Toyota Yaris Hybrid: титулованный мастер экономить

Розповісти друзям:

Гібридний Toyota Yaris без докорів сумління можна назвати непопулярним у нас автомобілем. У той же час цей хетчбек є володарем призу «Європейський автомобіль року». Чому ж наш споживач його не прийняв? Невже цей Yaris - прекрасний, і він все ж варто того, щоб стояти у вас під будинком і дарувати радість кожен день?

Toyota Yaris Hybrid вид спередуToyota Yaris Hybrid вид спереду

Але тест гібридного хетча Toyota був би неповним, якщо не спробувати порівняти його з чимось не менше гібридним. І якщо раніше при згадці слова «гібрид» в голові спливала виключно Toyota, то зараз ситуація змінилася. Тепер автомобілі з електричним доважком є ??у корейців, французів, німців ... Але всі вони для нас поки недоступні. Втім, є гібриди з цього класу і у інших японців. Саме цей варіант - Honda Jazz Hybrid - для порівняння ми і вибрали.

Лінь читати? Дивіться відео-тест Toyota Yaris Hybrid:

І хоч я тестував гібридний Jazz раніше, в цьому порівнянні він зіграє для нас роль секунданта. Адже малий клас (а це B-клас) - це особлива тема для розмови: раніше в ньому економили на всьому, починаючи з налаштувань ходової і закінчуючи якістю оздоблювальних матеріалів. Але останнє покоління Honda Jazz сигналізує про те, що не все так погано в світі маленьких автомобілів для великих (з ростом в 2 м, як у мене) людей.

Toyota Yaris Hybrid и Honda Jazz HybridToyota Yaris Hybrid и Honda Jazz Hybrid

Сьогодні ми з'ясуємо, хто король економічності в автомобільному світі, хто переможець в світлофорної бійні двох міньйонів, чому Toyota буде краще продаватися і наскільки європейські покупці мали рацію. Важливо пам'ятати, що це в першу чергу тест Yaris, а не Jazz, тому більше уваги я буду приділяти саме Toyota. C подробицями ж тесту Jazz Hybrid ви можете ознайомитися тут.

Зовнішність

Це четверте покоління моделі Yaris, яка є найбільш продаваною Toyota в Європі. За 2019 рік таких автомобілів там продали цілих 224 тисяч. І нове покоління, за твердженнями з прес-релізів, розробляли з урахуванням побажань європейців.

При цьому хетчбек став навіть менше, ніж був раніше: його вкоротили на 5 мм в порівнянні з попередником (до 3940 мм). Але ці ледь помітні зміни в довжині з лишком компенсуються п'ятьма, але вже сантиметрами приросту в колісній базі (2560 мм). Виходить, що база - за мірками автомобіля - дійсно довга, і колеса розташовані по краях кузова.

Toyota Yaris Hybrid вид ззадуToyota Yaris Hybrid вид ззаду

При цьому Yaris став на 4 см нижче (1500 мм) і виріс в ширину на 5 см (1745 мм). І ось те, що хетчбек став ширше, помітно дуже добре, але ще це прямий натяк на стабільність в управлінні. Втім, як і зменшилася висота. Але зниження висоти також вказує на можливий недолік кліренсу.

Ми поміряли, і у Toyota вийшло повних 12 см. У Honda - ті ж 12 см, але з невеликим. При цьому у Jazz підвіска помітно жорсткіше. Вона не жорстка в принципі, але на дрібних і середніх нерівностях поводиться щільніше, ніж підвіска Yaris, та й взагалі здається, що Toyota на поперечних хвилях більше піддається розгойдування. Ми окремо поговоримо про поведінку автомобілів на дорозі нижче, а цей приклад я навів для того, щоб висловити свої побоювання. Здається, що якщо назад посадити двох чоловік середньої комплекції, з кліренсом (за чиїмись мірками) може трапитися біда.

Toyota Yaris Hybrid кліренсToyota Yaris Hybrid кліренс

І у Yaris, і у Jazz після завантаження дорожній просвіт виявився на рівні 10 см - паритетно замало. Втім, не можу сказати, що під час тесту я страждав від нестачі кліренсу - в місті його досить. А ось для трасових круїзів по будь-якій області нашої країни дорожній просвіт може стати певним обмеженням: обидва хетча - міські бійці.


Та й, по правді кажучи, навіть не дивлячись на відносно короткі звіси Yaris, передній бампер краще берегти - виступає він все ж помітно. А ще особливістю цього ж бампера є фактура чорної вставки на ньому. Схоже, японцям дуже хотілося зробити матеріал стилізованим під вуглепластик. На що європейські маркетологи, мабуть, відповіли, що поспішати не потрібно, і краще обійтися чимось скромнішим. У підсумку вийшло цікаво: «недокарбон», але виглядає добре.

Toyota Yaris Hybrid фары та бамперToyota Yaris Hybrid фары та бампер

Jazz на тлі Yaris виглядає, як православний священик на Марді Гра: скромно, тихо і з великою часткою нерозуміння. Так що нехай витоки у автомобілів одні, так і сенс схожий, але різниця сприйняття між ними величезна. Від себе в плані зовнішності перевагу я віддам Toyota: цей хетч яскравий, бадьорий і зухвалий. Мені здається, таким і повинен бути автомобіль, покликаний розганяти тугу міського трафіку.

З іншого боку, в скромному чарівності Honda також щось є. Просто це «щось» потрібно знайти.

Місткість салону

Наприклад, незважаючи на те, що на тесті у нас найдорожча комплектація Yaris (на момент написання тесту - InfoCar.ua), у нього немає паркувальних датчиків ні спереду, ні ззаду. У Jazz вони є. Так що Toyota може запропонувати тільки камеру заднього виду, яка видає не дуже якісне зображення в темний час доби (втім, як і камера Honda).

Toyota Yaris Hybrid багажникToyota Yaris Hybrid багажник

А ще у Yaris - формально - менше багажник. Його обсяг - 286 л, що дуже скромно, але і у Jazz відсік налічує всього 300 л. З іншого боку, у Jazz під підлогою немає запасного колеса, а у Yaris воно в наявності.

Зате Honda вміє трансформувати салон таким чином, що спинки укладаються в рівну підлогу (фірмова система Magic Seats), який за рівнем набагато нижче, ніж в Toyota. А ось Yaris пропонує вельми помірну трансформацію, хоча спинки заднього ряду хетча також можна скласти. Сидіння тут не вміють йти вниз при складанні заднього ряду, та й загалом корисна висота і ширина багажного отвору у Toyota менше.

Toyota Yaris Hybrid запаскаToyota Yaris Hybrid запаска

А ще сидіння заднього ряду Jazz (завдяки все тій же системі Magic Seats) можна повністю піднімати, звільняючи місце для транспортування габаритних предметів позаду. У Yaris так зробити не можна, адже під сидіннями ззаду там захована батарея. Крім того, спинки тут розташовані більш вертикально, а двері відкриваються на менший кут - достатній для нормальної посадки, але недостатній для зручного користування дитячим кріслом. Та й взагалі в Toyota менше корисного простору позаду: при відрегульована під водія з ростом 1.76 м передньому кріслі відстань між ним і спинкою заднього ряду становить 65 см (висота від стелі до подушки - 92 см). Тоді як у Honda ця відстань дорівнює 74 см (висота дорівнює тим же 92 см).

Toyota Yaris Hybrid другий ряд сидіньToyota Yaris Hybrid другий ряд сидінь

Так що попередньо можна говорити про те, що Toyota Yaris - це про стиль і красу, а Honda Jazz - це більше про прагматизм і зручність. Втім, на ці проміжні висновки може вплинути оцінка місця водія.

Дизайн салону

Японці дозволили повністю перемалювати салон нового Yaris. Варто визнати, що стало помітно цікавіше і веселіше. Тут окремо стоїть (хоча краще сказати - стирчить) дисплей мультимедіа-системи. Тут чорний стелю. Тут зовсім інша архітектура передньої панелі.

Toyota Yaris Hybrid салонToyota Yaris Hybrid салон

І тут дуже непогана ергономіка. Чого я ніяк не міг очікувати, так це того, що можу сісти тут цілком непогано (при моєму-то зростанні в 2 м). Місце водія забезпечене достатньою простором і достатньою кількістю налаштувань: кермо регулюється в двох площинах, у сидінь є механічний ліфт. І в цілому я б навіть міг сказати, що це повноцінний для мене автомобіль, якби не повна відсутність місця ззаду. Адже B-клас - це не для двометрових персонажів. А ось людям середнього зросту тут буде в самий раз.

Та й очей буде радіти, адже намалювали Yaris добре і приємно. У нього відмінно реалізована приладова панель, яка, хоч і виглядає незвично, цілком зручна в користуванні - два електронних колодязя зі швидкістю і інформацією про рух. Дані в них згруповані досить зручно. Чого не скажеш про бортовому комп'ютері - зі смішною за мірками 2021 року анімацією і дуже вже дрібними шрифтами. Чому тоді взагалі не монохромний?

У Jazz приладова панель, навпаки, простіше і лаконічніше, але при цьому і в технологічному плані не відправляє вас у минуле на кілька поколінь. До того ж вміє вона точно не менше.

Toyota Yaris Hybrid приладова панельToyota Yaris Hybrid приладова панель

Хотілося б сказати: «Але є у Yaris другий дисплей - мультимедійної системи, і з нею щось все в порядку». Але це буде лукавством, тому що тут Toyota - в своїх «найкращих» традиціях. Ще на зорі, коли мультимедійна система Touch 2 з'явилася, її критикували за грубість і сірість. Зараз же, особливо на тлі загального яскравого і цікавого дизайну у конкурентів, її інтерфейс виглядає не зовсім доречним.

По-моєму, тут явно має бути щось інше. Втім, це смаківщина, і я цілком можу зрозуміти, якщо ця мультимедійна система комусь подобається. Та й працює вона зрозуміло і без затримок, а ще у неї є hard-кнопки, що в моєму розумінні є перевагою. Зрештою, тут є підтримка Apple CarPlay і Android Auto. І це дуже своєчасно. В іншому - рівно так само, як і у інших братів по бренду.

Toyota Yaris Hybrid екран мультимедійної системиToyota Yaris Hybrid екран мультимедійної системи

Мультимедійна система у Honda виглядає куди більш сучасно, і це просто потрібно сприймати як факт. Тут також є Apple CarPlay і Android Auto, але CarPlay при цьому може бути ще і бездротовим. Цілком можливо (але тільки можливо), що така функція після поновлення з'явитися і для Android-смартфонів.

Але при цьому в Honda немає бездротової зарядки, хоча в Toyota вона є. Зате Jazz в своєму розпорядженні два USB-портами, тоді як Yaris - одним. Тобто при виборі між ними орієнтуватися потрібно на потреби конкретного користувача. А ось про що можна стверджувати напевно, так це про більшу кількість простору і кращої оглядовості саме в Jazz: тут велика зона скління, і в салоні є відчуття легкості.

У плані матеріалів Jazz, здавалося б, небагато, але обіграє Yaris. Наприклад, зібраний він краще: до Toyota є питання до якості збірки, та й там, де у Yaris пластик жорсткий (ті ж підлокітники на картах дверей), у Jazz він м'який. Так чому ж тоді «здавалося б»? Тому що у Honda кермо пластиковий, а у Toyota обшитий шкірою.

Toyota Yaris Hybrid сидінняToyota Yaris Hybrid сидіння

Словом, все неоднозначно. Не додають ясності і комплектації. У Toyota, наприклад, є проекція на лобове скло (і вже згадана бездротова зарядка), але немає ні безключового доступу, ні навіть кнопки пуску двигуна. Дивна конфігурація ... Так що пора говорити про ціну на автомобілі.

Ціни

Гібридний Toyota Yaris стартує з позначки в 22 200 доларів (на момент написання тесту - InfoCar.ua) за порожню комплектацію. Взагалі ж цих комплектацій існує п'ять. Гарний, як у нас, з чорним дахом і 15-дюймовими легкосплавними дисками хетчбек обійдеться мінімум в 25 200 доларів. А ще і оснащений так само, як тестовий, коштує 26 100 доларів. Забагато за мірками В-класу, але дуже непогано, якщо враховувати гібридну силову установку.

Особливо на тлі Honda, тому що у Jazz базовій комплектації немає взагалі. Для нього доступні лише два рівня оснащення. Elegance - такий, як у нас на тесті - коштує 27 800 доларів, тобто на 1700 доларів дорожче Toyota. А ось ще дорожча версія Executive обійдеться вже в 29 700 доларів. І це взагалі багато.

Toyota Yaris Hybrid задні ліхтаріToyota Yaris Hybrid задні ліхтарі

Але тут варто бути уважним. Адже виходить, що навіть Elegance у Honda оснащений краще, ніж найдорожчий Yaris. Там є вже згадані паркувальні датчики, адаптивний круїз-контроль (у Yaris його взагалі немає), система утримання в смузі і той же бездротової CarPlay ... А у версії Executive з'явиться ще і шкіряне кермо і додаткові системи безпеки на зразок запобігання зіткнень заднім ходом і моніторингу сліпих зон. Нічого такого Yaris для нашого ринку не пропонує, а якщо і пропонував би, то і цінник був би відповідним.

Драйв

Хетчбек Yaris побудований на платформі GA-B. Це, по суті, та ж відома «візок» TNGA, ось тільки для різних класів автомобілів японці зробили модифікації TNGA у вигляді GA-B, GA-C, GA-K, GA-N і GA-L (по зростанню). І завдяки цьому наш Yaris їде дуже схоже з тим, як їде нова Corolla. Варто нагадати, що у Corolla ззаду встановлена ??незалежна підвіска, яка дарує дуже непоганий комфорт. На відміну від тієї ж Octavia cо скручується балкою позаду.

Дійсно, загальні риси в поведінці Yaris і Corolla відчуваються, нехай і у хетчбека позаду встановлена ??балка. На пристойної якості дорозі Yaris подібний отакому дивана - вже дуже акуратно він відпрацьовує на міських швидкостях дрібні нерівності. М'яко, тихо, без здригання.

Toyota Yaris Hybrid поведінка на дорозіToyota Yaris Hybrid поведінка на дорозі

При цьому і управляється Yaris, як я вважаю, добре для свого класу. Кермо легкий і, порівняно з німцями, розмазаний. Проте він зрозумілий, і завдяки йому дуже легко угвинчувати хетчбек в затяжні повороти. Та й, здається, практично безпечно.

Здається - тому що задня підвіска, з огляду на свою м'якість, здається в віражах зарано, особливо - на нерівностях. І як тільки ви ловите в повороті яму або стик серйозніше, одразу отримуєте знос задньої осі з траєкторії.

Крім того, на трасових швидкостях приходить розуміння, що настройки керма не дуже добре поєднуються з настройками задньої підвіски - при маневруванні на високій швидкості з'являються хлистоподобние виляння. Honda в цьому плані краще, але лише трохи.

Підвіска Honda Jazz трохи більше чіпка. Але в цілому обидва автомобілі для активного драйву не підходять. Не можу порівнювати Yaris c Ford Fiesta або Volkswagen Polo - їздив на них досить давно, але відносно свіжі спогади підказують мені, що в Ford Puma - також з балкою позаду - з поведінкою на дорозі набагато краще. А ось Jazz знаходиться десь між ними.

Більш-менш великі нерівності супроводжуються у Yaris помітним гуркотом ззаду. Час від часу доходить до пробою, і мимоволі виникає розуміння, що потрібно їхати тихіше - на всеїдність підвіска цієї Toyota не претендує.

Toyota Yaris Hybrid в містToyota Yaris Hybrid в міст

Ще мені відразу недостатніми здалися тут гальма. Здавалося б, і вага у Yaris невеликий, та й лінійність уповільнення сяке-таке присутній ... Може бути, вся справа в гумі? Так, я розумію, що зимова. Але щось явно було не так.

Тому ми окремо перевірили і гальмівний шлях. Перший вимір показав результат в 46 м при гальмуванні з 100 км / год (нагадаю, нормою вважається 40 м). І тоді я подумав, що це багато. Але наступний був уже 48.5 м - ні в які ворота! .. Для порівняння, Jazz - нехай і влітку з відповідною гумою - зупинився зі 100 км / год за 38 м.

Відмінності силових установок

Обидва автомобілі комплектуються 1.5-літровими атмосферними бензиновими моторами. Але у Yaris він трициліндровий, а в моторі Jazz циліндрів чотири.

І це дуже добре відчувається. При тому, що в обох хетчбеків шумоізоляція посередня, і це особливо помітно на трасових швидкостях, запуск і роботу двигуна Honda на малих обертах почути складно. Шум від двигуна починає прориватися в салон Jazz на 2500-3000 об / хв. А ось в Toyota кожен розгін супроводжується справжнім гуркотом. Втім, можливо, комусь такий акомпанемент припаде до душі: створюється ілюзія «спортивного» вихлопу.

Самі гібридні системи у автомобілів принципово різні. У Toyota це все та ж, що стала вже класичної, схема, де ДВС і електромотор працюють в парі через трансмісію е-CVT. А у Honda ДВС служить генератором для електромотора, тобто принцип такий, що ви їдете на електромобілі з джерелом живлення у вигляді ДВС. Більш детально про цю систему ви можете дізнатися з мого тесту Honda Jazz Hybrid.

Toyota Yaris Hybrid гібридна установкаToyota Yaris Hybrid гібридна установка

Але незважаючи на принципову різницю в схемах реалізації гібридних систем, обидві вони дуже слухняні і дуже чуйні. І я не можу віддати будь-якої з них особиста перевага. Кожен з цих японських брендів собаку з'їв на гібридних автомобілях. Так, на дорозі ми з вами більше бачимо саме Toyota, але причина тому - велика популярність нових автомобілів цього бренду у нас в країні. Хоча не віднімеш і того, що автомобілі ці надійні: є прецеденти (хоча це вже, як на мене, крайність), коли на Prius встановлюють газобалонне обладнання.

Відзначити також варто різницю в управлінні гібридною системою. У Honda ви не можете впливати на роботу гібридної системи ніяк - все маніпуляції здійснюються лише педаллю акселератора. У Toyota же є спеціальна кнопка EV Mode, яка активує рух виключно на електротязі (наприклад, для того, щоб безшумно заїхати в свій двір). Така можливість є перевагою, ось тільки включається цей режим не завжди. Та й просто педаллю домогтися того ж ефекту - не проблема.

Витрати палива

Для визначення економічності гібридних систем ми провели так зване економ-ралі, по аналогії з порівнянням Honda CR-V Hybrid і Toyota RAV4 Hybrid. Тоді, нагадаю, кросовер Honda виявився хоч і трохи, але більш економічним.

Принцип нашого виміру простий. Ми вибрали маршрут, який пролягає як в місті, так і по трасі, і рухалися на тестованих автомобілях з однаковою швидкістю. Частина маршруту першим їхав Yaris, частина - Jazz. Обидва автомобілі пересувалися в режимі Eco, також був включений кондиціонер - 18 градусів.

Toyota Yaris Hybrid витрата палива в містіToyota Yaris Hybrid витрата палива в місті

Перші 10 км шляху припали по місту, причому на шляху не було пробок. Середня витрата у Yaris склав 2.9 л / 100 км, середня витрата у Jazz - 3 л / 100 км. На позначці в 21.3 км - все так же по місту, все так же без істотних пробок - Yaris демонстрував 3.1 л / 100 км, Jazz - 3.5 л / 100 км.

А оскільки добре відомо, що гібриди більш ефективні в місті, ніж на трасі, далі ми виїхали на магістраль Київ-Бориспіль і рухалися зі швидкістю 110 км / год. Проїхавши нею туди і назад (30.3 км), ми отримали витрата Yaris по трасі в 4.3 л, тоді як у Jazz бортовий комп'ютер показав 5 л рівно.

Виходить, що Honda Jazz в міському середовищі майже така ж економічна, як і Toyota Yaris: різницю в 0.3-0.4 л / 100 км відчути дійсно важко. А ось на трасі різниця у витраті дорівнює 0.7 л / 100 км, і цей показник вже піддається оцінці. На швидкості 130 км / год різниця - імовірно - складе близько 1 л / 100, що дорівнює 20% витрати палива.

Toyota Yaris Hybrid витрата палива по трасіToyota Yaris Hybrid витрата палива по трасі

Так, нехай в абсолютних величинах економія складе аж надто малу суму, щоб робити її аргументом у суперечці, формально гібридний Toyota Yaris є більш скромним у витраті палива, і тому в цій дисципліні отримує перемогу.

Динаміка

А як щодо змагання в чверть милі? На імпровізованому драг-стрип перемогу здобув хетчбек Jazz, незважаючи на більшу вагу. Він вирвався вперед вже на перших десятках метрів «гонки». Його електричні 253 Нм крутного моменту є більш ефективними, ніж сума в 141 Нм від електромотора і 120 Нм від ДВС у Yaris (частина яких до того ж залишається нереалізованою через трансмісії е-CVT).

Toyota Yaris Hybrid двигунToyota Yaris Hybrid двигун

А що стосується реальних показників, Toyota під час наших замірів розгону до 100 км / ч кілька разів демонструвала результат в 10.4 с. Що, загалом-то, цілком непогано. У Honda цей результат дорівнює 9.6 с.

Висновок

Однозначної переможця в цьому тесті визначити не можна. Обидва гібрида дуже економічні, обидва володіють дуже високим рівнем надійності, що ні для кого не секрет.

А ще обидва цих гібридних автомобіля у нас будуть купувати мало: не звикли люди платити стільки грошей за маленькі хетчбеки. І, боюся, звикнуть нескоро. Але навіть в цих мурашиних обсягах продажів Toyota, звичайно ж, буде лідером. І це я говорю як людина, яка віддала б перевагу саме Honda - більш практичною і на голову сучаснішою в своїй електронній начинці. А бездротову зарядку встановити можна і самому.

Адже Toyota набагато привабливіша. І якщо ще два покоління назад на цю дрібницю без сліз дивитися було складно, а минуле покоління, яке не викликало ніяких емоцій, легко можна було не помітити в ряду бюджетних автомобілів таксі, четверта генерація змінила правила гри. А якщо додати до цього відмінну економічну гібридну систему, якщо додати до цього непогану ергономіку, багато в чому стильний салон, приємну в місті підвіску, то ... вибір європейців стає зрозумілим. Залишилося змиритися з ціною. Втім, давайте поміркуємо, що за 26 тис. Доларів пропонують конкуренти.

Toyota Yaris Hybrid колесаToyota Yaris Hybrid колеса

Ford Fiesta - це не зовсім та сама історія, до того ж зараз вона продається виключно з механічною КПП (на момент написання тесту - InfoCar.ua). Ford Puma дорожче, хоча їде, звичайно, дійсно непогано. Втім, правильніше Puma порівнювати з Toyota C-HR.

Opel Corsa зовні дуже привабливий, хоча і салон у цього хетчбека простіше, ніж у Toyota. Зате навіть в найдорожчій комплектації він коштує трохи більше 23 тис. Доларів, і різницю в ціні можна використовувати в якості запасу палива на кілька років.

Volkswagen Polo на нашому ринку зараз немає, а порівнювати з Yaris кросовер T-Cross - не обгрунтоване рішення. Хоча, якщо вже на те пішло, Volkswagen нудний. Як і багато інших, яких я перераховувати не готовий.

Скоро до нас приїде Peugeot 208 - найцікавіший з точки зору дизайну автомобіль серед перерахованих: ікласта агресія, стильний салон, тривимірний кластер приладової панелі ...

Втім, всі перераховані автомобілі мають одну спільну рису - вони не є гібридами. Ось так і виходить, що навіть якщо не враховувати гибридность Yaris, він своїм яскравим виглядом і непоганим набором споживчих якостей може з легкістю змагатися з кожним з названих (і неназваних) конкурентів. А якщо врахувати економічність і ліквідність, то й тим більше.

Обсуждение тест-драйва Yaris

forgiven  

Гарний зрівняльний тест-драйв...Ще б такий же зробили по кроссоверам плагін-гібридам...Для прикладу того ж Пежо 3008, DS , Аутлендера і .... того ж самого Рав4, якого Волощенко вже місяць назад-тестував...Тим паче що на сайті Тойоти вже і ціна на плагін-гібридну модифікацію Рав4- стоїть ....

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація

Відгуки про Toyota Yaris

Владимир
Украина, Киев
19.10.2008

Покупая себе Yaris, я даже не думал что под его небольшим кузовом я найду настоящую боевую лошадку. Машине 6 лет, а я ничего кроме прохождения периодического ТО, в ней не делал. Как ни заеду на СТО на читати відгук

Дмитрий
Украина, Киев
16.06.2010

Автомобиль в своем классе очень хороший: эргономичный дизайн, просторный салон, удобное и понятное управление. В качестве учебного автомобиля для девушки идеален при условии автоматичексой кп. Парковат читати відгук

Автобазар InfoCar.ua

Продаж б/у Toyota

Toyota Camry 2011 Toyota Camry 11000$ 2011