Що нового у рестайловому VW Touareg 2024

Розповісти друзям:

Буквально наприкінці осені 2023 року стало відомо, що оновлений Volkswagen Touareg 2024 модельного року вже дістався України, і ось він вже на нашому тест-драйві. Без перебільшення, це популярна та вельми шанована у нас модель, тож давайте подивимось, що цікавого приніс їй рестайлінг.

Історія моделі

У 2022 році Volkswagen Touareg відзначив ювілей - своє двадцятиріччя. Перший серійний Туарег презентували на Паризькому автосалоні ще восени 2002 року. А його прототипом був доволі цікавий концепт AAC (Advanced Activity Concept) - пікап(!), що поєднував в собі найкращі риси позашляховика та розкішного седана. Він мав двері, що розкриваються назустріч, шикарне оздоблення салону, V10 під капотом, пневмопідвіску та «зубаті» шини. І хоча зовні і всередині в ньому вгадуються риси та елементи майбутнього Touareg, до появи серійної моделі пройде ще два роки. Звісно, на шляху до конвейера прототип втратив деякі елементи, але за час серійного випуску були і надпотужні двигуни (навіть 6-літровий W12), і розкішні версії, і різноманітні модифікації. Тож з чим виходить на ринок рестайлінгова версія Touareg третього покоління?

Головні оновлення зовні…

Перш за все звернемо увагу на комплектації. На українському ринку на старті продажів Фольксваген Туарег пропонується у двох версіях: R-Line Platinum та R-Line Platinum+. Обидві добре оснащені і обидві мають певний перелік пакетного обладнання. Найцікавіше з переліку - це оздоблення салону шкірою Varenna, вентиляція та функція масажу передніх сидінь, прилад нічного бачення, доводчики дверей, пневматична підвіска (погодьтесь, без неї вже важко уявити Туарег), адаптивний круїз-контроль та нова матрична LED-оптика.

Світло у зовнішності оновленої моделі грає одну з головних ролей. Адже серед ключових змін після рестайлінгу - оновлений передній бампер, більша решітка радіатора, оновлена оптика та деякі нові для Touareg світлові елементи. Це тоненькі смужки, що світяться, і простяглися вони від фари до фари як спереду, так і позаду. І саме за ними можна легко відрізнити рестайлінгову версію. Доволі модний елемент зараз і зустрічається часто, зокрема на інших моделях бренду, тож тепер ним може похизуватися і флагманський кросовер. Також в палітру кольорів додали червоний відтінок, який раніше не пропонувався, втім тестовий автомобіль був стриманого сірого кольору.

Тож знакове нововведення - світлодіодні матричні фари IQ.Light, які отримали по 19 000 світлодіодів із індивідуальним керуванням в кожній фарі. Це дозволяє отримати дуже добре освітлену дорогу та не засліплювати зустрічні авто ніби «вирізаючи» їх зі світлового потоку. В якості бонусу - декілька варіантів вітання водія, коли ви відчиняєте чи зачиняєте автомобіль. Туарег першим отримав такі фари, та невдовзі вони з'являться і на інших кросоверах Volkswagen.

… та всередині

Беззаперечно, головна фішка Туарегу третього покоління як до оновлення, так і після - це Innovision Cockpit. Тобто величезний «телевізор», який утворюють 12-дюймова панель приладів та 15-дюймовий екран мультимедійної системи і який помічаєш відразу, як потрапляєш в салон. Так, якщо придивитися то помітно, що це два окремі екрани, але виконано все настільки майстерно і точно, що виглядає як один великий суцільний.

Звісно, тут є Android Auto та Apple CarPlay (під'єднання бездротове), а також широкі можливості персоніфікації дисплею. Відображення інформації можна налаштувати за власним смаком. І так само можна керувати контурною підсвіткою в салоні - вона тут дворівнева, з вибором поміж 30-ма кольорами. Регулюється як її яскравість, так і кольори, що дозволяє персоніфікувати атмосферу в салоні.

Взагалі, деталям та комфорту в салоні приділено чимало уваги. Тут і прострочка передньої панелі та дверних карт, і дуже приємна на дотик центральна декоративна фактурна вставка з алюмінію, і оздоблення салону ніжною перфорованою шкірою, і акустика на 12 динаміків з дуже гарним звучанням. Більше уваги приділили і шумоізоляції, що і справді стало не зайвим.

Оновилося також рульове кермо. Воно стало пухким, отримало сенсорні клавіші, і вже не виглядає скоромно на тлі Innovision Cockpit, як це було раніше. Щодо власне керма - зручності хвату, діаметру - жодних дорікань. А ось розташування сенсорних кнопок змушує трохи вигинати кісті рук.

Як і раніше, Volkswagen Touareg пропонує дуже просторий салон та багажник (810 літрів). Для пасажирів місця вистачає і по довжині, і по висоті. Передні сидіння, звісно, можуть похизуватися більшою кількістю фішок, адже тут і підігрів і вентиляція сидінь, і функція масажу. А ось у задніх пасажирів є тільки регулювання по довжині, кута нахилу спинки та підігрів сидінь. Втім, якщо бажаєте додати сюди ще й окремий клімат-контроль, то слід звернути увагу на версію R-Line Platinum+ - там він є.

Драйв

Наразі Volkswagen Touareg пропонується з турбодизельним або турбобензиновим двигуном на вибір. Це V-подібні «шістки» на три літри потужністю 286 та 340 к.с. відповідно, які з оновленням не зазнавали ніяких змін. В парі з ними працює також знайома нам 8-ступенева автоматична КПП ZF. Тестовий автомобіль - з дизельним двигуном, що вельми непогано, і ось чому. Максимальне тягове зусилля становить тут 600 Н/м, і двигун видає його вже починаючи з 1750 обертів. Тобто з самих «низів» у вас є потужна тяга і великий запас під педаллю акселератора. Притискаючи її сильніше отримуєш дуже стрімке та впевнене прискорення, і перші 100 км на годину автомобіль досягає за 6,1 секунди. І хоча кросовер однаково полюбляє як спокійний рух, так і динамічний, він завжди готовий прискорюватися і з місця, і в русі. Коробка передач у таких випадках реагує швидко і за необхідності готова стрибати навіть на дві передачі вниз, втім у звичайних режимах її перемикання взагалі не помічаєш.

Хоча термін «звичайні режими» тут не дуже то й доречний, адже їх тут цілих шість, від Еко до Позашляхового, і ще й індивідуальний на додачу. Вони дійсно змінюють характер автомобіля, загострюючи його відгуки, або ж навпаки присипляє. А тепер приплюсуйте сюди пневмопідвіску, яка може не тільки опускати або підіймати кузов над дорогою (ну раптом вам треба кудись видертись і подалати перешкоди), але й має безступінчасту адаптивну систему амортизації. Це значно пом'якшує «сприйняття» наших доріг, а деяких нерівностей іноді і зовсім не помічаєш.

Дуже сподобались і асистенти водія. Почати хоча б з того, що шасі тут повнокероване, тобто задні колеса також повертаються на незначний кут, допомагаючи маневрувати на невеликих швидкостях і додаючи стабільності у трасовому режимі. Помітити його роботу майже неможливо, але коли ти розумієш, що чималенький кросовер розвертається практично з таким самим радіусом, як і хетчбек С-класу - це вражає.

А ось роботу системи нічного бачення можно побачити відразу як стемніє. Її зображення можна виводити на панель приладів, і найважливіше, що на ньому можна побачити - людей або тварин, які можуть опинитися на вашому шляху, але яких є ризик не помітити. Особливо на неосвітлених дорогах поза містом (або навіть в його межах). Система сканує простір перед авто на 130 метрів та позначає їх помаранчевим кольором, і якщо водій не відреагує на небезпеку, Touareg автоматично застосує екстрене гальмування.

Висновок

Тому головними враженнями після тесту було те, що Volkswagen Touareg дарує впевненість та спокій як водію, так і його пасажирам. А також зараз кросовер знаходиться на піку своєї форми. Так, цінник на модель немалий, але розумієш, за що платиш гроші, та й Туарег у гарній комплектації і раніше коштував тих самих грошей. Конкуренти лишаються незмінними - це Audi Q7, BMW X5, Volvo XC90, Lexus RX та Mazda CX-60.

Джерело: Авто Центр
  • Тест-драйв Volkswagen Touareg: Улучшая генофонд Улучшая генофонд

    Первое знакомство с обновленным вседорожником «Фольксваген» состоялось в зимнем Подмосковье, второе – на древней земле кочевников – в Африке. На встречу с «туарегами» отправился Максим Сачков. ...
    За рулем

  • Тест-драйв Volkswagen Touareg: Опыты на людях Опыты на людях

    Фольксваген-Туарег в представлениях не нуждается… но на сей раз речь о модернизированной версии. Включай первую передачу и убирай ногу с тормоза, машина все сделает сама – рецепт опытного инструктора школы Туарег-Экспири ...
    За рулем

  • Тест-драйв Volkswagen Touareg: Штурмовые бригады Штурмовые бригады

    Что может быть лучше VW Touareg? Многие из прочитавших эту фразу скорее всего найдут множество альтернативных вариантов... Но те, кто передвигается на этом авто постоянно, наверняка ответят по-другому: лучше Touareg може ...
    Московский Комсомолец