Рік, пробіг:2020 КПП, привід:авт., передній Двигун:1500 куб.см. Кузов:трайк, 5 дв.
НадійністьКомфортХодоваЗовнішністьЗагальна оцінка
Витрата пального по місту: 3.8 л/100км, по трасі: 4.8 л/100км, середній: 4.3 л/100км
Після огляду і певних вагань в сторону т-рока чи гольфа купив хонду джаз. Проблема вибору відпала після тест-драйву.
Це сімейний автомобіль для комфортної та безпечної їзди по хорошим дорогам. Якшо для вас важливо не напрягатись у дорозі, то це воно.
Дуже добре пересуватись у заторах чи коли інтенсивний трафік. Не їдьте у бездоріжжя - будуть проблеми.
На швидкостях більше 120 краще не обганяти - хоча машина норм їде 140-160 але бракує динаміки. З місця веде себе як електрокар - бесшумна, швидка і потужна.
Кермо зручне і в регулюванні і сама форма.
Багажника фактично нема, тому думайте для чого ви берете автомобіль.
Плюси автомобіля: - машина дуже простора і відчувається дух сімейного автомобілю, для прикладу в гольфі наче льотчик - фокус тіки на дорогу.
- сидіння комфортні і в міру жорсткі, оцінив після певного часу катання.
- дизайн салону і білий лак, приємний і ненапряжний.
- технологічність - гібрид, бездротовий карплей, асистенти
- комфорт у міському режимі максимальний. Водити кльово і місцями весело за рахунок електрики на старті.
- переживав шо на трасі на 140+ будуть проблеми - ніт, все ок.
- порадував стабільний і плавний круїз в парі з асистентами працює дуже ок.
- тиша в салоні - це якесь чудо .
- хороший огляд і дзеркала.
Мінуси автомобіля: - нема запаски і зараз планую довгу подорож і напевно куплю таки колесо - стрьомно.
- розхлябаний хід перемикача коробки - не чітко виражені передачі, часто попадаю на нейтраль коли швидко перекидую з передньої на задню.
- двигун живе своїм життям і це напрягає коли він починає газувати від того шо включив кондєй ча батарейка розрядилась, але до цього можна звикнути.
- малий кліренс - особливо коли 3-4 людини в салоні.
- автодетектор дощу нормально налаштувати не вдалось, паршиво працює - простіше руками.
Порада покупцеві:1. Ставити захист картера.
2. В комплектах і опціях нема юсб для заднього ряду але можна просити поставити прикурювач.
3. Читайте інструкцію до машини, там багато налаштувань.
4. Відключайте утримання в полосі у місті чи на дорогах де іде ремонт.
5. Адаптивний Круїз + утримання в полосі працює дуже чотко і стабільно навіть якшо розмітки практично не видно. Дуже комфортно їздити між містми.
6. Кліренс менше ніж ви думаєте, особливо коли в салоні 4 людини - обережно з лежачими поліцейськими.
Володимир, дякую за розширений відгук. Можливо вам буде цікаво.
Знайшов інформацію що саме звичайний Jazz при повному навантаженню маж кліренс - EL 105.2mm, EX 107mm (з водієм 136mm). А Crosstar 144.2mm (з водієм 152mm). Можливо заміна демпфера та пружин покращить ситуацію, бо явно Crosstar має жорсткішу підвіску, при тій самій плавності руху.
Очень практичный, экономичный и надежный автомобиль. Небольшой снаружи и большой внутри. Отличная обзорность. На задних сидениях места больше, чем в машинах С-класса.
Передние сиденья удобные для л читати відгук
Алан
Россия, Москва
02.06.2013
Я в ВОСТОРГЕ! Считаю Джаз последнего поколения шедевром автоимобилестроения! Покупал новым. Это один из последних Джазов проданных в Раше. Представительство Хонда приняло решение о прекращении поставо читати відгук