Рік, пробіг:2020, 10.000км КПП, привід:авт., повний Двигун:2.4 бензин Компл.:INSTYLE 2,4 CVT Кузов:позашляховик, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 15.0 л/100км, по трасі: 8.0 л/100км, середній: 0.0 л/100км
Шукав сімейний кросовер з бюджетом орієнтовно до 28 000.
Рік і 10000 км. Вибором задоволений. Багато місця, хороше світло. Проблем не було.
До того було Chevrolet lacettі. Хотів більше місця, більший кліренс, автомат, бензин. Повний привід вважав би плюсом, але не критично. Пробіги малі, стиль їзди – спокійний (в межах правил + 20). Головна вимога – безпека (подушки, хороше світло, рейтинги NCAP).
Французів не хотів, Німці Дорогі.
Kuga – на 2020 нічим не вражав, мабуть чекав оновлення.
Quashqai – Виглядав меншим ніж конкуренти. Найдоступніший на 2020 повний привід.
Sportage – хороша ціна в базових комплектаціях. Тест драйву не пропонували, крім по території, неможливо перевірити тяговитість дешевших двигунів. Кращі комплектації по ціні дотягувалися до цікавіших машин які нижче. Є сумніви щодо надійності за відгуками.
Tucson – трохи дорожче Sportage, нічим особливим не вразив.
Mazda CX-5 – гарний дизайн, мабуть і драйв. Дорого.
Outlander – Більший, аніж попередні, довша гарантія, японська збірка, більше простору. Гарний огляд на Інфокарі з ведучим Тарасом :)
Думав щодо 2.0 Intense, але в червні 2020 були знижки і за 28300 пропонували 2.4 Instaly 2020 року виробництва. Основна різниця між цими комплектаціями для мене - це світлодіодні фари. Менш важливо – третій ряд, потужніший двигун, підкермові перемикачі швидкості, рейлінги, 18 диски, заднійпарктронік. Якщо комусь потрібно 7 місць то конкурентів нема (тобто вони дорожчі мінімум на 5 тисяч $, а при сумірній комплектації і на більше).
Хороші Дзеркала майже без мертвих зон, хороша оглядовість.
Японська збірка.
Андроід Авто (тільки через USB, не через блютус).
Bluetooth hands free.
Поперекова підтримка з електрорегулюванням у ВСІХ комплектаціях.
Достатньо об'ємний Багажник.
Кліренс 215 мм, що є найкращим в класі.
Тихий двигун.
Плавність АКПП (варіатор) - немає переключень передач.
7 місць (Зменшує розмір багажника, порівняно з 5).
Вітрове скло з електробігрівом.
Підігрів керма.
Гарантія 5 років. ТО раз на 15000 або раз на рік. З моїми пробігами це значить раз на рік.
Простий надійний двигун який відходить довго. Можна лити 92, але я лию пульс 95.
Мінуси автомобіля: Варіатор декого відштовхує. Цей мав би відходити не менше 150 тисяч по відгуках, тобто надійність варіатора це не проблема першого власника, але може знижувати ціну або продовжувати час при перепродажу.
Варіатор може бути недостатньо швидкий для тих хто любить серйозно газувати.
Витрата палива. На короткій поїздці по місту з прогрівом може досягти 20л на 100км. На довших пробігах – по місту 12, якщо сильні пробки може бути і 15. На трасі 8.
Доволі жорстка підвіска, як на штатних 18" дисках, так і на зимових 16".
Скрип сидіння водія (скриплять механізми електрорегулювань). Це не тільки в мене, описано на форумах як типова проблема. Скрип не голосний.
Нема зручного штатного місця для телефону. Треба ставити якийсь тримач. З другого боку торпедо велике і плоске - можна туди тримач.
На лобовому склі вночі при зустрічному світлі видно нитки обігріву.
Не завжди закриваються двері. Треба просто звикнути і трохи сильніше закривати. Це не тільки в мене, описано на форумах як типова проблема.
Не всі кнопки на дверях водія мають підсвітку. Досить дивно.
Щітки лобового скла могли б бути якісніші.
Порада покупцеві:Нізащо не брати штатні гумові килимки. Якщо дають в подарунок - вимагайте щось інше. Вони не прикривають зону лівої ноги водія, тунель кардану на другому ряду. Нема килимків третього ряду і багажника. Все це легко робиться на замовлення (EVA).
Штатні диски 18". На зиму поставив 16" - думав буде м’якше. Особливої різниці не відчув. Якби знав - лишився б на 18" - менше клопоту з вибором, ключами, гайками, запаскою.
Обережно з наклеюванням плівок на вітрове скло. Скло багатошарове, з обігрівом. Після наклеювання 2 плівок (атермальна і антигравій) бутерброд який вийшов блікує на сонці. Якби знав, то не клеїв би плівок, або клеїв лише одну.
Через 13 міс. Олег дописав: 09.07.2021. ТО-1. Пробіг 9 945. Вартість 2900 грн. Моторне мастило, фільтр масляний.
24.06.2022. ТО-2. Пробіг 14 414. Вартість 6744 грн. Моторне мастило, фільтри масляний, повятряний, салону.
Загшалом дуже задоволений. На мою думку в цьому ціновому діапазоні нема кращого. Не скажу що розчарування, але думав що розхід буде трохи менший. З моїми пробігами це не проблема, хто багато їздить - дилер може встановити ГБО.
Також підвіска таки досить жорстка. Варто спробувати перед купівлею. На щастя з тест драйвами проблем нема.
Serhii76, З приводу кузова і бака в автомобілі включена програма прискореного старіння. Бак металевий,кузов не має ніякої корозійної обробки. Половина днища ледь задута грунтовкою. Ні обезшумки ні антикорозійки ніц немає.
Пройшов ТО після 2 року. 6744 грн. пробіг 15000.
нагадаю ТО після 1 року було 2900 грн.
Ціна зросла внаслідок:
1) Повітряних фільтрів салону (1150 грн) і двигуна (1421 грн). Після 1 року - контроль, після 2 - заміна)
2) Зростання кількості нормогодин (після 1 року - 2,6 годин, після 2 року - 3,8 годин)
3) Зростання ціни моторного мастила на 27% (з 1142 грн до 1450 грн)
4) Нормогодина подорожчала на 10% (з 590 до 650 грн)
Пройшов ТО після 3 року. 6198 грн. пробіг 19900.
Вартість матеріалів практично без змін.
Нормогодина зросла з 650 до 850 грн.
Заміна гальмівної рідини.
Заміна оливи в диференціалах.
Всем добрый день! Решил здесь оставить реальный, потребительский отзыв об автомобиле с целью помочь определиться с выбором тем, кто рассматривает его покупку. Сам долгое время искал ответ на вопросы с читати відгук
Vitalii
Украина, Киев
22.01.2020
Модель 2020, з оновленою магнітолою, і комплектаціями.
Комплектація дуже сподобалась - повний привід, і еко шкіра (тільки посередині сидіння тканина, але м'яка), електропривід сидіння - дуже зручна читати відгук