічі)) реально. В середині дуже зручно. Особливо сподобалась можливість підключити по Андроїд Авто смартфон. Працює в т.ч. голосовий секретар. Круто! Не кажучи про навігацію з підказками про поліцію і перешкоди на дорозі.

По місту по бруківці йде мягенько. Шумка прекрасна (+ лобове скло і бокові передні ламіновані), а колісні арки я ще додатково зашумив. На трасі взагалі пісня. Особливо зручно, що мотор не задушений екологією. Під педаллю газу запасу неміряно. При потребі на трасі фури обганялися легко і невимушено. При цьому середній розхід - див. вище.

Повно електронних помічників. Дуже коректних. Наприклад утримання в полосі руху - дуже делікатно довертає у свою полосу. Але при потребі так само коректно дозволить перетнути полосу без включення повороту, якщо "наполягаєш".

По кількості електроніки - гаджет на колесах. Я поки лише електронну панель приладів ніби освоїв. До речі - одночасно і дуже модерново виглядає і цілком наглядно і зручно.

З мінусів - камера заднього виду. Плюс, що є. Причому плюс жирний! Але вона має кілька алгоритмів роботи і один з них - віртуальний огляд 360 градусів. Не зручний, як для мене. Крім того, передня камера (яка зчитує дорожні знаки) як по мені могла б використовуватися і для паркування передом якось доцільніше в програмному забезпеченні.

Ще з мінусів - руль і задні сидіння не обігріваються. Але на задніх сидіннях в мене як правило ніхто не сидить а взимку рукавички вирішать проблему руля.

Дуже приємно здивувала керованість. Машинка розвертається мало не на місці. Рулиться точно і безпечно. Посадка висока (для мене плюс). Обзорність через салонне дзеркало така собі, але бокові дзеркала плюс слідкування і позначення перешкод в сліпих зонах допомагають.

Одним словом - їжджу і радуюсь.

Плюси автомобіля:
Мотор, АКПП, салон, дизайн, ходова.

Мінуси автомобіля:
Окремі (не основні для мене, я ними не користуюся) алгоритми роботи камери заднього виду.

Порада покупцеві: Не вестися на авторитетні забобони про французів. Визначатися самостійно після того, як в автосалоні все подивитесь і коли проїдетесь на тестдрайві. Менеджер салону звісно запропонує оцінити підвіску на ямах. Бо це варто оцінити. Але їздити вам прийдеться не по ямах в основному. Тому постарайтесь оцінити керованість, динаміку, шумоізоляцію, комфорт, красоту нарешті. Все це вартує вашої уваги і вашого захоплення.

Того ж дня mister sambor дописав: Фари. Фул-лед. Настільки класне ближнє світло, що дальнім я майже не користувався навіть на трасі. Пр маневрах протитуманки підсвічують сторону повороту, що дуже зручно. Освітлення включається автоматично. Електропривід дверей багажника - дуже класно працює. Реагує моментально, відкриває без затримок. Сидіння - це окрема красота. Як по вигляду, так і по відчуттях. Після 600 км. траси таке враження, що ніби й не проїхав стільки. Дійсно "адвансед комфорт"! І взагалі французи втерли носа багатьом конкурентам цією моделлю. Вони доказали, що можуть бути на вершині інженерної, а не тільки дизайнерської думки.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Citroen C5 Aircross 2019

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
tyrameb  

Добрый день, уважаемые владельцы С5 эиркросса.
Планирую купить данную машину.
Как писал один из пользователей, защёлки ремней безопасности задних сидений немного врезаются в пятую точку.
Кому-то удалось решить этот вопрос? Если да, то поделитесь, пожалуйста, Вашими методами.
Заранее спасибо!

+1ВІДПОВІСТИ  
Михаил Звягин  

tyrameb, заняться спортом и уменьшить ширину задней точки А по делу: или прикрыть чем-то или смириться. Да и ремнемя надо пользоваться, тогда уж точно не будут впиваться

+4ВІДПОВІСТИ  
b.i.s.  

Михаил Звягин, та й так невелика наче В C3 Aircross застібки притоплені в сидіння та не заважають. Чому аналогічно не можна було зробити в C5-му - загадка.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Прошу вибачення у читачів за те, що при написанні цього відгуку по неуважності забув про свій інший відгук тут же практично відразу після покупки. Але враження за цей час від машинки не змінилися. Вона дарує не тільки відчуття комфорту (і це факт), але й відчуття впевненості, безпеки і відвертого кайфу. І я по доброму готовий заздрити всім, хто тільки почне такі відчуття отримувати після покупки Citroen C5 Aircross.

+3ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Согласен. Пятую точку не стоит раскатывают до размеров пятой авеню.))

+3ВІДПОВІСТИ  
IvanSidorov  

"На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно." -- це не прикрита брехня!!! Як би я не був власником C5 Aircross , можливо я б з вами і не сперичався. Але даруйте!! І цій автівці по заду звичайнісінька балка, і на виликих швидкостях я би не радив закладати в досить крутих поворотах... машину в бік тягне ого-го... по прямі так цілком погоджуюсь їде добре , але коли на швидкості потрібно крутити кермом до 110км/г ще більш менш , а вже більше там кермом дуже вже не попрацюєшь , балка і досить високий центр ваги даються в знаки.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

IvanSidorov, Ану, ще раз прочитайте, що написали. Траса. Львів - Київ. Я по ній їздив поки що 2 раз туди і назад. На прямих участках, дебагатополосний рух, пробував їхати якийсь час більше 170. Що тут брехливого? Тим більше, що по спідометру десь до 210. Я ж не писав про слалом на 170. А те, що позаду балка - на трасі при хорошому асфальті і рівному учаснику - ніяких проблем.
Те, що після 110 км/год кермом не дуже покрутиш - це не аргумент, бо після 110 кермо дійсно не дає можливості різко маневрувати, і це правильний елемент безпеки, а не недолік керма)))
Про "закладання в крутих поворотах" це Ваша версія, а не моя. Я писав не про Феррарі і від нього нема чого очікувати керованості Порше на швидкості. А як для масового сегмента середньорозмірних кросовера його керованість цілком надійна і комфортна на розумних швидкостях. Здуру, звичайно, можна і лом зігнути.
Тому ще раз і великими буквами: Сітроен С5 Ейркрос 2,0 дизель на трасі (автобан, ферштейн?) їде спокійно і безпечно.
Хоча дурням безпеку не гарантує.

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Citroen C5 Aircross

Артур
Россия, Краснодар
12.02.2020

Обалденный самобытный дизайн, как снаружи, так и внутри авто. Двигатель, который доказал свою надёжность, кто не в курсе, французские дизеля - это признанные ДВС всеми производителями, и ставились дан читати відгук

Игорь
Украина, Киев
14.03.2020

Машина огонь! Катаюсь на данной модели автомобиля чуть больше месяца и понимаю что совсем не жалею о покупке. Очень необычная по дизайну, богатая внутренняя отделка салона, а именно комплектация style читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Citroen C5 Aircross