Відгук BMW X1 2024 електро автоматична

unforgiven
unforgiven
Украина Житомир 18.10.2025
BMW iX1 (U11)

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2024, 9 км
КПП, привод:
авт., повний
Двигун:
електро
Комплектація:
M-пакет
Кузов:
позашляховик, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Доброго дня. Отже і я змінив один електрокар на інший… VW ID3 на BMW IX1 30 L… Ну що можна сказати після вже місяця майже щоденної експлуатації?

По-перше: відмінна динаміка. Прискорення 0-100 км/год трохи більше ніж за 5 секунд заслуговує уваги… Але ціною зменшення пробігу… Бо така динаміка доступна тільки в спорт-режимі…А він, в свою чергу, призводить до зменшення пробігу на одній зарядці на 30-40%…

По-друге: достатній об'єм салона. Місця для задніх пасажирів достатньо, і його навіть більше ніж в моїй БМВ Х3, що стоїть на сходинку вище в ієрархії кросоверів баварського автоконцерну… І це все не в останню чергу завдяки збільшеній на 11 см базі в китайської версії… Так, в мене авто китайської локалізації з збільшеним розміром бази і кузова…

Відмінна керованість авто… Ну це ні для кого не новина… Особливо для тих хто вже мав досвід володіння авто німецького концерну «Bayerishe Motoren Werke»…

Робота асистентів допомоги водію… Вже не раз допомагала мені уникнути ДТП при виїзді з автостоянок заднім ходом з обмеженим боковим обзором… Система активно вмішується і самостійно гальмує авто, не даючи попасти в ДТП… Як і оповіщення про авто в «мертвій зоні» і активне утримання в смузі руху, коли авто саме вертається на свою смугу руху в автоматичному режимі… Дуже корисні функції…

Ну і наостанок «ложка дьогтю»… Поруч з прекрасним, насиченим кольорами вигнутим дисплеєм величезного розміру існує мінімальний, хіба що тільки під документи типу паспорта об'ємом передній підлокітник, збільшена кількість жорсткого пластику у салоні по зрівнянню з тим же Х3, що трохи нервує, і трохи жорсткіша підвіска чим в тому же Х3, що не додає комфорту в поїздках на наших дорогах…

Плюси та мінуси автомобіля

Приголомшлива динаміка в спорт-режимі! Фірмова відмінна керованість авто, притаманна всім моделям БМВ. Достатній об'єм салону і багажника. Ефективна робота активних асистентів допомоги водію.

Жорстка підвіска. Багато жорсткого пластику в салоні. Маленький об'єм переднього підлокітника. Значне і доволі несподівано вражаюче зменшення запасу ходу при русі в спорт-режимі. В звичайному режимі авто проїзджає близько 400 км на одній зарядці, в спорт-режимі - менше 300 км.. Такої різниці при русі в різних режимах в VW ID3 - не було…

Порада покупцеві

Авто підійде поціновувачам автомобілів цього баварського автоконцерну, хто перш за все цінує в автомобілі керованість, динаміку розгону і індивідуальність… А також сучасність технологій в авто… Авто - не для всіх… Прихильникам «вічно неламаючихся» архаїчних «тойот» точно не підійде…. :)

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про BMW iX1 (U11) 2024

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація