Suzuki Vitara: враження за кермом гібридної версії

Розповісти друзям:

Головними надбаннями Suzuki Vitara під час рестайлінгу кілька років тому стали новий силовий агрегат та нові електронні помічники. А от стилістичні зміни всупереч прийнятій в автомобільному світі практиці тут на другорядних ролях. А ще один з найдоступніших кросоверів на ринку може похизуватися також і гібридною версією - ось її сьогодні і тестуємо.

Дизайн

Адже стиль моделі є хоч і простим, але добре впізнаваним, тож під час рестайлінгу кілька років тому трохи змінилася передня та задні частини автомобіля. Попереду нова решітка радітора, дизайн бампера, оформлення протитуманок. Починаючи з середньої комплектації GL+ Vitara оснащується повністю світлодіодним головним світлом, а ось версію Hybrid можна впізнати за блакитною смужкою у малюнку фар.

Трохи «тоновані» задні ліхтарі без білих елементів заднього ходу вони «переїхали» у самий низ бампера. Двокольорова комбінація була запропонована з появою моделі, а ось такий золотистий колір, як у тестового авто, з'явився вже після рестайлінгу.

Комплектації

На перший погляд з комплектаціями Suzuki Vitara наче все просто, їх три, але варіацій для кросоверу запропоновано багато. Зупинимося на ключових із них. Suzuki Vitara в комплектації GL з атмосферним двигуном 1.6 та 5-ступінчатою «механікою». І тут слід зауважити, що вибір силових агрегатів наступний: або згаданий 1.6, або турбований 1.4 BOOSTERJET с гібридною технологією SHVS.

Топова версія GLX - серед цікавих опцій варто відзначити клімат-контроль, панорамний дах з люком, легкосплавні диски та гідний список електронних помічників водієві.

Власне істотний аспект модернізації полягав в тому, що Vitara отримала ще більшу кількість електронних асистентів і помічників. Круїз-контроль став адаптивним, з'явилася система контролю їзди в смузі, а датчики та радари тепер пильно стежать за дорожньою обстановкою попереду автомобіля і в разі потреби не тільки попереджають водія, а й дають команду електроніці на повну екстрену зупинку кросовера. Системи, які ще недавно були привілеєм старших моделей, тепер приходять і в молодші класи.

В салоні

Салон як і раніше пропонує зручну посадку для всіх пасажирів, гарний простір як для свого класу, поліпшені матеріали оздоблення. Це і м'який пластик передньої панелі, і сидіння з комбінацією штучної шкіри та замші.

Доповнене меню бортового комп'ютера (з екраном 4,2 дюйма), яке стало цікавішим по дизайну, має візуалізацію роботи гібридної системи: тут можна побачити розподіл потоків енергії та моменти, коли система накопичує енергію, а коли віддає.

А от з мультимедійною системою розробники нічого змінювати не стали. Але ж її сенсорне регулювання гучності та інтерфейс з дрібними шрифтами, на мою думку, можна було й доопрацювати!

Об'єм багажника складає 375 літрів, тут є зручна фальшпідлога, якою можна сегментувати простір та вирівняти сходинку, яка утворюється при складанні задніх сидінь. Не забули інженери про зручні дрібниці у вигляді гачків, «розетки-прикурювача», знімних ніш по боках багажного відсіку.

У самій глибині знайшлося місце і для невеликої запаски-докатки та ремкомплекту, що не буде зайвим на наших дорогах. Ну а як власне їде гібридна Suzuki Vitara?

На дорозі

Під капотом Vitara може бути один з двох бензинових двигунів: добре відомий 1.6 та також добре знайомий 1.4 BOOSTERJET. Але тепер він працює не один, а в тандемі з помічником - системою SHVS, яка фактично являє собою т.з. «м'який гібрид». Тобто за рахунок інтегрованого в силову установку стартер-генератора система зможе допомагати у деяких режимах руху, а під час зупинок живити всю бортову електроніку, глушачи двигун.

Цікава деталь: якщо у звичайного турбованого 1.4 віддача 140 к.с., то в гібридному виконанні маємо 129 к.с., але на додачу 14 к.с. від стартера-генератора. Тож виходить навіть на 3 к.с. більше! Звісно, це я зараз більше у формі жарту, адже відчути таку різницю сидячі за кермом не вдастся. Втім вже з перших кілометрів помітно, що Вітара дуже впевнено їде в зоні малих та середніх обертів, жодних «провалів» або просідання по тяговому зусиллю. Крутний момент тут становить 235 Нм і доступний він вже з 2 000 обертів.

Та й підхоплює на прискорення кросовер гарно, а якщо притиснути акселератор то дуже бадьоро. За цифрами це трохи більше 10 секунд, але по відчуттях навіть швидше. Коробка перемикається непомітно, і шість передач як раз підходять для комфортного пересування як в місті, так і трасою. Характерною особливістю її роботи є потяг до вищих передач, якщо ви їдете у звичайному режимі. Так і шуму менше, і пальне краще заощаджується. Хоча в режимі Sport реакції на акселератор стануть різкішими, а оберти коробка передач буде тримати вищими. Нагадаю, що шайбою на центральному тонелі обирається не тільки характер авто, але й режим повноприводної трансмісії, побудованої навколо електроннокерованої муфти в приводі задніх коліс і допоміжної електроніки, що також впливає і на режим 4х4.

Ходова частина як і раніше порадувала стійкістю до наших доріг та пружністю у поворотах. Так, зусилля на кермі тут синтетичне, але проходити швидкі віражі на машині приємно.

А що по витраті пального? Все буде дуже залежати від характеру їзди. При спокійному і виваженому темпі в міському режимі без зусиль можна отримувати 6 л. на 100 км або навіть трохи менше. Натомість якщо частіше обирати режим Спорт, то витрата зростає до 8 літрів. Ось на цей діапазон і варто орієнтуватися. І головне - ці показники менші, ніж у «звичайного» 1.4 турбо.

Висновки

Взагалі, Suzuki Vitara є дуже зрозумілим і прогнозованим для водія автомобілем, на знайомство з яким у вас не піде багато часу. Філософія «сів та поїхав» це як раз про нього. Разом з тим, кросовер повністю відповідає філософії марки. Так, в чому він простий, має свої особливості, але як показує практика, власники задоволені машиною за її ціну.

Вітара пропонує покупцям як і конкурентоздатний прайс (особливо що стосується стартових версій), так і оснащення сучасними технологіями. А у топовій комплектації ви отримаєте, як то кажуть, повний набір. З конкурентів слід відзначити Renault Duster, Skoda Kamiq, Nissan Juke, Hyundai Venue, Peugeot 2008 та Opel Crossland.

Історія моделі

Вперше Suzuki із назвою Vitara з’явилася у 1988 році. Це був компактний рамний позашляховик з передньою віссю, що жорстко підключається. Дебютувала модель у тридверному кузові - у ньому ж і випускалася перші кілька років. І тільки у 1991 з'являється п’ятидверна модифікація.

Наступна генерація, яка прийшла на зміну через 10 років, в 98, називалася вже Grand Vitara. В ній збереглася і тридверна версія, і версія «кабріолет» з м'яким верхом, якими вигідно відрізнявся попередник. А на початку двохтисячних з’явилася версія XL-7, яка була на півметра довша за звичайну п'ятидверку і могла похвалитися семимісним салоном.

У 2005 світ побачило третє покоління Suzuki Vitara, яке також мало приставку до імені Grand. І випускалося воно аж до 2017 року.

Джерело: Авто Центр
  • Тест-драйв Suzuki Vitara: Нужен гамбит Нужен гамбит

    Suzuki Grand Vitara скоро покинет конвейер. Но японцы уже создали новую Vitara. Просто Vitara! ...
    Авто@Mail.Ru

  • Тест-драйв Suzuki Vitara: Suzuki Vitara. Новая философия Suzuki Vitara. Новая философия

    И вновь на тесте InfoCar.ua долгожданная новинка этого сезона! Новая Suzuki Vitara, презентованная в середине лета, но еще задолго до этого сумевшая привлечь к себе достаточно внимания. Кредит доверия новичку выдали нема ...
    Suzuki-Vitara.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Suzuki Vitara: Внедорожный витамин Внедорожный витамин

    Одни считают каждую копейку и сокращают модельный ряд. Другие - выводят на рынок новые версии. Насколько это оправдано в случае с Suzuki Vitara S? ...
    Авто@Mail.Ru