Відгук Ford Transit Connect 2008 1.8 turbo бензин механічнаЮрий Иванович Украина Владимир-Волынский 28.10.2012
Рік, пробіг: 2008, 130.000 км
Надійність
Комфорт
Ходова
Зовнішність
Загальна оцінка
Являюсь владельцем Ford Connect T200LX 1.8 DTCI 81kW. 2008 года. 130 000 пробег. Машина полное говно, не желаю даже врагу, езжу только по заправкам и по сервисам, а и то не езжу а буксирую. Машина больше ломается чем ездит, не надежная, не стоит 5 копеек. после теперешнего сервиса даже ездить не буду поставлю во дворе и чем по быстрее буду продавать, только чтоб глаза мои ее не видели.
Порада покупцеві: Советую, не купить! Обговорити відгук про Ford Transit Connect 2008Гость Странно, но бусики Форд все хвалят, единственный минус - гниют сильно (по сравнению с VW). -2ВІДПОВІСТИГость Ні VW гниє сильніше і швидше.Почитайте відгуки про VW Caddy. +2-1ВІДПОВІСТИГость Це все повна вигадка. У мене зараз Ford Transit Connect 1.8TDCi (66kw) 2003 р.в., пробіг 158 000т.км. і навіть половини описаних поломок немає. Реальний мінус цього авто паливна апаратура (форсунки (1шт) - 350-550; ТНВД 1400) і тяги (240грн. 1шт.) та втулки(60грн. 1шт) стабілізатора - витримують близько 16-20 т.км. Запчастини реално, але це вина наших бариг. До 160-180т.км. серйозних поломок небуває. У мене зламались форсунки і через високу вартість нових довелось здавати в ремонт (+-600$). У порівнянні з іншими у цьму класі, зовсім непогана, але вимоглива до якості ДП. Реальний розхід 6 по трасі; 7-8 по місту. Єдиний критичний момент - відсутність нормального сервісу, доводиться все ремонтувати самому +2ВІДПОВІСТИyuribug Що до коментару згоден повністю. Відносно відгуку автора то питання який реальний пробіг на авто думаю точно не 130 тис. +1-1ВІДПОВІСТИKaskad Машина ржаветь,гнить не может в принципе,кузов по пояс оцинкованный,(значит была бита), поломки топливной? заправлятся надо на нормальных заправках! А двигатель 81 кВт полное Г...,в семье не без урода, 55 и 66 кВт не уБиваемые +2ВІДПОВІСТИkomarrr А двигатель 81 кВт полное Г...,в семье не без урода, 55 и 66 кВт не уБиваемые Г... это 55кВт вообще не едет А 81кВт (110 лс) это ракета И к Вашему сведению 66 и 81 это ОДИН И ТОТ ЖЕ ДВИГАТЕЛЬ У 81 просто стоит турбина с изменяемой геометрией +2ВІДПОВІСТИkorsarss да только забыл добавить на 110 л.с идёт неубиваемая топливная-сименс и 110 л.с мотор-ракета-поверь челу который поменял не один коннект +2ВІДПОВІСТИКостя Вертецкий у меня был Ford Transit Connect 1.8TDCi (55kw) все ок только усилитель тормозов подтекал, а так классное авто +1ВІДПОВІСТИkorsarss тяжки стабилизаторов не менять а реставрирывать надо-потом через 10т км подтягивать по нашим дорогам А то что автор написал-полный бред Коннект самый выносливый на наших дорогах и самый дешовый в эксплуатации среди всех минивэнов-только покупать надо на 110л.с!!!А если менял турбину 4 раза-понятно с товарищем...таких на сервесе любят и втирают такое...есле менял форсунки-явно заправлялся солярой с водою менял интеркулер и трубки-масло заливал-жигулёвское Дружище купи машину по-дороже и содержи сто-тебя там любят-и ценят-ты там один такой!!! +2ВІДПОВІСТИ1936 У меня коннект 3 года, машина бомба. Пока не могу решить основную проблему - РАСХОД. механік 1936, У меня коннект 5-й год, как на меня то это нормальный расход в городском режиме. Заявленный производителем расход-7,9л. в городе, но много еще зависит от манеры вождения и ситуаций в городе(пробки и т.д.), я как активный ездок у меня расход 8-9л. и считаю это нормальным. Можно конечно уложится и в 7л. но тогда и езда совсем другая. +2ВІДПОВІСТИмеханік Відгук зовсім не відповідає дійсності, більше схоже вигадку. Маю коннект вже 5-й рік, пробіг 200000, з описаних поломок міняв тільки трубки інтеркулера і раз чистив від нагару впускний коллектор і клапан EGR. Можливо автор відгуку вливав паровозну соляру тоді інша справа. Рахую зовсім нереальним стільки всього міняти, ніколи в це не повірю і іншим не раджу. Що до масла: Кострол далеко не найкраще масло, я особисто заливаю фордівське через кожні 15000(по рекомендаціям виробників і цілих 20000). Заправляйтесь на якісних заправках, міняйте вчасно паливний фільтр і все буде ок! +2ВІДПОВІСТИСергей Сташук механік, якого року краще, і який двигун? +1-1ВІДПОВІСТИмеханік Сергей Сташук, наскільки я чув відгуки інших водіїв і виходячи з моєї особистої практики - самий надійний двигун 90к.с. Більш динамічний і швидкий 110к.с., але про цей двигун нічого не можу сказати. Такі як 75к.с. я б не рекомендував, думаю для такої ваги авто його буде мало. На даний момент взяв би все таки 110к.с., так як в моєму(90к.с.) на мій погляд трохи бракує динаміки. На рахунок якого року, починав би з 2006(якщо 110к.с.), але звичайно якщо відносно невеликий пробіг і бережливе ставлення, то суттєвої різниці, в плані якості якого року, не має. -1ВІДПОВІСТИ |
Інші відгуки власників
|