Відгук Citroen C4 2023 1.5 turbo дизель автоматична

Олександр
Олександр

Украина
Боярка

18.04.2023
Citroen C4
Citroen C4

Рік, пробіг: 2023, 1.000 км
КПП, привід: авт., передній
Двигун: 1.5 turbo дизель
Компл.: Shine
Кузов: хетчбек, 5 дв.

Надійність Комфорт Ходова Зовнішність Загальна оцінка5
Витрата пального по місту: 6.0 л/100км, по трасі: 5.0 л/100км, середній: 5.5 л/100км

Мій відгук буде упередженим. Я - фанат Citroen. Але це не завадить мені бути об'єктивним. C4 обирався за принципом "трохи більше за C3, але не Aircross".

Витрати пального поставив дуже сильно орієнтовними, ще не накатав 2000 км.

Про більшість мінусів в своєму огляді розказав Ярослав, вони абсолютно правдиві та я підписуюся під кожним його словом. Від себе додам пару моментів, які мене трохи здивували. На дорозі з піском або мілким гравієм чутно як він стукає об арку чи дно. Не знаю з чим це пов'язано, буду розбиратися. Конфігурування дуже слабеньке як для Citroen. Додаткових опцій просто не доступно в нашому регіоні. Правда вони не сильно й потрібні, в наші комплектації й так накидали смаколиків по типу підігріву задніх сидінь, але хотілося хоча б автоматичне закривання багажнику.

Про підвіску та руління теж варто подивитися огляд від InfoCar. На великій швидкості при відверто неякісній дорозі майже нічого не віддається в п'яту точку, але на низькій швидкості при невеличкій ямочці трохи лякає поведінка підвіски. Якось неочікувано гучно та жорстко. В решті - керованість вельми непогана, навіть кренів особливо немає при стрімких поворотах. На швидкості під сотню руль наливається вагою, аж неочікувано було вперше.

Дуже подобається head-up дісплей. Туди виводиться швидкість, швидкісний режим та інформація про обмежувач швидкості або асистента. Перемикання режимів обмежувачу зроблено не на ричажку за рулем, як зазвичай у PSA, а на рулі. Я звик до обох варіантів доволі швидко та не бачу проблем в ергономіці. Зчитування знаків трохи поліпшили, тому система стала працювати трохи адекватніше.

Селектор передач у вигляді джойстику зробили, але навіщо було копіювати звичайний селектор-ричаг, не зрозуміло. Для того, щоб їхати вперед, треба селектор переводити назад. Але я хочу вперед, а не назад. Набагато логічніше було б для руху вперед пересувати селектор також вперед. Загадковий французський UX.

Коробка восьмиступенева дуже круто поєднується з дизелем. Ніяких посмикувань при перемиканні, все ідеально плавно. На швидкості в 70км/г вже сьома передача. Захочеться допомогти коробці - є підкермові пелюстки. Але я особливо в них не бачу сенсу, ну що тільки при якихось дуже сумнівних обгонах понизити передачу...

Засмутила сірість салону трохи. Ніякого веселенького та трохи епатажного салону C3 чи C3 Aircross, чи C4 Cactus. Він став німецьким якимось. Але ергономіка дуже сподобалася. Все на своїх місцях, все до діла. Для мобіли поличка просто агінь. А от на чіп швидкої зарядки можна було б й витратися.

Дуже кортіло купити e-C4, але, на жаль, їх не хочуть везти в Україну, бо в Європі їх всі розкупають як гарячі пиріжки.

Плюси автомобіля:
Дизелі в лінійці.
Apple CarPlay & Android Auto.
Head-up дісплей.
Камера нормальної якості.
Адаптивний круїз
Підрулювання в смузі, але є нюанси, дивись мінуси.
Обмежувач швидкості.
Шикарна керованість.
М'яка підвіска.
Підігрів передніх, задніх сидінь, скла, руля.
Двозонний клімат з фізичними кнопками.
Безключовий доступ з автозакриванням дверей.
Шумоізоляція двигуна на рівні, але є нюанси, дивись мінуси
Непогана акустика.
Камера не сильно забруднюється.
Парктроніки по всьому периметру.
Шикарна зв'язка двигуна та коробки, не смикає, перемикається все адекватно та своєвчасно.
Швидка мультімедіа.
Якісна збірка салону.
Запаска.
BlueHDi двигун, значить не воняє вихлоп.
Кліренс як раз для наших сучасних доріг (напрямків).

Мінуси автомобіля:
Незрозумілий шум від піску та камінців в передніх арках.
Заднє скло без очисників, в дощ видимість не дуже.
Посадка трохи дивакувата, треба ретельно налаштовувати.
Широкі та високі пороги.
Немає електроприводу ляди багажнику.
Склоочисник з боку водія залишає широку смугу води, снігу, бруду.
Немає очисника камери позаду, але вона не сильно забруднюється.
В моїй комплектації немає підлокітника на задньому сидінні.
Підрулювання працює тільки при увімкненому асистентові, не при обмежувачі швидкості.
Салон нуднуватий трохи в порівнянні з молодшими моделями.
М'яка підлога в багажнику в наших комплектаціях.
Немає електрорегулювання сидінь, навіть за гроші.
Регулятор гучності зроблений для пасажиру.
Лакований пластик на консолі - повбивав би гадів!
USB Type C без швидкої зарядки.

Порада покупцеві: Обов'язково зробити тест-драйв. Бензиновий двигун дасть схожу на дизель динаміку, але витрата пального буде десь на 3 літри більшою. Не слухати нікого про погану якість французського автопрому. Так, їх рішення інколи специфічні, але це більше про звички.

Ні Так
Відгук був корисним?

Обговорити відгук про Citroen C4 2023

Danubecaptain  

Хотілося б почути про подальшу експлуатацію. Мій старенький Сітроен прослужив в сім'ї майже 20 років, не дуже турбуючи всілякими недоліками, тому упередженість до нього мені не зрозуміла. Стосовно деяких нюансів ергономіки чи розташування перемикачів - до них швидко звикаєш і вони не здаються чимсь незвичним.
В усякому разі - безаварійної експлуатації і отримання тільки задоволення від водіння!

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Інші відгуки власників
Citroen C4

Андрій Матева
Украина, Хмельницкий
25.12.2023

Вітаю всіх. Хочу поділитися враженнями від данного авто. Середня комплектація + опції дали мені все необхідне для комфортної подорожі. Порадували підігріви лобового скла, всіх сидінь та керма. Авто ма читати відгук

yurii
Украина, Киев
22.10.2023

Придбано новою в салоні. Муки вибору були невеликі. Критерії: - автомат. - максимальна кількість асистентів. - макс сума 30 тис. Дивився ще Шкоду камік (не було турбованих версій в наявност читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Citroen