Volkswagen Tiguan: новое лицо, старые ценности

Розповісти друзям:

На тесті у нас довгоочікуваний оновлений Volkswagen Tiguan. Автомобіль, який багатьма (в тому числі і мною) вважається еталонним в класі. Так, на нього рівняються, так, його кожен з кросоверів-однокласників з покоління в покоління намагається перемогти і перевершити.

Volkswagen Tiguan вид спередуVolkswagen Tiguan вид спереду

Але не треба обманюватися підміною понять. Еталон - це фактично мірило, це зразок, від якого все і танцюють. В обидві сторони. Так що зараз на ринку, незважаючи на «еталонність» Тігуана, є кросовери, які в чомусь його перевершують, а в чомусь йому поступаються. І ось у чому саме, зараз ми і будемо розбиратися.

Лінь читати? Дивіться відео-тест кроссовера VW Tiguan:

Дизайн

Над передньою частиною кросовера дизайнери бренду попрацювали істотно. Схоже, що лінійка Фольксваген тепер повинна мати особа нового Golf, і саме тому тут з'явилися ті самі «вії», які багатьом в восьмому поколінні хетчбека не сподобалися. Але в Tiguan залишили загальну рубаною і агресивність і, як на мене, спереду кросовер виглядає приголомшливо. Чи не спірно і не помітно, а як це часто буває у автомобілів Volkswagen Group - на століття.

Оновили бампери, оновили капот. Але у нас на тесті R-Line - зі зміненим обвісом і деякими іншими елементами в екстер'єрі. Спереду цей Тігуан виглядає зухвало і стримано-брутально - намалювали його добре. Однозначно можна сказати, що він став куди більш цікавим на вигляд, ніж його попередник.

Volkswagen Tiguan вид збокуVolkswagen Tiguan вид збоку

У профіль ж Tiguan не змінився. Так, тут мало хрому, але причиною цього є пакет Black Style, який можна заказати до R-Line за 250 доларів. Ззаду все так же не змінився, але це стосується тільки форм. Наповнення ліхтарів змінили, так що асоціації з флагманським Touareg тепер є більш обґрунтованими.

Так, на тесті у нас найдорожча комплектація Tiguan, і вона зовсім не рівня базової версії, на яку, цілком можливо, і буде припадати найбільша кількість проданих авто. Хтось сказав би: «Яку і коштувало брати на тест». Але є невелика нестиковка. Поки (на момент написання тесту - InfoCar.ua) «бази» у цього Volkswagen на нашому ринку немає.

Volkswagen Tiguan вид ззадуVolkswagen Tiguan вид ззаду

Комплектації

Зараз ви можете купити Tiguan або в комплектації Elegance (в перекладі на мову попередніх комплектацій - Highline), або в комплектації R-Line. Ціна на кросовер починається з 44 тис. Доларів в першій і з 46 тис. У другій. Це - верх ціни в мас-маркеті. Згоден, дорого. Але так само йдуть справи і у інших кросоверів, якщо мова йде про найвищих комплектаціях. Hyundai Tucson, Toyota RAV4, Honda CR-V ... Кожному є чим похвалитися, безперечно, але і Volkswagen за ці гроші може дещо пред'явити.

Volkswagen Tiguan фары та бамперVolkswagen Tiguan фары та бампер

В Elegance немає такого, як на тестовому автомобілі, обважування. Колісні диски - 18 діаметра замість наших 19-дюймових. При цьому і в Elegance, і в R-Line - виключно матричний світло IQ.Light, здатний «вирізати» автомобілі в потоці. Добре працює, що зрозуміло. У автомобілів Volkswagen Group з цим завжди було відмінно, і даний Tiguan - не виняток. Матрична оптика - це серйозний плюс для тих, хто в тренді і хоче їздити на сучасній техніці. Крім того, покажчики поворотів тут оснащені динамічним малюнком.

В обох комплектаціях є електропривод кришки багажника. Сам багажник, як і раніше, може похвалитися і непоганим обсягом (615 л), і нішами з боків, і зашитими бічними панелями. Під добротним фальшпідлогою, який можна встановлювати на двох рівнях (як було і раніше), захована «докатка». Спинки заднього ряду складаються прямо з багажника, при цьому виходить рівна вантажна площадка.

Volkswagen Tiguan багажникVolkswagen Tiguan багажник

У комплектації Elegance спереду встановлюються сидіння ergoActive з електрорегулюванням, в R-Line - спортивні крісла з механічними регулюваннями. Для мене (мій зріст - 2 м) посадка виявилася не найкращою: хотілося б, щоб подушка завалювалася на більший кут. Цілком можливо, що саме в Elegance c її іншими кріслами, які мають у своєму розпорядженні трохи більшим рядом налаштувань, стануть більш доступними. Але в цілому і ці крісла цілком зручні.

В обох комплектаціях є цифрова приладова панель з масою налаштувань, в обох є і мультимедійна система з бездротовими Apple CarPlay і Android Auto. Бонусом у випадку з Elegance є підігрів керма, у випадку з R-Line - замість підігріву керма - чорний стелю.

Volkswagen Tiguan задні ліхтаріVolkswagen Tiguan задні ліхтарі

Окремо хочу зупинитися на шикарній мультимедійної системі Ready 2 Discover, яка, втім, навіть не є найбільш просунутою з можливих (є і Discover Pro c дисплеєм діагоналлю 9.2 дюйма, у нас же 8 дюймів). Мені подобається, що залишили механічну регулювання гучності. Працює система швидко і без затримок, що дивно, з огляду на неприємний досвід спілкування з «мультімедійкамі» свіжих Golf і Octavia.

Volkswagen варто віддати належне: крім того, що тут з'явилася підтримка бездротових Apple CarPlay і Android Auto, це поки що єдиний з зустрічалися мені брендів, де я бачу реалізацію цієї підтримки у вигляді підказок навігації на приладовій панелі. І налаштовані вони - у випадку з Android-телефоном - відмінно, що приємно. Адже мало того, що технології є, важливо, щоб вони працювали!

Volkswagen Tiguan мультимедійна системаVolkswagen Tiguan мультимедійна система

На цьому, здається, в плані салону варто було б ставити крапку - вразити Tiguan мене більше нічим. Тому що за матеріалами тут все той же, що і раніше: подекуди жорстко, подекуди просто. Але рівень збірки - на висоті.

Звук

Отже, Elegance і R-Line - це стандартні комплектації, які ви можете обладнувати. Наприклад, є можливість встановити сюди аудіосистему Harman Kardon на 10 динаміків з сабвуфером. Її потужність - 480 Вт, і має в своєму розпорядженні вона 16-канальним підсилювачем. У неї досить налаштувань в «голові». І можу сказати, що підсилювач і настройки - це найкраще, що тут є.

Тому що звук за мірками 1000 доларів (а саме стільки і коштує ця опція) тут досить розмазаний. Але все ж адептам якісного звучання на цю опцію звернути увагу варто, нехай і тримаючи в голові потенційну заміну мидбасов і, можливо, сабвуфера. Наявність підсилювача і нормальної «голови» вбереже вас від розбирання салону.

Volkswagen Tiguan салонVolkswagen Tiguan салон

Чому я акцентую на цьому увагу? Тому що саме з точки зору електроніки Tiguan дійсно дуже хороший - так не вміє ніхто інший в цьому класі. В меню вже зашита підтримка цифрового радіо і навіть сервісу TIDAL (забезпечує стрімінг lossless-аудіо), і той, кому це важливо, повинен оцінити таку опцію гідно.

Ну, а тим, кому не важливо, не варто замовляти Harman Kardon. Базова аудіосистема, реалізована вісьмома динаміками, у Tiguan була дуже непогана, і зараз все рівно так само. А Harman Kardon ... Хотіли, щоб вийшло хоча б як у восьмому Golf. Але не вийшло, так буває.

Оснащення в порівнянні з конкурентами

Так, суми бездротового Apple CarPlay і TIDAL в «голові» поки немає ні у кого іншого в класі, і для Tiguan це суттєвий плюс. Але і мінуси у комплектацій є. І їх багато.

Volkswagen Tiguan панель приладівVolkswagen Tiguan панель приладів

Гаразд підігрів керма - у нас його немає, зате є в версії Elegance. Але ж в дорогих версіях конкурентів ви напевно знайдете шкіру в салоні (а в тому ж Tucson ці шкіряні крісла оснащені ще і вентиляцією). Тут же її немає. У більшості автомобілів ви знайдете бездротову зарядку для телефону. Тут вона відсутня, що дивно, з огляду на наявність Apple CarPlay і Android Auto по повітрю. Також за ці гроші однозначно хотілося б побачити тут системи утримання в смузі і моніторинг сліпих зон. Тут же є тільки адаптивний круїз-контроль.

Але при цьому з точки зору пасивної безпеки все непогано: у першій-ліпшій нагоді є передні подушки, бічні для переднього ряду, бічні для заднього, шторки і навіть подушка для колін водія. А натомість часткового відсутності систем активної безпеки (часткового, тому що Front Assist все ж є) Tiguan пропонує ... сенсорні кнопки на кермі. З якими помилкові натискання стають звичайною справою, навіть не дивлячись на Тактильна чутливість. Але, допускаю, кому-то так може подобатися більше.

Volkswagen Tiguan сидінняVolkswagen Tiguan сидіння

А ще Tiguan може запропонувати сенсорний блок кліматичної установки. І хоча спочатку я вирішив, що це провал, на ділі все виявилося досить непогано. Виглядає він добре, і завдяки тому, що кнопки рознесли один від одного, на ходу в потрібну потрапляєш впевнено з першого разу. Та й температуру регулювати дійсно зручно: можна як натискати на повзунки, так і свайпати.

Також в Tiguan є система камер кругового огляду, яка поступається за якістю системі в новому Hyundai Tucson. C'est la vie! І це хороший приклад, щоб зробити проміжний підсумок. Частина того оснащення і функціоналу, що є в Tiguan - дуже класна. Але при цьому багато б хотілося додати або змінити. Тому беззастережно віддавати Tiguan першість в класі за салон я б не став.

Двигун і коробка

А ось за що став би, так це за перевірені нами 6.5 с, які займає розгін до перших 100 км / год! Він забезпечується 2.0-літровим турбомотором сімейства ЕА888, який видає 220 л. с. і 350 Нм крутного моменту. Для порівняння, ці розгінні показники навіть краще за ті, що видає стандартний Porsche Macan. І саме вони піднімають Tiguan в своєму класі буквально до небес. Так не може їхати ніхто.

Ну, або майже ніхто. Майже - тому що в продажу вже є гібридний Peugeot 3008, і він ще швидше, але і дорожче майже на 10 тис. Доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua). Але там трохи інша історія, зі своїми перевагами і недоліками.

Volkswagen Tiguan селектор АКППVolkswagen Tiguan селектор АКПП

У будь-якому випадку Volkswagen Tiguan - це найшвидший кросовер у своєму класі. І нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь. Але якщо постійно носитися з педаллю акселератора в підлозі, і витрата буде, скажімо прямо, небесних (за мірками класу) масштабів - легко домогтися показника в 13 л / 100 км. Якщо ж їздити спокійно - нічого критичного. У місті можна побачити і 9 л / 100 км, але в середньому ви будете отримувати близько 10 л / 100 км.

«А чи буде дизель?» - запитаєте ви. Якщо почати збирати конфігурацію на офіційному сайті, варіантів з дизельним мотором ви не побачите. Але це тільки поки, тому що насправді він буде, але пізніше, в особливій комплектації Life. Де не буде обважування (це зрозуміло), що не буде матричної оптики, задні ліхтарі також будуть більш простими, диски - 17 розміру, а ще не буде електроприводу багажника. Ну, і далі - по дрібниці. Все ж інше має відповідати комплектації Elegance.

Головне ж, що туди буде встановлюватися дизель 2.0 TDI сімейства EA288, що видає 150 л. с. і 360 Нм крутного моменту. При цьому коштувати така версія має близько 42.5 тис. Доларів, тобто на 2 тис. Дешевше бензинової. Чи варто воно того? Не впевнений, але, по крайней мере, можна буде вибирати.

Volkswagen Tiguan колесаVolkswagen Tiguan колеса

Що дивно, так це комплектація дизельного мотора преселектівом DQ381, тоді як на бензинову версію встановлюють DQ500 (хоча, здавалося б, повинно бути якраз навпаки). Втім, і того, і іншого - цілком достатньо.

Правда, до цього «роботу» DSG у мене є претензії. Повторюся, цей DQ500 - це еталон в світі преселектівов для мас-маркету. Так, він цілком витривалий, тому що розроблявся в тому числі і для комерційного транспорту. Так, він швидкий. Так, він, в общем-то, адекватно працює. В цілому ця коробка є точкою відліку. Але час не стоїть на місці, і зараз можна стверджувати, що корейський «робот», який встановлюють на Hyundai Santa Fe - також мокрий, але на вісім ступенів - м'якше, плавніше і в експлуатації швидше і приємніше.

До DQ500 зауваження ті ж, що були і раніше. Просто якщо до виходу нового корейського «робота» ми змушене вважали, що зауваження ці - причіпки, то тепер фаворитом для мене, безумовно, стає саме робот від Hyundai-KIA. Але справедливості заради варто відзначити, що це швидше за аргумент на користь Santa Fe, ніж недолік Tiguan. Адже у корейського бренду є його однокласник - Tucson. І «робот», яким комплектується його дизельний мотор - сухий, і він далекий від ідеалу.

Volkswagen Tiguan кліренсVolkswagen Tiguan кліренс

Драйв

Кліренс у VW Tiguan налічує повних 18 см, що дуже добре, враховуючи наявність такий-сякий захисту. Якщо говорити про підвіску, шумоізоляції і керованості, то нічого кардинального нового в оновленому Volkswagen ви не помітите. Він як і раніше злегка гучний, його підвіска сприймається трохи більш щільною, ніж того хотілося б, на цих 19-дюймових колесах, він як і раніше має схильність до гучного відпрацюванню гострих вибоїн і ям ... Все рівно так само, як було і раніше, але при цьому Tiguan все так же непогано управляється.

І нехай окремо кросовер не ідеальний ні в чому, в комплексі ж він максимально збалансований і зрозумілий. Ось саме за це поєднання характеристик його і люблять. Так, можна чіплятися, але насправді Tiguan їде максимально добре. Кращих характеристик потрібно вимагати вже від Audi і інших преміальних брендів. Volkswagen - королі в комбінації неідеальних речей. У цьому полягає популярність і Tiguan, і бренду в цілому.

Volkswagen Tiguan поведінка на дорозіVolkswagen Tiguan поведінка на дорозі

Інакше хто буде його купувати, кому це потрібно? За що тоді переплачувати? За значок?

Ну, а чим тоді не догодив шильдик Honda або Toyota?

Конкуренти і висновки

Honda СR-V: 1.5-літровий бензиновий турбомотор, варіатор і цілком непоганий салон. Непопулярний у нас кросовер Honda дуже приємно їде, хоча, звичайно ж, програє Tiguan в динаміці. Коштує він приблизно 43 100 доларів в найдорожчій комплектації (на момент написання тест-драйву - InfoCar.ua), але якість виконання салону в Honda явно не гірше, а можливо, в чомусь навіть краще. Ну, хіба що крім аж надто програє мультимедійної системи.

Що ріднить Honda з бестселером на нашому ринку - Toyota RAV4. Японський автомобіль в «кращому» своєму прояві: повільні атмосферні 2 літри і варіатор. У порівнянні з Tiguan він на дорозі відчувається невиразним і розмазав. Але - японець! А значить, нескінченно надійний і витривалий автомобіль - так вважають дійсно багато. Варто RAV4 в найдорожчій комплектації близько 39 800 доларів. Але навіть у порівнянні з Honda цей бестселер ринку, як мені здається, простіше в багатьох звичних речах. Хоча він любимо в народі і до того ж дешевше.

Volkswagen Tiguan в містіVolkswagen Tiguan в місті

Зате за ці 44-46 тис. У японців є козир в рукаві - вони можуть бути гібридами (близько 44 100 доларів за CR-V Hybrid Executive 4WD і 43 300 доларів за RAV4 Hybrid Premium). А це на 30-40% менша витрата, що в сучасному світі цінується повсюдно. Гібридною силовою установкою комплектується і Hyundai Tucson, який в найвищих комплектаціях може розповісти і Volkswagen, і Toyota з Honda, як на самому повинен бути укомплектований автомобіль за такі гроші.

Втім, є ще пара-трійка кросоверів, які заслуговують на увагу: Ford Kuga, Peugeot 3008 і Mazda СХ-5. Так що вибір широкий, і знову хочеться повернутися до тих самих питань. Хто буде його купувати? Кому це потрібно? Платити більше за що - за значок?

{КОНКУРЕНТИ}

Ні. Тут ви платите за динаміку, за баланс, за ресурс і за те відчуття безпроблемність, до якого Volkswagen Group йшли довгі роки, прориваючись крізь дізельгейти, масложор, мехатроніки, задираки і все інше. Volkswagen заявив про те, що більше не буде розробляти нові ДВС, і до 2025 року обіцяє стати лідером в Європі з продажу електрокарів.

Дійсно, деякі з двигунів концерну досягли практично межі за своїми характеристиками та ефективності. У цей список, як мені здається, входять і ЕА888, і ЕА288. Тому, можливо, даний Tiguan буде останнім Volkswagen c ДВС, який ви купите. І це буде найкращий Volkswagen за сукупністю характеристик. Дорого? Так. Варто того? Цілком можливо.

Обсуждение тест-драйва Tiguan

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
forgiven  

Тестив і я це авто у свого дилера...Ну що можна підсумувати: двигун це його все !!! За нього, а точніше динаміку з 220 сильним турбоінжектором можна пробачити все....І «дерев'яну» ходову з характерним «фольксовським» грюкотом при переїзді через великі ями і залізнодорожні переїзди, і досить дивний багажник, який зовсім не практичний- він вищий!, чим ширший..?! Про сірість і простоту інтер'єру я вже навіть мовчу...І в чому він дійсно служить взірцем для інших кроссоверів в классі крім двигуна з його динамікою ?

+3-2ВІДПОВІСТИ  
lahm  

forgiven, и то двигатель едет те секунды только с лаунча. в жизни без лаунча там на пару секунд слабее)))

-1ВІДПОВІСТИ  
lahm  

forgiven, как и багажник. надутый цифрами только,а на практике меньше,чем у cx5

ВІДПОВІСТИ  
Hots  

Стоит попробовать.. Не питаю к нему страсти, это важно иначе купил бы в слепую

ВІДПОВІСТИ  
Dimon Dimon  

Мне кажется - или эта пластиковая помойка с оформлением выходит 47000уе в базе? Да у нее есть динамика, как я понимаю, но в пробке/городе в целом динамика не нужна! В итоге ты имеешь табуретку! Наверное за эти деньги можно взять базу Infiniti QX50

+2-2ВІДПОВІСТИ  
lahm  

Dimon Dimon, qx50 будет почти в топе.

+2ВІДПОВІСТИ  
Инкогнито  

Dimon Dimon, Но ведь салон инфинити на любителя. Что если вы хотите самый дорогой средний класс, быть самим собой а не казаться выше. Тем более возле нашего двора паркуются только на мерсах и рэнж роверах. Лучше купить фолькс и знать что он быстрее всех этих хочу казаться элитой.. Хотя вы правы надо ещё на бэху тест съездить для галки. Но её ждать дольше

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Aльфа  

Эти 220 л.с. при 1512 кг снаряженной массы не стоят 45 тыс долларов ! Взять хотя бы Suzuki Vitara S с 140 л.с но при этом снаряж. масса 1160 кг (на 352 кг меньше !!!!) и ценой 25 тыс. долл. за полноприводн. Разгон почти такой же , но на 20 тыс. дешевле !!!! Получается 20 тыс. это плата за лишние 352 кг веса, которые возишь с собой и которые жрут лишние литры бензина !!!!

+1-1ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Aльфа, та де «майже однаковий»... Це треба протестувати ! 0-100 за 6,5 секунд -це зовсім інші відчуття, чим 10,2 секунди... Це «небо і земля» ! Не соромтесь , замовте тест-драйв Тігуана з 2,0 TSI 4WD ( вони є в наяності у дилерів у кожному обласному центрі України) а потім опишете нам свої враження !

+1ВІДПОВІСТИ  
Danubecaptain  

forgiven, если чем Тигуан и превосходит Витару - то это размерами. Тут можно согласиться и заплатить больше. Но если мне не надо так много автомобиля, то платить почти двойную цену - нонсенс.

ВІДПОВІСТИ  
forgiven  

Якраз самий перший конкурент новому Тігуану - це Мазда СХ-5...Що і показали результати голосування....Їй би ще турбодвигун 2,5 , який чомусь продають тільки в Європі і США і тоді невідомо ще чи Тігуан би залишився еталоном в класі....

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Volkswagen Tiguan

Кирилл
Украина, Донецк
04.09.2012

Довольно шустрый мотор 1.4 л турбо, живее чем атмосферный 2.0 л на 3-м КИА Спортэйдж, который я продал. Шумоизоляция на уровне, подвеска достаточно мягкая, в поворотах меня не сносит! Четко входит в п читати відгук

Serhii
Украина, Харьков
13.01.2020

Отже прийшов час залишити відгук про Тігуан. Купував той що Лімітед Едішн з 2 пакетом в який входять обігрів задніх сидінь, водійське крісло з масажем тощо. З додатків ставив лише проактивну безпек читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan 2024 Volkswagen Tiguan 45900$ 2024