Toyota Yaris. У пошуках свого Я

Розповісти друзям:

Поки мої друзі та колеги по InfoCar.ua тестують мажорні й пафосні тачки, я продовжую знайомити вас з машинами більш приземленими. І сьогодні ми з вами будемо рятуватися від передосінньої хандри в компанії яскравого малюка Toyota Yaris. Причому, яскравий він не тільки завдяки червоному кольору кузова, але й тому що дістався мені на тест в класній комплектації Style, з купою опцій, зi 100-сильним двигуном та варіатором Multidrive S.

Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:

Зовнішність та інтер'єр

Приводом для близького знайомства з Toyota Yaris для нас послужив той факт, що навесні нинішнього року третє покоління цього хетчбека В-класу піддалося рестайлінгу. Японці повністю перекроїли лицьову частину автомобіля, надавши їй навмисної агресивності та схожості з моделями Auris та Corolla, а також підкоригували форми п'ятої двері та встановили нові задні ліхтарі. Крім того, Yaris позбувся тридверної версії. Тепер це виключно п'ятидверний хетч.


Завдяки великій фальшрадіаторній решітці та архітектурi головної оптики, в яку буквально встромлюється поперечна декоративна накладка, в погляді Yaris дійсно з'явилася помірна зубастiсть. Японці кажуть, що зробили оформлення лицьової частини саме таким, щоб привернути увагу до автомобіля не тільки жінок, але й чоловіків. Можливо, де-небудь в Японії або Європі це спрацювало, але в наших з вами широтах, смію припустити, нічого не зміниться. По-перше, незалежно від дизайну, чоловіки у нас полюбляють машини більші за розмiрами. А по-друге, як би круто Yaris ні виглядав анфас, профіль його залишився зовсім не чоловічим.


Втім, про зовнішність геть забуваєш, коли сідаєш за кермо і закриваєш двері зсередини. Перед нами той рідкісний випадок, коли назва комплектації цілком відображає її суть. Інтер'єр тестової машини виглядає безапеляцiйно стильно. Головним чином за рахунок червоних вставок, вкраплень з хромованих деталей та оригінальних передніх крісел, що імітують своїм зовнішнім виглядом спортивну ковшоподібнiсть.


Поспішаю засмутити тих, хто зрадів та вирішив, що отримає все те ж саме навіть у базовій комплектації. На жаль, кольорові вставки на торпедо та картах дверей, і тим більше з м'якого пластику - прерогатива двох найдорожчих версій. Все, що дешевше, буде однотонним і жорстким. Але це не означає, що інтер'єр Yaris раптом стане менш комфортним або не таким практичним. Вiн, в будь-якому випадку, відрізняється не особливо мазкими матеріалами оздоблення та якісною зборкою інтер'єру. Все-таки, Toyota - це певний рівень. Він відчувається в кожній деталі та в загальному ставленні до організації простору. Якщо японці змушені були вас в чомусь ущемити, як, наприклад, в розмірах «бардачка», вони обов'язково компенсують це іншими елементами - додатковими полками на торпедо та центральному тунелі або великими кишенями на картах дверей.

Я розумію, що Yaris - машинка скоріше жіноча, але мені, якщо чесно, так тут подобається, що я б переніс цей інтер'єр в який-небудь інший, більш чоловічий автомобіль. По-перше, дизайн. Він відразу ж задає відмінний настрій. По-друге, комфорт. Завдяки великим діапазонам регулювань в усі сторони, і крісло, і кермо налаштовуються під водія буквально за дві секунди. В результаті і красиво, і зручно. Скажу більше: комплектація Style - це саме та комплектація, яка легко закохає вас в Yaris.


Але не все так гладко. Робоче місце водія страждає одним досить суттєвим недоліком - кут нахилу передніх стійок та їх ширина згубно впливають на оглядовість. І наявність «кватирок» анітрохи не рятує ситуацію. Щоб розгледіти те, що приховано і не отримати великі неприємності на маленький капот, доводиться проявляти певну гнучкість тіла.

Про задніх пасажирах японці, звичайно, думали трохи менше, ніж про передніх. Навіть в такий дорогий комплектації, як наша, немає центрального підлокітника, немає кишень в картах дверей. Власне кажучи, зi зручностей, якщо можна так висловитися, тут тільки утримувач для пляшки та опціональні сітки на вікнах. Зате тут абсолютно рівна підлога, хоча ця перевага навряд чи буде часто приносити користь, тому що для трьох пасажирів другий ряд затісний. Але сидіння зручні, і це не може не радувати.


Звичайно ж, скажу я пару слів i про багажник. Він у Yaris не найменший в класі - 286 літрів, чого вистачає на пару дорожніх сумок. Природно, якщо потрібно більше місця, складаємо спинку дивана і отримуємо вже 768 літрів. А на додачу до них, абсолютно рівну підлогу. Більшого від хетчбека В-класу і не потрібно. Хіба що місця для запаски та набору інструментів. Все це тут теж є. Причому, простору під фальшполом стільки, що туди можна накидати ще якусь кількість невеликих речей. Це плюс.

Прилади та мультимедіа

Власники дорогих комплектацій Yaris крім стильного інтер'єру отримають ще й наворочений мультимедійний комплекс Toyota Touch 2 з 7-дюймовим сенсорним екраном, навігатором, 6 динаміками, Bluetooth, USB та іншими принадами, включаючи доступ до електронної пошти та інших цікавих сервісів. Доступ в Інтернет система може отримувати через Bluetooth з вашого смартфона, якщо там, звісно, включений мобільний Інтернет. А в тестовій машині, окрім іншого, встановлений ще й опціаональний Wi-Fi роутер, що підтримує до п'яти пристроїв.


В цілому, система працює в міру швидко і не вимагає багато часу на те, щоб розібратися у всіх її можливостях. Трохи збентежило мене лише те, що замість букв японці нанесли на кнопки навколо дисплея крихітні піктограми, але це, мабуть, єдине докір, який я можу висловити. А якість звучання аудіосистеми можу тільки похвалити. Дуже гідно!

Позитивну та підбадьорливу в цілому атмосферу інтер'єру Toyota Yaris дещо порушує приладовий щиток. Він, звичайно, прекрасно читається та оснащений борткомпьютером з більш ніж докладною інформацією, але в темний час доби його однотонне помаранчеве підсвічування виглядає занадто просто. Я б навіть сказав чужеродно. На мій суб'єктивний погляд, як мінімум для комплектації Style її можна було б оформити більш оригінально. Можливо, вистачило б просто підібрати інший колір підсвічування.

Драйв

Формально моторна гамма Toyota Yaris представлена ??двома бензиновими агрегатами - літровим з трьома циліндрами та 69 «конячками», а також 4-циліндровим двигуном об'ємом 1,33 літра, з 99 к. с. потужності та 125 Нм крутного моменту. Перший мотор не варто розглядати всерйоз. Він точно не робить Yaris цікавим автомобілем, тоді як другий підходить йому практично ідеально.


Літровий двигун, крім того що не володіє достатньою потужністю і тягою, працює в парі тільки з 5-ступеневою механічною коробкою передач. Більш об'ємний агрегат, в той же час, пропонується з 6-ступеневою «механікою» та відмінним варіатором Multidrive S з сімома віртуальними ступенями. Саме варіатор та мотор 1,33 встановлені в тестовій машині, і треба віддати їм належне - разом вони працюють чудово. Незважаючи на те, що пікову тягу мотор видає при 4000 об/хв, її не набагато менше вже при 2500 обертid. При цьому за варіатором не помічено зайвої задумливостi. На роботу акселератором він реагує досить швидко. Менш ніж за 12,5 секунд з «сотні» ви, звичайно, не вийдете, але і висіти у вас на задньому бампері сусіди по потоку не будуть. Для міських режимів їзди прудкості у цієї машини більш ніж достатньо.

Оскільки Yaris не пасе задніх на міських вулицях, логічно було б припустити, що й витрата палива у нього не найскромніша. Але тут скептики змушені будуть розчаруватися. Якщо не знущатися над мотором постійним викручуванням стрілки тахометра, навіть з кондиціонером можна без проблем укластися в 7 літрів. На трасі цілком реальний показник 5 літрів на 100 км пробігу.

Yaris з Multidrive S, в принципі, дозволяє перебирати віртуальні передачі ще й вручну за допомогою селектора або підкермових «пелюсток». Але цей ручний режим не можна назвати чесним. Я б навіть сказав, що в існуючому вигляді в ньому немає абсолютно ніякого сенсу. Коробка надмірно перестраховується і все одно перемкне передачу, якщо вважатиме це за потрібне. До того ж, жвавіше від їзди в режимі ручного перемикання Yaris не стає. Краще довіритися автоматиці й не морочити собі голову марними маніпуляціями. Але якщо дійсно хочеться додати автомобілю трішки бадьорості, можна скористатися режимом Sport. Суть його в тому, що варіатор намагається постійно підтримувати обороти в районі 2500-2700 об/хв, щоб бути ближче до пікового моменту, коли він знадобиться.

І дійсно, акселератор стає більш чутливим, а обороти при скиданні газу або на гальмуванні падають набагато повільніше, ніж у стандартному економічному режимі, де стрілка тахометра майже миттєво провалюється до 1400-1500 обертid при будь-якому перемиканні або при скиданні газу. Загалом, якщо хочеться більше веселощів і бензину не шкода, сміливо включайте режим Sport. Але майте на увазі, що гальма тут не найефективніші, тому сильно перебирати зі швидкістю я б не рекомендував.

Toyota, враховуючи вагу nf авторитет марки, не могла дозволити собі схалтурити з шумоізоляцією. І не схалтурила. В салоні Yaris відносно тихо. Посвист вітру та гул шин проникають в автомобіль лише на швидкості під сотню кілометрів на годину. А мотор якщо й чутно, то тільки на високих обертах. Але навіть в цьому випадку його тембр анітрохи не дратує.

На додачу до всього вищесказаного, Yaris ще й вельми хвацько керується. Звичайно, «баранцi» цілком очікувано не вистачає гостроти та інформативності, але в цілому автомобіль вийшов маневреним й чуйним. Певне задоволення від угвинчування в повороти та лавірування між автомобілями в потоці він доставляє. Дуже помітно, що інженери шукали якийсь компроміс між керованістю та комфортом, наскільки це можливо зробити з торсионною балкою у заднiй пiдвсiсцi. З одного боку, Yaris жорстковат і дуже переконливо розповідає пасажирам про всіх ямках, тріщинах і стиках, а з іншого, намагається згладити тряску за рахунок м'яких пружин, ледь помітно, але все-таки розгойдуючих кузов на прямих та нахиляючих його в поворотах.

Поклавши руку на серце, інженерам Toyota є до чого прагнути. Упевнений, в майбутніх версіях Yaris стане ще краще. Але й те, що ми маємо сьогодні з точки зору ходової частини, не заслуговує занадто суворої критики. Їде Yaris куди краще, ніж про нього думають.

Підводимо підсумки

Завершувати тест цього дуже вдалого у багатьох відношеннях автомобіля мені доводиться зі змішаними почуттями. Після детального вивчення прайс-листа з'ясувалося, що ціни на Toyota Yaris стосовно найближчих конкурентам, на жаль, трохи завищені.

Ті, хто готовий віддати гроші тільки за те як Yaris виглядає зовні, можуть особливо не переживати - у них є вибір комплектацій в діапазоні від 13,5 до 19 тисяч доларів. Друга ж категорія потенційних покупців, тих, кого в першу чергу цікавить гарне оснащення та стильний інтер'єр, змушені будуть розщедритися. Yaris обійдеться їм мінімум в 20,5 тисяч доларів, а це, будемо відверті, дорогувато.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Skoda FabiaSkoda Fabiaнема ціниNissan Micra 5-ти дверныйNissan Micraнема ціниSuzuki Swift 5-ти дверныйSuzuki Swiftнема ціниPeugeot 208 5-ти дверныйPeugeot 208нема ціниSEAT Ibiza SCSEAT Ibizaнема ціни
Ford Fiesta 5-ти двернаяFord Fiestaнема ціниVolkswagen Polo 5-ти дверныйVolkswagen Poloнема ціниToyota Yaris 5-и дверныйToyota Yarisнема ціни

У діапазоні від 18 до 21 тисячі доларів можна купити один з безлічі не менш яскравих хетчбеків В-класу. Це і Ford Fiesta, і Volkswagen Polo, і Skoda Fabia, і Nissan Micra, і Seat Ibiza, і Peugeot 208 та багато інших. Причому, всі вони будуть в топових комплектаціях. Виходить, що раціональне зерно в рішенні купити Toyota Yaris не надто велике. В цей автомобіль потрібно закохатися. Тільки тоді переплата дійсно буде мати якийсь сенс.

Загальна оцінка InfoCar.ua

Сподобалось:

  • Відмінна робота зв'язки мотора та варіатора
  • Стильний та комфортний інтер'єр
  • Економічність

Не сподобалось:

  • Широкі передні стійки
  • Трохи жорсткувата підвіска

30 вересня 2014 року. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Yaris

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
epinephrine  

Возьмите на работу девушку для тестов подобного плана авто, будет интереснее. А в целом, сухой, нормальный тест.

+9-1ВІДПОВІСТИ  
Intruder  

такое обилие красных вставок сделали, что-то очень похожее в хендай i10 есть

+4ВІДПОВІСТИ  
FfK  

Зря яппы отказались у яриса от центрального расположения приборки. Понятно, что тяжело идти против qwerty-эффекта, но если не Тойота, то кто же? И подлокотник неожиданно убогий. А так интересная машинка.

+1-5ВІДПОВІСТИ  
British  

на 1й фотке с показаниями борт компа расход средний 13.6? или как?

ВІДПОВІСТИ  
Lelik  

Мягкие вставки есть и в комплектации Актив-серого цвета. Машинка отличная в своём классе. управляемость на высоте. Экономная. Купил жене Яриса, очень довольна. Поездил сам.понравилось. Но машинка не для меня, предпочитаю управлять своим Х-trail.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Toyota Yaris

Олег Бондаренко
Украина, Лубны
16.12.2023

Пробіг 19000 за півтора роки: 70% траса, 30% місто. Розхід по трасі при швидкості на круїзі 110 км. з включеним адаптивним круїзом - 5.2-5.5 л., при швидкості 120-130 км. - 6.5 л., при швидкості 150-1 читати відгук

максим
Украина, Симферополь
10.12.2012

Ставлю отлично за все, так как что-то конкретно сказать пока рано. Но первыми впечатлениями поделюсь. Друзья мои нагло ржали с меня, за этот выбор, так как за эти деньги можно было купить MG 550. Но е читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Toyota

Toyota C-HR 2018 Toyota C-HR 19300$ 2018